ПРОЕКТИ РІШЕНЬ 18 сесії 02.06.2017

Переглядiв: 47

ПРОЕКТ ПОРЯДКУ ДЕННОГО 17 СЕСІЇ VI СКЛИКАННЯ,

що відбудеться 02.06.2017року

Про хід виконання  програми  розвитку фізичної культури і спорту на території Богодухівської міської ради за 2016 та січень-травень2017рр.

Інформує : Мальована О.А., заступник міського голови

Про внесення змін до комплексної Програми соціального захисту населення Богодухівської міської ради на 2016-2018 роки

Інформує : Мальована О.А., заступник міського голови

Про хід та ефективність виконання Програми благоустрою міста Богодухова   комунальним підприємством виконавчого комітету  «Богодухівжитло»

Інформує : Дубинка С.М., начальник КП «Богодухівжитло»

  1. Про  розробку Стратегічного плану розвитку міста Богодухова до 2022року.

Інформує : Ворвуль В.В., заступник міського голови

Про затвердження Порядку відрахування  до загального фонду міського бюджету частини прибутку (доходу) комунальних підприємств «Богодухіввода» та « Богодухівжитло»

Інформує :Моргун Л.М.,провідний спеціаліст міської ради

Про  прийняття до комунальної власності територіальної громади Богодухівської міської ради житлового будинку, розташованого за адресою: м. Богодухів вул. Харківська,70

Інформує : Щербак А.М., керуючий справами виконкому міської ради

Про надання матеріальної допомоги

Інформує : Мальована О.А., заступник міського голови

Про внесення змін до рішення міської ради 23.12.2016 №331- VII « Про міський бюджет на 2017рік» та додатків до нього.

Інформує: Дереведмедь Т.В. головний бухгалтер  міської ради

Земельні питання

Інформує :Лобойко В.М., провідний спеціаліст міської ради

  РІЗНЕ

    1. 1.      Про розгляд листа голови Боодухівської РДА  Шарова В.А.

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

XVIII СЕСІЯ VIІ СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

02.06.2017                                            Богодухів                            № _______- VIІ

 

Про виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту на території Богодухівської міської ради

на 2015 – 2017 роки

 

З метою реалізації державної політики у сфері фізичної культури і спорту, поліпшення здоров’я, фізичного і духовного розвитку населення рішенням Богодухівської міської ради від 27.02.2015 №2132-VI була затверджена Програма розвитку фізичної культури і спорту на території Богодухівської міської ради на 2015 – 2017 роки (LII сесія VI скликання), рішенням від 24.01.2017 №368-VII були внесені зміни до цієї Програми до Розділу VI «Обсяги та джерела фінансування» до пункту 3 «Обсяг фінансування» (XV сесія VII скликання).

Основними програмними заходами є: популяризація здорового способу життя, розвитку різних видів спорту; залучення молоді до занять фізичною культурою та спортом; організація дозвілля молоді з метою профілактики негативних явищ тютюнопалінню, вживання алкоголю та наркотичних препаратів; сприяння розвитку волонтерського руху серед шкільної молоді; підготовка спортсменів до участі в міських змаганнях в індивідуальних і командних видах спорту; участь у районних та обласних змаганнях з волейболу, футболу, шахів, шашок, тенісу; облаштування спортивних майданчиків разом з громадою;  утримання спортивних споруд у належному стані.

Міська рада бере активну участь у проведенні спортивних заходів на території міста відповідно до Програми розвитку фізичної культури і спорту на території Богодухівської міської ради на 2015-2017 роки. За ініціативи міського голови було започатковано велопробіг, який припав до вподоби мешканцям міста. Під час проведення в ньому з задоволенням беруть участь і діти і дорослі.

З жовтня 2016 року почав працювати керівник волейбольного гуртка Семеноярського клубу Горін О.О., який на базі колегіуму №2 проводить заняття з волейболу. Гурток відвідує три групи: дівчат, хлопців та група здоров’я. За цей короткий час команди взяли участь у змаганнях на першість ДЮСШ з волейболу, районних, обласних змаганнях з волейболу (поїздки до міст Харкова, Охтирки, Валок). На базі волейбольного гуртка групи здоров’я створено міську волейбольну команду «Рись», яка за підсумками першості в м.Харкові посіла II місце в IV лізі.

За ініціативи Горіна О.О. та Мальцева О.А. на березі міського ставка облаштовується майданчик з пляжного волейболу. Було визначено місце, за допомогою грейдера сплановано територію майданчику. Остаточна робота лягла на ініціаторів та членів команди «Рись».

За підтримки міського голови, члена виконавчого комітету Скорика О.О., депутата Харківської обласної ради Васеніна А.С., директора ТОВ СП «Родіна» Кондратенка О.О. вперше було проведено Відкритий турнір з боксу, в якому взяли участь команди з Харкова, Полтави, Сум, Вовчанська, Балаклії, Авдіївки.  Підтримати проведення турніру приїхали керівники Федерації з боксу Харківської області.

Міською радою було виділено кошти на розробку проекту для встановлення майданчика з штучним покриттям в парку Перемоги.

Виділялись кошти на вручення призів переможцям у турнірах з шахів та шашок, учасникам спортивно-розважальної гри під час проведення свята Масляної. З місцевого бюджету було використано 102 тис.грн. на встановлення спортивних елементів на майданчиках.

У 2016 та 2017 роках переможцям та учасникам Богодухівської міської військово-патріотичної спортивної гри, присвяченої пам’яті воїна-інтернаціоналіста Віталія Сахна було придбано спортивного інвентарю  на суму 22 тис.грн., а саме: у 2016 році за I місце – 5000 грн. (Богодухівська гімназія №1), II місце – 3000 грн. (Богодухівський аграрний ліцей), III місце – 2000 грн. (Богодухівський колегіум №2), командам учасникам по 500 грн. (Богодухівський медичний коледж, Богодухівський ліцей №3), у 2017 — за I місце – 5000 грн. (Богодухівський аграрний ліцей), II місце – 3000 грн. (Богодухівська гімназія №1), III місце – 2000 грн. (Богодухівський колегіум №2), команді учаснику 1000 грн. (Богодухівський медичний коледж).

Заслухавши інформацію заступника міського голови Мальованої О.А. щодо виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту на території Богодухівської міської ради на 2015 – 2017 роки, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Інформацію заступника міського голови Мальованої О.А. щодо виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту на території Богодухівської міської ради на 2015 – 2017 роки взяти до відома.

2. Виконкому міської ради продовжити роботу щодо реалізації завдань, поставлених державою у сфері розвитку фізичної культури і спорту на території Богодухівської міської ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії з питань бюджету (голова Григорович П.О.), з гуманітарних питань та соціального захисту населення (голова Рогинська Л.І.).

Міський голова                                      М.ГОЛУБ

 

      БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

      XVIII СЕСІЯ VІІ СКЛИКАННЯ

      Р І Ш Е Н Н Я

  __.___2017                          Богодухів                              № _____-VII

 

Про розробку Стратегічного плану розвитку

міста Богодухова до 2022 року

 

З метою розробки проекту Стратегії розвитку міста Богодухова до 2022 року та опрацювання пропозицій щодо вирішення проблемних питань соціально-економічного розвитку міста Богодухова  за пріоритетами та стратегічними напрямами, керуючись ст.17, 18, п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА: 

 

1.Затвердити основні етапи розробки Стратегічного плану розвитку міста Богодухова до 2022 року (додаток 1).

2.Затвердити  Положення про робочу группу з розробки Стратегічного плану розвитку міста Богодухова до 2022 року (додаток 2).

3.Виконавчому комітету міської ради створити робочу групу з розробки Стратегічного плану розвитку міста Богодухова до 2022 року та подати на затвердження міському голові.

3.Секретарю міської ради Зіньковській З.М. оприлюднити в  засобах масової інформації звернення щодо участі представників місцевих підприємств, установ,  організацій, громадських організацій, приватних підприємців в розробці Стратегії  розвитку міста Богодухова.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань соціально-економічного розвитку міста, промисловості, транспорту, зв’язку (голова комісії Журба Ю.О.).

 

Міський голова                                                                       М.ГОЛУБ

Додаток 1 до  рішення

Богодухівської міської ради

_.____2017  №  ______-VII

(XVIII сесія VII скликання)

Основні етапи розробки Стратегічного плану розвитку міста Богодухова

до 2022 року

№ з/п Найменування заходу Термін виконання Відповідальний виконавець

1

2

3

4

І етап. Підготовчий

1 Для створення робочої групи з розробки Стратегічного плану

надати виконавчому комітету

міської ради по 1-2 кандидатури осіб, які будуть залучені до роботи у цій групі

Червень 2017 рокуКерівники підприємств, установ, організацій, представники громадських організацій, політичних партій, бізнесу

2Підготувати проекти розпоряджень міського голови про затвердження складу робочої групи з розробки Стратегічного плану розвитку містаЧервень 2017 рокуВиконавчий комітет міської ради3Залучити при необхідності експертів, науковців, консультантів до розробки Стратегічного плану розвитку міста БогодуховаСерпень  2017 рокуВиконавчий комітет міської ради

ІІ етап. Формування бачення розвитку міста

4Проведення засідання робочої групи із залученням експертів-науковців щодо ознайомлення з процесом стратегічного планування та

 

визначення основних завдань щодо формування «бачення» майбутнього розвитку міста

Серпень  2017 рокуВиконавчий комітет міської ради, члени робочої групи

5Проведення анкетування на підприємствах, в установах, організаціях міста з питання формування «бачення» розвитку міста

Серпень-вересень 2017 рокуВиконавчий комітет міської ради, члени робочої групи, керівники підприємств, установ, організацій, громадських організацій, представники малого бізнесу6Проведення засідання робочої групи щодо формування «бачення» майбутнього та «місії» містаЖовтень  2017 рокуВиконавчий комітет міської ради, члени робочої групи

ІІІ етап. SWOT – аналіз потенціалу міста

 Проведення засідання робочої групи щодо проведення SWOT-аналізу потенціалу міста, визначення пріоритетних напрямків розвитку міста

 

Жовтень  2017 рокуВиконавчий  комітет міської ради,члени робочої групи, експерти-науковці7Оприлюднення результатів SWOT – аналізу в місцевих ЗМІ/ на офіційному сайті міської ради

Листопад 2017 рокуВиконавчий  комітет міської ради

ІV. Формування пріоритетних напрямків розвитку, цілей та завдань

8Внесення змін до складу робочої групи, розділивши її на підгрупи по пріоритетним напрямкам

 

Листопад 2017 рокуВиконавчийо комітет міської ради, члени робочої групи

9Робота робочих підгруп за пріоритетними напрямками щодо визначення стратегічних цілей, операційних цілей та завдань, враховуючи результати анкетування, «бачення» майбутнього розвитку міста, SWOT – аналізу потенціалу міста

Грудень 2017 рокуВиконавчий комітет міської ради, члени робочих підгруп10Проведення «круглих столів», форумів, зустрічей з мешканцями міста, в трудових колективах, в учбових закладах, тощо, задля підтвердження або модифікації стратегічних цілей, операційних цілей, операційних завдань

Грудень 2017 рокуВиконавчий комітет міської ради, члени робочих підгруп,11Коригування членами робочих підгруп за пріоритетними напрямками стратегічних цілей, операційних цілей і завдань за результатами обговорень з громадськістю міста

Грудень 2017 рокуВиконавчий комітет міської ради, члени робочих підгрупV етап. Схвалення та впровадження Стратегічного плану розвитку міста Богодухова до 2022року

12Узагальнення напрацювань робочих підгруп за пріоритетними напрямками та розробка проекту Стратегії розвитку міста Богодухова до 2022

 Січень 2017 рокуВиконавчий комітет міської ради, експерти-науковці13

Проведення громадських слухань з питання обговорення проекту Стратегії розвитку міста Богодухова 2022 року

 Січень 2017 рокуВиконавчий комітет міської ради, члени робочих підгруп14Погодження виконавчим комітетом Богодухівської міської ради проекту Стратегії розвитку міста Богодухова до 2022року та затвердження її міською радоюСічень 2017 рокуВиконавчий комітет міської ради, міська рада

Секретар міської ради                                                                             З.ЗІНЬКОВСЬКА

Додаток 2 до  рішення

Богодухівської міської ради

_.____2017  №  ______-VII

(XVIII сесія VII скликання)

 

Положення про робочу групу

з розробки Стратегічного плану розвитку міста Богодухова до 2022 року

1. Робоча група з розробки Стратегічного плану розвитку міста Богодухова до 2022 року (далі – Робоча група) – консультативно-дорадчий орган при виконавчому комітеті Богодухівської  міської ради, створений для організації та підготовки пропозицій до проекту Стратегії розвитку міста Богодухова до 2022 року.

2. Робоча група у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, актами центральних органів виконавчої влади, рішеннями Богодухівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.

3. Робоча група проводить свою діяльність на основі взаємодії з виконавчим комітетом міської ради, управліннями та відділами Богодухівської РДА, міськими громадськими об’єднаннями та організаціями, політичними партіями, а також підприємствами, установами та організаціями міста, бізнесовими колами.

4. Основними завданнями Робочої групи є:

4.1. Здійснення інформаційно-аналітичної роботи та напрацювання пропозицій при розробці операційних планів, проектів, заходів та дій з розробки та реалізації стратегічних пріоритетів розвитку міста.

4.2. Узагальнення та підготовка пропозицій щодо вирішення проблемних питань соціально-економічного розвитку міста Богодухова за стратегічними пріоритетами.

4.3. У разі потреби організація проведення громадських обговорень (круглих столів, конференцій, нарад тощо) та підготовка пропозицій до проекту Стратегії розвитку міста.

5. Робоча група має право:

5.1. Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів Богодухівської РДА, органів статистики, підприємств, установ та організацій міста інформацію, документи, статистичні дані і матеріали, необхідні для виконання покладених на Робочу групу завдань.

5.2. Створювати робочі підгрупи для підготовки пропозицій з окремих питань діяльності Робочої групи та залучати в установленому порядку до роботи в таких підгрупах представників структурних підрозділів міської ради, Богодухівської РДА, підприємств, установ і організацій, об’єднань громадян, незалежних експертів (на підставі договорів).

5.3. Залучати за згодою в установленому порядку до роботи депутатів Богодухівської міської ради, представників органів виконавчої влади.

5.4. Організовувати у встановленому порядку та брати участь у нарадах, конференціях, «круглих столах», семінарах, громадських слуханнях, опитуванні громадської думки, фокус-групах, дискусіях з питань, віднесених до її компетенції.

5.5. Робоча група має інші права (повноваження), які надані (делеговані) їй розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету.

6. Структура Робочої групи та її персональний склад:

6.1. Персональний склад робочої групи затверджується розпорядженням міського голови.

6.2. Персональний склад Робочої групи формується з працівників  апарату міської ради та її структурних підрозділів (близько 30% складу), а також з керівників відділів Богодухівської РДА, представників депутатського корпусу, громадських організацій, бізнесу, науковців, громадськості міста за їх згодою (близько 70% складу).

6.3. Головою робочої групи є міський голова, який має двох заступників.

6.4. Голова робочої групи, заступники голови, секретар та члени Робочої групи беруть участь у роботі на громадських засадах.

6.5. Організаційною формою Робочої групи є засідання, які проводяться відповідно до основних етапів розробки Стратегічного плану розвитку міста Богодухова  до 2022 року.

6.6. Засідання Робочої групи вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш, як половина її членів.

6.7. Забезпечення організації роботи Робочої групи покладається на виконавчий комітет Богодухівської міської ради.

6.8. Рішення Робочої групи, прийняті в межах її компетенції, є обов’язковими до виконання структурними підрозділами виконавчого комітету та мають рекомендаційний характер для підприємств, установ, організацій міста не комунальної форми власності.

Секретар міської ради                                 З.ЗІНЬКОВСЬКА

      ПРОЕКТ

      БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

      XVIII СЕСІЯ VІІ СКЛИКАННЯ

      Р І Ш Е Н Н Я

  __.___2017                          Богодухів                              № _____-VII

 

Про затвердження Порядку відрахування до загального фонду міського бюджету   частини прибутку (доходу) комунальних  підприємств «Богодухіввода» і «Богодухівжитло»

 

Відповідно до  пункту 29 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  підпункту 2 частини 1 статті 69  Бюджетного Кодексу України, міська рада

ВИРІШИЛА: 

1. Затвердити Порядок відрахування до загального фонду міського бюджету   частини прибутку (доходу) комунальних  підприємств «Богодухіввода» і «Богодухівжитло», додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради «Про затвердження Порядку відрахування до місцевого бюджету частини чистого прибутку (доходу) господарськими підприємствами і організаціями, які належать до комунальної власності територіальної громади м.Богодухова  або у статутних фондах яких є частка комунальної власності, та встановлення розміру частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до місцевого бюджету» від 18.07.2007 № 758-V ( XIV  сесія V скликання).

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні депутатські комісії з питань бюджету (Григорович П.О.) та з питань паливно-енергетичного  комплексу, комунальної власності, будівництва та   житлово-комунального господарства    (Аліксейчик М.В.).

 

 

Міський голова                                                     М.ГОЛУБ

 

 

 

 

 

 Затверджено

 рішенням міської ради

від ______ № ____-VII

(XVIII сесія VII скликання)

 

 

Порядок

відрахування до загального фонду міського бюджету   частини прибутку (доходу) комунальних  підприємств «Богодухіввода» і «Богодухівжитло»

1. Порядок відрахування до загального фонду міського бюджету частини чистого прибутку (доходу) комунальних підприємств «Богодухіввода» і «Богодухівжитло» (далі – Порядок) регламентує процедуру здійснення  та норматив відрахування до загального фонду міського бюджету частини чистого прибутку (доходу) комунальних підприємств  (далі – підприємств) за результатами фінансово-господарської діяльності.

2. Відрахування частини чистого прибутку (доходу) до загального фонду міського бюджету за результатами фінансово-господарської діяльності проводиться підприємствами у розмірі 15% чистого прибутку (доходу).

3. Відрахування частини чистого прибутку (доходу) до загального фонду міського бюджету за результатами фінансово-господарської діяльності здійснюється підприємствами, починаючи з I кварталу поточного року.

4. Частина чистого прибутку (доходу), визначена відповідно до Порядку, сплачується у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств, і зараховується на відповідні казначейські рахунки.

5. Підприємства заповнюють та подають до контролюючого органу розрахунок частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до загального фонду міського бюджету за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності.

5.1. Розрахунок подається підприємствами в терміни, встановлені для подачі квартальних та річних звітів.

5.2. Розрахунок подається  незалежно від того, чи виникли у звітному періоді зобов`язання щодо перерахування частини чистого прибутку (доходу) до міського бюджету, чи ні,  а також незалежно від того, чи є підприємство платником податку на прибуток підприємств, чи ні.

5.3. Сума чистого прибутку (доходу) розраховується відповідно до Звіту про фінансові результати (форма № 2) та  Положення (стандарту) бухгалтерського обліку.

6. Підприємства надають міській раді інформацію про відрахування та сплату частини чистого прибутку (доходу) до загального фонду міського бюджету та відображають її у декларації з податку на прибуток.

 

        Секретар міської ради                                                     З.ЗІНЬКОВСЬКА

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ХVІIІ СЕСІЯ VII СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

02.06.2017

Богодухів

№ _____- VII

 

Про внесення змін до комплексної Програми соціального захисту населення Богодухівської міської ради на 2016-2018 роки

 

З метою підтримки найбільш незахищених жителів територіальної громади міста Богодухова, забезпечення на належному рівні фінансування додаткових заходів щодо соціального захисту та підтримки інвалідів, ветеранів війни та праці, «дітей війни», бездомних громадян та громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, надання фінансової підтримки міській раді Організації ветеранів України, підтримки обдарованої та творчої молоді, на виконання законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», керуючись статтями 25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Внести зміни до Комплексної програми соціального захисту населення Богодухівської міської ради на 2016-2018 роки, затвердженої рішенням  Богодухівської міської ради від 09.02.2016 №63- VII (III сесія VII скликання), Розділу 5 «Заходи щодо соціального захисту населення Богодухівської міської ради на 2016-2018 роки», а саме:

1) підпункт 5 викласти в такій редакції:  «Надання інвалідам по зору I групи, які не користуються іншими пільгами з оплати за спожиті комунальні послуги, 50% знижки на оплату за електроенергію, природний газ, послуги водопостачання і водовідведення, квартирної плати та виплата компенсації на придбання твердого палива»;

2) доповнити підпунктом 9: «Сім’ям загиблих учасників АТО щорічно надавати одноразову матеріалу допомогу до Дня захисника України та звільнити від сплати за житлово-комунальні послуги»;

3) доповнити підпунктом 10: «Облаштування пандусами об’єктів соціальної інфраструктури».

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії з питань бюджету (голова Григорович П.О.), з  гуманітарних питань та соціального  захисту населення (голова Рогинська Л.І.).

 

 

Міський голова                                               М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА
БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

XVIII СЕСІЯ VІІ СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

02.06.2017                                          Богодухів                                      № ____-VІІ

 

Про  хід та ефективність виконання

Програми благоустрою м.Богодухова

комунальним підприємством виконавчого

комітету «Богодухівжитло»

 

Заслухавши інформацію начальника КП «Богодухівжитло» Дубинки С.М.  про хід та ефективність виконання Програми благоустрою м.Богодухова комунальним підприємством виконавчого комітету «Богодухівжитло», керуючись статтями 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Інформацію начальника КП «Богодухівжитло» про хід та ефективність виконання Програми благоустрою м.Богодухова комунальним підприємством виконавчого комітету «Богодухівжитло»  взяти до відома (додається).

2. Виконавчому комітету міської ради здійснювати контроль за виконанням Програми благоустрою м.Богодухова.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань   паливно-енергетичного комплексу, комунальної власності, будівництва та житлово-комунального господарства (Аліксейчик М.В.).

 

Міський голова                                        М.ГОЛУБ

 

Про ефективне виконання місцевої програми благоустрою міста

за 2016 рік та 1 квартал 2017 року

Метою програми благоустрою міста є розроблення заходів, спрямованих на проведення комплексу робіт з інженерного захисту, розчищення, озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно правових та екологічних заходів з покращення мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та ін., що здійснюються на території міста для раціонального використання, належного утримання та охорони, захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Організація забезпечення на території міста чистоти і порядку, дотримання тиші у громадських місцях:

З метою забезпечення чистоти і порядку на території міста протягом 2016 року та 1 кварталу 2017 року виконувались роботи по збиранню , вивезенню та захороненню ТПВ, негабаритного сміття, розчищення доріг і пішохідних доріжок від снігу та льоду, посипання доріг протиожеледними засобами (ПСС), весняне прибирання територї міських парків, місць загального користування, прибирання території після масових гулянь, свят і т.ін.

Незважаючи на дуже сніжну зиму, підприємство власними силами та із залученням техніки фермерських господарств, забезпечило своєчасно-нормативне очищення автодоріг, вулиць і пішохідних доріжок від снігу та льоду.

Протягом усього зимового періоду не було жодної ситуації коли вулицями міста тривалий час неможливо було проїхати, а підїзди до установ, лікарень, навчальних закладів, основні автомобільні магістралі розчищались своєчасно і постійно. З цією метою було задіяно три одиниці техніки підприємства:

  • трактор Т-156,

  • автогрейдер Д-143 та автомобіль МДК,

  • а також трактор Т-150 СФГ Дручинський, МТЗ-82 з косим відвалом СФГ “Лада”, Т-150 ФГ Луценко О.М., Т-150 ФОП Яремчук. У особливо напружених ситуаціях ми звертались і отримували допомогу від Богодухівського РАД .

    Всього за зимовий період на очищенні доріг від снігу технікою підприємства було відпрацьовано 478 м/год, для посипання доріг використано 320 куб. м. ПСС

слайд №1, №2

Протягом року, коли дозволяли погодні умови, силами дорожної бригади підприємства та залученими організаціями було проведено:

-ямковий ремонт доріг вулиць Загорулька, Охтирська, пров. Кооперативний на 328,,6 тис.грн., виконавець КП «Господар»;

КП «Богодухівжитло було виконано:

- поточний (ямковий) ремонт доріг по вулицях Троїцька, Кооперативна, Молокова, Покровська, Чернієнка, Молодіжна, Спортивна, Дем’янівська, 8-го Мехкорпусу, Успенська, площах Соборності, Незалежності, тротуару вулиці Спортивна, вул.Робітнича, тротуару Центрального парку, вул. Загорулька, Шевченко, Українська, Комарова, тротуару вулиці Пушкіна, для чого придбано асфальтобетонної суміші 310 тон на 2400,1 м.кв. (437,465 тис.грн.) , щебеню- 37,6 тис.грн., бітумної емульсії 800 кг (5,5 тис.грн),

- засипку б/в щебенем, б/в асфальтом та боєм кирпичу вул.1-го Травня, Байдукова, Костянтинівка, 8 го Березня, Ломоносова, Третяківська, Залиманівська, Слобожанська;

- грейдерування ґрунтових доріг по місту : вул.Благовіщенська; вул.Мусійчанська; вул.Катукова; вул.Центральна;

- нанесення розмітки на дорогах, поточний ремонт світлофорного обладнання, придбання дорожніх знаків (43,9 тис.грн.) , конуси (2,9 тис.грн);

- коригування та експертиза проекту щодо капітального ремонту дороги по вул. Заводській (4,2 тис.грн.).

Частково через погодні умови виконано капітальний ремонт дороги по вул. Заводській на суму 880,0 тис. грн. Завершення цього ремонту передбачається цього року.

Вже у цьому році проведено грейдерування вулиць: Лісова, Сонячна, Піщана, 8 Березня, Благовіщенська, Харківська набережна, Дружби, Суворова, Покровська, Лозівська, пер.Лозівський, підїздної дороги до урочища Демянівське, проведено планування узбічя на вул Демянівській, доріг на міському цвинтарі та кладовищах на вул Мусійчанська та Залужанська проведено підсипку б/в асфальтом та ЩПСом пер. Лозівського та вул Лозівської, вул Історичної, Слобожанської, пров. Залиманівський, вул Третяківської. Виконанано ямковий ремонт на вул. Троїцькій, Робітнича, Українська та пл.Соборності.

  • Слайди№3-8

    Минулого року було повністю замінено два пішохідних містка на вул Шевченка. В цьому році відремонтовано частину тротуару на вул.Харківська слайд№9

Після того як дозволили погодні умови, було проведено роботу по додатковому встановленню та заміні дорожніх знаків. Було додатково встановлено та замінено 26 знаків.

Слайд №10,11

постійно проводилась робота по збиранню, вивезенню та захороненню ТПВ та негабаритного сміття.

Для розуміння обємів виконаї роботи прошу подивитись на слайд №12

2015 рік

2016 рік

1 квартал 2017 р.

Збирання та вивезення ТПВ, тис.м³

19,8

21,6

4,6 (6,1)

Захоронення ТПВ, тон

1972

2750

620(770)

Вивезення негабаритного сміття м³

692

943

124(307)

Отримано коштів тис.грн.

518,5

676,4

184,9

Витрачено коштів тис.грн.

571,6

709,3

229

Перевищення витрат над доходами, %

10,5

5

20

В дужках — з урахуванням квітня

Збитковість даного виду діяльності зумовлена наступними причинами:

  • коригування тарифу відповідно до ПКМУ від 26.07.2006 р. №1010 у зв’язку зі зміною мінімального рівня заробітної плати та ціни на паливно-енергетичні ресурси проводилось у квітні 2015 р., а інші складові тарифу(матеріали, запчастини, комунальні послуги ) залишилися на рівні 2010 року.(за цей час рівень мін.з/п зріс на 163%, а інших складових на 33%) слайд №13

    на сьогоднішній день з 1.05.2017 року діє скоригований тариф затверджений рішенням виконкому міськради від 20.04 2017 року № 56.

    Зростання вартості послуги із збирання і вивезення ТПВ на території м. Богодухів становить: слайд№14

  • для населення — 70,39 проти 62,41 грн/м³ - 12,8%

  • для бюджетних установ — 80,51 проти 70,95 грн/м³ — 13,5%

  • для інших споживачів — 103,28 проти 91,48 грн/м³ — 12,9%

    Вартість послуги із захоронення ТПВ залишилась на рівні 2007 року і становить 6 грн/м³ для населення і 12 грн/м³ для інших споживачів цієї послуги. Тариф буде скоригований після надходження від КП “Господар”, який зараз буде займатись цим видом діяльності, своїх розрахунків на цю послугу. Протягом 2016року і 1 кварталу 2017 року було замінено 47 та додатково встановлено 3 контейнери , виготовлено та встановлено додатково 12 огорож для коннтейнерних майданчиків. Великою проблемою є навмисні підпали сміття у контейнерах, які дуже швидко після цього ржавіють, що значно скорочує термін їх експлуатації.

    Для збирання та вивезення ТПВ, задіяні два спецавтомобіля ГАЗ 3309 (2007 та 2008 років) та МАЗ -2102 року

    На витратну частину лягає питання підтримання сміттєвозів у справному стані. За 2016 рік на запчастини для трьох машин використано: 25,2 тис. грн (8,0, 2,6, 14,6 МАЗ), за 1 квартал 2107 року _822 грн. і 1276 грн. на ГАЗ та_7237 грн. на МАЗ. При цьому автомобілі виходили з ладу по різних причинах у 2016 році близько 45 разів у 1 кварталі 2017 року 17 разів. Основними несправностями були:

    - розрив рукавів високого тиску;

    - вихід з ладу НШ (насос шестеренчатий);

    - КПП, роздатка (ГАЗ);

    - електро-повітряний клапан вмикання роздатки (МАЗ);

    - вихід з ладу гідроциліндрів;

    - ресори (на ГАЗ 3309);

    - стартер (ГАЗ і МАЗ);

    - золотникова тяга гідропідсилювача руля (на ГАЗ); та ін.

    у 2016 році було придбано 4 колеса на МАЗа і 2 на ГАЗ

    Обслуговування звалища ТПВ “убило” колеса на навантажувачі Т-156.

    Ще однією з причин є той факт, що кількість людей, які фактично викидають сміття значно більша ніж кількість тих, хто за цю послугу сплачує, при цьому фраза “А у мене немає сміття” або, “Я все спалюю” та ін., це основний аргумент, який надають мешканці при отримання пропозиції про заключення договору на вивезення ТПВ. Є і такий бік цієї проблеми, коли зі словами “А я ж сплачую”, до контейнерів викидають усе: будівельне сміття, бадилля з огородів і квітників, обрізане гілля дерев, землю і траву, меблі і навіть вигреби з туалетів. Слайд №15-24

    Це в свою чергу тягне за собою перевищення нормативної ваги контейнера і як наслідок вихід з ладу сміттєвозів та контейнерів, а отже додаткові витрати на ремонт.

    До об’єктів благоустрою відносяться дитячі ігрові і спортивні майданчики .

    На балансі підприємства станом на 1.04. 2017 року перебувало 40 дитячих майданчиків. На їх вдосконалення і встановлення нових майданчиків у 2016 році було витрачено 155,6 тис.грн. У 1 кварталі 2017 року ми, разом з представниками заводу-виробника провели обстеження дитячих майданчиків на предмет технічного стану і можливості подальшої експлуатації. На сьогоднішній день деякі з них вже потребують повної заміни окремих елементів (вул.Пушкіна, 3 майд. на вул. 8-го Мехкорпусу, на вул.Українській, у парку “Слави”), майданчик у парку “Перемоги” потребував ремонту окремих елементів В контексті цього питання хочу наголосити на недбайливому, а часто варварському відношенні мешканців міста до елементів благоустрою, особливо паркових лавочок. Слайд №26 Тільки у минулому році було пошкоджено, причому навмисно, варварським способом 12 лавок: у центральному парку, парку “Перемога”, на пл.”героїв Чорнобиля” та в ін місцях. Сюди ж можна віднести і пошкодження автобусної зупинки на вул Катукова. Причому там, мешканці чули і бачили як ламають зупинку, але в поліцію своєчасно ніхто не зателефонував. На привеликий жаль, наші звернення до правоохоронних органів з цих питань не дали жодного результату і відновлення цих елементів благоустрою здійснювалось працівниками підприємства і за бюджетні кошти.

    Хорошим прикладом тісної співпраці влади та громади є встановлення нового дитячого майданчика на пл Каразіна біля 1 гімназії. Слайд №27

    Низька культура поведінки мешканців міста, небажання підприємців, власників магазинів встановлювати урни для сміття біля своїх магазинів і головне, недосконалість законодавства про адміністративні стягнення за порушення правил благоустрою, призводять до того, що працівникам підприємства, щоденно доводиться прибирати гори сміття (лушпайки від насіння, банки з під напоїв, стаканчики від кави, недопалки і пачки від сигарет) у самому центрі міста. І це питання не вирішити якимись одноразовими акціями, облавами чи ін, тут необхідна широкомасштабна роз’яснювальна і попереджувальна робота в сім’ях, школах, ДНЗ, на підприємствах і організаціях у пресі і мережі інтернет, а також зміни до законодавства про адміністративні порушення.

    Шановні депутати, зверніть увагу на слайд № 25 . Це пошкоджений під час автомобільної аварії контейнер, що знаходився на пункті прийому металобрухту. Причому у приймальників навіть не виникло запитання про походження цього контейнера, хоча коли біля їх будинку і з їхньої вини провалилась бетонна плита, що закривала колодязь, ці громадяни знайшли телефони і міської ради і МНС і мій особистий. І, доречі, ми зреагували дуже оперативно і перекили небезпечний колодязь іншою плитою.

    Зовнішнє освітлення вулиць міста налічує 1484 світильника. При цьому натрієвих 605, економ 100, ламп розжарювання 779. Протягом 2016 року і 1 кварталу 2017 року проводилась робота по реконструкції, відновленню підтримці мережі вуличного освітлення у справному стані. За 2016 рік було відновлене освітлення по вулицях Індустріальна -120м., Набережна — 170м., Сонячна -970м., Байдукова -50м, провулку Грінченка -320м., Пушкіна-150м., Біляєва – 60м., Семенів Яр (вул. Лісова, пров. Лісовий, вул. Костянтинівка) – 2190м., Катукова м/р – 500м., Чкалова (провулок) – 150м., Гагаріна (біля 3 школи) – 190 м., для освітлення данних вулиць було придбано 3600 м/п проводу ASSN 2x16. Проведено заміну світильників з лампами розжарювання на натрієві світильники : вул. Дем’янівська – 6 шт, вул. Успенська – 7 шт, вул. Горького – 3 шт, вул. Оверченка – 2 шт, вул. Охтирська та мікрорайон ПМК – 24 шт, вул. Чернієнка (стадіон) – 1 шт, вул. Катукова (мікрорайон) – 15 шт, вул. Млинова – 3 шт, вул. В.Сахна – 8 шт, вул. Заводська 66 – 1 шт, вул. Третяківська (початок) – 3 шт, вул. Загорулька (початок) – 2 шт, вул. Робітнича – 6 шт, вул. Грайворонська (початок) – 2 шт, пл. Праці – 1 шт, ставок «Копань» — 4 шт, вул. Молокова – 4 шт, вул. Кооперативна – 1 шт, вул. Охтирська – 6 шт, вул. Катукова – 2 шт, вул. Харківська – 1шт. Не освітленими залишаються вулиці Садовий Яр, 8 Березня (частково), Веселкова, Привокзальна Слобідка, Лозівська (частково), центральне кладовище. Підтримувався робочий стан об’єктів вуличного освітлення і світлофорного обладнання, замінялись лампи, здійснювався демонтаж та ремонт старих світильників. Придбанно 81 енергозберігаючий світильник (всього по місту з 1,5 тисячі загальної кількості ламп 644 -енергозберігаючих ), замінено 758 лампочок, з них натрієвих 178, діодних 20. а також було встановлено три світлдодіодних світильники на вул Заводській з метою визначення найбільш придатного для освітлення наших вулиць. Придбано матеріали для подальшої реконструкції мережі вуличного освітлення, заміни ламп розжарювання на енергозберігаючі. Вже цього року придбано 1500 метрів проводів, 47 світильників під діодну лампу, 100 шт діодних ламп 15Вт, 59 — натрієвих 70 Вт. Хочу наголосити, що на сьогодні тариф на електроенергію для вуличного освітлення становить 2,223 грн/кВт, з 1 березня 2016 року було встановлено коефіцієнт 0,6 замість колишніх 0.25, а з 2017 року — 1,0. За 2016 рік на оплату спожитої електроенергії витрачено 450 тис.грн., з них на вуличне освітлення 281,4 тис., а вже за 1 квартал 2017 року 189,1 тис.грн. Протягом 2017 року плануємо відновити освітлення таких вулиць: Лозівська, 8-го Березня, Веселкова, Привокзальна Слобідка, Садовий Яр, пров. 8-го Мехкорпусу та встановити там сучасні світлодіодні та натрієві світильники.

    Скошування трави, спилювання аварійних дерев.

    Загальна площа газонів, узбіч, парків де проводиться скошування трави, без урахування дитячих майданчиків, складає 364780 кв.метрів. Працівниками КП «Богодухівжитло» підтримувались в належному стані пам’ятники, парки, сквери, місця відпочинку, оперативно скошувалась трава, висаджувались і доглядались квіти, спилювались аварійні дерева (86 шт.), проведене кронування 46 дерев, проводилась обрізка сухих гілок дерев.

    Благоустрій міського кладовища.

Протягом 2016-2017 років на території міського кладовища проводились роботи по скошуванню трави, прибиранню могил почесних громадян, поточного ремонту братської могили воїнів, що загинули у другій світовій війні, памятного знаку жертвам Голодоморів. Постійно провидиться робота по вивезенню сміття, яке накопичується. Тільки при підготовці до Великодній свят у цьому році, було вивезено 41 самосвал сміття, прибрано смітник зі сторони лісу, який накопичувався там протягом багатьох років, викорчувано пеньки прибрано, підсипано та прогрейдеровано дорогу понад лісом. Прогрейдеровано грунтові проїзди по території кладовища, сплановано грейдером територію між старим та новим кладовищем. Протягом вказаного періоду спиляно 12 сухих та аварійних дерев на територіїї кладовища. Встановлено додаткові контейнери для збору сміття. Слайд № 28-30

Користуючись нагодою хотів би звернути увагу на ще одну проблему. Згідно ст.25 Закону україни “Про поховання та похоронну справу” за бажанням одного з родичів, для поховання двох і більше померлих безоплатно виділяється місце для родинного поховання. Але це не означає, що розміри цього місця можуть бути які завгодно. Ми запровадили, як визначає вказаний Закон, розмітку секторів, звичайно там де можливо, на ряди та місця. Відстань між рядами повинна бути 1 метр, між ділянками поховань у ряду — 0,5 м. На жаль у нас відбуваєтбься почасти ось так: Слайд № 31

Користуючись нагодою хотів би ще наголосити і звернути увагу на ст. 30 ЗУ “Про поховання та похоронну справу” , яка прямо вказує, що утримання в належному естетичному та санітарному стані могил, місць родинного поховання, колумбарних ніш, надмогильних споруд і склепів здійснюється відповідно їх користувачами (власниками) за рахунок власних коштів. І головне, при цьому ніхто не дозволяє викидати сміття на сусідні могили абр невстановлені місця, як це дуже часто відбувається на нашому цвинтарі.

Звичайно роботи ще дуже багато. Треба прибрати багаторічний смітник від вул. Космічної, смітникм у важкодоступних для транспорту місцях кладовища, спиляти більше 25 аварійних і сухих дерев. Особливо проблемне питання спилювання дерев до яких неможливо підїхати автовишкою. Серед таких дерев особливо багато зовсім сухих і залазити на них вручну дуже небезпечно. Крім того існує велика вірогідність пошкодити надгробгі памятники. Крім того необхідно продовжити роботу по прокладанню асфальтованих доріг по території кладовища, є амбітні плани по освітленню території у нічний час, встановлення відеоспостереження і нарешті встановити огорожу усієї території.

Роботи по удосконаленню та покращенню благоустрою нашого чудового міста дуже багато. У підприємства є можливості їх здіснити і ми дуже розраховуємо на підтримку, активну участь і допомогу у цій роботі від депутатського корпусу та мешканців міста.

З повагою,

Начальник

КП”Богодухівжитло” С.М.Дубинка