internet buy 10k followers on photo instagram
purchasing 100k followers and likes on instagram
buy 5000 instagram followers additional hints
do you know same day online loans in Waco TX
best place to buy check my site real 5000 followers
1000 instagram buy followers on website
instagram Followers review
do you know make a quick online loan with guaranteed approval
Переглядiв: 184

З 10.06.2018 року вступить у дію Закон «Про житлово-комунальні послуги».Що нового???

Верховна Рада України ухвалила новий Закон «Про   житлово-комунальні послуги«, який експерти і політики називали ключовим кроком для реформування галузі.

Новий закон стосується всіх українців, але найбільше все ж таки містян.

Він встановлює новий порядок укладення договорів на отримання комплексу житлово-комунальних послуг — водо-, газо-,тепло- електропостачання, вивезення сміття, послугу управління будинком тощо.

Йдеться, зокрема, про регулювання відносин між мешканцями і тими, хто надає житлово-комунальні послуги. Документ покликаний перевести ці відносини у ринкову площину і надати нові можливості співвласникам будинків.

А що саме зміниться?

Закон впроваджує типові види договорів, які дозволять співвласникам будинків або окремим споживачам самостійно обирати модель постачання комунальних послуг у їх будинках. Так, вони зможуть домовлятися з компанією-управителем, яка буде надавати послуги, щодо вартості послуг.

Так само співвласники зможуть делегувати управителю частину функцій з управління спільним майном будинку.

Власне, закон передбачає вичерпний перелік прав та обов’язків між трьома гравцями — так званими «управителями», виконавцями комунальних послуг та споживачами таких послуг. Що дуже важливо, він містить норми, які передбачають відповідальність за відсутність послуг або неякісне їх надання. Завдяки цим нормам у споживачів з’явиться механізм захисту своїх прав.

Типові договори, які будуть укладатися між споживачами, управителями та монополістами повинен затвердити Кабінет Міністрів.

Закон передбачає чотири моделі відносин споживачів багатоквартирного будинку з монополістами:

Варіант перший – індивідуальний договір.

Власник квартири укладає індивідуальний договір з постачальником послуг (водоканал, теплокомуненерго і т. д.), і останній повністю відповідає за якість наданих послуг у квартиру. У такому разі споживачу доведеться платити не тільки за саму послугу (куб води або газу), але й оплачувати монополісту обслуговування внутрішньобудинкової мережі, а також платити за те, що він обслуговує вас як споживача в будинку: розподіляє показання внутрішньобудинкових лічильників між квартирами та інше. Все це увійде в плату за абонентське обслуговування, яка законом запроваджується лише для індивідуальних договорів, інші варіанти відносин з монополістом абонентської плати не передбачають.

Варіант другий – колективний договір.

Колективний договір від імені кожного споживача та за його рахунок укладає уповноважена особа, тобто ОСББ. У цьому випадку власник квартири зберігає персональну відповідальність перед монополістом за своєчасну оплату комунальної послуги, однак монополіст не відповідає за обслуговування внутрішньобудинкових мереж, цим займається ОСББ.

Варіант третій – колективний споживач.

ОСББ укладає договір з монополістом від свого імені як юридична особа. В такому випадку відповідальність монополіста за надану послугу закінчується на вході в будинок, а розподілом послуги всередині будинку займається ОСББ. Воно ж і відповідає за оплату послуг всіх мешканців. Тобто, якщо мешканці будинку не платитимуть і ОСББ не зможе розрахуватися з монополістом, постачальник завжди зможе відключити послугу на вході в будинок.

Варіант четвертий – статус-кво.

Протягом року мешканці будинків повинні зібратися і прийняти рішення з приводу управителя. В цей час продовжують діяти індивідуальні договори з постачальниками комунальних послуг, проте за внутрішньобудинкові мережі ніхто відповідальності не несе. Тобто за неякісну послугу (холодна батарея або низький тиск газу) монополіст завжди зможе послатися на проблеми всередині будинку, і мешканці будуть змушені самі усувати проблему. Якщо ж протягом року власники квартир не визначаться з управителем, їм його призначить орган місцевого самоврядування.

Окрім комунальних послуг, закон унормовує порядок надання послуги з управління будинком, який раніше юридично не був визначений.

А хто такі ці управителі?

Закон передбачає, що на ринку комунальних послуг буде лише троє гравців, які уже згадувалися вище — це споживачі, тобто мешканці квартир, управителі та виконавці комунальних послуг.

Зокрема, йдеться про компанії, які постачають гарячу та холодну воду, газ, електроенергію, вивозять сміття тощо.

Споживач може бути індивідуальним, тобто кожний мешканець у будинку окремо, та колективним — юридична особа, що об’єднує усіх співвласників у будинку та діє в їхніх інтересах (ОСББ).

Управителем багатоквартирного будинку може бути компанія (юридична особа) або спеціаліст (фізична особа-підприємець), яка надає послуги з управління будинком на підставі договору із співвласниками цього будинку. Основна функція управителя — забезпечити належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб, належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території.

З 1 січня 2019 року буде запроваджено професійну атестацію управителів на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)».

Загалом ціна на послугу з управління не буде регулюватися на державному рівні. Її визначатимуть мешканці разом із управителем на етапі укладання договору. Мешканці можуть вибирати управителів самостійно.

Передбачається, що конкуренція стимулюватиме управителів знижувати ціни своїх послуг. Фактично ціна залежатиме від витрат на утримання багатоквартирного будинку і прибудинкової території, а також розміру винагороди управителя.

У Законі прописані обов’язкові послуги управителя, які будуть затверджені у типовому договорі Кабміном та додаткові. До обов’язкових належать послуги з утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території.

Серед них — прибирання прибудинкової території та приміщень, утримання ліфтів, купівля електроенергії для функціонування спільного майна будинку, поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку.

Додаткові послуги можуть бути включені до договору за спільним бажанням співвласників та управителя. Наприклад, страхування спільного майна, організація здавання в оренду майна, проведення капітального ремонту тощо.

У Законі передбачені кілька варіантів укладання договору з управителем. Співвласники будинку можуть домовитися на зборах, обрати управителя та делегувати від себе представника, який від імені мешканців підпише договір.

Якщо у будинку вже створене ОСББ і співвласники хочуть частину або всі функції з управління передати управителю, то договір з управителем підписує голова ОСББ.

­Якщо ОСББ немає і співвласники будинку не проявляють ініціативи щодо найму управителя, то його за відповідним зверненням співвласників призначає муніципалітет на основі конкурсу. А договір з управителем підписує уповноважена особа органу місцевого самоврядування.

Є кілька моделей договірних відносин між споживачами та виконавцями комунальних послуг.

Зокрема, можна укласти індивідуальний договір між виконавцем комунальної послуги та кожним мешканцем, за умовами якого виконавець відповідає за якість комунальної послуги на вході до квартири та обслуговує внутрішні мережі у будинку.

Або ж співвласники можуть прийняти рішення про укладання колективного договору (підписує делегований від мешканців представник чи голова ОСББ або управитель), за умовами якого виконавець відповідає за якість послуги на вході до будинку та не обслуговує внутрішні мережі у будинку.

Також співвласники можуть об’єднатися в ОСББ та делегувати керівнику ОСББ право на укладання одного договору із виконавцем комунальної послуги як колективним споживачем. За умовами такого договору ОСББ купує у виконавця відповідну послугу та самостійно здійснює її розподіл між мешканцями згідно із своїх статутних документів.

Якщо з співвласники не обрали жодної із перелічених моделей надання комунальних послуг, тоді між кожним співвласником та виконавцем комунальної послуги укладається індивідуальний договір, за умовами якого виконавець відповідає за якість послуги на вході до будинку та не обслуговує внутрішні мережі у будинку .

На який час підписується договір?

Договір про надання комунальних послуг та договір про надання послуг з управління будинком укладається на 1 рік, але автоматично продовжуватиметься, якщо співвласників будинку все влаштовує.

Якщо управитель не справляється із покладеними на нього обов’язками, співвласники можуть ініціювати дострокове розірвання договору про надання послуг з управління.

Якщо ж управителя було обрано на конкурсі органом місцевого самоврядування, співвласники можуть відмовитись від його послуг та самостійно обрати собі іншого управителя, попередивши про це попереднього управителя за два місяці.

ЖЕКи у розумінні нового закону можуть бути управителями. Усе залежить від волі та активності співвласників. Якщо вони бажають самостійно обрати іншого управителя, ніж той ЖЕК, що наразі надає послуги, погодити із ним перелік робіт та послуг, та відповідно ціну, закон дає таким співвласникам всі можливості для реалізації цього бажання.

Коли закон почне працювати?

Закон набув чинності з наступного дня за днем його опублікування та буде введений в дію він буде з 10.06.2018р., крім окремих норм, що будуть введені в дію з 1 січня 2019 року.

Що за норми? Йдеться про нарахування пені в розмірі 0,01% за кожний день у разі несвоєчасної оплати житлово-комунальних послуг, стягнення штрафу на користь споживачів за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт та запровадження професійної атестації управителів.

У зв’язку з цим усім мешканцям багатоквартирних будинків міста Богодухів (будинки більше двох квартир) рекомендованого розглянути питання та визначитися з формою управління будинком та видом договору на комунальні послуги.

З проектом договору на комунальні послуги можливо ознайомитись на сайті Богодухівської міської ради та в КП «Богодухіввода».

 

Проект

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від ___________ 201_  № ________

 

ТИПОВИЙ ДОГОВІР

про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

індивідуальним споживачам за замовчуванням

 

_______________________                                                                                                       «___» _________201_ р.

(населений пункт)

________________________________________________________________________________

(найменування виконавця)

в особі __________________________________________________________, що діє на підставі

(посада, прізвище, ім’я та по батькові)

_______________________________________, затвердженого ___________________________

(назва документа)                                                                                                                                     (коли і ким)

(далі – Виконавець), з однієї сторони, і _______________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові)

фізичної особи або __________________________________________________________________,

(найменування юридичної особи, ПІБ ФОП або фізичної особи, яка проводить незалежну професійну діяльність)

яка (який) є власником (співвласником, користувачем) нерухомого майна (далі – Споживач), з другої сторони (далі за текстом іменуються Сторони) уклали цей договір про нижченаведене.

 

  1. 1.                   Загальні положення

1.1.            Цей типовий договір укладається з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» та інших нормативно – правових актів, що регулюють сферу централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

1.2.            У цьому типовому договорі терміни вживаються у значеннях, що визначені Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»

  1. 2.                   Предмет договору

2.1.            За цим Договором Виконавець зобов’язується своєчасно надавати  індивідуальному Споживачу (далі – Споживач) послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а Споживач зобов’язується своєчасно вносити плату за:

1) послугу з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів на відповідну послугу та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства;

2) абонентське обслуговування;

3) внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання.

2.2.           Виконавець забезпечує відповідність кількісних та якісних характеристик послуги встановленим нормативам на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку.

2.3.           Суб’єктом користування послуг є індивідуальний споживач – фізична, юридична особа, фізична особа – підприємець, або фізична особа, які проводять незалежну професійну діяльність і взяті на облік, як самозайняті особи у контролюючих органах згідно з Податковим кодексом України, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує послугу з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для власних потреб через внутрішньобудинкові мережі житлової будівлі, а саме:

1)               власник (співвласник, наймач, орендар) житлового приміщення (квартири) та члени його сім’ї — ____________________________________________________;

(кількість осіб)

2)      власник (співвласник, орендар) нежитлового приміщення ______________________;

(кількість осіб)

2.4.            Інформація щодо наявності права на отримання пільг надається Споживачем Виконавцю послуг у письмовому вигляді.

Характеристика об’єкта надання послуг:

Адреса об’єкту водоспоживання:
Вулиця ____________________________
Будинок № __________ Квартира (приміщення) № _______
Місто  _____________________  Індекс  ___________
Телефон ____________________________Район  _______________________________

Характеристика засобів розподільного обліку води:

Порядковий номер

Вид засобу обліку води

Тип засобу обліку води

Заводський номер

Перше показання на дату  __________

Місце встановлення

Дата останньої повірки, міжповірочний інтервал

Примітка

У разі зміни інформації у таблиці «Характеристика засобів розподільного обліку води», такі зміни вважаються внесеними у договір шляхом належного оформлення Акту опломбування та/або Акту взяття на абонентський облік.

  1. 3.       Розмір плати за послуги

3.1. Тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення  за куб. метр встановлюються уповноваженим органом відповідно із чинним законодавством та не підлягають узгодженню сторонами. У разі зміни тарифів у період дії цього договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до цього договору.

3.2. Абонентська плата встановлюється у розмірі ________ грн., але не більше граничного розміру, встановленого Кабінетом Міністрів України. Абонентська плата може бути змінена Виконавцем, про що Споживач буде попереджений в рахунку на оплату послуг.

3.3. Розмір внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання визначається органами місцевого самоврядування відповідно до вимог Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

4. Порядок оплати послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

4.1. Споживач здійснює оплату за спожиті послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення щомісяця. Платежі вносяться споживачем не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.  Послуги оплачуються в безготівковій формі або готівкою.  За бажанням споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

4.2. Нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення формуються виконавцем або визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів послуг, на основі показань вузла комерційного обліку відповідно до Законів України «Про житлово – комунальні послуги» та  «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». Рахунки за цим договором формуються Виконавцем послуг з урахуванням особливостей, визначених розділом 3 цього договору.

4.3. За несвоєчасне внесення плати із Споживача стягується пеня у розмірі, встановленому цим договором.

4.4. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розміру плати згідно з чинними нормативними актами.

4.5. Показання розподільних засобів обліку знімаються Споживачем щомісяця та надаються Виконавцю в останній робочий день звітного місяця одним із таких способів: телефоном, факсом, особисто та в інший спосіб. Крім того, показання розподільних засобів обліку зазначаються Споживачем у рахунку на оплату послуг.

5. Якість послуг

5.1. Виконавець послуги за індивідуальним договором забезпечує якість питної води відповідно до ДСанПіН 2.2.4-171-10 та відповідність кількісних та якісних характеристик послуги встановленим нормативам на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку.

5.2. У разі проведення перевірки якості наданих послуг з централізованого водопостачання, споживач має право здійснити забір проб. Інформація про забір проб включається до акта-претензії.

Порядок здійснення забору проб та проведення їх дослідження щодо послуг з централізованого водопостачання, централізованого постачання гарячої води та послуг з постачання природного газу затверджується Кабінетом Міністрів України.

5.3. У разі встановлення за результатами дослідження відібраних проб факту постачання послуг неналежної якості витрати споживача на оплату проведених досліджень проб підлягають компенсації за рахунок Виконавця послуги.

6. Права та обов’язки сторін

6.1. Споживач має право на:

1) отримання своєчасно та належної якості послуг згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання та порядок надання послуг, а також про їх споживчі властивості;

3) відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю  внаслідок неналежного надання або ненадання послуг з централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);

4) зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їхньої якості;

5) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом строку, встановленого законодавством;

6) неоплату вартості послуг у разі їх невикористання (за відсутності засобів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) Споживача та інших осіб понад 30 календарних днів, за умови документального підтвердження (у разі відключення Виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (приміщені) та відновлення надання відповідних послуг шляхом зняття пломб за власний рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;

7) перевірку кількості та якості послуг у встановленому законодавством порядку;

8) прийняття Виконавцем на абонентський облік вузлів розподільного обліку;

9) складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуг, зміною їхніх споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;

10) розірвання цього договору, попередивши про це Виконавця не менш як за два місяці до дати розірвання договору, за умови допуску Виконавця для здійснення технічного припинення надання послуги.

6.2. Споживач зобов’язаний:

1) оплачувати послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, за абонентське обслуговування, а також внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання в установлений договором строк;

2) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини;

3) інформувати Виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі Споживача.

4) забезпечити доступ у своє житло (інший об’єкт нерухомого майна) Виконавця або його представника для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань засобів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання послуг у квартирі (приміщенні) багатоквартирного будинку;

5) забезпечувати цілісність засобів розподільного обліку води та не втручатися в їх роботу;

6) власним коштом проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, пошкодженого з його вини, яка доведена в установленому законом порядку;

7) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню в установленому цим договором розмірі;

8) повідомляти у десятиденний строк Виконавця про втрату права на пільги;

9) щомісячно знімати показники розподільних засобів обліку гарячої води та надавати їх Виконавцю послуг в останній робочий день звітного місяця одним із таких способів: телефоном, факсом, особисто та в інший спосіб. Крім того, показання розподільних засобів обліку гарячої води зазначаються споживачем у рахунку на оплату послуг.

6.3. Виконавець має право:

1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому цим договором;

2) вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених Виконавцем;

3) доступу до житла, інших об’єктів нерухомого майна Споживача для ліквідації аварій усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань засобів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання послуг у квартирі (приміщенні) багатоквартирного будинку;

4) обмежити (припинити) надання послуг її Споживачу у разі непогашення ним в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця. Таке попередження надсилається споживачу не раніше наступного робочого дня після спливу граничного строку оплати послуги, визначеного законодавством та/або договором про надання відповідної комунальної послуги. Обмеження (припинення) надання послуги здійснюється виконавцем у присутності представника управителя або посадової особи чи працівника об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, якщо управління багатоквартирним будинком здійснюється відповідно управителем або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку. Неприбуття зазначених осіб, які заздалегідь були попереджені виконавцем про день та час здійснення обмеження (припинення) надання послуги, не є перешкодою для здійснення виконавцем обмеження (припинення) надання послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення споживачу.

6.4. Виконавець зобов’язаний:

1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг Споживачу згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) інформувати Споживача про адресу та номер телефону диспетчерської, аварійної або аварійно-диспетчерської служби (зазначаються в договорі і рахунках на сплату послуг, а також розміщуються при наявності на дошках оголошень в усіх під’їздах багатоквартирного будинку, а також при наявності на дошках оголошень, розташованих поблизу житлового будинку);

3) надавати Споживачу в установленому законодавством порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, режим надання послуг, їх споживчі властивості та іншу інформацію, передбачену законодавством;

4) контролювати установлені міжповіркові інтервали;

5) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості;

6) вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством;

7) виплачувати Споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт у розмірі, визначеному законодавством;

8) своєчасно реагувати на виклики Споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) Споживача у зв’язку з порушенням порядку надання;

9) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням, що виникли з його вини;

10) інформувати Споживача про намір зміни цін/тарифів на послуги відповідно до законодавства;

11) повідомляти Споживача про плановану перерву в наданні послуг через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до кожного споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів (крім перерви на ліквідацію наслідків аварії). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг;

12) відновлювати надання послуг за письмовою заявою Споживача шляхом зняття протягом доби пломб із запірних вентилів у квартирі (приміщенні);

13) забезпечувати за заявою Споживача прийняття на абонентський облік розподільних засобів обліку у строки, передбачені законодавством;

14) не нараховувати за послуги у разі їх невикористання (за відсутності засобів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) Споживача та інших осіб понад 30 календарних днів, за умови документального підтвердження (у разі відключення Виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (приміщені) та відновлення надання відповідних послуг шляхом зняття пломб за власний рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;

15) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

16) відшкодовувати збитки, завдані майну Споживача, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);

17) виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства та цього договору.

7. Відповідальність сторін

7.1. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги — шляхом сплати пені у розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу. Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за надані послуги. Нарахування пені припиняється через один рік від дня, коли зобов’язання мало бути виконано. Оплата Споживачем пені не звільняє останнього від оплати несплаченого рахунку в повному розмірі.

3) втручання у роботу засобів обліку води;

4) порушення зобов’язань, установлених законодавством і цим договором.

7.2. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню Споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров’ю, — шляхом відшкодування збитків;

2) ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості послуг – шляхом здійснення перерахунку вартості послуг, а також сплати Споживачу неустойки (штрафу, пені) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.

3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;

4) порушення зобов’язань, установлених цим договором або законодавством.

8. Точки надання послуг, в яких здійснюється

передача послуг від виконавця споживачеві

8.1. Точками надання послуг, в яких здійснюється передача послуг від Виконавця Споживачу, є межа централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку.

  9. Порядок оформлення претензій споживачів

 9.1. У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг з централізованого водопостачання  Споживач має право викликати Виконавця (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг.

9.2. Порядок перевірки якості надання комунальних послуг встановлюється Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено законом.

9.3. За результатами перевірки якості надання послуг складається акт-претензія, який підписується Споживачем та Виконавцем.

9.4. Виконавець  послуги зобов’язаний прибути на виклик Споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення Споживача.

9.5. Акт-претензія складається Виконавцем послуги та Споживачем і повинен містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги дату (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості.

9.6. У разі проведення перевірки якості наданих послуг з централізованого водопостачання, споживач має право здійснити забір проб. Інформація про забір проб включається до акта-претензії.

Порядок здійснення забору проб та проведення їх дослідження щодо послуг з централізованого водопостачання затверджується Кабінетом Міністрів України.

9.7. У разі встановлення за результатами дослідження відібраних проб факту постачання послуг неналежної якості витрати споживача на оплату проведених досліджень проб підлягають компенсації за рахунок виконавця відповідної послуги.

9.8. У разі неприбуття Виконавця послуг в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується Споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які в сусідніх  приміщеннях, і надсилається Виконавцю послуг.

9.9. Виконавець послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або видає (надсилає) споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем  відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.

10. Форс-мажорні обставини

10.1. Сторони звільняються від відповідальності згідно з цим договором у разі настання дії непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору.

11.Строк дії договору

11.1. Договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення укладається строком на один рік. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово другу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.

 12. Інші умови

___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________

Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій
___________________________________________________________________________________

 13. Адреси і підписи сторін

Виконавець

Споживач

 

 

 

Проект

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від ___________ 201_  № ________

 

ТИПОВИЙ ДОГОВІР З КОЛЕКТИВНИМ СПОЖИВАЧЕМ

про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

_______________________                                                                                                       «___» _________201_ р.

(населений пункт)

________________________________________________________________________________

в особі __________________________________________________________, що діє на підставі

(населений пункт)

(найменування виконавця)

(посада, прізвище, ім’я та по батькові)

_______________________________________, затвердженого ___________________________

(назва документа)                                                                                                                                     (коли і ким)

(далі – Виконавець), з однієї сторони, і  ______________________________________________,

(найменування юридичної особи)

(далі – Споживач), з другої сторони (далі за текстом іменуються Сторони) уклали цей договір про нижченаведене.

 Загальні положення

1.1                     Цей типовий договір укладається з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

 2.       Предмет договору

2.1.                   За цим Договором Виконавець зобов’язується своєчасно надавати Споживачу послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а Споживач зобов’язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки та на умовах, що передбачені Договором.

2.2.                  За цим договором Виконавець зобов’язується надавати Споживачу послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а Споживач зобов’язується здійснювати своєчасну оплату наданих йому Виконавцем послуг на умовах цього договору та дотримуватися порядку користування питною водою з комунальних водопроводів і приймання стічних вод, що встановлені Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008                 № 190 (в подальшому — Правила користування), Правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення, затвердженими ________,  а також дотримуватися норм, визначених іншими нормативними актами, що регулюють правовідносини, які виникають за цим договором.

2.3.                  За договором встановлюється цілодобовий режим водопостачання та приймання стоків. Виконавцем може бути змінений режим водопостачання та водовідведення, відповідно до діючого законодавства України, а також у випадку прийняття органами місцевого самоврядування або органами виконавчої влади відповідних нормативних документів, які визначатимуть інший режим надання послуг (встановлення графіків подачі води та/або приймання стоків тощо), без внесення змін до цього договору.

2.4.                  Обсяг води, що підлягає постачанню та прийняттю в систему каналізації, надається Споживачем у вигляді нормативного розрахунку (погодинного, добового, помісячного, річного обсягу постачання послуг), який затверджується узгоджується з Виконавцем і є невід’ємною частиною договору. Обсяг поставки води підлягає узгодженню з Виконавцем кожного наступного року з моменту укладення договору. Загальний обсяг поставлених за цим договором послуг визначається загальною кількістю наданих Споживачу протягом дії договору кубічних метрів води та прийнятих у міську каналізацію стічних вод.

2.5.                  Виконавець забезпечує якість питної води відповідно до ДСанПіН 2.2.4-171-10 до межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги Виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартиного будинку (точки, в якій відбувається передача послуг від Виконавця до Споживача).

 3.Облік води, порядок розрахунків та вартість послуг

3.1. Облік наданих послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення здійснюється:

3.1.1.         Кількість поставленої Споживачу води визначається за показами комерційного засобу обліку, прийнятого Виконавцем на абонентський облік. У випадку наявності у Споживача декількох об’єктів водоспоживання, облік спожитої ним води здійснюється з урахуванням показів всіх комерційних засобів обліку, зареєстрованих за Споживачем.

3.1.2.         Зняття показів засобу (-ів) обліку здійснюється, як правило, щомісячно представником Виконавця у присутності представника Споживача у строки згідно з графіком обслуговування Виконавця. У разі якщо зняття показань вузлів обліку здійснюється Виконавцем або визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, за допомогою систем дистанційного зняття показань, таке зняття може здійснюватися без присутності Споживача або його представника. У такому разі Виконавець зобов’язаний забезпечити можливість самостійного (без додаткового звернення до виконавця в кожному окремому випадку) ознайомлення представника Споживачів (представника об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, управителя багатоквартирного будинку) з показаннями вузла комерційного обліку через інтерфейс такого вузла обліку та всіх Споживачів через електронну систему обліку розрахунків споживачів.

3.1.3.         Для Споживача із стабільним об’ємом водоспоживання (до 30 м. куб. в місяць із незначним коливанням) зняття показів з засобів обліку може здійснюватися Виконавцем поквартально, при цьому останній направляє Споживачу щомісячно розрахункові документи на оплату наданих  послуг, виходячи із його середньодобового споживання води. Покази комерційного засобу обліку за відповідний період можуть бути прийняті до розрахунків Виконавцем від Споживача в письмовому вигляді або в іншій спосіб. В разі, якщо Споживач не забезпечить присутності свого представника для зняття показів, дані, що зняті Виконавцем, є підставою для виставлення розрахункових документів на оплату наданих послуг. Споживач має право щомісячно передавати показання вузла (-ів) комерційного обліку Виконавцю.

3.1.4.         Якщо вести облік води за показами засобу обліку неможливо з причин, що не залежать від Споживача та зафіксовані в установленому порядку (зняття засобу комерційного обліку Виконавцем, пошкодження скла, корозія циферблата, припинення нормальної роботи засобу обліку через несправності, що виникли в його механізмі, тощо), кількість використаної води за термін відсутності засобу обліку (але не більше 2-х місяців) визначається за середньодобовою витратою за попередні два розрахункові місяці. У разі тривалості роботи засобу обліку менше 2-х місяців кількість води визначається за середньодобовою витратою за період роботи засобу обліку не менше 15 діб. Після закінчення зазначеного терміну, якщо вести облік води неможливо з вини Виконавця, подальше визначення обсягів водоспоживання здійснюється за нормами споживання, а при їх відсутності, згідно нормативного розрахунку (погодинного, добового, помісячного, річного обсягу постачання послуг), який узгоджується з Виконавцем і є невід’ємною частиною договору.

3.1.5.         Обсяг наданих споживачу послуг з централізованого водовідведення визначається на рівні обсягів спожитих ним послуг з централізованого водопостачання та постачання гарячої води, крім випадків, встановлених законодавством.

Щомісячний об’єм стічних вод, що утворюється внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та здійснення поливально-мийних робіт під час прибирання території (поверхневі стічні води) і неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення або через дощозбірники і колодязі на мережах водовідведення, які розташовані на території Споживача, у мережі водовідведення Виконавця, як при загально сплавній, так і при роздільній системі водовідведення, визначається за формулами, згідно пунктів 4.10, 4.11, 4.12, 4.13  Правил  користування, з урахуванням щомісячних даних Гідрометцентру відносно кількості опадів.

3.1.6.         У разі недопуску Споживачем представника Виконавця до зняття показів комерційного засобу (-ів) обліку, Виконавець нараховує обсяги водоспоживання (але не більше трьох місяців) за середньодобовою витратою за попередні 12 місяців. У разі недопуску Споживачем представника Виконавця для зняття показань після закінчення тримісячного строку з дня недопуску, Виконавець нараховує обсяги водоспоживання згідно з Правилами користування.

3.1.7.         Облікові дані Споживача щодо кількості та вартості спожитих ним послуг підлягають обов’язковому звірянню у Виконавця. Для проведення звіряння Споживач направляє свого представника до Виконавця із необхідними для цього обліковими та бухгалтерськими документами. Звіряння вважається проведеним з моменту отримання Виконавцем підписаного повноважними особами Акту звіряння розрахунків. В разі невиконання Споживачем цього пункту договору, облікові дані Виконавця щодо кількості та вартості наданих послуг та проведених Споживачем розрахунків у відповідних періодах вважаються безумовно погодженими Споживачем.

3.1.8. Усі засоби обліку Споживача в обумовлені законодавством строки підлягають періодичній повірці. Задовільні результати повірки підтверджують свідоцтвом про повірку або записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційної документації. Засоби обліку опломбовуються з нанесенням відбитка повірочного тавра в місцях, що передбачені експлуатаційною документацією. У випадку тривалості повірки понад місяць з вини Споживача, об’єм води визначається відповідно до п. 3.3 Правил користування до дня установки повіреного засобу обліку.

3.1.9. У разі самовільних дій (знімання засобів обліку, здійснення будь-яких замін їх частин або змінення положення на водомірному вузлі, де їх встановлено, знімання пломб, накладених компетентним органом або Виконавцем, порушення цілісності пломб на засобах обліку, а також на їх з’єднувальних частинах) Споживач сплачує витрату води згідно з Правилами користування.

3.1.10. У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку, до відновлення його роботи або заміни комерційний облік здійснюється розрахунково відповідно до методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, з урахуванням середнього споживання питної води — протягом попередніх 12 місяців.

3.2. Порядок розрахунків:

3.2.1. Виконавець щомісячно направляє Споживачу розрахункові документи для оплати за:

- надані послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення відповідно до встановлених тарифів;

- внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання.

Тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення встановлюються уповноваженими органами відповідно із чинним законодавством та не підлягають узгодженню сторонами. У разі зміни тарифів у період дії цього договору Виконавець доводить Споживачу нові тарифи у розрахункових документах без внесення додаткових змін до цього договору стосовно строків їх введення та розмірів.

3.2.2. У розрахункових документах зазначаються вартість та кількість наданих послуг за відповідний період, а також розмір діючих тарифів. Оплата вартості послуг здійснюється Споживачем щомісячно не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим у безготівковій формі. За згодою Виконавця оплата може здійснюватися іншими способами, що не суперечать чинному законодавству України. В разі утворення боргу оплата за надані послуги, що надходить від Споживача, незалежно від зазначеного в платіжному документі призначення платежу, може зараховуватися Виконавцем в погашення боргу.

3.2.3.         У разі незгоди щодо кількості або вартості отриманих послуг, зазначених у розрахунковому документі, Споживач зобов’язаний у семиденний строк з дня направлення Виконавцем розрахункового документа до банківської установи Споживач, письмово повідомити про це Виконавця та у цей же строк направити представника з обґрунтовуючими документами для проведення звіряння та підписання акту. В іншому випадку відмова Споживача оплатити розрахунковий документ Виконавця вважатиметься безпідставною.

3.2.4. У разі оснащення Виконавцем будівлі (-вель) Споживача вузлом (-ами) комерційного обліку, Споживач відшкодовує Виконавцю витрати на оснащення шляхом сплати внеску.

3.2.5. Розмір внесків за встановлення та заміну вузла (-ів) комерційного обліку визначається окремо для кожної будівлі та встановлюється виконавчим органом міської ради.

3.2.6. Витрати Виконавця на обслуговування вузла (-ів) комерційного обліку (їх складових частин) відшкодовуються Споживачем шляхом сплати Виконавцю внесків на обслуговування  т такого вузла (-ів).

3.2.7. У разі якщо у Споживач зобов’язаний надати Виконавцю необхідні документи, передати показники вузла (-ів) комерційного обліку звітною датою є ______ число кожного місяця.

4. Права та обов’язки сторін

4.1.            Виконавець зобов’язаний:

4.1.1 Забезпечувати Споживачу постачання питної води, якість якої відповідає ДСанПіН 2.2.4-171-10 до межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги Виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартиного будинку (точки, в якій відбувається передача послуг від Виконавця до Споживача).

4.1.2 Приймати від Споживача стічні води на умовах цього договору, визначати у строки, встановлені графіком обслуговування засобів обліку Споживача, кількість наданої Споживачу води та прийнятих від нього стоків в міську каналізаційну мережу:

4.1.3.         Щомісячно, в разі необхідності в інші строки, направляти Споживачу розрахункові документи на оплату наданих йому послуг.

4.1.4.         У разі аварійного припинення водопостачання та/або прийняття стоків не з вини Споживача вживати заходи щодо якнайшвидшого усунення причин, що унеможливлюють постачання води та/або прийняття стоків.

4.1.5.         Під час знімання показів з комерційного засобу (-ів) обліку Споживача перевіряти цілісність пломб на засобах обліку, гідрантах, запірній арматурі та інших водопровідних пристроях.

4.1.6.         Здійснювати передбачені нормативними актами заходи щодо забезпечення виконання взятих на себе зобов’язань.

4.1.7.         Встановити у будівлі (-ях) Споживача вузол (-ли) комерційного обліку в порядку, визначеному Законом України «Про комерційний облік».

4.1.8.         Проводити обслуговування та заміну вузла (-ів) комерційного обліку Споживача.

4.1.9.         Прийняти на абонентський облік вузол (-ли) комерційного обліку Споживача.

4.2.            Виконавець має право:

4.2.1. Вимагати від Споживача дотримання ним чинних Правил користування та інших нормативних документів, зазначених в розділі 1 цього договору.

4.2.2.         Вимагати від Споживача безперешкодного доступу представників Виконавця (за наявності належним  чином оформленого посвідчення або письмового розпорядження щодо проведення інспекції тощо) до комерційних засобів обліку водоспоживання та каналізаційних колодязів.

4.2.3.         В будь-який час проводити обстеження водопровідних та каналізаційних систем Споживача, приладів, пристроїв та цілісності пломб на них, а також складати акти за результатами цих обстежень, надавати Споживачу приписи щодо усунення порушень, виявлених у Споживача, встановлювати строки їх усунення, контролювати їх своєчасне виконання.

4.2.4.         Знімати комерційний засіб обліку для контрольної перевірки його роботи та/або уточнення фактичних витрат води до закінчення терміну його експлуатації, що визначається нормативними актами; здійснювати інші заходи, передбачені чинним законодавством для підприємств питного водопостачання.

4.2.5. Обмежити (припинити) надання послуг її Споживачу у разі непогашення ним в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги протягом 30 днів з дня отримання Споживачем попередження від Виконавця. Таке попередження надсилається Споживачу не раніше наступного робочого дня після спливу граничного строку оплати послуги, визначеного законодавством та/або договором про надання відповідної комунальної послуги. Обмеження (припинення) надання послуги здійснюється Виконавцем у присутності представника управителя або посадової особи чи працівника об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, якщо управління багатоквартирним будинком здійснюється відповідно управителем або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку. Неприбуття зазначених осіб, які заздалегідь були попереджені виконавцем про день та час здійснення обмеження (припинення) надання послуги, не є перешкодою для здійснення виконавцем обмеження (припинення) надання послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення споживачу.

4.2.6.         Нараховувати Споживачу обсяги водоспоживання (але не більше трьох місяців) за середньодобовою витратою за попередні 12 місяців у разі недопуску Споживачем представника Виконавця до зняття показань комерційних засобів обліку. У разі недопуску Споживачем представника Виконавця для зняття показань після закінчення тримісячного строку з дня недопуску, Виконавець нараховує обсяги водоспоживання за нормативами споживання.

4.2.7.         Доступу до приміщень у будівлях, де встановлено вузли комерційного обліку, для проведення їх обслуговування та/або заміни, для зняття показань їх засобів вимірювальної техніки, а також перевірки схоронності таких вузлів обліку.

4.3.            Споживач зобов’язаний:

4.3.1. Надавати повну і достовірну інформацію, яка є невід’ємною частиною договору щодо кількості та місцезнаходження всіх об’єктів водоспоживання, приєднаних до зовнішніх інженерних мереж, якими він користується на праві власності, оперативного управління або знаходяться у його повному господарському віданні тощо.

4.3.2. У семиденний строк з моменту здійснення правочину щодо об’єктів водоспоживання (відчуження, придбання, прийняття в користування тощо) повідомляти Виконавця шляхом  надання належним чином засвідчених копій документів, підтверджуючі вчинення відповідного правочину.

4.3.3. Сплачувати вартість наданих йому Виконавцем послуг на умовах цього договору.

4.3.4. Сплачувати додаткову оплату (з відповідним підвищеним коефіцієнтом кратності) за перевищення нормативів допустимих концентрацій забруднюючих речовин в стічних водах, в розмірі, визначеному згідно з чинним законодавством.

4.3.5. У разі безоблікового водокористування та водовідведення сплачувати плату, розраховану згідно з Правилами користування.

4.3.6. Забезпечувати своєчасний та безперешкодний доступ представникам Виконавця (при наявності посвідчень) для зняття показів комерційних засобів обліку водоспоживання, для взяття з каналізаційних колодязів контрольних проб на перевірку допустимих концентрацій (ДК) забруднюючих речовин у стічних водах, що приймаються до міської каналізаційної мережі, для обстеження водопровідних та каналізаційних мереж, приладів та пристроїв на них, у тому числі забезпечувати безперешкодний доступ до обладнання периферійних пунктів контролю тиску (контрольних точок), що облаштовані на водопровідних вводах Споживача.

4.3.7. Затверджувати підписами повноважних осіб акти, що стосуються зняття показів комерційних засобів обліку та обстеження водопровідних мереж, приладів та пристроїв на них, приймання-передачі наданих послуг та звіряння розрахунків, тощо, які надаватимуться Споживачу Постачальником.

4.3.8. Забезпечувати наявність та цілісність засобу(-ів) обліку на вузлах обліку, цілісність пломб на засобах обліку, гідрантах, запірній арматурі та інших водопровідних і каналізаційних пристроях.

4.3.9. Ознайомитись і дотримуватись вимог Правил користування при експлуатації водопровідних та каналізаційних мереж та належно виконувати умови цього договору.

4.3.10. У разі оснащення Виконавцем будівлі (-вель) Споживача вузлом (-ами) комерційного обліку, відшкодувати Виконавцю витрати на оснащення шляхом сплати внеску.

4.3.11. Відшкодовувати Виконавцю витрати на обслуговування та заміну вузла (-ів) комерційного обліку (їх складових частин) шляхом сплати Виконавцю внесків.

4.3.12. Щомісячно в електронному вигляді та на паперових носіях надавати Виконавцю інформацію про фактичні обсяги спожитої гарячої води, підтверджену документально.

4.4. Споживач має право:

4.4.1. Попередньої оплати послуг. При здійсненні попередньої оплати Споживач обов’язково зазначає про це у платіжному дорученні в призначенні платежу.

4.4.2. Отримання від Виконавця інформації щодо розрахунків Споживача, надання облікових даних у вигляді розрахункових листів (витяг з особового рахунку).

4.4.3. На підключення, в установленому порядку, до централізованого водопостачання та централізованого водовідведення нових об’єктів водоспоживання. Про нові підключення Споживач письмово повідомляє Виконавця протягом 7-ми днів з моменту підключення.

4.4.4. Вимагати від Виконавця усунення перешкод в користуванні послугами з водопостачання та водовідведення, якщо вони виникли з вини останнього.

4.4.5. У разі необхідності на оснащення Виконавцем будівлі (-вель) Споживача вузлом (-ами) комерційного обліку.

4.4.6. На обслуговування та заміну вузла (-ів) комерційного обліку (їх складових частин).

4.4.7. Передавати показники вузла (-ів) комерційного обліку Виконавцю.

5.                       Відповідальність сторін

5.1. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги — шляхом сплати пені в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу. Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за житлово-комунальні послуги. Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином;

3) втручання у роботу засобів обліку води;

4) порушення зобов’язань, установлених законодавством і цим договором.

5.2. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров’ю, — шляхом відшкодування збитків;

2) ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості послуг – шляхом здійснення перерахунку вартості послуг, а також сплати Споживачу неустойки (штрафу, пені) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.

3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;

4) порушення зобов’язань, установлених цим договором або законодавством.

  1. 6.                       Особливі умови

6.1. У випадку необхідності перекриття водопровідних вводів чи зупинки власних свердловин Споживач зобов’язаний письмово повідомити про це Виконавця за два дні до перекриття ним водопровідних вводів чи зупинки власних свердловин, у протилежному випадку претензії щодо розрахунків за послуги по цих вводах чи свердловинах Виконавця не приймаються.

6.2. У випадку зміни діючого законодавства України, що регулюють відносини в сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також прийняття органами місцевого самоврядування чи виконавчої влади нормативних актів, якими регулюються відносини з надання послуг за цим договором, прийняття рішень щодо змін порядку розрахунків між суб’єктами господарювання, нове законодавство та новий порядок поширюється на умови цього договору без узгодження його сторонами та внесення додаткових змін.

6.3. Всі питання, не передбачені цим договором, регулюються чинним законодавством України.

6.4.            У разі зміни організаційно-правової форми, найменування Споживача, інших його реквізитів, тощо останній письмово повідомляє Виконавця у семиденний строк з дати настання змін. Підставою для внесення Виконавцем змін в облікові дані є підписана сторонами додаткова угода та письмове повідомлення Споживача з доданими до нього належним чином засвідченими копіями документів, підтверджуючих проведені зміни.

6.5. Спори, що можуть виникнути у процесі виконання цього договору, сторони намагатимуться вирішувати шляхом переговорів. Неврегульовані питання вирішуються у судовому порядку.

6.6.            Внесення змін до умов цього договору відбувається шляхом укладання сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено цим договором.

6.7. У разі зміни найменування чи інших реквізитів Виконавця, він повідомляє про це Споживача письмово.

6.8. У разі, якщо Споживач споживає лише послуги з централізованого водовідведення, умови цього договору в частині водопостачання не застосовуються. У разі, якщо Споживач споживає лише послуги з централізованого водопостачання, умови цього договору в частині водовідведення не застосовуються.

6.9. У разі припинення Виконавцем послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення відповідно до умов цього Договору, за наслідки відключення об’єкта водоспоживання від мереж водопостачання та водовідведення Споживач несе повну відповідальність.

6.10. Сторони надають свою згоду на використання та обробку своїх персональних даних одна одній, в тому числі на надання їх третій особі, виключно для здійснення повноважень та дій, що необхідні для реалізації прав та виконання обов’язків, передбачених даним Договором,  відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» та інших актів чинного законодавства.

6.11.          Договір укладено в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.

7. Форс-мажорні обставини

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо це невиконання є наслідком форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили).

7.2. Під форс-мажорними обставинами розуміються обставини, які виникли в результаті непередбачених сторонами подій надзвичайного характеру, що включають пожежі, землетруси, повені, зсуви, інші стихійні лиха, вибухи, війну або військові дії, страйк, блокаду, відключення електроенергії на водопровідно-каналізаційних об’єктах її постачальником, пошкодження мереж сторонніми юридичними чи фізичними особами тощо. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу.

8. Строк дії договору

8.1.            Цей договір укладається строком на один рік і набуває чинності з моменту його підписання сторонами. Договір вважається продовженим на новий строк, якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово другу сторону про відмову від договору. Відносини сторін до укладення нового договору регулюються даним договором.

8.2.            Цей договір може бути припинений достроково Виконавцем в порядку та на підставах, передбачених чинним законодавством України. У такому випадку Виконавець направляє Споживачу письмове повідомлення за 30 днів до визначеної дати припинення договору. У разі, якщо Споживач про результати розгляду повідомлення письмово не повідомить Виконавця протягом 30 днів з моменту отримання повідомлення, договір вважається розірваним.

9.Адреси та реквізити сторін

Виконавець                                                                                                                              Споживач

 

Проект

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від ___________ 201_  № ________

 

ТИПОВИЙ ДОГОВІР

про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

індивідуальним споживачам

_______________________                                                                                                       «___» _________201_ р.

(населений пункт)

________________________________________________________________________________

(найменування виконавця)

в особі __________________________________________________________, що діє на підставі

(посада, прізвище, ім’я та по батькові)

_______________________________________, затвердженого ___________________________

(назва документа)                                                                                                                                     (коли і ким)

(далі – Виконавець), з однієї сторони, і _______________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові)

фізичної особи або _______________________________________________________________,

(найменування юридичної особи)

яка (який) є власником (співвласником, користувачем) нерухомого майна (далі – Споживач), з другої сторони (далі за текстом іменуються Сторони) уклали цей договір про нижченаведене.

 3)                 Загальні положення

4)                  Цей типовий договір укладається з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» та інших нормативно – правових актів, що регулюють сферу централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

5)                  У цьому типовому договорі терміни вживаються у значеннях, що визначені Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»

6)                 Предмет договору

 7)                  За цим Договором Виконавець зобов’язується своєчасно надавати  індивідуальному Споживачу (далі – Споживач) послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а Споживач зобов’язується своєчасно вносити плату за:

1) послугу з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів на відповідну послугу та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства;

2) абонентське обслуговування;

3) обслуговування, поточний ремонт внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, які забезпечують надання  послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

4) внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання.

8)                 Виконавець забезпечує відповідність кількісних та якісних характеристик послуги встановленим нормативам на межі внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача.

9)                 Обслуговування, поточний ремонт внутрішньобудинкових систем централізованого водопостачання та централізованого водовідведення  у багатоквартирному будинку, здійснюються виконавцем такої послуги на підставі відповідного договору із співвласниками. Капітальний ремонт внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, здійснюється співвласниками чи залученими ними уповноваженими на виконання таких робіт особами за рахунок співвласників.

10)             Суб’єктом користування послуг є індивідуальний споживач – фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує послугу з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для власних потреб, а саме:

1)               власник (співвласник, наймач, орендар) житлового приміщення (квартири) та члени його сім’ї — ____________________________________________________;

(кількість осіб)

2)      власник (співвласник, орендар) нежитлового приміщення ______________________;

(кількість осіб)

11)              Інформація щодо наявності права на отримання пільг надається Споживачем Виконавцю послуг у письмовому вигляді.

Характеристика об’єкта надання послуг:

Адреса об’єкту водоспоживання:
Вулиця ____________________________
Будинок № __________ Квартира (приміщення) № _______
Місто  _____________________  Індекс  ___________
Телефон ____________________________

Район  _______________________________

Характеристика засобів розподільного обліку води:

Порядковий номер

Вид засобу обліку води

Тип засобу обліку води

Заводський номер

Перше показання на дату  __________

Місце встановлення

Дата останньої повірки, міжповірочний інтервал

Примітка

 

У разі зміни інформації у таблиці «Характеристика засобів розподільного обліку води», такі зміни вважаються внесеними у договір шляхом належного оформлення Акту опломбування та/або Акту взяття на абонентський облік.

12)  Розмір плати за послуги

3.1. Тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення  за куб. метр встановлюються уповноваженим органом відповідно із чинним законодавством та не підлягають узгодженню сторонами. У разі зміни тарифів у період дії цього договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до цього договору.

3.2. Абонентська плата встановлюється у розмірі ________ грн., але не більше граничного розміру, встановленого Кабінетом Міністрів України. Абонентська плата може бути змінена Виконавцем, про що Споживач буде попереджений в рахунку на оплату послуг.

3.3. Розмір плати за обслуговування, поточний ремонт внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, які забезпечують надання  послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення встановлюється Сторонами у додатку до цього договору.

3.4. Розмір внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання встановлюється уповноваженим органом відповідно до вимог Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

4. Порядок оплати послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

4.1. Споживач здійснює оплату за спожиті послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення щомісяця. Платежі вносяться споживачем не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.  Послуги оплачуються в безготівковій формі або готівкою.  За бажанням споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

4.2. Нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення формуються виконавцем або визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів послуг, на основі показань вузла комерційного обліку відповідно до Законів України «Про житлово – комунальні послуги» та «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». Рахунки за цим договором формуються Виконавцем послуг з урахуванням особливостей, визначених розділом 3 цього договору.

4.3. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі, встановленому цим договором.

4.4. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розміру плати згідно з чинними нормативними актами.

4.5. Показання розподільних засобів обліку знімаються споживачем щомісяця та надаються виконавцю в останній робочий день звітного місяця одним із таких способів: телефоном, факсом, особисто та в інший спосіб. Крім того, показання розподільних засобів обліку зазначаються споживачем у рахунку на оплату послуг.

5.       Якість послуг

 5.1. Виконавець послуги за індивідуальним договором забезпечує якість питної води відповідно до ДСанПіН 2.2.4-171-10 та відповідність кількісних та якісних характеристик послуги встановленим нормативам на межі внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача.

5.2. У разі проведення перевірки якості наданих послуг з централізованого водопостачання, споживач має право здійснити забір проб. Інформація про забір проб включається до акта-претензії.

Порядок здійснення забору проб та проведення їх дослідження щодо послуг з централізованого водопостачання, централізованого постачання гарячої води та послуг з постачання природного газу затверджується Кабінетом Міністрів України.

5.3.             У разі встановлення за результатами дослідження відібраних проб факту постачання послуг неналежної якості витрати Споживача на оплату проведених досліджень проб підлягають компенсації за рахунок Виконавця послуги.

 3.1.1.         6. Права та обов’язки сторін

6.1. Споживач має право на:

1) отримання своєчасно та належної якості послуг згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання та порядок надання послуг, а також про їх споживчі властивості;

3) відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю  внаслідок неналежного надання або ненадання послуг з централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);

4) зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їхньої якості;

5) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом строку, встановленого законодавством;

6) неоплату вартості послуг у разі їх невикористання (за відсутності засобів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) Споживача та інших осіб понад 30 календарних днів, за умови документального підтвердження (у разі відключення Виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (приміщені) та відновлення надання відповідних послуг шляхом зняття пломб за власний рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;

7) перевірку кількості та якості послуг у встановленому законодавством порядку;

8) прийняття Виконавцем на абонентський облік вузлів розподільного обліку;

9) складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуг, зміною їхніх споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;

10) розірвання цього договору, попередивши про це Виконавця не менш як за два місяці до дати розірвання договору, за умови допуску Виконавця для здійснення технічного припинення надання послуги.

6.2. Споживач зобов’язаний:

1) оплачувати послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, за абонентське обслуговування, за обслуговування, поточний ремонт внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, які забезпечують надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання в установлений договором строк;

2) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини;

3) інформувати Виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі Споживача.

4) забезпечити доступ у своє житло (інший об’єкт нерухомого майна) Виконавця або його представника для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань засобів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання послуг у квартирі (приміщенні) багатоквартирного будинку;

5) забезпечувати цілісність засобів розподільного обліку води та не втручатися в їх роботу;

6) власним коштом проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, пошкодженого з його вини, яка доведена в установленому законом порядку;

7) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню в установленому цим договором розмірі;

8) повідомляти у десятиденний строк Виконавця про втрату права на пільги;

9) щомісячно знімати показники розподільних засобів обліку гарячої води та надавати їх Виконавцю послуг в останній робочий день звітного місяця одним із таких способів: телефоном, факсом, особисто та в інший спосіб. Крім того, показання розподільних засобів обліку гарячої води зазначаються споживачем у рахунку на оплату послуг.

6.3. Виконавець має право:

1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому цим договором;

2) вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених Виконавцем;

3) доступу до житла, інших об’єктів нерухомого майна Споживача для ліквідації аварій усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань засобів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання послуг у квартирі (приміщенні) багатоквартирного будинку;

4) обмежити (припинити) надання послуг її Споживачу у разі непогашення ним в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця. Таке попередження надсилається споживачу не раніше наступного робочого дня після спливу граничного строку оплати послуги, визначеного законодавством та/або договором про надання відповідної комунальної послуги. Обмеження (припинення) надання послуги здійснюється виконавцем у присутності представника управителя або посадової особи чи працівника об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, якщо управління багатоквартирним будинком здійснюється відповідно управителем або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку. Неприбуття зазначених осіб, які заздалегідь були попереджені виконавцем про день та час здійснення обмеження (припинення) надання послуги, не є перешкодою для здійснення виконавцем обмеження (припинення) надання послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення споживачу.

6.4. Виконавець зобов’язаний:

1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг Споживачу згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) інформувати споживача про адресу та номер телефону диспетчерської, аварійної або аварійно-диспетчерської служби (зазначаються в договорі і рахунках на сплату послуг, а також розміщуються при наявності на дошках оголошень в усіх під’їздах багатоквартирного будинку, а також при наявності на дошках оголошень, розташованих поблизу житлового будинку);

3) надавати Споживачу в установленому законодавством порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, режим надання послуг, їх споживчі властивості та іншу інформацію, передбачену законодавством;

4) контролювати установлені міжповіркові інтервали;

5) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості;

6) вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством;

7) виплачувати Споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт у розмірі, визначеному законодавством;

8) своєчасно реагувати на виклики Споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) Споживача у зв’язку з порушенням порядку надання;

9) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням, що виникли з його вини;

10) інформувати Споживача про намір зміни цін/тарифів на послуги відповідно до законодавства;

11) повідомляти Споживача про плановану перерву в наданні послуг через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до кожного споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів (крім перерви на ліквідацію наслідків аварії). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг;

12) відновлювати надання послуг за письмовою заявою Споживача шляхом зняття протягом доби пломб із запірних вентилів у квартирі (приміщенні);

13) забезпечувати за заявою Споживача прийняття на абонентський облік розподільних засобів обліку у строки, передбачені законодавством;

14) не нараховувати за послуги у разі їх невикористання (за відсутності засобів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) Споживача та інших осіб понад 30 календарних днів, за умови документального підтвердження (у разі відключення Виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (приміщені) та відновлення надання відповідних послуг шляхом зняття пломб за власний рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;

15) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

16) відшкодовувати збитки, завдані майну Споживача, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);

17) виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства та цього договору.

7. Відповідальність сторін

7.1. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги — шляхом сплати пені в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу. Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за житлово-комунальні послуги. Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином;

3) втручання у роботу засобів обліку води;

4) порушення зобов’язань, установлених законодавством і цим договором.

7.2. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров’ю, — шляхом відшкодування збитків;

2) ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості послуг – шляхом здійснення перерахунку вартості послуг, а також сплати Споживачу неустойки (штрафу, пені) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.

3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;

4) порушення зобов’язань, установлених цим договором або законодавством.

8. Точки надання послуг, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві

8.1. Точками надання послуг, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві, є межа внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача.

1) з централізованого водопостачання — на відгалуженні від стояка, який іде до квартири (приміщення) Споживача;

2) з централізованого водовідведення — зливний отвір санітарно-технічних приладів.

 9. Порядок оформлення претензій споживачів

 9.1. У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг з централізованого водопостачання  Споживач має право викликати Виконавця (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг.

9.2. Порядок перевірки якості надання комунальних послуг встановлюється Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено законом.

9.3. За результатами перевірки якості надання послуг складається акт-претензія, який підписується Споживачем та Виконавцем.

9.4. Виконавець  послуги зобов’язаний прибути на виклик Споживача у строки, визначені в договорі про надання послуг, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення Споживача.

9.5. Акт-претензія складається Виконавцем послуг та Споживачем і повинен містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги, дату (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості.

9.6. У разі проведення перевірки якості наданих послуг з централізованого водопостачання, Споживач має право здійснити забір проб. Інформація про забір проб включається до акта-претензії.

Порядок здійснення забору проб та проведення їх дослідження щодо послуг з централізованого водопостачання затверджується Кабінетом Міністрів України.

9.7. У разі встановлення за результатами дослідження відібраних проб факту постачання послуг неналежної якості витрати Споживача на оплату проведених досліджень проб підлягають компенсації за рахунок Виконавця послуги.

9.8. У разі неприбуття Виконавця послуг в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується Споживачем, а також не менш як двома Споживачами відповідної послуги, які проживають приміщеннях, і надсилається Виконавцю.

9.9. Виконавець послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або видає (надсилає) Споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання Виконавцем  відповіді в установлений строк претензії Споживача вважаються визнаними Виконавцем.

10. Форс-мажорні обставини

10.1. Сторони звільняються від відповідальності згідно з цим договором у разі настання дії непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору.

11.Строк дії договору

11.1. Договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення укладається строком на один рік. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово другу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.

12. Інші умови

_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій
_____________________________________________________________

13. Адреси і підписи сторін

Виконавець

Споживач

Поділіться своїми думками

© 2013 Богодухівська міська рада. Всі права захищені.
Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу заборонено.
Создание сайтов студия Art-Lemon.