доступ

Переглядiв: 3

проєкт 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

XXXVIII СЕСІЯ VIІ СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

01.11.2019                                        Богодухів                             № ______- VIІ

Про забезпечення виконання в Богодухівській міській раді Закону України «Про доступ до публічної інформації»за 9 місяців 2019року

 

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» у Богодухівській міській раді здійснюються заходи щодо реалізації конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Доступ до публічної інформації забезпечується шляхом систематичного оприлюднення інформації на офіційному веб-порталі Богодухівської міської ради, Богодухівській районній громадсько-інформаційній газеті «Маяк», інформаційних стендах.

На інформаційному веб-порталі розміщується інформація про прийняті рішення міською радою, виконавчим комітетом, інформація про ДНЗ та комунальні підприємства виконкому міської ради, звіти міського голови, регуляторні акти, програми та положення, детальні плани територій, висвітлюється діяльність депутатського корпусу.

Розгляд запитів на інформацію в міській раді здійснюється відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». За 9 місяців 2019 року надійшло 40 запитів на інформацію (січень – 9, лютий — 4, березень – 3, квітень – 2, травень – 6, червень – 3, липень – 7, серпень – 2, вересень – 4), з них:

- від громадських організацій – 14 (електронною поштою – 7, засобами проштового зв’язку – 7);

- від юридичних осіб – 9 (усі надійшли електронною поштою);

- від фізичних осіб – 17 (особисто – 8, електронною поштою – 9).

За результатами розгляду надано інформацію на 37 запитів, 3 запити надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації.

Найбільш запитувані документи

№ з/п

Тематика запитів

Кількість

Запитувана інформація

1 Місцеве самоврядування 8 Надання копій документів:

- щодо передаточного балансу територіальної громади Богодухівської міської ради, а саме: землі, природні ресурси, рухоме та нерухоме майно, місцевий бюджет;

- статуту територіальної громади;

- акту постійного користування землею;

- щодо об’єднання громад;

- про утворення робочої групи із розроблення проекту перспективного плану формування територій громад області.

2 Освіта 5 Надання копій документів:

- щодо призначення персональних стипендій творчій та обдарованій учнівській молоді;

- договорів на поставки продуктів та інших товарів в ДНЗ;

3 ЖКГ 5 - щодо відкриття пляжного сезону, облаштування пляжу;

- вирішення питання з безпритульними собаками; (2)

- щодо тарифів на комунальні послуги для мешканців соціального гуртожитку.

4 Земельні та водні відносини 4 - щодо відведення земельних ділянок для паркування;

- щодо грошової оцінки земель;

- про порядок надання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва;

- щодо наявності на території Богодухівської міської ради водойм, ставів, надання їх в оренду, наявність фактів нецільового використання

5 Культура 3 - про надання інформації про орієнтований щорічний графік проведення святкування Днів міста, сіл та селищ;

- про заходи з нагоди свята Івана Купала;

- про надання інформації про всі пам’ятки культурної спадщини національного та місцевого значення, занесених до Державного реєстру нерухомих пам’яток України

6 Екологія 1 - про очисні споруди в с.Семенів Яр
7 Інші 14 - інформація щодо власників білбордів;

- про зняття з реєстрації місця проживання;

- щодо кількості комунальних підприємств;

- перелік місць та обладнаних стендів для розміщення передвиборної агітації

Інформацію надано на запити, які стосувалися відомостей, що знаходяться у володінні Богодухівської міської ради, зокрема:

- перелік місць та обладнаних стендів, дощок оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації;

- надання копії статуту територіальної громади Богодухівської міської ради;

- надання копій рішень та інших документів про ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухова;

- інформація щодо кількості беззбройних мітингів, походів, демонстрацій, пікетів, флешмобів, релігійних зібрань, які відбулися на період воєнного стану в Україні;

- надання копій протоколів засідання оргкомітету з присудження персональних стипендій Богодухівської міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді за підсумками 2018 року;

- інформація щодо тарифів на комунальні послуги для ВПО, мешканців соціального гуртожитку за адресою: м.Богодухів, вул.Моргунова, 23Б;

- інформація щодо поставки продуктів чи інших товарів в ДНЗ;

- щодо відкриття пляжного сезону та облаштування пляжу на ставу «Копань»;

- інформація щодо грошової оцінки земель.

Крім висвітлення діяльності Богодухівської міської ради відповідно до  Закону України «Про доступ до публічної інформації» для запитувачів на веб-порталі є детальна інструкція щодо подання та розгляду запиту на інформацію, зразки необхідних документів.

Для запитувачів, які не мають доступу до мережі Інтернет, у приміщенні приймальні міської ради знаходиться вся необхідна інформація для подання запиту.

З метою удосконалення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації та враховуючи вищевикладене, відповідно до Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Секретарю міської ради, заступникам міського голови, керуючому справами виконавчого комітету міської ради, головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії міської ради:

1) продовжувати вживати заходів щодо дотримання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

2) надавати своєчасну, достовірну, точну та повну інформацію під час задоволення запиту на інформацію;

3) забезпечувати оприлюднення на офіційному веб-порталі інформації, розпорядником якої є Богодухівська міська рада;

4) Керуючому справами виконавчого комітету міської ради забезпечити оприлюднення, аналіз та контроль щодо задоволення запитів на інформацію та надання консультацій під час оформлення запитів.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на депутатську комісію з  питань регламенту, законності, правопорядку, депутатської    діяльності, етики та взаємодії з органами місцевого самоврядування (голова Векленко В.І.).