internet buy 10k followers on photo instagram
purchasing 100k followers and likes on instagram
buy 5000 instagram followers additional hints
do you know same day online loans in Waco TX
best place to buy check my site real 5000 followers
1000 instagram buy followers on website
instagram Followers review
do you know make a quick online loan with guaranteed approval
buy Windows 10 Key microsoftwarestore Canada Goose jas canada goose outlet https://www.airbrushhenk.nl airbrushhenk.nl canada goose jas canada goose outlet
Переглядiв: 15

Звіти про обсяги реалізації підакцизної продукції в роздрібній мережі можна подати online

Звіти про обсяги реалізації підакцизної продукції в роздрібній мережі можна подати online

Портал ДФС України, з метою створення комфортних умов для платників в електронному сервісі «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) доопрацьовано режим «Введення звітності» в частині надання можливості платникам підготувати, заповнити та надіслати Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі (форма 1-РА (місячна))  та Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі (форма 1-РТ (місячна)).

«ДФС цілеспрямовано працює над тим, щоб платники податків мали можливість подавати всі визначені звітні документи максимально швидко та з мінімальними витратами часу на виконання податкових зобов’язань. Одне з останніх впроваджень – доопрацювання режиму «Введення звітності», яке дозволяє представникам підприємництва, які реалізують алкогольні напої та цигарки в роздрібній мережі, подавати щомісячні звіти без візиту до податкового інспектора. Це черговий крок ДФС, покликаний спростити умови діяльності бізнесу та запровадити сучасні інформаційні технології в процес обслуговування платників податків», — зазначає начальник Головного управління ДФС у Волинській області Світлана Савчук.

Як підкреслила керівник волинських фіскалів, переваги та зручність роботи в «Електронному кабінеті платника» вже оцінили чимало представників волинського бізнесу. Навіть ті з платників, які ще не подають звіти, мають чудову нагоду уточнити інформацію про ставки податків, заборговані платежі, терміни сплати тощо саме завдяки цьому електронному сервісу.

Фахівці ГУ ДФС Волині просять платників взяти до уваги, що заповнення форм звітів здійснюється з використанням кодів продукції та кодів адміністративно-територіальних одиниць відповідно до вимог наказу Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення».

Звіт за формою 1-РА складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органів ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання.

Звіт за формою 1-РТ складається  окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органів ДФС за місцем реєстрації суб’єкта господарювання.

Нагадуємо, що вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.uaа також через офіційний веб-портал ДФС.

Вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису (далі — ЕЦП), зокрема безкоштовно ЕЦП можна отримати в АЦСК Інформаційно — довідкового департаменту ДФС (http://acskidd.gov.ua/).

 

Резервуари які використовуються для навантаження-розвантаження, зберігання пального виключно для потреб власного споживання не є акцизним складом

Резервуари  які використовуються для навантаження-розвантаження, зберігання пального виключно для потреб власного споживання пального не є акцизним складом.

Згідно з пп. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Кодексу особи, які здійснюють реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб — підприємців, до початку здійснення реалізації пального.

Абзацом другим пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу визначено, що реалізація пального для цілей розділу VI Кодексу — це, зокрема, будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (у тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника.

Таким чином, у разі якщо Товариство не здійснює та не планує здійснювати операції з реалізації пального, в т. ч. роздрібної торгівлі, у нього не виникає обов’язку реєструватися платником акцизного податку з реалізації пального.

Акцизний склад — спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі — приміщення), розташовані на митній території України, зокрема де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, навантаження-розвантаження, зберігання пального (крім скрапленого газу природного, бензолу, метанолу), за винятком приміщень для навантаження-розвантаження, зберігання пального виключно для потреб власного споживання пального розпорядником акцизного складу (п. 14.1.6 ст. 14 Кодексу).

Акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування навантаження-розвантаження, зберігання пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі (далі — рівнемір-лічильник), які зареєстровані в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі (п. 230.1 ст. 230 Кодексу). Ця норма набуває чинності з 1 січня .2017 року.

Розпорядник акцизного складу — суб’єкт господарювання, зокрема який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, навантаження-розвантаження, зберігання пального (крім скрапленого газу природного, бензолу, метанолу), крім суб’єктів господарювання, які використовують приміщення, розташовані на митній території України, для навантаження-розвантаження, зберігання пального виключно для потреб власного споживання пального (п. 14.1.224 ст. 14 Кодексу).

Довідково: лист ДФС України від 05.08.2016 № 17060/6/99-99-12-02-02-15 «Податкова консультація з питання реєстрації платником акцизного податку з реалізації пального і віднесення ємностей, в яких здійснюється зберігання пального, до акцизних складів».

 

Чи оподатковуються акцизним податком операції з роздрібної реалізації коктейлів, виготовлених із використанням алкогольних напоїв, та що в такому випадку є базою оподаткування?

Акцизним податком з роздрібної торгівлі підакцизних товарів оподатковуються операції з реалізації коктейлів суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі, якщо вміст спирту етилового в таких напоях перевищує 0,5 відсотків об’ємних одиниць.  Базоюоподаткуванняакцизногоподаткузроздрібноїторгівліалкогольниминапоямиєвартість (зподаткомнадоданувартістьтабезурахуванняакцизногоподаткузреалізаціїсубєктамигосподарюванняроздрібноїторгівліпідакцизнихтоварів) підакцизнихтоварів. Тобто, привизначеннібазиоподаткуванняакцизнимподаткомзроздрібноїторгівліпідакцизнихтоварів, зокремакоктейлів, слідцінуреалізованоготоварурозділитина 105 тапомножитина 100 (цінакоктейлю – 105 відсотківскладаєтьсязвартостітоварузподаткомнадоданувартість – 100 відсотківтаакцизногоподаткузроздрібноїторгівліалкогольниминапоями – 5 відсотків).

 

Як сплачується акцизний податок при продажу (інших видах відчуження) алкогольних напоїв та тютюнових виробів в межах бартеру або інших операцій, що не передбачають їх оплати в грошовій формі?

У разі продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів в межах бартерних (товарообмінних) операцій оплата акцизного податку як складової частини ціни продукції, нарахованого на таку ціну, передбачена виключно в грошовій формі.За частину ціни підакцизної продукції покупець може розрахуватися товаром, а за іншу частину (акциз) повинен перерахувати на рахунок продавця – платника акцизного податку кошти. Податкові зобов’язання зі сплати акцизного податку при продажу (інших видах відчуження) алкогольних напоїв у межах бартеру виникають за першою з подій, незалежно від того, що одна частина ціни продукції продається за бартером, а інша – за кошти. Головне, щоб або відбулося відвантаження (передача) продукції покупцю, або надійшли за неї кошти на рахунок продавця – платника акцизного податку.

 

Щодо адміністрування акцизного податку

Пунктом 9 підрозділу 5 розділу ХХ „Перехідні положення” Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено термін подання до контролюючого органу акта інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 1 березня 2016 року (далі – Акт), а саме протягом 20 календарних днів, починаючи з 1 березня 2016 року.

У ПКУ, Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 113, та Порядку заповнення та подання Акта інвентаризації обсягів залишку пального, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 24.02.2016 № 219, термін внесення до системи електронного адміністрування реалізації пального даних про обсяги залишку пального, зазначених у поданому до контролюючого органу Акті, не визначено.

Водночас передбачено, що дані Акта можуть бути перевірені контролюючим органом протягом шести календарних місяців з дня його подання. При встановленні за результатами перевірки невідповідності обсягів пального, зазначених у Акті, фактичним даним та/або даним бухгалтерського обліку підприємства контролюючий орган здійснює відповідні коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних на підставі даних акта перевірки, тобто строк внесення даних Акта передує строку здійснення коригування відповідно до акта перевірки контролюючого органу.

Щодо відповідальності за порушення платником податку граничного терміну реєстрації акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Згідно зі статтею 6 Конституції України органи виконавчої влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією межах і відповідно до законів України.

Контролюючий орган відповідно до підпунктів 20.1.18 та 20.1.19 п. 20.1 ст. 20 ПКУ має право визначати суми податкових та грошових зобов’язань платників податків, застосовувати до платників податків передбачені законом штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідальність за порушення платником податку визначеного п. 231.6 ст. 231 ПКУ граничного терміну реєстрації акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних (а саме не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання) встановлена п. 1202.1 ст. 1202  ПКУ в розмірі від 2,0 до 40,0 відс. суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних, залежно від кількості днів порушення терміну їх реєстрації.

ліцензіатом до витрат звітного періоду. Наказ МФУ від 28.07.2016 р. № 709

За якими цінами здійснюється продаж тютюнових виробів у роздрібній мережі?

 Продаж сигарет (з фільтром, без фільтру) у роздрібній мережі здійснюється за цінами, не вище за максимальні роздрібні ціни (далі — МРЦ) встановлені виробниками або імпортерами товарів, збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.Тобто, до МРЦ (100 відс.) додається акцизний податок з роздрібної торгівлі підакцизними товарами – 5 відсотків. Вартість тютюнових виробів, вище за яку не дозволено їх реалізацію, можна отримати помноживши МРЦ (вказану на пачці) на 1,05.Продаж тютюнових виробів (крім сигарет) здійснюється за цінами, рівень яких визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням податку на додану вартість та акцизного податку (крім акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів) та акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що становить 5 відсотків вказаної вартості.

 

При переобладнанні ввезених вантажних транспортних засобів акцизний податок обчислюють за ставками, визначеними у Податковому кодексі України

Законом України від 31 травня 2016 № 1389-VIII «Про внесення зміни до підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів» (далі – Закон №1389) передбачено, що тимчасово до 31 грудня 2018 року, встановлені знижені ставки акцизного податку для легкових автомобілів, за винятком тих що:

- мають походження з країни, визнаної державою-окупантом згідно із законом України та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України згідно із законодавством, або ввозяться з території такої держави-окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою згідно із законом України;

- вироблені до 1 січня 2010 року;

- ввозяться на митну територію України особою для власного використання або на користь інших осіб за договорами купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення, поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду в кількості понад один легковий автомобіль протягом календарного року.

Стосовно застосування розміру ставок акцизного податку при переобладнанні ввезених вантажних транспортних засобів, які до переобладнання під час ввезення відповідали товарній позиції 8704 згідно з УКТ ЗЕД, а після переобладнання відповідають товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, то акцизний податок з визначеної операції обраховується за ставками, визначеними у п.п. 215.3.5 прим. 1 п. 215.3 ст. 215 ПКУ, розмір яких залежить від коду продукції згідно з УКТ ЗЕД, робочого об’єму циліндрів двигуна та терміну експлуатації (нові транспортні засоби або ті, що використовувались не більш як/понад п’ять років).

Ставка акцизного податку встановлена у іноземній валюті (євро). Тому розрахунок суми податку здійснюється за офіційний курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України, що діє на перший день кварталу, в якому виникло податкове зобов’язання, і залишається незмінним протягом кварталу.

Підпунктом 212.1.14 п. 212.1 ст. 212 ПКУ особу – власника ввезеного на митну територію України вантажного транспортного засобу, що переобладнується у легковий автомобіль, з якого справляється акцизний податок, визначено як платника акцизного податку.

Згідно з п. 216.11 ст. 216 ПКУ датою виникнення податкових зобов’язань у разі здійснення переобладнання вантажного транспортного засобу, який відповідає товарній позиції 8704 згідно з УКТ ЗЕД, у легковий автомобіль, що відповідає товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, є дата видачі документа про відповідність переобладнаного автомобіля вимогам безпеки дорожнього руху. У цьому випадку акцизний податок сплачується власником такого транспортного засобу не пізніше дати подання документів до органу внутрішніх справ України для реєстрації або перереєстрації такого транспортного засобу.

Отже, знижені ставки акцизного податку застосовуються для легкових автомобілів під час ввезення їх на митну територію України з урахуванням умов, передбачених Законом №1389.

При переобладнанні ввезених вантажних транспортних засобів, які до переобладнання під час ввезення відповідали товарній позиції 8704 згідно з УКТ ЗЕД, а після переобладнання відповідають товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, акцизний податок обраховується за ставками, визначеними у п.п. 215.3.5 прим. 1 п. 215.3 ст. 215 ПКУ.

 

Яка дата вважається датою реалізації пального з метою складання акцизної накладної, якщо пальне використовується для власного споживання?

З метою складання акцизної накладної датою реалізації пального, яке передано (відпущено, відвантажено) працівникам (підрозділам) з метою використання у власній господарській діяльності вважається дата такої передачі (відпуску, відвантаження) тощо.

 

За яких умов у платника акцизного податку припиняється обов’язок з подачі декларацій?

Якщо платник не є особою, яка реалізує пальне або здійснює діяльність, яка не ліцензується, тобто у нього відсутні діючі (в т.ч. призупинені) ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією та у звітному періоді у такого платника не виникли об’єкти оподаткування, або не з’явились показники, що підлягають декларуванню, то платник у такому звітному періоді не зобов’язаний подавати декларацію з акцизного податку.

 

Чи має можливість (з урахуванням п. 231.1 Податкового кодексу України) СГ, який реалізує пальне кінцевому споживачеві скласти акцизну накладну за щоденними підсумками операцій при здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку (у т. ч. якщо кошти перераховуються з розрахункового рахунку покупця на рахунок продавця)?

Акцизна накладна складається платником податку в день реалізації пального при кожній повній або частковій операції з реалізації пального.Суб’єкт господарювання, який реалізує пальне кінцевому споживачу має можливість складати акцизні накладні за щоденними підсумками операцій (якщо акцизні накладні не були складені на ці операції) окремо за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у т. ч. якщо розрахунки за такі операції проводяться через банківську установу (безпосередньо на поточний рахунок особи, що реалізує пальне).

Чи потрібно в зв’язку з веденням в дію марок акцизного податку нового зразка переклеювати акцизні марки на алкогольні напої та тютюнові вироби, що перебувають в обігу?

У зв’язку з веденням в дію марок акцизного податку нового зразка переклеювати акцизні марки на алкогольні напої та тютюнові вироби, що перебувають в обігу не потрібно.

 

 

Поділіться своїми думками

© 2013 Богодухівська міська рада. Всі права захищені.
Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу заборонено.
Создание сайтов студия Art-Lemon.