internet buy 10k followers on photo instagram
purchasing 100k followers and likes on instagram
buy 5000 instagram followers additional hints
do you know same day online loans in Waco TX
best place to buy check my site real 5000 followers
1000 instagram buy followers on website
instagram Followers review
do you know make a quick online loan with guaranteed approval
Переглядiв: 153

РІШЕННЯ від 19.02.2013 № 46

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

                                                                                                    ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

                                                                  19.02.2013                                        Богодухів                                           № 46

 

Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до КП «Богодухівжитло» та КП «Богодухіввода» в 2012 році

 

Відповідно до ст.28 Закону України «Про звернення громадян», з метою контролю за організацією роботи із зверненнями громадян, надання практичної та методичної допомоги була проведена перевірка стану організації роботи із зверненнями громадян у КП «Богодухівжитло» (начальник Ярошенко Н.М.) та КП «Богодухіввода» (директор Слесарєв В.В.).

За підсумками аналізу встановлено, що робота із зверненнями громадян у комунальних підприємствах організована, але має низку недоліків. Необхідно сказати, що на день перевірки графік особистого прийому громадян у КП «Богодухівжитло» затверджено, заведений та ведеться журнал особистого обліку громадян, у КП «Богодухіввода» жодною посадовою особою, що здійснює прийом, журнал обліку не ведеться, графік особистого прийому громадян не затверджено.

У комунальних підприємствах проводиться журнальна форма реєстрації письмових пропозицій, заяв і скарг громадян. Журнали прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою, але їх форма не відповідає Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 14 квітня 1997 року № 348. Також трапляються випадки, коли в журналі не вказано звідки одержано звернення, не встановлений термін контролю звернення. За інформацією керівників підприємств за 2012 рік до КП «Богодухівжитло» (начальник Ярошенко Н.М.) надійшло 225 звернень, до КП «Богодухіввода» (директор Слесарєв В.В.) – 73 звернення, що не відповідає записам у журналі реєстрації звернень. Неналежним чином здійснюється контроль за виконанням звернень. Часто допускаються неоднозначні, необґрунтовані відповіді на звернення громадян, а іноді – просто формальні відписки. Термін розгляду звернень у комунальних підприємствах становить 30 днів, що є порушенням вимог ст.20 Закону України «Про звернення громадян».,  Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», актами Президента та Уряду стосовно забезпечення реалізації конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності начальника КП «Богодухівжитло» Ярошенко Н.М. та директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В. за належною організацією роботи із зверненнями громадян щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Начальнику КП «Богодухівжитло» Ярошенко Н.М. та директору КП «Богодухіввода» Слесарєву В.В.:

1) Діловодство за зверненнями громадян здійснювати відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

2) Не допускати порушень графіків особистого прийому громадян.

3) Здійснювати постановку на контроль звернень громадян та зняття з контролю.

4) Справи по кожному зверненню оформляти відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

5) Забезпечити недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян із порушенням термінів установлених законодавством.

6) Розглядати звернення, які не потребують додаткового вивчення, в термін визначений ст.20 Закону України «Про звернення громадян».

7) Вивчати проблеми, порушені у зверненнях, що надійшли від органів вищого рівня, та таких, які тривалий час знаходяться на контролі, сприяти вирішенню цих звернень.

8) Усунути виявлені недоліки у роботі із зверненнями громадян та до 10.04.2013 письмово інформувати міську раду.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 Міський голова                                           Н.ОЛЕКСЕНКО

 

Поділіться своїми думками

© 2013 Богодухівська міська рада. Всі права захищені.
Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу заборонено.
Создание сайтов студия Art-Lemon.