internet buy 10k followers on photo instagram
purchasing 100k followers and likes on instagram
buy 5000 instagram followers additional hints
do you know same day online loans in Waco TX
best place to buy check my site real 5000 followers
1000 instagram buy followers on website
instagram Followers review
do you know make a quick online loan with guaranteed approval
buy Windows 10 Key microsoftwarestore Canada Goose jas canada goose outlet https://www.airbrushhenk.nl airbrushhenk.nl canada goose jas canada goose outlet
Переглядiв: 166

Слобожанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області. ДІЯЛЬНІСТЬ.

Наталія Калєніченко: ДФС за 1 секунду обробляє до 100 електронних документів

У середньому за добу ДФС приймається та обробляється в електронному вигляді більше 1 млн. електронних документів, за 1 секунду обробляється близько 50-100 документів. Найбільше навантаження — в дні граничних термінів подання звітності. Про це повідомила директор Департаменту обслуговування платників ДФС Наталія Калєніченко.

За її словами, ДФС постійно працює над удосконаленням електронних сервісів та послуг для платників податків. Одним з першочергових пріоритетів  для служби є розвиток Електронного кабінету платника.

Так, станом на 26 жовтня сервісами відкритої та приватної частини Електронного кабінету скористалися понад 9,3 млн. осіб. При цьому у Кабінеті зафіксовано біля 20 тис. одночасних сесій користувачів (в дні граничних термінів подання звітності та/або реєстрації податкових накладних).

Постійними користувачами приватної частини Електронного кабінету платника є 220 тис. юридичних осіб та понад 350 тис. фізичних осіб-підприємців. Кількість громадян, які користуються приватною частиною, постійно зростає та складає близько150 тисяч осіб.

На сьогодні через Електронний кабінет подано більше 3 млн. різного типу документів, не враховуючи податкові та акцизні накладні.

«У першу чергу в Кабінеті реалізуються ті сервіси та послуги, які є найбільш запитуваними зі сторони бізнесу. Платники мають доступ до податкової інформації в режимі реального часу, що не потребує формування додаткових запитів та отримання витягів, і дає можливість перегляду як всієї податкової інформації, так і документів, які подавались в паперовому вигляді та електронному вигляді через Кабінет та/або інші програмні засоби», – зазначила Наталія Калєніченко.

За її словами, лише за вересень-жовтень цього року в Електронному кабінеті платника забезпечено реалізацію сервісів щодо доступу платників до Єдиного реєстру податкових накладних та подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств в режимі реального часу.

«Платникам забезпечено в он-лайн режимі доступ до сервісів систем електронного адміністрування податку на додану вартість та реалізації пального,  Єдиного реєстру податкових накладних, де платник може отримати актуальну інформацію щодо складених та надісланих на реєстрацію таким платником чи його контрагентом податкових накладних та розрахунків коригування, дізнатися про статус податкових накладних/розрахунків коригування (зареєстровані, реєстрацію яких зупинено, щодо яких прийнято Комісією ДФС рішення про реєстрацію чи відмову в такій реєстрації тощо)», – розповіла Наталія Калєніченко.

Загалом, на сьогодні в Електронному кабінеті платника забезпечено реалізацію повного спектру сервісів для фізичних осіб-підприємців та громадян, і майже на 100% реалізовано сервіси для юридичних осіб – платників податку на додану вартість та платників спрощеної системи оподаткування.

 

Від Харківщини до бюджетів усіх рівнів надійшло 31,3 млрд. грн. податків та зборів

В Головному управлінні ДФС у Харківській області повідомили, що ця сума надійшла з початку року, тобто за 10 місяців 2017. Цьогорічні надходження перевищили минулорічні на  7,9млрд. грн. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 133,8 %.

Так до Зведеного бюджету надійшло:

рентної плати                                    –   14 948,9 млн.грн.;

податку на доходи фізичних осіб  –    7 605,7 млн.грн.;

ПДВ                                                     –    3 326,0 млн.грн.;

податку на прибуток                       –    974,5 млн.грн.;

акцизного податку                           –    328,5 млн.грн.

В той же час, у жовтні  до бюджетів усіх рівнів зібрано 2,1 млрд.грн. податків й зборів.

При цьому, до Державного бюджету за січень-жовтеньнадійшло 21,9 млрд.грн., що на 5,6 млрд.грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту до минулорічного показника складає 134,1 %.  У жовтні до Державного бюджету зібрано  більше 1,0 млрд.грн.

До місцевого бюджету протягом січня-жовтня 2017 року надійшло 9,4 млрд. грн., що на 33% або на 2,3 млрд. грн. більше минулорічного показника.

Індикативний показник ДФС України виконано на 108,9 %,додатково отримано 772,5 млн. грн.

 

Керівництво фіскальної служби регіону взяло участь у виїзному засіданні Комітету Верховної Ради України

Виїзне засідання Комітету Верховної Ради України з питань законотворчого забезпечення правоохоронної діяльності пройшло сьогодні на Харківщині.

На порядку денному – розгляд стану правопорядку в регіоні та виконання правоохоронними органами й органами виконавчої влади та місцевого самоврядування вимог Конституції та законів України.

Начальник ГУ ДФС області Микола Рибаков, керівник Харківської митниці ДФС Андрій Танцеров, начальник слідчого управління фінансових розслідувань Ігор Чапічадзе, начальник оперативного управління Сергій Марєхін прийняли участь в обговоренні проблемних питань діяльності територіальних органів фіскальної служби області, головних завдань та перспектив діяльності. Торкнулися питання перевезення товарів через митний  кордон з Росією, процесів реформування, які наразі відбуваються у відомстві. Підняли і тему створення Служби фінансових розслідувань.

Микола Рибаков відзначив важливість роботи  такої служби, яка об’єднає в собі усі аналітично-слідчі функції та буде протидіяти фінансовим злочинам. Її створення викликано вимогами часу. Це і зменшення тиску на бізнес, і  забезпечення рівних  і справедливих для усіх умов.

 

Мешканці Харківщини сплатили до бюджетів місцевих громад 9,4 млрд. грн. податків й зборів

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області, вказана сума надійшла  з початку року, та перевищила минулорічні надходження на 2,3 млрд. грн.

При цьому, за жовтень 2017 року до місцевого бюджету надійшло понад 1,1млрд.грн, що на 278,5 млн.грн більше ніж у жовтні 2016 року.

У фіскальному відомстві регіону також повідомили, якими податками наповнюється місцевий бюджет.

Основним джерелом надходжень є податок на доходи фізичних осіб. За січень-жовтень 2017 року зібрано 5,7 млрд. грн. цього податку, що на 1,8 млрд.грн., або на 48,2 %  більше ніж за аналогічний період минулого року. При цьому, за жовтень сума надходжень ПДФО склала 624,3 млн.грн.

Спостерігається збільшення й надходження єдиного податку. За 10 місяців поточного року бізнесмени перерахували до місцевих бюджетів майже 1,7 млрд. грн. цього платежу, що на 436 млн. грн. більше ніж минулоріч.

Зросли й суми земельного податку та орендної плати. Якщо у січні-жовтні  2016 року було сплачено понад мільярд гривень, то у цьому році надходження від користування землею за 10 місяців склали майже 1,3 млрд. грн.

 

Мирослав Продан: До загального фонду державного бюджету додатково перераховано майже 129 млрд. гривень

Державна фіскальна служба України за 10 місяців поточного року спрямувала до загального фонду державного бюджету на 128,7 млрд. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан в ефірі радіо Ера.

«У відсотковому співвідношенні зростання складає майже 27%. При тому, що фактично курсова різниця по відношенню до минулого року коливається на рівні 3,9%, ми цю статистику також відслідковуємо, надходження надзвичайно збільшилися в цілому по ДФС», – зазначив Мирослав Продан.

За його словами, у митному напрямі за 10 місяців поточного року надходження з митних платежів збільшилися майже на 55 млрд. грн.  порівняно з аналогічним періодом минулого року.

«Незважаючи на те, що обсяг оподатковуваних операцій, а саме це і є базою оподаткування, в Україні щомісячно коливається на рівні 1 трлн 600 млрд грн. або 1 трлн 700 млрд грн.  і він є фактично сталий, в нас суттєво збільшились надходження. Це говорить про те, що ми постійно працюємо над тим, що виводимо з тіні економіку України, фінанси, митні, податкові платежі і системно працюємо над ліквідацією всіх схем мінімізації, так званих «скруток»», – підкреслив очільник ДФС.

Крім того, за результатами звітування з податку на прибуток також є позитивна динаміка. Так, якщо у І кварталі 2016 року сума задекларованого податку на прибуток складала 13,8 млрд. грн., а у ІІ кварталі ­– 13,1 млрд. грн., то у 2017 році ці суми збільшилися до 20,2 млрд. грн. та 17,9 млрд. грн. відповідно.

«Цей комплекс заходів в цілому і дає можливість сьогодні демонструвати позитивну динаміку щодо збільшення дохідної частини державного бюджету», – зазначив Мирослав Продан.

 

Мирослав Продан: У жовтні надходження ЄСВ склали 15,8 млрд. гривень

У жовтні 2017 року Державною фіскальною службою України забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на рівні 15,8 млрд. грн. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

За його словами, надходження жовтня цього року на 4,6 млрд. грн. більше, ніж минулого року.

Загалом з початку року органи ДФС зібрали 145  млрд. грн. ЄСВ, що на 39,3 млрд. грн. більше, ніж за відповідний період 2016 року.

«Аналогічну суму єдиного внеску було зібрано лише за 10 місяців 2015 року, але тоді його розмір був у двічі більший, ніж сьогодні. Такі обсяги надходження ЄСВ забезпечені завдяки підвищенню рівня мінімальної заробітної плати до розміру 3 200 грн. з січня 2017 року.  Зарплати почали виходити з «тіні» і втрати бюджету Пенсійного фонду від зниження ЄСВ на 50% повністю компенсовані», – наголосив Мирослав Продан.

Як зазначив очільник ДФС, такий результат є яскравим прикладом того, що зниження податків за умови їх сплати усіма без винятку дозволяє компенсувати різницю в надходженнях. Так, збільшення відрахувань з ЄСВ дозволили достроково – з 1 жовтня — підвищити пенсії.

 

На Харківщині триває робота з погашення податкового боргу

Одним з пріоритетних напрямків роботи фіскальної служби – є організація роботи з погашення податкового боргу економічно активними підприємствами. Цьому питанню приділяється велика увага, оскільки  узгоджені податкові зобов’язання повинні надходити до бюджету своєчасно. Деякі підприємства ігнорують  свої зобов’язання. Органи ДФС систематично проводять  зустрічі з керівниками таких підприємств.

Наразі на рівні ГУ ДФС у Харківській області тривають заслуховування керівників  економічно активних підприємств — боржників. Головне завдання – визначення  спільної стратегії  погашення боргу.До бюджету країни у жовтні поточного року від вжиття заходів  з погашення боргу  забезпечено 40,7 млн.гривень.

 

Микола Рибаков: легалізація праці – це вимога часу і ми не вправі перекласти її вирішення на наступне покоління

Легалізувати найману працю та викорінити «сіру» зарплатню на сьогодні  є надважливим завданням. Питання дуже гостре і потребує розуміння всіма громадянами. І часу на розмірковування у нас не має.

У цій проблемі  дві складові.

Перша. В умовах децентралізації кожен населений пункт повинен розраховувати на доходну частину  місцевого бюджету, а податок на доходи громадян складає більшу частину –понад 60%  загальних надходжень. Приховуючи реальну зарплатню, знекровлюються місцеві бюджети, що не дає змогу жити мешканцям Харківщини у розвиненому регіоні, користуватися усіма благами цивілізованого світу та будувати плани на стабільне майбутнє.

Проблема друга. Сьогодні впроваджується пенсійна реформа.Нарахування пенсії залежить не тільки  від стажу, але й від розміру зарплатні. Необхідно також нагадати, що ЄСВ (єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) розраховувється також від розміру заробітної платні. Тому той, хто не сплачує цей внесок з реальних доходів, не тільки ставить під загрозу  свій соціальний захист, але й виплати сьогоднішнім пенсіонерам.

Якщо ми хочемо бути впевнені у стабільному  майбутньому, починати треба зараз. Не перекладаючи тягар на наступне покоління, наших дітей.

Не можна свідомо обирати позицію відсторонення, спостерігати  за проведенням реформ. Долучатися потрібно усім, тільки тоді можна отримати результат.

 

У жовтні забезпечено рекордні надходження ЄСВ

У фіскальній службі області повідомили, що за місяць платники Харківщини перерахували 918,4 млн.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Це на 293,3 млн.грн. більше ніж у жовтні минулого року та на 29,4 млн.грн. перевищує показник вересня 2017 року.

Загальні надходження ЄСВ за січень-жовтень поточного року склали 8,4 млрд.грн., що на 2,7 млрд.грн. більше ніж минулого року.

ЄСВ – це платіж, що нараховується роботодавцем на фонд оплати труда. Його збільшення свідчить про зростання рівня заробітної плати й небажання громадян отримувати «тіньові» доходи.

Адже отримання офіційної легальної зарплатні – це гарантія соціального захисту сьогодні й сталої пенсії – завтра.

«Можна вже впевнено констатувати про зростання свідомості громадян. Більшість з них вже розуміє, що при отриманні легальної зарплатні, здійснюються відповідні нарахування й сплата єдиного внеску. А це, в свою чергу, забезпечує своєчасне наповнення Пенсійного фонду. Це дає змогу осучаснювати пенсії і гарантує отримання  пенсійних виплат, тим хто сьогодні працює», — підкреслює начальник ГУ ДФС у Харківській області Микола Рибаков.

В той же час в податковій службі розповідають, що проводять масштабну роботу з роз’яснення громадянам важливості отримання заробітної плати без «конвертів» та цілу низку контрольно-перевірочних заходів, направлених на легалізацію доходів.

Так лише завдяки перевірочній роботі у січні-жовтні 2017 року легалізовано близько 500 найманих робітників.

 

На Харківщині податківці продовжують кампанію з легалізації праці

До фіскальної служби регіону запросили  представників супермаркетів Харкова. Бухгалтери, керівники торгівельних мереж спілкувалися з керівництвом ГУ ДФС області на тему дотримання роботодавцями вимог трудового законодавства.

Податківці ознайомили присутніх з результатами проведеного моніторингу співставлення відомостей звітності заробітної платні в торгівельній галузі з рекламними оголошеннями по працевлаштуванню в регіональних ЗМІ. Звернули увагу присутніх, що розмір заробітної плати в цій галузі стартує від  6 тис.гривень, тоді як розмір офіційної — суттєво відрізняється.

Закликали присутніх працювати суто у правовому полі.  Робота по виведенню з тіні роботодаців Харківщини буде тривати надалі.

 

Як легалізувати ЗП найманих працівників – вирішували з фармацевтами

Податківці поставили за пріоритет напрямок роз’яснювальної роботи, тому представники практично усіх галузей Харківщини будуть задіяні у цьому процесі.

Розпочали з торгівельних мереж та супермаркетів. Днями запросили до фіскальної служби представників фармацевтичної індустрії, аптечних мереж. Тих, хто відображає в офіційній звітності заробітну платню на рівні мінімальної, тобто 3200 тис. гривень. Але у податковій  службі відзначають, що в оголошеннях, де пропонують роботу в аптечній галузі,  розмір ЗП стартує від 6-7 тис. гривень. Із запрошеними обговорили питання легалізації заробітної платні  та необхідності виведення її з тіні. Попередили, що наступні кроки вже будуть фіскальними.

Робота в цьому напрямку буде тривати і надалі.

 

Харків’яни — найактивніші користувачі електронного кабінету платника

Про це повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області. Харків займає перше місце серед найактивніших 10 міст України по користуванню електронним кабінетом платника.

Так, за 10 місяців 2017 року сервісами приватної частини Електронного кабінету для подання податкової звітності скористалися понад 170,5 тис. платників Харківської області.

Постійними користувачами приватної частини Електронного кабінету платника є 30,4 тис. юридичних осіб та 140,1 тис. фізичних осіб-підприємців.

За 10 місяців 2017 року через Електронний кабінет подано більше 3,2 млн. різного типу документів, не враховуючи податкові та акцизні накладні.

Електронні сервіси та послуги для платників податків постійно удосконалюються. У першу чергу в Кабінеті реалізуються ті сервіси та послуги, які є найбільш запитуваними зі сторони бізнесу. Платники мають доступ до податкової інформації в режимі реального часу, що не потребує формування додаткових запитів та отримання витягів, і дає можливість перегляду як всієї податкової інформації, так і документів, які подавались в паперовому вигляді та електронному вигляді через Кабінет та/або інші програмні засоби.

Платникам забезпечено в он-лайн режимі доступ до сервісів систем електронного адміністрування податку на додану вартість та реалізації пального,  Єдиного реєстру податкових накладних, де платник може отримати актуальну інформацію щодо складених та надісланих на реєстрацію таким платником чи його контрагентом податкових накладних та розрахунків коригування, дізнатися про статус податкових накладних/розрахунків коригування (зареєстровані, реєстрацію яких зупинено, щодо яких прийнято Комісією ДФС рішення про реєстрацію чи відмову в такій реєстрації тощо).

Загалом, на сьогодні в Електронному кабінеті платника забезпечено реалізацію повного спектру сервісів для фізичних осіб-підприємців та громадян, і майже на 100% реалізовано сервіси для юридичних осіб – платників податку на додану вартість та платників спрощеної системи оподаткування.

 

 

«Сіра» зарплата створює нерівні конкурентні умови виробникам

На Харківщині податківці проаналізували звітність підприємств-виробників щодо офіційної виплати ЗП, та враховуючи її середній показник  по Харківській області (6600 грн.), встановили коло йомовірних тіньових виробників, що звітують про виплачені доходи працівникам у розмірі 3200-3500.

Сьогодні у залі нарад Головного управління фіскальної служби регіону були присутні керівники підприємств виробничої галузі – м’ясокомбінатів, ювелірних компаній, швейних виробництв. Усі розуміють,  що це прибутковий бізнес і з відповідними ЗП працівників. І ті підприємці, які приховують реальний розмір заробітної платні, не тільки обкрадають майбутнє своїх працівників, а й користуються «сірими» перевагами, що призводить до нерівних конкурентних умов на ринку.

Фіскальна служба буде і надалі запрошувати для спілкування представників різних галузей нашого регіону. Робота з легалізації заробітної плати та трудових відносин триває.

 

 

Погасити свої податкові борги – податківці проводять роз’яснювальну роботу з підприємcтвами-боржниками

На Харківщині продовжується робота  з погашення податкового боргу економічно активними підприємствами. Цей напрямок роботи є одним з пріоритетних та потребує самої пильної уваги, оскільки  узгоджені податкові зобов’язання повинні надходити до бюджету своєчасно. Систематично проводяться  зустрічі з керівниками таких підприємств.

Наразі на рівні ГУ ДФС у Харківській області тривають заслуховування керівників  економічно активних підприємств — боржників. Головне завдання – визначення  спільної стратегії  погашення боргу.

Так, в результаті  вжиття заходів  з погашення боргу  надходження до бюджету країни у І декаді листопада склали 5,8 млн.грив

 

Жовтневі надходження ПДВ на Харківщині склали понад 403 млн. гривень

Про це повідомили в Головному управлінні фіскальної служби регіону. Сума надходжень до Державного бюджету України значно перевищила минулорічні показники. У зрівнянні з жовтнем 2016 сумма ПДВ збільшилась на 98,5 млн.грн.

Загалом, за 10 місяців п.р. сума надходжень ПДВ склала понад 3,3 млрд.грн., це на 836,9 млн.грн. більше, ніж за 2016 рік. Перевищення по кожному місяцю у зрівнянні з минулорічним періодом складають в середньому 100 мільйонів гривень.

Податок на додану вартість відноситься до непрямих податків. У той же час, збільшення його надходжень є показником зростання підприємницької активності і зменшення тіньового бізнесу.

Одним з факторів, що сприяють збільшенню надходжень, є впроваджена, з 1 липня поточного року, система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріїв оцінки ступеня ризиків — система СМКОР.

 

Харківські юристи-податківці виграли в судах понад 700 справ

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби, протягом 2017 року на користь органів ДФС Харківської області розглянуто судами 723 справи на суму 1,8 млрд. грн.

Інформують в юридичному підрозділі і про найбільш цікаві з юридичної точки зору випадки.

Так, ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду залишена без задоволення апеляційна скарга ТОВ «У» по справі за позовом до Головного управління ДФС у Харківській області про визнання недійсним податкового повідомлення — рішення.

Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду погодилась з висновками суду першої інстанції з наступних підстав.

Положеннями ст. 109 Податкового кодексу України передбачено, що податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, (п.109.1 ст. 109 Кодексу).

Під час перевірки встановлено, що ТОВ «У» здійснювало господарську діяльність шляхом зовнішньоекономічної діяльності з підприємством нерезидентом ВАТ «Г», на підставі контрактів 2014 — 2015 років, а також відповідно до митних декларацій.

Загальна сума проведених операцій ТОВ «У» з юридичною особою нерезидентом ВАТ «Г» за вказаний вище період за даними бухгалтерського обліку становила 262 тис. євро (6.9 млн. грн.).

У періоді, що підлягав перевірці, згідно наданих до перевірки митних декларацій, ТОВ «У» експортовано товару на суму 249 тис. євро (6,5 млн. грн.).

Розбіжність між даними бухгалтерського обліку та даними митних декларацій виникла внаслідок впливу зміни валютного курсу НБУ на дату визнання доходу, дату купівлі та перерахування валютних коштів та дату оформлення МД.

Отже, враховуючи здійснену господарську операцію ТОВ «У» з експортування товарів ВАТ «Г», вказані операції є контрольованими, що не заперечувалось сторонами по справі на час розгляду справи в суді першої інстанції.

Доводи представника ТОВ «У» щодо нездійснення ним контрольованих операцій у 2015 році, оскільки різниця ставки податку на прибуток у державах Україна і держава  контрагента ВАТ «Г» протягом 2015 року складала 3%, спростовується розпорядженнями Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку держав (територій), у яких ставки податку на прибуток (корпоративний податок) на 5 і більше відсоткових пунктів нижчі, ніж в Україні» від 25.12,2013 №Ю42-р та «Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України» від 14.05.2015 №449-р, в додатках до яких держава контрагента ВАТ «Г» входила до держав (територій), у яких ставки податку на прибуток (корпоративний податок) на 5 і більше відсоткових пунктів нижчі, ніж в Україні.

Відповідно до п.п. 39.2.1.2 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на час спірних правовідносин) для цілей нарахування податку на прибуток підприємств контрольованими є господарські операції, які впливають на об’єкт оподаткування платника податків, однією із сторін яких є нерезидент, зареєстрований у державі (на території), яка включена до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Згідно з положеннями п.п. 39.2.1.4 п.п. 39.2.1 п.З9.2 ст. 39 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на час спірних правовідносин), господарською операцією для цілей трансфертного ціноутворення є всі види операцій, договорів або домовленостей, документально підтверджених або непідтверджених, що можуть впливати на оподатковуваний дохід платника податків, зокрема, але не виключно операції з товарами, такими як сировина, готова продукція тощо.

За приписами пп. 39.4.2 п.39.4 ст. 39 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на час спірних правовідносин) платники податків (крім Національного банку України), які протягом звітного періоду здійснювали контрольовані операції, зобов’язані подавати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, інформацію про здійснені контрольовані операції одночасно з поданням декларації з податку на прибуток підприємств (додаток до декларації).

Платники податків, обсяг контрольованих операцій яких з одним контрагентом перевищує 5 млн. гривень (без урахування податку на додану вартість), зобов’язані подавати звіт про контрольовані операції центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, до 1 травня року, що настає за звітним, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.   Таким чином, в даному випадку, оскільки обсяг контрольованих операцій з контрагентом ВАТ «Г» перевищив 5 млн. гривень (без урахування податку на додану вартість), на ТОВ «У» покладався обов’язок подати звіт про контрольовані операції контролюючому органу до 1 травня року, що настає за звітним, засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Між тим, як встановлено в ході судового розгляду справи, повіреним ТОВ «У» на адресу контролюючого органу було направлено звіт про контрольовані операції за 2015 рік на оптичному носії шляхом поштового відправлення.

Отже, вказаний звіт про контрольовані операції подано позивачем не в електронній формі засобами електронного зв’язку.

 

Легалізуємо заробітну плату в агросекторі

На Харківщині продовжується роз’яснювальна кампанія з легалізації трудових відносин. На цей раз об’єктом уваги стали підприємства-сільгоспвиробники. Податківці проаналізували податкову звітність: кількість найманих співробітників та нараховану їм по звітності заробітну платню. Деякі цифри не співпадали із реальністю. Комбайнери, трактористи, механізатори, водії – це високооплачувані професії. Та ще й затребувані в агросекторі.

Заступник начальника ГУ ДФС області Артур Праскурін, начальник управління податків і зборів з фізосіб Сергій Благий, керівник Південної ОДПІ Вікторія Возна  зустрілися з підприємствами-сільгоспвиробниками — Зачепилівського, Кегичівського, Сахновщинського та Красноградського районів. Обговорили багато важливих речей та проблемних питань. Представники агробізнесу зобов’язалися виправити ситуацію, а податківці відзначають, що цей напрямок продовжує знаходитись під пильним контролем.

 

Керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков узяв участь у засіданні правління Громадської ради

Присутні обговорили роботу комітетів, а очільник служби розповів про головні пріоритети роботи податківців. Озвучив Микола Рибаков і досягнення фіскальної служби регіону із наповнення Державного та Місцевого бюджетів. Звернули увагу  і на проблеми. Зокрема, одна з них – виплата роботодавцями Харківщини заробітної плати в конвертах. Микола Рибаков закликав представників Громадської ради приєднатися до роз’яснювальної кампанії, яку наразі проводить фіскальна служба,  щодо легалізації праці.

«Ми усі бажаємо  жити у розвиненому  та стабільному суспільстві. Тож і умови повинні бути однакові для усіх – рівні, конкурентні, і розуміння того, що багато залежить від тебе», — відзначив податківець.

Під час засідання усі голови комітетів мали змогу задати питання начальнику податкової служби, розповісти про результати роботи, окреслити плани на майбутній рік.

 

Національний агрофорум для платників податків на тему: «Податки. Фінанси. Право»

7 грудня 2017 року у м. Києві за ініціативи офіційного видання ДФС України Інформаційно-аналітичного журналу «Вісник. Право знати все про податки і збори» буде проведено Національний агрофорум для платників податків на тему: «Податки. Фінанси. Право».

Місце проведення заходу: готель «Хрещатик» (вул. Хрещатик, 14)

Початок семінару: 10-00 год. (початок реєстрації з 09-30 год)

 

Начальник ГУ ДФС Харківщини Микола Рибаков провів зустріч з членами УСПП

Представники Української спілки промисловців та підприємців були запрошені до фіскальної служби. Мета – обговорення нагальних питань, які є у промисловців Слобожанщини. Майже усі представники бізнесу працюють з іноземними партнерами. Підіймались питання, які потребують не тільки розуміння з боку фіскальної служби, але й вирішення їх на законодавчому рівні. Зокрема, точилася дискусія навколо здійснення зовнішньо – економічної діяльності, у тому числі повернення валютної виручки.

Зі свого боку керівник податкового відомства регіону окреслив етапи реформування фіскальної служби, розповів про впровадження ДФС електронних сервісів для зручності в обслуговуванні своїх платників. Розповів  про необхідність своєчасного наповнення місцевого бюджету і наскільки гостро стоїть питання легалізації реальної заробітної платні. Серед учасників зустрічі були керівники підприємств, які нараховують своїм працівникам заробітну плату у розмірі 10-15 тисяч гривень. Були й такі, що не виплачують і середньостатистичну ЗП.

Микола Рибаков закликав до розуміння необхідності працювати у законодавчому полі. Той хто не сплачує податки – фактично знаходиться у нерівних конкурентних умовах, маючи переваги перед сумлінними платниками.

 

До уваги жінок-підприємців Харківщини! Відбудеться зустріч «Жіноче підприємництво: вихід на зовнішні ринки»

За ініціативою Департаменту з підвищення конкурентоспроможності  регіону ХОДА, 30 листопада  2017 року  з 9.30 до 14.45  відбудеться зустріч «Жіноче підприємництво: вихід на зовнішні ринки».

Цільова аудиторія: жінки-підприємці Харківської області, представники  малого та середнього бізнесу, що експортують товари.

Місце проведення: м. Харків, вул. Сумська,72, Platinum Plaza, 2 поверх (Медіацентр «ВРЕМЯ»).

Довідково:

За ініціативи уряду Канади протягом 2016-2017 років в Україні  реалізується Канадсько-український проект підтримки торгівлі  та інвестицій GUTIS. Одним з головних компонентів проекту є сприяння гендерної рівності у сфері міжнародної торгівлі шляхом  збільшення  експорту  продукції з України до Канади  підприємствами, які очолюють жінки.

Стратегічна ціль проекту  — розвиток конкурентних  переваг жінок-підприємців на міжнародних  ринках та послуг.

Захід передбачає нетворкінг та налагодження нових контактів. Участь у події безкоштовна.

Контакти для довідок: +38 (057) 705 06 14

 

Харківщина на другому місці серед регіонів по кількості підприємців – платників єдиного податку

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби, за кількістю підприємців — платників єдиного податку наша область займає 2 місце по Україні після м.Києва.

Кількість таких підприємців стає дедалі більше, і на сьогоднішній день становить 91 тисячу (66,1% загальної кількості ФОП).

В порівнянні з початком року їх кількість зросла на  7 тисяч  осіб. Не дивлячись на ситуативне закриття ФОПів, яке спостерігалось на початку року,  на теперішній час можна констатувати – підприємництво на Харківщині розвивається.

Відповідно зросли і надходження єдиного податку.  За 10 місяців ц.р. вони склали 1млрд.139 млн.грн. і збільшилися в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 357,6 млн. грн. Темп росту -145,8%.

І як результат – знов 2 місце. У цьому випадку — по надходженнях єдиного податку.

В ГУ ДФС області повідомили, найчисленнішою групою платників єдиного податку  є  друга — 43 тисячі або 47,3% від загального числа платників спрощеної системи оподаткування. Ними сплачено до бюджету 206 млн.грн. єдиного податку.

Платників третьої групи налічується понад 33 тис осіб (36,3%), ними сплачено понад 908 млн. грн.

Першу групу обрали 15 тис. платників (16,4%), від них надійшло 24 млн. грн. єдиного податку.

 

На Харківщині продовжується практика виїзних семінарів

Наразі в області триває інформаційна кампанія з роз’яснення актуальних питань законодавства. Нещодавно  такий семінар-практикум відбувся в Чугуєві.

Найктивніші спікери – фахівці фіскальної служби. Мета – донести до громадян найважливіші нюанси оподаткування, роз’яснити, пояснити та проінформувати. Адже результат однаково  вигідний для обох сторін. І сумлінний платник, і законодавчо підкований громадянин. Співучасниками кущових виїзних семінарів виступили Харківський регіональний фонд підтримки підприємництва та ХОГО «Асоціація приватних роботодавців». Також участь у заходах взяли члени Громадської ради при ГУ ДФС у Харківській області.

Під час семінару, враховуючи специфіку аудиторії, співробітники Головного управління ДФС розповідали про порядок нарахування та сплату земельного податку. Дуже важлива та актуальна інформація. Також висвітлили питання оподаткування підприємницької діяльності, сплати ПДФО та ЄСВ. Присутні активно обговорювали питання нарахування податку на нерухоме майно. Окремо було приділено увагу гострій соціальній проблемі — легалізації найманої праці, дотримання роботодавцями вимог трудового законодавства. Також податківці відповіли на  індивідувальні питання платників.

Крім того, учасників семінару було ознайомлено з електронними сервісами, які сьогодні пропонує своїм платникам фіскальна служба. Зорієнтували платників, де можна ознайомитись  з актуальною інформацією та роз’яснювальними матералами – як на суб-сайті «Територіальні  органи ДФС у Харківській області», так і на офіційній сторінці ДФС області на Facebook.

 

Харківщина : Легалізація ЗП – результати перевірочних заходів

Проведення роз’яснювальної роботи у вигляді співбесід з керівниками підприємств, які нараховують заробітну плату найманим працівникам на рівні або менше мінімальної,  має системний характер і такий підхід є досить ефективним. Але якщо співбесіди не дають позитивного результату – фіскальною службою вживаються контрольно-перевірочні заходи.

Як повідомили в Головному управлінні ДФС області, за 10 місяців 2017 року в ході проведених заходів по області виявлено 677 найманих осіб, які були залучені до діяльності суб`єктами господарювання без оформлення трудових відносин. В результататі до бюджету додатково надійшло 625,3 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску.

З метою виявлення підприємств, які нараховують заробітну плату найманим працівникам на рівні або менше мінімальної, було проведено перевірки ряду підприємств будівельної галузі. Як результат,  будівельними підприємствами в ході перевірок офіційно працевлаштовано близько 80 найманих працівників.

Інформацію щодо виявлених порушень направлено до Головного управління Держпраці у Харківській області для вжиття заходів реагування в межах повноважень.

Крім того, податківці звертають увагу на правопорушення, яке затосовують у своїй діяльності недоброчесні роботодавці. Це стосується    влаштування робітника на, так би мовити,  «стажування».

Нагадуємо, що закон не містить такого поняття, як «стажування». А це означає, що кожен роботодавець зобов’язаний у перший же день офіційно працевлаштувати працівника, тобто укласти трудовий договір, видати відповідний наказ і повідомити про органи ДФС за місцем реєстрації.

Поділіться своїми думками

© 2013 Богодухівська міська рада. Всі права захищені.
Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу заборонено.
Создание сайтов студия Art-Lemon.