Звіт міського голови за 2017 рік

Переглядiв: 129

ШАНОВНА ГРОМАДО!

          Дякую усім, хто залишив свої домівки та роботу і долучився до важливої події у нашому житті —  обговорення результатів роботи за минулий період.

Мені імпонує така позиція, адже це говорить про вашу активну участь у житті міста, бо байдужість руйнує на своєму шляху все.

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачає щорічний звіт голови. Звітувати перед вами мені не складно, адже у залі бачу переважно тих, хто не стояв осторонь розвитку і змін, а допомагав, підставляв плече, а тому ви і є тими авторами змін, які сталися торік у місті.

Що зроблено — ви бачите на вулицях,  у дитячих садках,  на дитячих і спортивних майданчиках. Для того, аби все працювало як єдиний механізм, треба було забезпечити виконання бюджету, працювати зі спонсорами, які допомагають у реалізації багатьох проектів.

Сьогодні разом з вами хотів би проаналізувати, що вдалося зробити у звітному періоді позитивного і над вирішенням яких проблем необхідно працювати надалі, які корективи до наших планів необхідно внести.

Отже, дозвольте мені, відповідно до вимог зазначеного вище Закону, відзвітувати про свою діяльність, про роботу міської ради та її виконавчого апарату. Коротко характеризуючи роботу, треба зазначити, що рада працювала стабільно і послідовно, забезпечуючи розвиток міста за пріоритетними напрямками, розв’язуючи поточні питання життя громади, не перетворюючись на арену політичного протистояння. Разом із вами ми прагнули організувати її так, щоб рада якомога повніше та ефективніше виконувала свої обов’язки, передбачені чинним законодавством, і головне — компетентно приймала відповідні рішення. Два роки тому відбулося оновлення депутатського складу Богодухівської міської ради.

Одна фракція та дві депутатські групи  були утворені за результатами виборів у раду одразу кількох нових політичних сил.

Багатопартійність наразі не мінус, а плюс: всі політичні сили задекларували європейський вектор, тому у нас багато точок дотику.

 

У 2017 році відбулось 8 сесійних засідань Богодухівської міської ради. В першу чергу, депутати розглянули та прийняли ряд рішень, що стосуються соціальної підтримки пільгових верств населення: інвалідів по зору 1 групи, учасників ЧАЕС, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, родини загиблого учасника АТО. Значна частина питань  відображає ваші, шановні богодухівці, проблеми і побажання, висловлені вами особисто, а також, депутатами   міської ради.

Загалом на сесіях Богодухівської міської ради було розглянуто майже 500 питань.

Серед головних здобутків хотів би відзначити в першу чергу підготовку міських програм, за якими буде жити і розвиватися місто на перспективу та напрацювання важливих пріоритетних напрямків роботи.

Виконання власних та делегованих державою повноважень здійснює виконавчий комітет Богодухівської міської ради в кількості 17 членів виконкому. Члени виконкому -це працівники установ та організацій міста, представники різних політичних партій, громадських організацій, підприємці. За 2017 рік проведено 13 засідань виконавчого комітету Богодухівської міської ради, на яких прийнято 297 рішень. На засіданнях виконкому розглянуто 46 планових питань, заслухано звіти про роботу керівників комунальних підприємств міської ради. 249 заяв надійшло від громадян та прийнято 217 рішень за наслідками їх розгляду. Ще 34 рішень виконкому прийнято за результатами розгляду звернень підприємств, установ, організацій.

Прийнято 282 розпоряджень міського голови з питань основної та адміністративно-господарської діяльності ради, з питань кадрової роботи.

Спеціалістами виконкому за зверненнями мешканців міста підготовлено та видано за звітний період 7824 (7546) довідок (про склад сім’ї, місце реєстрації особи, з земельних питань), що на 278 більше аналогічного періоду 2016 року.

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» в 2017 році послугу з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання отримали 2661 громадян із них 1755(прописаних), 906(виписаних) членів територіальної громади, видано 1206 довідок з цих питань.

У Верховній Раді України знаходиться на розгляді проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації та наближення до громадян адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», відповідно до якого органи місцевого самоврядування одержать повноваження реєстрації актів цивільного стану, що надасть можливість розширити спектр адміністративних послуг.

 

З ПИТАНЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

З метою своєчасного і достовірного оприлюднення рішення, прийняті в Богодухівській міській раді, розміщувалися на офіційному веб-порталі міської ради, міській газеті «Маяк».  У цьому році оновлено офіційний сайт міської ради, додано нові розділи, ми наближаємо послуги для зручності громадян міста. Сьогодні, не приходячи до міської ради, ви можете знайти на сайті зразки заяв з переліком необхідних документів для звернень до міської ради з того чи іншого питання.

                Також зазначу, що протягом 2017 року рішення міської ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, результати якого оприлюднюються на офіційному сайті міської ради у день голосування.

Міським головою та його заступниками проведено 464 особистих прийомів громадян, на яких звернулося 464 особи з усним зверненням (за минулий звітний період – 382, що на 82 більше (22_%).

Від громадян надійшло письмових звернень — 421 (за минулий звітний період – 412, що на 9 більше, ніж у минулому році.

Через органи влади (Харківської ОДА, Богодухівської РДА, Богодухівської  райради) надійшло всього  4 5звернень (за минулий звітний період – 28), що на 17 більше, в тому числі звернення громадян через Урядову гарячу лінію – 17.

 Найчастіше до міської ради звертаються громадяни з питань:

- надання матеріальної допомоги -225

- земельних відносин (передача земельної ділянки у приватну власність або оренду, зміна цільового призначення земельної ділянки тощо)-147

 - проведення ремонту покрівель  у багатоповерхових будинках, облаштування прибудинкових територій – 95

- підключення житлових будинків до централізованого водопостачання та водовідведення-43

- проведення благоустрою та ремонту дорожнього покриття вулиць та провулків міста, їх грейдерування-41

- випилювання аварійних дерев-37

БЮДЖЕТ МІСТА.                                                                                  Запорукою успішного розвитку міста є збалансований міський бюджет. у порівнянні з 2016 роком бюджет міста зріс майже у  1,5 рази. У 2016 році бюджет міста становив 14,1 млн.грн., у 2017 році бюджет з урахуванням змін -22,4 млн.грн. Темпи розвитку територіальної громади збільшуються, щороку підвищується фінансово-економічна самостійність місцевого самоврядування. Місто росте, розвивається та впевнено крокує в ногу з часом і цілеспрямовано йде до підкорення нових вершин. У 2017 році, як і в попередніх роках, забезпечено стабільність міського бюджету, не допускалось заборгованості із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери та комунальних підприємств міста, вчасно здійснювались проплати за енергоносії. За 2017 рік (без врахування офіційних трансфертів ) бюджет отримав 16,8 млн.грн. Темп росту до 2017 року складає 35%. Офіційні трансферти (дотації, субвенції) в 2017 році надішли в розмірі 6,5млн. грн.

Основними бюджетоутворюючими джерелами надходжень до бюджету є:

• податок на майно 25%

• акцизний податок 25%

• єдиний податок 37%

• інші- 13%

Найбільшу питому вагу у бюджеті міста складають видатки на освіту: протягом 2017 року направлено на освіту 11,2 млн. грн., або 47 % видатків, що на 3,7млн. грн. більше в порівнянні з  2016 роком;

 на соціальний захист та соціальне забезпечення – 0,85млн.грн., або 3,6 % видатків, та на 0,2 млн. грн. більше,  ніж у 2016 році;

 на культуру  0,3млн. грн., або 0,8 % видатків,  на 0,12 млн. грн. більше,  ніж у 2016 році;

 на органи місцевого самоврядування – 3,2 млн. грн., або 13 % видатків;

 на житлово-комунальне господарство, благоустрій міста направлено 5,9 млн. грн., що становить  24% видатків, що на 2,3 млн. грн. більше, ніж у   2016 році.

Проаналізувавши основні показники економічного розвитку м.Богодухова за 2017 рік, можна зробити висновки, що прослідковується позитивна динаміка розвитку міста.

 ЖИТЛОВО — КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

ЖИТЛОВИЙ ФОНД

      Однією з важливих ділянок житлово-комунальної сфери є утримання житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста, який нараховує  91багатоквартирних будинків (загальна площа 81,1 тис. кв. м.,1983 жителів)

За 2017рік до комунального підприємства надійшло 184 заявок від власників квартир та квартиронаймачів. Основні  з них — це ремонт дахів, під’їздів, прибирання території .

Поточні роботи по ремонту житлового фонду

№п.п

Найменування робіт

Адреса

1. Проведено прочистку каналізаційних систем (всього 83   виклики) вул.Катукова,1а,3,5 ,7,4, 8, вул.Дем’янівська,69,71,75,75Г,75Д,Е

вул.Шевченка ,62.64Г, Моргунова ,24, вул.Чалого,13

вул.Охтирська,27/14,27/12 та інші2.Ремонт  ДВКВул.8Мехкорпусу,4К,15,8,6К,4П,Охтирська,27/11,27/12,27/13, вул.Чалого,11,14, Шевченка, 30,60/1,62,64, Космічна,1,3,3.Поточний ремонт внутрішньо-будинкової системи водопостачання(48 викликів) Вул. Катукова,1а,7,5, Шевченка ,62, Вул. Охтирська,27/10 та інші4.Заміна та ремонт ВБС водопостачання Вул. Катукова 1а,Шевченка,62, ОСББ « Фортуна», Охтирська, 27/14

Вул.Чалого,135.Прочистка водяного фільтра в будинках(324 звернень) Вул. Катукова, Чалого6.Фарбування та ремонт сміттєвих баківВул. Катукова, Охтирська, Шевченка, Дем’янівська, 8 Мехкорпусу, Оверченка, Центральна,

пл. Соборності7.  Частковий ремонт даху Вул. Чалого ,13

ОКРЕМІ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ

  1. Застарілий житловий фонд багатоквартирних будинків

У місті більше 60% будинків, побудованих у 60-70 роках минулого століття. У зв’язку з цим значна кількість покрівель перебуває у незадовільному стані і потребує значних капітальних вкладень. Така ж ситуація з внутрішньо-будинковими інженерними мережами. Більшість будинків потребують капітального ремонту вимощення.

2 .  Підвищення тарифів на квартирну плату

Рішенням виконавчого комітету були встановлені нові тарифи, тому що відбулося підвищення мінімальної  заробітної плати, вартості електроенергіїв, паливно -

мастильних матеріалів та  збільшення плати за утилізацію твердих побутових

відходів.

3. Потрапляння до каналізаційної системи побутових відходів.
            Продовжує мати місце недобросовісне відношення мешканців будинку в частині

користування каналізаційною системою. 80% зупинення роботи каналізаційної системи будинку — це потрапляння до неї сторонніх предметів.
Найчастіше сторонніми предметами є: ганчірки, пластикові стаканчики, мочалки для миття, металеві шкребки для миття посуду, дитячі памперси, консервація (помідори, огірки), залишки їжі (кістки, риба) тощо.

 БЛАГОУСТРІЙ МІСТА

На сьогодні благоустроєм на території міста опікується комунальне підприємство міської ради «Богодухівжитло», що налічує   24 працівників, які обслуговують усю вулично-дорожню мережу протяжністю 144 км, його чистота, озеленення — це щоденна робота   комунального підприємства.

За  2017 року підприємство   виконало наступні послуги:

- проводились роботи по санітарному очищенню зелених зон міста та по догляду за пішохідними доріжками міського парку, інших зелених зон та зон відпочинку мешканців міста і очищення газонів від сміття, випрілого листя, гілля; підмітання, санітарне очищення тротуарів та пішохідних доріжок від снігу та льоду, посипання їх сіллю і піском у зимовий період тощо.

Крім благоустрою міста, підприємство здійснює надання різноманітних послуг, у тому числі здійснює роботи по освітленню вулиць, утриманню в належному стані вулично-дорожньої мережі, міського кладовища.

За 2017 рік  виконувалися роботи щодо утримання території міста у належному санітарному стані, здійснювалася розчистка від сміття, утримання доріг комунальної власності територіальної громади міста, вивезення твердих побутових відходів від підприємств, установ, організацій, мешканців приватного сектору.

У 2017 році підприємством виконано наступні роботи:
1.Встановлено 12 нових лавочок та 30 урн.
2. Встановлено  нові та замінено 50 контейнерів для збору ТПВ

3. Встановлено 22 огорожі для контейнерів.

4.Висаджено саджанці дерев та кущів  у кількості 100 шт.,  квітів на клумбах міста — 4500 штук

5. Пофарбовано дитячі майданчики -2 шт.
6. Встановлено  дорожні знаки  в центрі міста — 32 шт.

7. Щоденно проводиться прибирання міста від сміття, викошування трави, кронування та видалення аварійно-небезпечних дерев, (видалено 64 аварійно-небезпечних дерев та кроновано 26). У зимовий період здійснюється розчистка снігу доріг та тротуарів, їх посипання піскосумішшю.
8. За 2017 рік  укладено договорів на вивезення ТПВ від мешканців приватного сектору в кількості 75 шт.
9. Завезено дрова  13 малозабезпеченим сім’ям.

10.Нанесено дорожні розмітки «пішохідний перехід»  - 6 шт

11. Проведено ямковий ремонт  та відремонтовано -2396 м2 доріг.

12.Для утримання в належному стані та забезпечення надійної роботи мереж зовнішнього освітлення вулиць міста (технічне обслуговування) в поточному році було   встановлено 50 нових  світильників , замінено 133 світильників ,  218  ламп, із них 38 на енергозберігаючі.

13. Проведено поточний ремонт техніки -10 одиниць,  та капітальний ремонт автогідропідйомника.

14. Облаштувано 11колодязів.

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ЩОДО БЛАГОУСТРОЮ МІСТА

1. Незважаючи на добросовісне ставлення більшості мешканців до благоустрою міста, інколи залишаються питання, що потребують більш глибокого порозуміння жителів. Зокрема це стосується укладення договорів на вивезення ТПВ мешканцями приватного сектору та  приватними підприємцями. З року в рік кількість договорів збільшується, але все ж таки кількість дворів приватного сектору у місті становить близько  8012, укладено договорів 2982. Вкотре хочеться запитати: куди дівається сміття у решти людей?

2. Великою проблемою для всіх комунальних підприємств залишається заборгованість населення з оплати за квартирну плату та надані послуги.

3. Незважаючи на те, що підприємствами проводиться претензійно-роз’яснювальна робота з населенням, заборгованість за надані послуги залишається значною. Слухаючи нарікання жителів міста на недостатньо високий рівень комунальних послуг, хочу наголосити, що їх якість у значній мірі залежить також від вчасної оплати за надані послуги.

4. Звертаюсь і до свідомості громадян щодо недопущення вандалізму (поламані бетонні огорожі, розбиті лавочки, погнуті урни, розбиті ліхтарі тощо).

ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ

     На сьогодні підприємство надає послуги з водопостачання та водовідведення 132 підприємствам, організаціям та установам. Крім того, його послугами користуються  більше 7000 громадян міста. Загальна протяжність мереж становить 75,5 км.

У 2017 році реконструйовано 360 м вуличного водопроводу.

Протягом 2017 року за рахунок коштів місцевого бюджету виконано наступний обсяг робіт:

1. Піднято та подано в розподільчу мережу міста питної води – 182,4 тис. м3.
2. Прийнято, транспортовано, очищено на очисних спорудах міста стічних вод — 48,2 тис. м3 .
3. Подано заяв та підключено до централізованого водопостачання нових абонентів – 43

4. Замінено лічильників холодної води у абонентів – 320шт.
5. Встановлено лічильників холодної води у абонентів – 184 шт.
6. Виконано роботи по заміні глибинних насосів на енергозберігаючі  -3 шт.

7. Ліквідовано витоків води –63 шт.
8. Промито та прочищено каналізаційних мереж – 3,2 км.
9.  Проведено ремонт оглядових колодязів – 25 шт.
10. Промито та дезінфіковано водопровідних мереж міста – 88,1 км.
11. Очищено та дезінфіковано резервуари чистої води на ВНС – ІІ-го підйому – 2 шт.( вул. Катукова, Підлісна)
12. Проведено ремонт силового кабелю  до свердловини №18 по вул. Катукова.
13. Здійснено гідрологічні дослідження  та отримання спеціальна  ліцензія на геологічне вивчення та науково –дослідну розробку підземних вод.

14 Розроблені проекти землеустрою  земельних ділянок під  комунальними об’єктами «Богодухіввода» та отримані свідоцтва про право власності на земельні  ділянки, що знаходяться в межах міста Богодухова.

Крім основної діяльності,  КП «Богодухіввода» проводилося обслуговування та поточний ремонт (за заявками споживачів) внутрішньо будинкових мереж водопостачання та водовідведення .

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ:

1.реконструкція каналізаційних очисних споруд села Семенів Яр;
2.розробка проектно-кошторисної документації  на будівництво  системи  централізованого водовідведення в місті Богодухові;

3.ремонт водопроводу по площі Незалежності;

4.реконструція водозабору «ПІВДЕННИЙ»

 

РЕАЛІЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬНОЇ РЕФОРМИ  ТА ПОЛІТИКА  МІСЬКОЇ РАДИ В ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИНАХ

 

Загальна площа земель території міської ради становить 8352,4 га, в тому числі в  межах населених пунктів -2119,1 га. Землі сільськогосподарського призначення, на яких здійснюють свою діяльність товариства, фермерські господарства та одноосібники, становлять  5593 га або 67%. За межами міста в оренді знаходиться 16 земельних ділянок площею 415,4 га, в основному це землі сільськогосподарського призначення, договори на оренду яких укладає района державна адміністрація. З числа забудованих земель на території міста  в оренді знаходиться 155 земельних ділянок площею 43,6 га.

Протягом 2017 року міською радою укладено 12 договорів оренди землі, з них — 5 нових договорів, 7 договорів переукладено на новий термін. За звітний період припинено дію 5 договорів оренди земельних ділянок, вони були продані за встановленою процедурою.

У січні місяці 2017 року, в зв’зку з  внесенням змін до Податкового Кодексу Украни, міською радою внесені відповідні зміни до Положення про плату за землю в частині пільг та ставок земельного податку. Збільшення надходжень до бюджету від плати за землю в   2017  відбулося  за рахунок   збільшення ставок земельного податку,   і в результаті індексування нормативної грошової оцінки землі за результатами рівня інфляції.    .   Спеціалістами  ТОВ «Земінформ» виготовлена нова нормативно- грошова оцінка земель міста Богодухова, яка проходить експертизу в м. Києві.

7 земельних ділянок, площею 1,6471 га, вільні від забудови, продані за процедурою аукціону, вперше запровадженого міською радою в цьому році. Всього від продажу землі надійшло до міського бюджету     2,5млн.грн. проти 0,36 млн. грн. за аналогічний період  2016 року. Отримані від продажу кошти направлені на поповнення та ремонт матеріально-технічної бази комунальних підприємств, дошкільних навчальних закладів, покращення благоустрою міста.

 

 Пріоритетним завданням на 2018 рік є  виготовлення Генерального плану міста, яке вже розпочате спеціалістами ТОВ «Інститут Харківпроект» та розроблена його Концепція.

СОЦІАЛЬНИЙ  ЗАХИСТ

Враховуючи низький рівень доходів громадян та велику кількість пільгових категорій  населення, міська рада щорічно  передбачає у міському бюджеті видатки на соціальні програми та заходи.

Для реалізації повноважень у сфері соціального захисту відповідно до Комплексної програми соціального захисту населення у 2017 році з міського бюджету були використані  кошти для таких пільгових категорій, у тому числі:

-  50% знижки інвалідам по зору I групи (15 інвалідів) на оплату за електроенергію, природний газ, послуги водопостачання і водовідведення, квартирну плату та виплату компенсації на придбання твердого палива

- на фінансову підтримку міської ради ветеранів та громадської організації ветеранів локальних війн «Єдність»

- на матеріальну допомогу людям, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, та одноразова допомога учасникам АТО

- на підтримку творчої та обдарованої молоді

- щорічна допомога сім’ї загиблого учасника АТО

- матеріальна допомога на поховання.

Пріоритетні завдання на 2018 рік

- виконання Комплексної програми соціального захисту населення на 2018 рік в повному обсязі;

- встановлення пандусів у загальнодоступних місцях;

- компенсаційні виплати ліквідаторам ЧАЕС (I, II категорії).

ОСВІТА

 

У комунальній власності міської ради знаходяться 6 дошкільних навчальних закладів, у яких виховується – 624 дітей у 25 групах. Їх обслуговують 122 працівника. На фінансування галузі «Освіта» у 2017 році використано 11,1 млн.грн.

Відповідно до Програми протягом 2017 року продовжувалась робота над зміцненням і оновленням матеріально-технічної бази ДНЗ:

ДНЗ№3 – 2 мийки, капітальний ремонт ясельної групи (заміна підлоги та покриття її ліноліумом, утеплення стін гіпсокартоном), замінено котел, водовідвід з даху, придбано матраци, подушки;

ДНЗ№5 – придбано рушники, матраци, подушки, мультимедійне обладнання (ноутбук, екран, проектор), посуд (тарілки мілкі, глибокі, чашки), ліжка, шафи, столи, стільці, двері (5 шт.);

ДНЗ№6 – пилосос, матраци, подушки;

ДНЗ№7 – холодильник, морозильну камеру, мультимедійне обладнання (ноутбук, екран, проектор), матраци, подушки;

ДНЗ №8 – встановлення вентиляційного обладнання, встановлено лавки та гойдалки-балансири на ігрових майданчиках груп (6 груп), матраци, подушки.

ДНЗ№9 – матраци, подушки, рушники, бойлер, ваги, прогулянковий павільйон.

На виконання Програми «Дошкільна освіта на 2013-2017 роки», крім бюджетних, залучались позабюджетні надходження, кошти обласної ради від участі в конкурсі міні-проектів «Разом в майбутнє», меценатські та спонсорські кошти на які було придбано:

-  ДНЗ №5, проект «Наш сучасний дошкільний заклад»(номінація-чисте довкілля),ремонт каналізаційної системи, загальна вартість  177,823 тис.грн., з обласного бюджету – 88,911 тис.грн., міського – 80,020 тис.грн.

- ДНЗ№9, проект «У «Берізці» тепло всім: і дорослим і малим» (номінація-енергоефективність),заміна вікон та дверей, загальна вартість  58,228 тис.грн., з обласного – 29,114 тис.грн. з міського – 26,203 тис.грн.

-  ДНЗ №3,проект «Сучасному дитсадку-бути»(номінація-добробуд громад),облаштування дитячого,спортивного майданчика, загальна вартість  199,576 тис.грн., з обласного – 99,788 тис.грн., з міського – 89,788 тис.грн.;

- ДНЗ№7 – електричний бойлер на 100л;

- ДНЗ №3 – придбано вхідні двері, огорожу на майданчик, пенал для посуду;

- ДНЗ №5 – встановлено вхідні двері.

Уперше створені на базі дитячого садка «Ялинка» дві групи  інклюзивного навчання; з цією метою  в штат ДНЗ №5 введено посаду «помічник вихователя». На фінансування галузі «Освіта» у 2017 році використано  майже 12 млн.грн.

Відповідно до Програми протягом 2017 року продовжувалась робота по зміцненню та оновленню матеріально-технічної бази ДНЗ. У цьому році вперше за декілька  останніх десятків років дитячі навчальні заклади за рахунок бюджетних коштів забезпечені овочами та фруктами.

Вихованці ДНЗ забезпечуються збалансованим харчуванням, необхідним для їх нормального росту і розвитку, з дотриманням натурального набору продуктів та затверджених норм харчування. Розмір плати для батьків за перебування дітей у дошкільних навчальних закладах міської ради на 2017 рік становив 40 відсотків від вартості харчування на день. У 2017 році за рахунок міського бюджету було придбано 605 новорічних подарунків, настільні ігри, розмальовки, книжки  для дітей ДНЗ.

Від плати за харчування дітей звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня прожиткового мінімуму  (гарантованого  мінімуму),    також діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти-інваліди, та вперше в цьому році — діти  учасників бойових дій.

З міського бюджету була надана субвенція на оплату за харчування дітей 1-4 класів у загальноосвітніх навчальних закладах, що розташовані на території Богодухівської міської ради, крім пільгового контингенту, у розмірі 785,9 тис.грн., на харчування дітей у пришкільних таборах – 94,5 тис.грн., на оздоровлення дітей пільгового контингенту – 47,250 тис.грн.

Пріоритетні завдання на 2018 рік

За кошти міського бюджету та залучені кошти від участі в обласному конкурсі «Разом в майбутнє» виконати:

 

ДНЗ №3

  • перебудова коридору в молодшій групі, утеплення стін будівлі і горища
  • покриття території подвір’я тротуарною плиткою або асфальтом.

ДНЗ №5

  • заміна паркана ,
  •  побудова 4-х прогулянкових павільйонів.

ДНЗ №6

  • капітальний ремонт
  • капітальний ремонт харчоблоку.

ДНЗ №7

  •  виконати ремонт та утеплення даху
  •  замінити водогін та  каналізаційну систему

ДНЗ №8

  • ремонт каналізаційної системи, заміна 12 дитячих унітазів.

ДНЗ №9

  • капітальний ремонт   надвірного туалету
  • ремонт підлоги в ясельній групі.

КУЛЬТУРА ТА СПОРТ

           Протягом 2017 року міською радою проводились культурні заходи з нагоди народних та державних свят, професійних днів, вшановувались кращі представники трудових колективів міста, здійснювались урочисті прийоми у міського голови.

До Міжнародного дня захисту дітей медалістам міста, обдарованим дітям Богодухова   вручено грамоти та цінні подарунки .

Цікаво і змістовно відзначили богодухівці День міста. Усі охочі мали нагоду розважитися на атракціонах, подивитися виставки народних умільців, придбати сувеніри чи їжу. Насичена програма не залишила байдужим нікого . Заходи були сплановані  для всіх верств населення: розваги для малечі, конкурси для дітей шкільного віку, велопробіг та відкриття  майданчика для пляжного волейболу для спортсменів, для умільців та допитливих майстер –класи з декоративно — прикладного мистецтва. А ввечері мешканців Богодухова та гостей міста розважали місцеві виконавці, гості, серед яких — Сергій Файфура .

До сфери підпорядкування міської ради належить Семеноярський сільський клуб. Для жіночого ансамблю «Калинка» було придбано 12 українських костюмів    на суму майже 30 тис.грн.

Протягом року реалізовуватись основні напрями Програми розвитку фізичної культури і спорту на території Богодухівської міської ради на 2015-2017 роки, виділялись кошти на нагородження  призерів. У рамках заходів до 72-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі проведено міську військово-спортивну гру, присвячену пам’яті воїна-інтернаціоналіста Віталія Сахна, за участю навчальних закладів міста Богодухова.   Також було проведено низку спортивних заходів: пляжний волейбол, змагання з тенісу, шахів, шашок. Усім переможцям було вручено призи.

 

Пріоритетні завдання на 2018 рік

- Облаштувати велодоріжку навколо ставка «КОПАНЬ»;

-  створити краєзнавчий музей у Семеноярському клубі.

Підходить до закінчення календарний та фінансовий 2017 рік, насичений плідною роботою працівників міської ради спільно з депутатським корпусом, членами виконавчого комітету, керівниками та трудовими колективами комунальних підприємств,   дошкільних навчальних закладів міста. Мабуть, неможливо було б протягом одного року вирішити всі проблеми міста, але ми докладали всіх зусиль, аби місто розвивалось, було чистим, красивим і затишним для кожного його мешканця.

 

Богодухівська міська рада є членом Асоціації міст України. Цілі та завдання Асоціації зосереджуються на основній ідеї: захисті законних прав та інтересів міст-членів АМУ в органах державної влади. З неї логічно випливають два інших компоненти діяльності: підтримка та розвиток місцевого самоврядування в Україні.Тому працівники міської ради та я особисто відвідуваа протягом року засідання ,семінари, конференції та форуми, що проводилися АМУ. Зустрічі з представниками різних гілок влади дають позитивні результати. Так  в цьому році за сприянням Світличної Ю.О., губернатора області було встановлено та відкрито майданчик для міні-футболу.

 

Шановні депутати і запрошені!

       У звіті міського голови я намагався розкрити не свої особисті досягнення, а підвести підсумок тому, як жило і працювало місто, оскільки, як ви розумієте, одна людина нічого не може зробити. Дякую всім, хто не тільки на словах, а й конкретними справами розбудовує та прикрашає свій будинок, свій двір, вулицю, наше місто, загалом, державу.

Я не приховав проблем і недоліків, навпаки. загострив на них увагу, а це означає, що нам є над чим працювати, до чого прагнути.

Досягнення гідного рівня життя громадян нашого міста було і залишається для мене основною метою роботи на посаді міського голови. Вірю, що співпраця однодумців та професіоналів сприятиме забезпеченню економічного та соціального розвитку міста та задоволенню потреб моїх земляків.

 

Щиро дякую за увагу!

 ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗВІТУ.

https://www.youtube.com/watch?v=D9a5_kDqnXc