internet buy 10k followers on photo instagram
purchasing 100k followers and likes on instagram
buy 5000 instagram followers additional hints
do you know same day online loans in Waco TX
best place to buy check my site real 5000 followers
1000 instagram buy followers on website
instagram Followers review
do you know make a quick online loan with guaranteed approval
buy Windows 10 Key microsoftwarestore Canada Goose jas canada goose outlet https://www.airbrushhenk.nl airbrushhenk.nl canada goose jas canada goose outlet
Переглядiв: 6

Нещасні випадки під час відряджень, у тому числі ДТП, вважаються пов’язаними з виробництвом

Застраховані (офіційно працевлаштовані) особи у разі настання нещасного випадку під час виконання службових обов’язків мають право на отримання матеріального забезпечення, страхових виплат та медико-соціальних послуг від Фонду соціального страхування України.

За кошти Фонду фінансується лікування всіх прямих наслідків страхового випадку до відновлення здоров’я, або упродовж усього життя потерпілого у разі визначеної в цьому потреби, проходження курсу оперативної реабілітації на базі санаторно-курортних закладів, проведення досліджень, здійснення оперативних втручань, ендопротезування, протезування, забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення, а також виплачується допомога з тимчасової втрати працездатності, одноразові та щомісячні страхові виплати та ін.

Однією з обставин, за якими нещасний випадок визнається таким, що пов’язаний з виробництвом, є прямування потерпілого до місця чи з місця відрядження згідно з установленим завданням, у тому числі на транспортному засобі будь-якого виду та форми власності.

Окрім медичних і соціальних послуг, у разі настання страхового випадку ФССУ здійснює такі виплати:

1) допомогу у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності;

2) одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого;

3) щомісячну страхову виплату в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого;

4) страхову виплату потерпілому у розмірі його середньомісячного заробітку при тимчасовому переведенні його на легшу нижчеоплачувану роботу;

5) щомісячну страхову виплату особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;

6) відшкодування вартості ритуальних послуг, пов’язаних з похованням померлого.

Під соціальним захистом Фонду соціального страхування України на випадок тимчасової втрати працездатності, вагітності та пологів, настання виробничих нещасних випадків перебувають усі застраховані, тобто офіційно працевлаштовані особи незалежно від страхового стажу.

Зазначимо, відповідно до аналітичних даних страхових нещасних випадків за 9 місяців 2018 року робочими органами виконавчої дирекції Фонду зареєстровано 274 нещасних випадків на виробництві, які стались внаслідок дорожньо-транспортної пригоди (з них 57 – групові нещасні випадки), внаслідок яких зазнали ушкоджень 360 працівників, з них 48 – загинули.

.

 

Прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

(044) 206-14-39, 097-723-67-16

 

25% заяв-розрахунків для оплати лікарняних подаються в електронному вигляді

З 01 жовтня 2018 року набули чинності зміни до порядку фінансування страхувальників, відповідно до яких роботодавцям надано можливість подавати заяви-розрахунки для фінансування допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, які надаються за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису. Станом на сьогодні кожна четверта заява-розрахунок подається страхувальниками через клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення.

Нововведення затверджено постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12 та має на меті спростити й оптимізувати взаємодію роботодавців із робочими органами виконавчої дирекції Фонду та їх відділеннями, прискорити процес фінансування матеріального забезпечення.

Крім того, у електронному вигляді також можуть подаватись повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, що надсилаються упродовж місяця з дня здійснення виплат. Окремо зазначимо, що за заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 року включно, повідомлення подавати не потрібно.

Для подачі електронних документів до Фонду соціального страхування України страхувальники (роботодавці) мають звернутись до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду для укладення відповідних договорів.

Приймання електронних документів від страхувальників здійснюється Фондом через існуючу Автоматизовану інформаційну систему приймання електронних документів, яка використовувалася для приймання звіту Ф4-ФСС з ТВП. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів до Фонду страхувальник обирає самостійно.

За фактом надходження електронного документу робочий орган виконавчої дирекції Фонду здійснює відправлення страхувальнику трьох видів квитанцій: про одержання електронного документа, що засвідчує факт і час його одержання; про надходження електронного документа, що за результатами перевірки засвідчує факт і час його відправлення; про приймання електронного документа, що засвідчує факт і час приймання (неприймання) електронного документа та внесення його даних у базу.

Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. Водночас, у разі подання документа в електронному вигляді, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігаються у страхувальника.

.

 

Прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

(044) 206-14-39, 097-723-67-16

 

Поділіться своїми думками

© 2013 Богодухівська міська рада. Всі права захищені.
Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу заборонено.
Создание сайтов студия Art-Lemon.