Про роботу із зверненнями громадян

Переглядiв: 87

 УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 30.07.2015                                        Богодухів                                           № 159

 

Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Богодухівської міської ради в І півріччі 2015 року

 

Богодухівською міською радою продовжується робота щодо вдосконалення форм і методів роботи, вжиття відповідних заходів в частині забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку діяльності міської ради.

В цілому протягом І півріччя 2015 року до Богодухівської міської ради надійшло 381 звернень, в яких громадяни порушили 386 питань, що на 12,6 % менше порівняно з аналогічним періодом 2014 року.

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Від зазначеної категорії населення надійшло 17 % листів і значна увага приділялась розгляду звернень саме цих осіб.

Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян.

Внаслідок цієї роботи 228 звернень надійшло на особистих прийомах, що на 25% більше, ніж за І півріччя 2014 року. Поштою надійшло 153 звернення, що на 9 % менше, ніж за І півріччя 2014 року. Відмічається зменшення кількості колективних звернень (-2), за звітний період надійшло 1 повторне звернення.

Найголовнішими залишаються питання комунального та дорожнього господарства – 96 (25%), житлові – 66 (17,3%), соціального захисту – 101 (26%), аграрної політики і земельних відносин – 48 (12,6 %). З усіх питань, з якими звернулися громадяни до міської ради, відслідковується збільшення їх кількості порівняно з І півріччям 2014 року.

За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складають 98 %, 1,5 % – скарги, 0,5 % можна віднести до пропозицій.

Протягом І півріччя 2015р. до КП «Богодухіввода» надійшло 36 звернень громадян, з них:

-   безпосередньо до підприємства — 23 ( 64% від загальної кількості)

-   до міської ради — 11 ( 30% від загальної кількості)

-   до ХОДА — 2 ( 6% від загальної кількості)

За підсумками роботи із зверненнями громадян на протязі І півріччя 2015р року позитивно вирішено загалом 33 проблемних питань, 3 знято з контролю з різних причин (відмова абонента, некоректне питання). Найбільш поширені питання, з якими звертаються абоненти:

- ремонтні роботи водопровідних мереж – 11;

- ремонтні роботи каналізаційних) мереж – 7;

- роз’яснення та надання інформації на запит – 8;

- послуги відділу обліку та реалізації води – 5;

- витікання РПВ -2.

 

До КП «Богодухівжитло» впродовж І півріччя 2015 року всього надійшло 99 звернень громадян, з них 43 через міську раду, решта -56 безпосередньо до підприємства.

Звернення надійшли з питань:

- благоустрою (ремонт колодязів, ремонт доріг та тротуарів, спилення дерев, обрізання гілок, порушення правил благоустрою, тощо).

-      проведення поточного та капітального ремонту житлових будинків, елементів благоустрою,

-      організації роботи з вивезення твердих побутових відходів мешканців приватного сектора міста.

Впродовж 2015 року забезпечено виконання 63 звернень громадян, знаходяться на контролі — 7, не виконано — 29 (з причини відсутності фінансування щодо проведення капітального та поточного ремонту житлових будинків, ремонту доріг, тротуарів, тощо).

Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі, систематично розглядається на засіданнях виконкому.

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права громадян на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян, керуючись законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та Указом Президента України від 07.02.08 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,

виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

1. Розглядати стан роботи із зверненнями громадян не рідше 1 разу на квартал.

2. Заступникам міського голови, керуючому справами виконкому міської ради:

1) Не допускати порушень графіків особистого прийому громадян.

2) Забезпечити контроль за розглядом кожного звернення, вирішенням питань, які громадяни порушують у своїх листах. Особливу увагу приділити зверненням громадян, що вимагають тривалого часу і додаткових коштів для їх вирішення.

3) Вжити невідкладних заходів щодо недопущення випадків порушень термінів розгляду звернень громадян, надання необґрунтованих і неповних відповідей на звернення громадян, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам.

3. Керуючому справами виконкому міської ради Щербак А.М. забезпечити:

1) Дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, що затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.

2) Організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».

3) Проведення аналітичної роботи щодо причин заяв та скарг громадян, окремих проблем, які порушуються у зверненнях.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників міського голови відповідно до розподілу обов’язків та керуючого справами виконкому міської ради.

 

 

Міський голова                            Н.ОЛЕКСЕНКО