internet buy 10k followers on photo instagram
purchasing 100k followers and likes on instagram
buy 5000 instagram followers additional hints
do you know same day online loans in Waco TX
best place to buy check my site real 5000 followers
1000 instagram buy followers on website
instagram Followers review
do you know make a quick online loan with guaranteed approval
Переглядiв: 16

ЩО РОБИТИ У ВИПАДКУ, КОЛИ ВНАСЛІДОК ПЕРЕНАПРУГИ ЗГОРІЛА ПОБУТОВА ТЕХНІКА ?

 

Час від часу у засобах масової інформації з’являються повідомлення про те, що від перепаду напруги в мережі у споживачів електроенергії згоріла електротехніка. Що робити у випадку такої надзвичайної пригоди у вашій квартирі? Потрібно правильно зафіксувати порушення, щоб можна було потім довести провину винуватців у суді та відшкодувати збитки.

У першу чергу потрібно зателефонувати диспетчеру електромереж та зафіксувати звернення з приводу пригоди. Те ж саме варто зробити, зателефонувавши диспетчеру компанії-управителя/ підприємства, яке надає комунальні послуги. Робити це потрібно одночасно, щоб згодом  можна було визначити винуватця. Телефонуючи і передаючи сигнал, зафіксуйте час та прізвище людини, яка прийняла ваше усне звернення, номер вашої заявки.

Винний у пригоді є:

  • якщо порушення на внутрішньобудинковій ділянці електромережі – компанія-управитель, надавач комунальних послуг;
  • якщо порушення відбулись поза межами внутрішньобудинкової мережі — постачальник електроенергії.

Але це ще потрібно довести.

Збір доказової бази

  1. Не чекаючи приходу комунальників та електриків, зробіть фото, відео, які можуть підтвердити пошкодження мережі, техніки.
  2. Оскільки з’ясувати причину і місце порушення самостійно споживач не може, варто направити звернення в обидві установи з підписами двох сусідів, оформивши їх у 2-х примірниках і надавши їх під відмітку про отримання. На вашому примірнику мають проставити номер вхідного документа, дату та підпис. Якщо відмітку відмовляються проставити, направте звернення з проханням з’ясувати причини перепаду напруги рекомендованим листом.
  3. Зберігайте корінець про отримання листа адресатом.
  4. Під час обстеження приміщення працівниками комунальних установ має бути складено акт про порушення, при заповненні якого варто наполягати на зазначенні в якості причини — техніка згоріла внаслідок перенапруги. Якщо представник підприємства відмовляється в акті зазначати це, можна написати: «Від підпису відмовився», але акт мають підписати не менше двох осіб (сусідів) із зазначенням:
  5. Один примірник акта потрібно залишити заявникові та зберігати.
  6. Напишіть звернення до інспекції з енергонагляду у вашому регіоні щодо комісійного обстеження.
  7. Зверніться до підприємства з ремонту техніки, попросіть акт обстеження із зазначенням причини пошкодження, можливість та вартість ремонту, зберігайте чек, квитанцію про послуги сервісного центру з ремонту техніки.
  8. Якщо у вас від того, що сталось, підвищився тиск, зверніться до лікаря та зафіксуйте цей факт, а чеки та квитанції з аптеки також зберігайте.
  9. Висновок електротехнічної експертизи (може коштувати дорого). Є декілька варіантів: подавати в суд з висновком експертизи, подавати без нього, наполягаючи в суді, щоб експертиза була проведена за запитом суду.
  10. Договір на постачання електроенергії.
  11. Зібравши докази, пишіть обґрунтований лист-претензію, виклавши суть,     причини та вимоги. На листі зазначте «додатки» та перерахуйте назви   документів та кількість їх аркушів (акт-претензія, чеки, відповіді, висновки).
  12. Претензію направляйте або рекомендованим листом з описом вкладення, або надавайте особисто в канцелярію установи, запитавши проставити відмітку про отримання (номер вхід. документа, дату, підпис про отримання). Згідно із Законом України «Про звернення громадян» ваше звернення має бути розглянуто впродовж 30-45 днів.
    1. Якщо відповіді не надійшло:
  • адреса,
  • ПІБ,
  • підпису,
  • паспортних даних.

— телефонуйте в організацію та питайте, де відповідь;

— звертайтесь до юристів для підготовки позовної заяви для подальшого звернення до суду;

— зверніться до Уповноваженого з прав людини зі зверненням щодо порушення ваших прав на звернення, зазначивши обставини справи та назву підприємства.

Порушують ваші права? Ви потребуєте допомоги в судах,  і не маєте грошей на адвоката  — звертайтеся в Богодухівський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який працює з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 17-00,  за адресою: м. Богодухів, вул. Покровська, 5. тел. (05758) 3-01-82, 3-03-25.

Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

 

 

 

 

Поділіться своїми думками

© 2013 Богодухівська міська рада. Всі права захищені.
Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу заборонено.
Создание сайтов студия Art-Lemon.