internet buy 10k followers on photo instagram
purchasing 100k followers and likes on instagram
buy 5000 instagram followers additional hints
do you know same day online loans in Waco TX
best place to buy check my site real 5000 followers
1000 instagram buy followers on website
instagram Followers review
do you know make a quick online loan with guaranteed approval
buy Windows 10 Key microsoftwarestore Canada Goose jas canada goose outlet https://www.airbrushhenk.nl airbrushhenk.nl canada goose jas canada goose outlet
Переглядiв: 62

Земельний податок

 

Сплата податку за землю фізичними особами

Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться фіскальними органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення плати за землю.Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження з повідомленням про вручення.Зазначена норма визначена п. 58.3 ст. 58; п. 286.5 ст. 286 та п. 287.5 ст. 287 Податкового кодексу України.

ВРУ зареєстровано законопроект про внесення змін до оподаткування у сфері земельних відносин і сільського господарства

У Верховній Раді України (далі – ВРУ) було зареєстровано законопроект «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення системи оподаткування у сфері земельних відносин і сільського господарства» за №5225 (далі – Законопроект №5225), який 05.10.2016 направлено на розгляд комітетів ВРУ.Як зазначається у пояснювальній записці до Законопроекту №5225, пропонується внести зміни до Податкового кодексу України, якими запровадити мінімальне податкове соціальне зобов’язання (далі – МПСЗ), об’єктом оподаткування яким стануть сільськогосподарські угіддя, а його ставка становитиме 1% нормативної грошової оцінки земель (далі – НГО) гектара сільськогосподарських угідь.Платниками МПЗС будуть фізичні та юридичні особи – власники земельних ділянок, земельних часток (паїв), а у випадку, якщо земельна ділянка або земельна частка (пай) надається в оренду – землекористувачі (орендарі).При цьому за концепцією цього Законопроекту платник – фізична особа сплачуватиме до бюджету позитивну різницю між розміром податкових зобов’язань з МПСЗ і загальною сумою сплаченого за звітний (податковий) рік податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) на доходи, отримані від реалізації сільськогосподарської продукції.Також при обчисленні податкового зобов’язання з МПСЗ фізичної особи з обрахунку виключається мінімальна земельна площа розміром в 1 га. Це дозволить уникнути оподаткування 73% сільських домогосподарств.У свою чергу, платник – юридична особа сплачуватиме до бюджету позитивну різницю між розміром податкових зобов’язань з МПСЗ та загальною сумою ПДФО, утриманого та сплаченого юридичною особою, як податковим агентом, з доходів фізичних осіб від надання земельної ділянки або частки (паю) в оренду та заробітної плати своїх працівників, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахованого та сплаченого на фонд заробітної плати юридичної особи.Водночас проектом пропонується встановлення мінімальних ставок земельного податку на рівні 0,6% НГО, при цьому дозволивши юридичним особам, що є платниками податку на прибуток підприємств на загальних підставах, зменшувати свої зобов’язання зі сплати податку на прибуток підприємств на суму сплаченого земельного податку, а фізичним особам – зменшувати свої зобов’язання зі сплати ПДФО з доходів від продажу сільськогосподарської продукції на суму сплаченого земельного податку.Проблему виробників сільськогосподарської продукції у проекті пропонується вирішити шляхом запровадження окремої ставки єдиного податку для сільськогосподарських угідь, що перебувають в умовах закритого ґрунту, незалежно від суб’єкта, який використовує такі угіддя та структури його доходу.Також запропонованими змінами до Податкового кодексу України передбачено збереження спеціального режиму оподаткування для тваринництва, овочівництва, виноградарства, садівництва, а також виробництва цукрового буряку на постійній основі.Законопроект №5225, пояснювальна записка та порівняльна таблиця до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення системи оподаткування у сфері земельних відносин і сільського господарства» розміщені на офіційному веб-порталі ВРУ за посиланням:

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=60181

 Хто є платником земельного податку за земельні ділянки, що знаходяться у власності малолітніх та неповнолітніх дітей?

 Земельний податок за земельні ділянки, що знаходяться у власності малолітніх та неповнолітніх дітей, нараховується на загальних підставах, і сплачується батьками, опікунами або самими малолітніми та неповнолітніми дітьми за допомогою батьків чи піклувальників.

Чи є платником плати за землю ФОП, яка має тимчасову споруду (кіоск, палатку тощо)?

 Якщо фізична особа — підприємець має паспорт прив’язки тимчасової споруди, то він повинен мати і правовстановлюючі документи на земельну ділянку (свідоцтво про право власності або користування чи договір оренди земельної ділянки) по яких розраховується плата за землю.

Чи є платниками земельного податку ФО, які не оформили відповідно до законодавства право власності або користування землею, в тому числі якщо вони є власниками будівель (споруд) або їх частин, що розташовані на таких земельних ділянках?

Фізичні особи, які не оформили відповідно до законодавства право власності або право користування землею, проте набули це право відповідно до рішення органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування або відповідно до цивільно-правових угод повинні сплачувати земельний податок згідно з даними державного земельного кадастру на загальних підстава

Чи є платником земельного податку ФОП — платник ЄП, за земельну ділянку, яка надана в установленому порядку ФО (право власності оформлено на ФО) для здійснення господарської діяльності і така земельна ділянка використовується ФОП – платником ЄП за призначенням?

Якщо право власності на земельну ділянку оформлене на фізичну особу, яка зареєстрована фізичною особою – підприємцем — платником єдиного податку, і земельна ділянка використовується нею для провадження господарської діяльності (магазин, СТО тощо), то така фізична особа — підприємець — платник єдиного податку звільняється від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з земельного податку (з врахуванням п.п. 291.5.3 п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу України).
Якщо земельна ділянка, на якій розташовані будівлі (споруди), їх частини або нежилі приміщення у багатоквартирних жилих будинках, що знаходяться у власності фізичної особи (фізичної особи – підприємця) та використовуються для провадження господарської діяльності, надавалась їй в установленому чинним законодавством порядку, то за таку земельну ділянку фізична особа – підприємець — платник єдиного податку теж звільняється від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку у разі надання в оренду будівлі, споруди (їх частини), нежилового приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку.

Чи є платником земельного податку ФО – власник земельної ділянки, яка зареєстрована підприємцем – платником ЄП, у разі надання земельної ділянки в оренду?

 Фізична особа – власник земельної ділянки, яка зареєстрована підприємцем – платником єдиного податку (а також у випадку оформлення права власності на земельну ділянку на фізичну особу – підприємця), у разі надання земельної ділянки в оренду, не є платником земельного податку, оскільки земельна ділянка використовується ним у господарській діяльності з метою отримання доход

Чи повинен СГ, який уклав з органом місцевого самоврядування (виконавчої влади) договір суперфіцію (право користування чужою земельною ділянкою для забудови) або договір емфітевзису (право користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб), сплачувати до бюджету плату за землю?
Податковий кодекс України не регулює питання оподаткування земельних ділянок за договорами суперфіцію (право користування чужою земельною ділянкою для забудови) або емфітевзису (право користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб).

До якої дати ЮО повинна сплачувати земельний податок у разі припинення права постійного користування земельною ділянкою державної або комунальної власності?
У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році. Тобто, юридична особа сплачує земельний податок до дати припинення права постійного користування земельною ділянкою, що оформлено відповідно до законодавства.

Чи звільняються від сплати земельного податку ФО за земельні ділянки, земельні частки (паї), які передані в оренду платникам ЄП четвертої групи, якщо договори оренди укладені, але не зареєстровані в установленому законодавством порядку?:
Вимоги п. 281.3 ст. 281 ПКУ від сплати земельного податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.
Отже, фізичні особи – власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) звільняються від сплати земельного податку за земельні частки (паї), що передані в оренду платнику єдиного податкам четвертої групи на підставі договору оренди.

Яку податкову декларацію з плати за землю (в частині земельного податку) та у які строки повинна подати ЮО у разі переходу протягом року з загальної системи на спрощену системи оподаткування або відмови від спрощеної системи оподаткування?

Якщо юридична особа, яка в установлені строки подала річну податкову декларацію з плати за землю, приймає рішення про перехід у поточному році з загальної системи на спрощену систему оподаткування, то така особа повинна подати відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним, уточнюючу податкову декларацію на зменшення податкового зобов’язання із земельного податку починаючи з місяця переходу на спрощену систему оподаткування.
Якщо юридична особа – платник єдиного податку протягом року відмовляється від спрощеної системи оподаткування, то така особа зобов’язана сплачувати земельний податок з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, та подати протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним, звітну податкову декларацію з плати за землю (на поточний рік або щомісяця) відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки.

Чи нараховуються штрафні санкції та пеня за порушення строків сплати податкового зобов’язання по платі за землю, якщо платник податку не сплатив податкове зобов’язання, задеклароване в податковій декларації з плати за землю, а погашення податкового боргу відбулося внаслідок подання уточнюючої декларації щодо зменшення суми раніше нарахованих зобов’язань?
Якщо податкове зобов’язання з плати за землю, самостійно визначене в податковій декларації з плати за землю, не сплачено протягом строків, визначених Податковим кодексом України (далі — ПКУ), після спливу 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов’язання, на суму податкового боргу нараховується пеня відповідно до норм ст. 129 ПКУ, яка нараховується до моменту подачі уточнюючої декларації.
Штрафні санкції, передбачені ст. 126 ПКУ, не застосовуються

Поділіться своїми думками

© 2013 Богодухівська міська рада. Всі права захищені.
Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу заборонено.
Создание сайтов студия Art-Lemon.