Про ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад

Переглядiв: 394

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

LVII СЕСІЯ VІ СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

10.07.2015                                              Богодухів                               № 2211 -VІ

 Про ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухова та затвердження Порядку проведення громадських обговорень з питань добровільного об’єднання територіальних громад

Відповідно до частин 1, 2 статті 5 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», статей 26,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,керуючись,рішенням Харківської обласної ради від 18.06.2015 №1226-VI  «Про схвалення проекту Перспективного плану формування  територій громад Харківської області» та  з метою належної організації процесу проведення  добровільного об’єднання   територіальних громад, міська рада:

ВИРІШИЛА:

1.Ініціювати  добровільне об’єднання територіальних громад:

м.Богодухів, с. Семенів Яр, с. Мусійки, с.Москаленки, с.Паляничники Богодухівського району Харківської області (Богодухівська міська рада Харківської області);

с. Заброди, с. Філатове, с. Воскобійники, с. Новоселівка, с. Лозова Богодухівського району Харківської області (Забродівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Зарябинка. с. Леськівка Богодухівського району Харківської області (Зарябинська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с-ща Степне, с. Гарбузи Богодухівського району Харківської області (Степнянська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Вінницькі Івани, с. Дегтярі, с. Коротке Богодухівського району Харківської області (Вінницько-Іванівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Павлівка, с. Кручик, с. Миролюбівка Богодухівського району Харківської області (Павлівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Івано-Шийчине, с. Братениця, с. Тимофіївка Богодухівського району Харківської області (Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Сінне, с. Шуби, с. Шийчине Богодухівського району Харківської області (Сіннянська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Крисине, с-ща Максимівка, с. Кадниця, с. Новоселівка, с. Бабенки Богодухівського району Харківської області (Крисинська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с.Кленове, с-ща Таверівка, с-ща Володарівка, с.Мерло, с.Шигимагине,с. Пісочин Богодухівського району Харківської області (Кленівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Сазоно-Баланівка, с. Вертіївка, с-ща Горького, с. Крупчине, с.Ріпки Богодухівського району Харківської області (Сазоно-Баланівська сільська рада Богодухівського району Харківської області):

с. Петропавлівка, с-ща Балабанівка, с. Яблучне Богодухівського району Харківської області (Петропавлівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Олександрівка Богодухівського району Харківської області (Олександрівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с-ща Червона Нива, с. Байрак Богодухівського району Харківської області (Червонивської сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Сухини, с. Кияни, с. Павлове, с-ще Гавриші, с. Скосогорівка Богодухівського району Харківської області (Сухининська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с.Губарівка Богодухівського району Харківської області (Губарівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Дмитрівка, с. Бабаки, с. Горбанівка, с. Матвіївка, с.Новософіївка, с. Новоукраїнка, с. Щербаки Богодухівського району Харківської області (Дмитрівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

смт. Гути, с. Первухинка, с. Першотравневе Богодухівського району Харківської області (Гутянська селищна рада Богодухівського району Харківської області);

с. Куп’єваха Богодухівського району Харківської області (Куп’єваська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с. Полкова Микитівка Богодухівського району Харківської області (Полково-Микитівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

с-ща Улянівка, с. Дев’ятибратове, с-ща Крупської, с. Воскресенівка, с. Іванівка, с. Мар’їне, с. Шкарлати, с. Корбині Івани Богодухівського району Харківської області (Улянівська сільська рада Богодухівського району Харківської області);

смт. Шарівка, с-ща Першотравневе, с. Мар’їне Богодухівського району Харківської області (Шарівська селищна рада Богодухівського району Харківської області);

с. Хрущова Микитівка Богодухівського району Харківської області (Хрущово-Микитівська сільська рада Богодухівського району Харківської області)

в Богодухівську міську об’єднану територіальну громаду.

2. Визначити адміністративним центром Богодухівської міської об’єднаної територіальної громади – м. Богодухів

3. Затвердити Порядок проведення громадських обговорень з питань

добровільного об’єднання територіальних громад (додаток 1)

4. Провести громадське обговорення щодо можливого добровільного об’єднання територіальних громад протягом 30 днів з дня прийняття цього рішення.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань   законності, правопорядку, депутатської діяльності та депутатської етики, місцевого самоврядування ( Векленко В.І.).

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                                                   Н.ОЛЕКСЕНКО

Додаток 1

до рішенням міської ради

від 10.07 2015    №2211- VI

(LVII сесія VI скликання)

 

Порядок проведення громадських обговорень з питань добровільного об’єднання територіальних громад

1. Цей Порядок визначає механізм проведення громадського обговорення та основні вимоги до його організації та розгляду узагальнених пропозицій (зауважень) під час розгляду питань про добровільне об’єднання територіальних громад відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад»

2. Громадське обговорення проводиться з метою залучення представників громадськості до розгляду пропозицій щодо добровільного об’єднання територіальних громад під час прийняття відповідного рішення. Участь у громадському обговоренні можуть брати фізичні та юридичні особи, а також громадські об’єднання, що не є юридичними особами.

3. Організатори громадського обговорення самостійно визначають форми його проведення (конференція, форум, громадські слухання, засідання за круглим столом, збори, зустрічі, теле- або радіодебати, Інтернет-конференція, електронна консультація), виходячи з необхідності залучення якомога більшої кількості заінтересованих учасників та власних організаційних можливостей.

4. Громадське обговорення передбачає:

1) вирішення організаційних (технічних) питань:

- час та дата проведення громадського обговорення;

- місце проведення громадського обговорення;

- визначення цільової групи та ефективного способу інформування потенційних учасників для участі у заході (у разі необхідності складаються списки учасників);

Забезпечення участі у громадських обговореннях цільових груп та всіх потенційно зацікавлених сторін можна досягти шляхом інформування їх у будь-який доступний спосіб. Як правило, інформуванням потенційних зацікавлених сторін займається ініціатор громадських обговорень.

Серед можливих способів інформування цільових груп та зацікавлених сторін про проведення громадських обговорень найбільш поширеними є:

- оголошення у засобах масової інформації (у пресі, на телебаченні, радіо, в Інтернеті);

- розсилання письмових запрошень.

2) опрацювання організаторами громадського обговорення висловлених пропозицій (зауважень) щодо добровільного об’єднання територіальних громад та проведення аналізу поданих пропозицій (зауважень);

3) узагальнення та оприлюднення результатів громадського обговорення.

5. Рішення про проведення громадського обговорення приймається його організатором з урахуванням вимог, установлених Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», і повинно містити питання,

що виноситься на громадське обговорення, строк його проведення та імена відповідальних осіб.

6. Пропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає. Пропозиції (зауваження) реєструються організатором громадського обговорення.Юридичні особи подають пропозиції (зауваження) у письмовій чи електронній формі із зазначенням їх найменування та місцезнаходження. Анонімні пропозиції (зауваження) не реєструються і не розглядаються.

7. Організатор громадського обговорення не зобов’язаний перевіряти достовірність інформації про фізичних або юридичних осіб, яка міститься у поданих ними відповідно до пункту 6 цього Порядку документах.

8. У ході проведення конференцій, форумів, громадських слухань, засідань за круглим столом, зборів, зустрічей з громадськістю у рамках громадського обговорення ведеться протокол, у якому фіксуються всі пропозиції (зауваження).

9. Організатор громадського обговорення протягом 2 днів після закінчення строку подання пропозицій (зауважень) узагальнює їх та готує звіт, у якому зазначаються найменування організатора, зміст питання, що виносилося на громадське обговорення, інформація про осіб, які взяли участь в обговоренні порушеного питання, а також узагальнений аналіз пропозицій (зауважень), що надійшли під час проведення громадського обговорення.

 Секретар ради                                                         З.Зіньковська