Про роботу з виконання Закону України «Про звернення громадян»

Переглядiв: 350

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

 ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

XL СЕСІЯ VІ СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

31.01.2014                                         Богодухів                         № 1705- VІ

 

Про роботу  з виконання Закону України

 «Про звернення громадян»

          Заслухавши  інформацію  керуючого справами  виконавчого комітету міської ради Щербак А. М. про   роботу  з виконання Закону України

«Про звернення громадян»  та на підставі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Інформацію  про роботу  з виконання Закону України «Про звернення громадян» взяти до відома.

2. Постійній депутатській комісії з питань законності та правопорядку, депутатської діяльності та  депутатської етики, місцевого самоврядування  (голова Векленко В.І.) та виконавчому комітету міської ради продовжити роботу щодо з виконання  положень Закону України «Про звернення громадян».

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань законності та правопорядку, депутатської діяльності та  депутатської етики, місцевого самоврядування  (голова Векленко В.І.)

 

 

Міський голова                      Н. ОЛЕКСЕНКО

 


 Затверджено

рішенням Богодухівської міської ради від 31.01.2014  року  № 1705_

(ХL сесія VI кликання)

 

Інформація

про  роботу  з виконання Закону України «Про звернення громадян»

 

Протягом 2013 року Богодухівською міською радою проводилась робота, спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», розпоряджень і доручень голови Богодухівської РДА з даного питання, власних рішень.

Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку діяльності міської ради.

В цілому до міської ради протягом 2013 року надійшло 697 звернень, що на 4,8% більше порівняно з 2012 роком. З них поштою – 244, що становить 35% від їх загальної кількості, 453 звернення або 65% надано на особистих прийомах.

За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складають 98,6%. 1,4% — скарги, пропозиції в 2013 році не надходили. Протягом року надійшло 5 повторних звернень та 2 дублетних.

Всього у зверненнях за 2013 рік порушено 726 різноманітних питань. З усіх питань, з якими звернулись громадяни до міської ради, відслідковується збільшення їх кількості на 7% порівняно з 2012 роком надалі все ще актуальними залишаються питання:

- комунального та дорожнього господарства 41%;

- соціального захисту 16%;

- житлові 14,6%

- аграрної політики і земельних відносин 13%.

Із загальної кількості питань (726), порушених у зверненнях громадян, що надійшли до міської ради протягом 2013 року, 62% питань вирішено позитивно, 37% — надані відповідні роз’яснення, 1% звернень знаходяться в стадії виконання та остаточного вирішення.

Відмічається значне зменшення (-32) колективних звернень. У колективних зверненнях порушувалися в основному питання ремонту доріг, водозабезпечення, ремонту колодязів та інше.

Від органів вищого рівня до міської ради надійшло 69 звернень, у тому числі з Урядової гарячої лінії – 1, з Харківської обласної ради – 1, з Богодухівської РДА – 61, районної ради – 4; обласної державної адміністрації — 2.

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди (96), ветерани війни та праці (7), громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (4), багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки (9).

Від зазначеної категорії населення надійшло 16% і значна увага приділялась розгляду звернень саме цих осіб, вишукувались можливості надання їм консультативної та матеріальної допомоги.

На всі листи, що надійшли до міської ради, заяви громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. Всі звернення, що надійшли до міської ради, зареєстровані відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів від 14 квітня 1997 року № 348 та взяті на контроль.

Після розгляду порушених у зверненнях та на особистих прийомах питань заявникам направлялись відповіді у письмовій формі.

Усі звернення розглянуті та проаналізовані. Аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, здійснюються щомісяця, щокварталу, за I півріччя, за 9 місяців та за рік. При проведенні аналізу роботи із зверненнями громадян застосовується Класифікатор звернень громадян. Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

Запроваджено у практику роботи міської ради проведення зустрічей з населенням (сходок), в яких беруть участь депутати міської ради, керівники комунальних підприємств. Так, у 2013 році проведено 14 сходок громадян.

З метою підвищення ефективності в роботі зі зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, стан роботи зі зверненнями громадян розглядаються на апаратних нарадах, засіданнях виконкому. Це дає можливість аналізувати роботу зі зверненнями громадян та вживати необхідних заходів щодо покращення роботи.

В 2013 році до міської ради звернень від громадян у рамках телевізійного проекту Президента України «Діалог з країною» не надходило.

З метою інформування населення в приміщенні міської ради розміщенні інформаційні стенди, також постійно оновлюється інформація на офіційному веб-сайті Богодухівської міської ради.

Протягом 2013р. до КП «Богодухіввода» надійшло 87 звернень громадян, з них:

- безпосередньо до підприємства — 48 ( 55% від загальної кількості)

- через міську раду — 39 (45% від загальної кількості)

За підсумками роботи із зверненнями громадян на протязі 2013 року позитивно вирішено 75 порушених у зверненнях питань, по 10-ти зверненнях наданні роз’яснення, 2 знаходяться на тривалому контролі.

Найбільш поширені питання, з якими звертаються абоненти:

- ремонтні роботи внутрішньобудинкових водопровідних (каналізаційних) мереж.

- перерахунок нарахувань за послуги водопостачання(водовідведення).

- відновлювання дорожнього покриття після проведення аварійно відновлювальних робіт водопровідної(каналізаційної) мереж.

- роз’яснення щодо заміни(повірки) водяних лічильників.

До КП «Богодухівжитло» впродовж 2012 року надійшло звернень громадян (всього) -210

З них:

- безпосередньо до підприємства -117

- через міську раду — 93

Звернення надійшли з питань:

- технічного обслуговування та надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій,

- проведення поточного та капітального ремонту житлових будинків, елементів благоустрою,

- розширення зони обслуговування з вивезення твердих побутових відходів мешканців приватного сектора міста.

- погашення заборгованості за комунальні послуги.

- формування тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення та захоронення сміття,

- благоустрій (ремонт колодязів, ремонт доріг та тротуарів, спилення дерев, обрізання гілок, порушення правил благоустрою, тощо).

3. Виконання:

- виконано — 76,

- знаходяться на контролі — 16,

- надані роз’яснення — 118 (щодо проведення капітального та поточного ремонту житлових будинків, ремонту доріг, тротуарів, тощо).

 

 

Керуючий справами

 виконкому міської ради                                                  А.ЩЕРБАК