internet buy 10k followers on photo instagram
purchasing 100k followers and likes on instagram
buy 5000 instagram followers additional hints
do you know same day online loans in Waco TX
best place to buy check my site real 5000 followers
1000 instagram buy followers on website
instagram Followers review
do you know make a quick online loan with guaranteed approval
Переглядiв: 4

Діяльність

Розпочатий в ДФС діалог з галузевими асоціаціями продовжуватиметься

Питання детінізації ринку легкої промисловості, створення рівних конкурентних умов для бізнесу, підтримки вітчизняного виробника, подальший розвиток податкової та митної складової ДФС обговорилися під час зустрічі в.о. Голови ДФС Олександра Власова з представниками підприємств – членів Української асоціації підприємств легкої промисловості.

«Впевнений, що розпочатий в ДФС діалог з галузевими асоціаціями продовжуватиметься і в новостворених податковій та митній службах. Позитиви, яких вдалося досягти спільними зусиллями у питаннях вирівняння конкурентного ринку, протидії контрабанді та тіньовим схемам, захисту вітчизняного товаровиробника, будуть продовжені», — зазначив Олександр Власов.

Зокрема, за словами представників «Укрлегпрому», таким позитивом є можливість отримання товаровиробниками розстрочення зі сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва.

За час дії норм Податкового кодексу щодо надання розстрочення ПДВ при ввезенні обладнання із 313 заяв, поданих до митниць ДФС, 41 заява –  від підприємств легкої промисловості. Рішення про розстрочення ПДВ по легкій промисловості прийняті по 21 заяві на загальну суму понад 1,6 млн євро та 159 тис. дол. США.

Вже здійснено 18 митних оформлень імпорту обладнання із застосуванням отриманих рішень з розстроченням сплати ПДВ на суму 52,9 млн грн.

Під час зустрічі також обговорювалися питання митно-тарифного регулювання, практики відбору зразків товарів для митних експертиз, пропозиції законодавчого характеру, сформовані асоціацією, зокрема, щодо оптимізації ставок ввізного мита на сировинну продукції, подовження дії норм Податкового кодексу щодо надання розстрочення з ПДВ тощо.

Фахівці ДФС запропонували представникам «Укрлегпрому» долучилися до удосконалення автоматизованої системи аналізу та управління ризиками митного контролю щодо розробки додаткових критеріїв для визначення «чесного бізнесу» та мінімізації ризиків застосування схем ухилення від сплати митних платежів.

Олена Антіпова: ДФС забезпечено реалізацію всіх норм законодавства щодо запровадження СЕАРП та СЕ

Із запровадженням системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕАРП та СЕ) посилено контроль за обігом спирту. Про це повідомила директор Департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС Олена Антіпова.

Зокрема, починаючи з 1 липня, для суб’єктів господарювання – виробників спирту етилового Податковим кодексом встановлені вимоги щодо формування та реєстрації акцизних накладних в СЕАРП та СЕ, встановлення витратомірів-лічильників спирту етилового у місцях отримання та відпуску спирту, які повинні бути зареєстровані в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового. Дані з цих витратомірів-лічильників мають співставлятися з СЕАРП та СЕ.

«Встановлення та реєстрація витратомірів-лічильників– це одна із вимог статті 230 Податкового кодексу. Відвантаження спирту з 1 липня без них заборонено. Звертаю увагу, що ДФС здійснює реєстрацію лише тих витратомірів-лічильників, які вже встановлені.»,  - зазначила Олена Антіпова.

Встановлення, заміна та технічне обслуговування витратомірів здійснюються у присутності посадової особи ДФС, яка проводить пломбування місць можливого доступу до спирту.

За її словами, ці лічильники повинні формувати та передавати в електронному вигляді до контролюючого органу дані щодо отримання та відпуску спирту виробниками спирту етилового (розпорядниками акцизних складів) в місцях отримання та відпуску спирту етилового.

Разом з тим, на сьогодні виробники лікеро-горілчаної продукції забезпечені достатньою кількістю спирту етилового, а також мають значні залишки готової продукції для забезпечення потреби ринку.

«На всіх підприємствах-виробниках алкогольних напоївстаном на 10 липня є залишки готової продукції. Робота підприємств не зупинена. При цьому на липень поточного року суб’єктами господарювання – виробниками лікеро-горілчаної продукції замовлено 27,5 млн шт. марок акцизного податку, за які при виробництві сплачено 461,5 млн грн», — повідомила Олена Антіпова.

Державною фіскальною службою забезпечено реалізацію норм законодавства щодо запровадження СЕАРП та СЕ, зокремасформовано та оприлюднено всінеобхідніреєстри та рекомендовані форми електронних документів.

Так, станом на 10 липня в оновленому Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового зареєстровано понад 2700 платників, динамічно йде перереєстрація платників, які були зареєстровані у старійСЕАРП.

Олена Антіпова також підкреслила, що при відсутності затверджених форм документів, відповідно до статті 46 Податкового кодексу, платники податків можуть користуватися рекомендованими формами або подавати документи у довільній формі.

Крім того, Державною фіскальною службою підготовлено роз’яснення для суб’єктів господарювання – виробників спирту етилового стосовно можливих шляхів вирішення проблеми з відвантаженням спирту етилового до підприємств що використовують спирт у своїй діяльності, яке наразі проходить процедуру погодження в Міністерстві фінансів та Кабінеті Міністрів України.

ДФС надано розстрочення ПДВ при ввезенні обладнання на загальну суму 11,3 млн євро та 1,4 млн дол. США

Державною фіскальною службою України станом на 1 липня 2019 року прийнято 179 рішень про надання платникам розстрочення податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України на загальну суму 11,3 млн євро та 1,4 млн дол. США.

З них по 60 заявкам рішення прийнято митницями за погодженням з ДФС, оскільки сума податку, заявлена до розстрочення, становить понад 1 млн грн. При цьому за 6 наданими рішеннями про розстрочення ПДВ суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності виконано зобов’язання у повному обсязі.

Найбільшу суму розстрочки надано Київською митницею ДФС – 1,9 млн євро та 712,5 тис. дол. США, Харківською митницею ДФС – 2,3 млн євро та Хмельницькою митницею ДФС – 1,5 млн євро та  185,5 тис. дол. США та Дніпропетровською митницею ДФС – 1,3 млн євро (у валюті контракту).

Здійснено 146 митних оформлень імпорту обладнання із застосуванням отриманих рішень з розстроченням сплати ПДВ на суму 331 млн грн.

Розстрочення надано при ввезенні обладнання для власного виробництва підприємствами легкої промисловості, металообробної промисловості, харчової промисловості, будівельної галузі, медичного обладнання та скловиробів.

Загалом станом на 1 липня 2019 року платниками до митниць ДФС подано 313 заяв про надання розстрочення по сплаті ПДВ. Митницями розглянуто 307 заяв, з яких по 80 надано відмову через недотримання обов’язкових вимог, зокрема, через наявність податкового боргу у підприємств, відсутність інформації про предмет або суму контракту.

48 заяв відкликано платниками та прийнято рішення щодо митного оформлення з повною сплатою ПДВ.

Наразі на розгляді у митницях ДФС знаходиться 6 заяв.

Нагадаємо, що 01 січня 2018 року набрав чинності Закон України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» (далі – Закон № 2245).

Відповідно до Закону № 2245 підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» доповнено п. 65 про те, що тимчасово (до 1 січня 2020 року) контролюючий орган за заявою платника податку надає розстрочення (рівними частинами) сплати податку на додану вартість на термін, зазначений у заяві платника податку, але не більше   24 календарних місяців, без нарахування процентів, пені та штрафів, визначених Податковим кодексом України, при ввезенні на митну територію України з поміщенням в митний режим імпорту обладнання та комплектуючих, що класифікується за визначеними у цьому пункті товарними підкатегоріями згідно з УКТ ЗЕД.

Порядок надання розстрочення сплати податку на додану вартість та застосування забезпечення виконання зобов’язань під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України затверджено постановою Кабінет Міністрів України від 07 лютого 2018 р. № 85.

За 6 місяців до Державного бюджету сплачено понад 2,8 млрд.грн. ПДВ

Протягом січня — червня 2019 року Головним управлінням ДФС у Харківській області забезпечено збір податку на додану вартість до Державного бюджету у сумі 2846,0 млн. грн. При цьому, простежується позитивна динаміка в частині збільшення рівня декларування та збору податку на додану вартість в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Надходження збільшилися на 514,6 млн. грн. або 22,1відс. у порівнянні з відповідним   періодом 2018 року.

Про позитивну динаміку економіки регіону свідчить, зокрема, збільшення обсягів реалізації платниками ПДВ Харківщини у першому півріччі  п.р. на 14483,9 млн. грн., а  також суми нарахувань  до сплати в бюджет   на 497,5 млн. грн., або на 21,6 відс. у порівнянні з минулорічним показником.

Аграрії Харківщини залучаються до кампанії «Урожай»

Відбулась розширена зустріч податківців з сільськогосподарськими товаровиробниками Харківщини, які об’єднані в Асоціації фермерів та приватних землевласників.

Під час заходу обговорювались актуальні питання оподаткування аграріїв. Так на часі були теми оподаткування земельних ділянок та сплати орендної плати за їх використання фермерськими господарствами, умови застосування 4-ї групи єдиного податку, особливості нарахування сплати єдиного внеску фермерами тощо.

В ході зустрічі податківці поінформували присутніх щодо проведення операції «Урожай», започаткованої ДФС України. На сьогоднішній день існує реальна проблема в оподаткуванні доходів найманих працівників у сільськогосподарських підприємств. Адже трапляється, що власники господарств використовують сезонну найману працю не легалізуючи її, виплачують зарплату «в конвертах» та уникають від сплати податків і зборів. Членам Асоціації пояснили, що в результаті детінізації агропромислового комплексу і ліквідації схем ухилення від оподаткування буде досягнуто збільшення надходжень до бюджету та забезпечено соціальний захист найманих робітників.

Учасники зустрічі також обговорили особливості оподаткування підприємств аграрної галузі, шляхи покращення взаємовідносин між підприємцями та органами влади, визначили проблемні питання, які виникають в учасників цього ринку. Зокрема, питання стосовно сплати земельного податку/орендної плати за землю фізичною особою-власником земельної ділянки, який є засновником фермерського господарства, якщо така ділянка використовується фермерським господарством у своїй діяльності.

Наприкінці заходу податківці подякували учасникам зустрічі за конструктивний діалог та запевнили, що думка представників агробізнесу є важливою в роботі фіскальної служби. А голова Асоціації фермерів озвучила пропозиції стосовно змін діючого законодавства, які будуть доведені до Міністерства аграрної політики та виробництва України і до ДФС України для врахування при підготовці відповідних законопроектів.

Майже 7,3 млрд. грн. ЄСВ сплачено платниками Харківщини

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що протягом січня – червня 2019 року  платники Харківщини сплатили  майже 7,3 млрд. грн.  єдиного внеску  на загальнообов’язкове  державне соціальне страхування.  Вказана сума перевищила минулорічні надходження  на 1,3 млрд. грн. або на 22,3 %.

У червні п.р. надійшло 1,4 млрд.грн. ЄСВ. Досягнуто ріст  до червня минулого року на 193,5  млн. грн. або на 16,6 %.

У фіскальній службі звертають увагу громадян на необхідність офіційного працевлаштування, що дає право  на отримання соціальних гарантій, зокрема у разі  втрати працездатності, права на відпустку,  пенсійне забезпечення.

Нагадуємо, що  з 02 травня 2019 року  діють  нові рахунки для сплати єдиного внеску. Інформація щодо реквізитів рахунків розміщена на суб – сайті «Територіальні органи ДФС у Харківській області» у розділі «Бюджетні рахунки».

Податківці обговорили питання сплати майнових податків на засіданні комітету ХО Європейської бізнес асоціації.

На засіданні комітету з нерухомості,  інвестицій та стратегічного розвитку  ХО ЄБА  були розглянуті питання динаміки розвитку ринку нерухомості та інвестиційних проектів  України та окремо Харківського регіону.

Досвідчені спікери розповідали про перспективні напрями розвитку зазначеної галузі та дискутували щодо інвестиційної привабливості вкладення капіталів. Не залишились поза увагою питання оподаткування.

Начальник управління комунікацій ДФС у Харківській області Яна Чуб розповіла присутнім про основні аспекти нарахування майнових податків та особливостей їх адміністрування фіскальними органами. Окремо, зосередили увагу на необхідності надання громадянами до податкових інспекцій даних про зміну місця податкової реєстрації. Багато питань стосувалось оподаткування майна у разі його придбання та продажу протягом одного календарного року.

 Ірина Васильєва – заст. начальника управління комунікацій відповіла  на питання оподаткування підприємців, які здійснюють свою діяльність у сфері будівництва та продажу нерухомості.

Співпраця податківців із представниками ринку нерухомості провадиться на постійній основі. Так, спільно з комітетом  ХО ЄБА були розроблені пропозиції по вдосконаленню податкового законодавства щодо оподаткування операцій від надання в оренду нерухомого майна.

Увага! Новий електронний сервіс для громадян вже в дії

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що 1 березня 2019 року запроваджений в тестовому режимі новий електронний сервіс – подання відомостей для реєстрації фізичної особи / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків засобами «Електронний кабінет».Ознайомитись з електронним сервісом можна на офіційному веб-порталі ДФС України у рубриці:Головна>Фізичним особам>Подання відомостей для реєстрації фізичної особи / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.З метою забезпечення зручності платників податків в рамках електронного сервісу фізична особа не звертаючись до органів ДФС може заповнити,

облікову картку фізичної особи — платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків;

заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків;

повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, права та обов’язки фізичної особи — платника податків;

копії документів, необхідних для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру;

обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків.

У відповідь на запит до приватної частини ITC «Електронний кабінет» надходить Повідомлення про результати обробки Облікової картки / Заяви для внесення змін у вигляді Квитанції №2.У разі позитивної відповіді заявник для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі — Картки платника податків, може звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу за бажанням. Код та назву контролюючого органу, до якого він буде звертатися, заявник має вказати при формуванні запиту (вибрати з переліку).Звертаємо увагу, що подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) або Паспорта громадянина України, тому скористатися сервісом можуть тільки громадяни України.

Стягнення заборгованості з ЄСВ. Податківці співпрацюють з Пенсійним фондом

Відбулась робоча зустріч представників фіскальної служби та ГУ Пенсійного фонду України в Харківській області по узгодженню  заходів згідно з планом дій,  затвердженим ДФС України та Пенсійним фондом України.

Вирішено  ряд важливих питань, що стосуються спільної роботи по стягненню заборгованості з єдиного соціального внеску, зокрема з фізичних осіб – підприємців,  та застосуванню таких заходів, як арешт коштів, рахунків, майна боржників з подальшим його стягненням та реалізацією. До  боржників, які ухиляються від сплати заборгованості, вживаються заходи щодо тимчасового обмеження у праві виїзду за межі України. Таких звернень щодо обмежень направлено до виконавчої служби понад 2000.

Всього з початку року за результатами проведеної роботи  надійшло в рахунок погашення  заборгованості з ЄСВ понад 118 млн.гривень.

Одночасно звертаємо увагу, що на несвоєчасно сплачені суми ЄСВ нараховуються штрафні санкції та пеня.

Радимо всім боржникам зі сплати ЄСВ провести звірку та сплатити заборгованість.

Інформацію щодо суми боргу можна отримати  в ГУ ДФС у Харківській області за телефоном: 702-86-07.

Електронний кабінет. Реєструємо РРО

ДФС звертає особливу увагу суб’єктів господарювання на те, що для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до фіскального органу за основним місцем обліку заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-РРО.

Реєстраційну заяву за даною формою суб’єкт господарювання може подати через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі ДФС за посиланнямhttps://cabinet.sfs.gov.ua/

У розділі «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету необхідно створити документ — Заява про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-РРО» та внести всі необхідні дані.

При цьому, вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється виключно після проходження он-лайн ідентифікації з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Про вручення податкових повідомлень-рішень поштовою службою

ДФС нагадує, що податкові повідомлення-рішення, податкові вимоги або інші документи, адресовані контролюючим органом платнику податків, повинні бути складені у письмовій формі, відповідним чином підписані та у випадках, передбачених законодавством, завірені печаткою такого контролюючого органу.

Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному п. 42.4 ст. 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Якщо платник податків у порядку та у строки, визначені ст. 66 ПКУ, повідомив контролюючий орган про зміну податкової адреси, він на період з дня державної реєстрації зміни податкової адреси до дня внесення змін до облікових даних такого платника податків звільняється від виконання вимог документів, надісланих йому контролюючим органом за попередньою податковою адресою та в подальшому повернених як таких, що не знайшли адресата.

У разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їх відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

Норми встановлені ст. 42 ПКУ.

Особливості проведення фактичної перевірки у частині дотримання законодавства про працю

ДФС доводить до відома платників, що фактична перевірка проводиться, зокрема, у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету.

Норми встановлені п.п. 80.2.7 п. 80.2 ст. 80 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника податків після початку перевірки (п. 85.2 ст. 85 ПКУ).

Згідно з нормами п. 80.6 ст. 80 ПКУ під час проведення фактичної перевірки у частині дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), в тому числі тим, яким установлено випробування, перевіряється наявність належного оформлення трудових відносин, з’ясовуються питання щодо ведення обліку роботи, виконаної працівником, обліку витрат на оплату праці, відомості про оплату праці працівника. Для з’ясування факту належного оформлення трудових відносин з працівником, який здійснює трудову діяльність, можуть використовуватися документи, що посвідчують особу, або інші документи, які дають змогу її ідентифікувати (посадове посвідчення, посвідчення водія, санітарна книжка тощо).

До уваги розробників програмного забезпечення!

ДФС України повідомила, що Порядок подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (наказ Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 (із змінами), що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.12.2015 за № 1058/27503) викладено у новій редакції, затвердженій наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2019 № 292 «Про внесення змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів» (далі – Наказ № 292).

На теперішній час Наказ № 292 проходить процедуру державної реєстрації у Міністерстві юстиції України та передбачається, що він набере чинності з 05 серпня 2019 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.

Наказ № 292 розроблено у зв’язку із запровадженням в Україні з 05 серпня 2019 року міжнародного номера банківського рахунку за стандартом IBAN.

Для внесення банками та іншими фінансовими установами змін до функціонуючого програмного забезпечення, призначеного для обміну електронними документами з ДФС, створення і оброблення документів у встановленому Наказом № 292 форматі, та введення цього програмного забезпечення в експлуатацію до дня набрання чинності Наказом № 292, на офіційному вебпорталі ДФС (www.sfs.gov.ua) у розділі «Електронна звітність» – «Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків» – «Форми електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків» розміщено оновлені електронні форми документів для кожного типу файла повідомлень та схеми контролю.

Документи знаходяться за посиланням:http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/programniy-modul/formi-elektronnih-povidomlen.

Звертаємо увагу, що до названих електронних форм документів можуть бути внесені зміни після проведення правової експертизи Міністерством юстиції України.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki—novini-/385042.html

У разі припинення підприємницької діяльності у держреєстратора не забутьте відвідати державну фіскальну службу

Для того щоб фізичній особі – підприємцю припинити діяльність, їй необхідно знятися з обліку не тільки у держреєстратора, а й у контролюючому органі як платнику податків і ЄСВ.

Алгоритм дій при закритті ФОП буде наступним:

Крок 1. Подача заяви держреєстратору про реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

Заява про припинення підприємницької діяльності фізособою — підприємцем подається державному реєстратору за місцем своєї реєстрації.

Форма такої заяви затверджена наказом Мін’юсту від 18.11.2016 р. № 3268/5.

Згідно з вимогами Закону України від 15.05.2003 р. № 755-IV документи, надані для реєстрації припинення діяльності ФОП, розглядаються державним реєстратором протягом 24-х годин після їх надходження (крім вихідних та святкових днів).

Після цього, держреєстратор повинен внести запис до Єдиного державного реєстру про припинення підприємницької діяльності.

Після держреєстрації припинення підприємницької діяльності фізособа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізособа — платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності.

Крок 2. Подача звітності та сплата податків.

УВАГА!

Фізособа, незважаючи на припинення підприємницького статусу, зобов’язана надати звітність за останній звітний період та сплатити необхідні податки і збори.

У разі, якщо підприємець був на єдиному податку – сплатити єдиний податок та ЄСВ за місяць, в якому було подано заяву держреєстратору. Якщо не було сплачено ЄСВ попереднього періоду – його також необхідно сплатити. У разі, якщо підприємець знаходився на загальній системі оподаткування – сплатити ЄСВ за місяць, в якому було подано заяву держреєстратору.

Податкові декларації ФОП, які потрібно подати:

- ФОП на загальній системі оподаткування подає податкову декларацiю про майновий стан i доходи (для підприємців);

- ФОП на єдиному податку:

Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (для 3-ї групи);

Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (для 1-ї та 2-ї групи).

Також подається звіт з ЄСВ (за себе) за формою Д5 та інша звітність, яку був зобов’язаний подавати ФОП, зокрема декларація з ПДВ для платників ПДВ.

Крок 3. Зняття ФОП з обліку в органах державної статистики, Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України.

Відомості з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП є підставою для зняття її з обліку в органах державної статистики, Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства. Зняття з обліку в контролюючих органах здійснюється після перевірки зі своєчасного звітування та сплати податків та зборів (п. 78.1.7 Податкового кодексу). При цьому, Податковим кодексом не визначено строки, протягом яких у такому разі призначається перевірка, тому про це потрібно дізнаватися безпосередньо у податковому органі за місцем реєстрації.

Крок 4. Закриття розрахункових рахунків в банку.

ФОП зобов’язані повідомляти про свій статус банки та інші фінансові установи, в яких відкривають рахунки (п. 69.7 Податкового кодексу). Для того, щоб закрити поточний рахунок, ФОП подає у банк відповідну заяву у довільній формі.

 На Харківщині триває операція «Урожай»

В Головному управлінні ДФС у Харківській області, повідомляють, що одним із напрямків операції «Урожай» є залучення до декларування та сплати податків громадянами, які є власниками земельних ділянок площею понад 2 гектари, та власними силами обробляють такі земельні ділянки для отримання доходу.

Також проводяться заходи по виявленню необлікованих найманих працівників, легалізації заробітної плати.

За 2018 рік громадянами — одноосібниками, які самостійно обробляють земельні ділянки площею понад 2 гектари та здійснюють реалізацію вирощеної продукції, подано 17,0 тисяч декларацій. Проте, ще значна кількість таких громадян не задекларували отримані доходи. З ними проводиться відповідна робота спільно з органами місцевого самоврядування та іншими контролюючими органами.

Наразі розпочалася активна фаза збору врожаю. В цей період аграрна галузь потребує залучення значної кількості найманих працівників, в зв’язку з чим активізована перевірочна робота в частині проведення фактичних перевірок.

З початку поточного року проведено 289 фактичних перевірок суб’єктів господарювання, порушення законодавства при виплаті заробітної плати встановлено у кожного другого перевіреного платника.

За результатами перевірок легалізовано працю 1 444 найманих працівників. Надійшло до бюджету майже 4,0 млн.грн. податків, зборів і ЄСВ.

Від платників Харківщини надійшло понад 15 млрд. грн. податків і зборів

Протягом чотирьох місяців 2019 року до бюджетів усіх рівнів забезпечено збір 15,0 млрд. грн. податків і зборів. Вказана сума на 4,7 млрд.грн. перевищила надходження відповідного періоду минулого року. Темп росту збору платежів склав 145,7 відсотка.

Зокрема, до Державного бюджету надійшло 9,7 млрд.грн., до Місцевого бюджету  - понад 5,3 млрд.грн.

Серед джерел наповнення Зведеного бюджету: податок на доходи фізичних осіб – 4,1 млрд.грн., (+ 662,5 млн.грн. від минулорічного показника), ПДВ – 1,9 млрд.грн. (+майже 300 млн.грн.),  податок на прибуток –1,1 млрд.грн., (+ близько 500 млн.), єдиний податок – 1,0 млрд.грн. (+ 191 млн.грн.), рентна плата – 5,6 млрд.грн. (+ 3,0 млрд.грн.), земельного податку та орендної плати — 572,8 млн.грн. (+ 105,7 млн.грн.).

В ГУ ДФС у Харківській області відмічають громадянську свідомість платників податків регіону. Адже сплачуючи податки, вони тим самим беруть участь у вирішенні економічних і соціальних завдань.

Надходження до бюджетів від платників Харківщини перевищили минулорічні на 4,7 мільярдів гривень

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби Харківської області, темп росту збору платежів до бюджетів усіх рівнів за чотири місяці склав 145,7 відсотка, а сума податків і зборів перевищила відповідний період минулого року на 4,7 млрд.грн.

Усього,  протягом чотирьох місяців 2019 року, до бюджетів усіх рівнів забезпечено збір 15,0 млрд. грн. податків і зборів.

В ГУ ДФС у Харківській області наголошують, у збільшенні надходжень заслуга платників, які своєчасно виконують свої зобов‘язання перед державою, сплачуючи податки, а також створення сприятливих умов для ведення бізнесу та якісного сервісного обслуговування.

На розвиток місцевих громад Харківщини надійшло майже 5,4 мільярди гривень податків і зборів

Розвинена інфраструктура, відремонтовані дороги, виконання соціально-економічних програм, заробітна плата та багато інших корисних речей – все це можливо при наповненому місцевому бюджеті.

В Головному управлінні фіскальної служби області проінформували щодо  надходжень податків і зборів до бюджетів місцевих громад Харківщини. За січень-квітень п.р. надійшло 5354,1 млн.грн., що на 924,3 млн.грн. більше, ніж у минулому році.

При цьому, за квітень 2019 року до місцевого бюджету надійшло 1,4 млрд.грн, що на 294,0 млн.грн більше ніж у квітні минулого року.

Повідомили у фіскальній службі регіону про п’ятірку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.

Перше місце традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень-квітень 2019 року надійшло понад 3 млрд. грн. цього податку. Це перевищило аналогічний показник минулого року на  496 млн.грн.

Друге місце належить єдиному податку – 1011,0 млн.грн (збільшення з аналогічним періодом на 190,8 млн.грн).

На третьому місці – земельний податок та орендна плата – 572,8 млн.грн (плюс 105,7 млн.грн).

Четверте та п’яте місце займають рентна плата – 294,5 млн.грн ( плюс  77,8 млн.грн) та відповідно податок на прибуток — 131,6 млн.грн (плюс 51,8 млн.грн).

За січень-квітень до зведеного бюджету зібрано на 47,1 млрд грн більше, ніж той рік

За січень – квітень 2019  року за оперативними даними до зведеного бюджету зібрано 390 млрд грн. Це на 13,7%, або на 47,1 млрд грн більше відповідного періоду минулого року. Так, за січень-квітень 2018 року до зведеного бюджету надійшло 342,9 млрд грн.

До державного бюджету зібрано 306,9 млрд грн. Цей показник перевищує відповідний період минулого року на 11,7%, або на 32 млрд гривень.

Податкових платежів до загального фонду держбюджету у січні-квітні 2019 року зібрано у розмірі 185,4 млрд грн. Це на 10,7% або майже на 18 млрд грн перевищує минулорічний показник.

Митних платежів надійшло 121,5 млрд грн, що на 13,1 млрд грн, або на 14,1% більше, ніж за січень-квітень 2018 року.

У квітні поточного року до зведеного бюджету зібрано 93,2 млрд грн. Це на 12,2%, або на 10 млрд грн перевищує показник квітня минулого року.

У квітні до державного бюджету зібрано 70 млрд грн. Це на 6,1%, або на 4 млрд грн перевищує збір квітня 2018 року.

У квітні 2019 року до загального фонду держбюджету зібрано 41 млрд грн податкових платежів, що на 3,7%, або на 1,4 млрд грн більше, ніж у квітні милого року.

Митних платежів у квітні надійшло 29 млрд грн, що на 9,8%, або на 2,6 млрд грн перевищує минулорічний показник.

З початку року до місцевих бюджетів надійшло 81,3 млрд гривень

У січні-квітні 2019 року за оперативними даними до місцевих бюджетів надійшло 81,3 млрд грн платежів, що контролюються ДФС. Це на 22,6%, або майже на 15 млрд грн перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

У квітні до місцевих бюджетів платниками податків спрямовано 21,4 млрд грн. Порівняно з квітнем минулого року надходження зросли на 28,5%, або на 4,7 млрд грн.

З початку року до зведеного бюджету надійшло 75,7 млрд грн податку на доходи фізичних осіб. Це на 23,3%, або на 14,3 млрд грн більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Надходження податку на доходи фізичних осіб у квітні склали 20,7 млрд грн. Порівняно з квітнем минулого року ці надходження зросли на 25,5%, або на 4,2 млрд грн.

Протягом січня-квітня 2019 року платникам відшкодовано 57,2 млрд грн ПДВ

Протягом січня-квітня 2019 року Державна фіскальна служба України відшкодувала платникам 57,2 млрд грн податку на додану вартість.

Порівняно з відповідним періодом минулого року сума відшкодування зросла на 31,2%, або на 13,6 млрд грн. У січні-квітні 2018 року платникам було відшкодовано 43,6 млрд грн.

Сума середньомісячного відшкодування ПДВ у 2019 році склала 14,3 млрд грн. Протягом 2018 року сума середньомісячного відшкодування ПДВ становила 11 млрд грн.

У квітні 2019 року платникам було повернуто 11,8 млрд грн ПДВ.

Нагадаємо, що на сьогодні відсутні будь-які можливості для маніпуляцій з відшкодуванням ПДВ, оскільки весь процес автоматичний та прозорий. Процедура відшкодування податку на додану вартість відбувається у строки, встановлені законом. Жодних термінів порушення проведення перевірок не встановлено.

Новий порядок інформаційної взаємодії держорганів при повернені платникам помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені

ДФС повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 11.02.2019 № 60 затвердило Порядок інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.

Порядком визначено механізм інформаційного обміну:

між ДФС, територіальними органами ДФС та Казначейством і територіальними органами Казначейства у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені за платежами, контроль за справлянням яких покладено на ДФС;

між територіальними органами ДФС та місцевими фінансовими органами в процесі погодження електронних висновків та/або електронних повідомлень про повернення платежів, належних місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами.

Дія Порядку не поширюється на:

відшкодування податку на додану вартість;

- повернення авансових платежів (передоплати), помилково та/або надміру внесених платниками податків за власним бажанням, як попереднього грошового забезпечення сплати майбутніх митних та інших платежів, що сплачуються до/або під час митного оформлення, та грошової застави;

- повернення митних та інших платежів, що сплачуються до/або під час митного оформлення;

- повернення помилково та/або надміру перерахованих (унесених) платниками коштів, сплачених шляхом надання при митному оформленні податкового векселя;

- повернення суми акцизного податку, внесеної в рахунок погашення податкових векселів;

- виконання рішень судів щодо безспірного списання коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджетів.

Порядком передбачено, зокрема, що повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені у випадках, передбачених законодавством, здійснюється виключнона підставі заяви платника податку (за винятком повернення надміру утриманих (сплачених) сум ПДФО, які розраховуються територіальним органом ДФС на підставі поданої платником податків податкової декларації про майновий стан і доходи за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку), поданої до територіального органу ДФС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення.

Заява може бути подана платником до територіального органу ДФС в електронній формі за допомогою засобів інформаційно-телекомунікаційних систем та з дотриманням вимог законодавства у сферах захисту інформації, електронних довірчих послуг та електронного документообігу.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, крім п. 2 наказу, який набирає чинності з першого числа сьомого місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування, та застосовується щодо повернення платежів, належних:

- державному бюджету, з першого числа четвертого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування наказу;

- місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, з першого числа сьомого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування наказу.

«Е-кабінет платника» забезпечить своєчасний контроль за черговістю сплати податків і зборів

ДФС досить часто констатує факт виникнення у платників податкового боргу та штрафних санкцій за несвоєчасну сплату податків. Нерідко такі випадки трапляються коли суб’єкт господарювання спрямовує платіжним дорученням кошти на сплату поточних грошових зобов’язань по декларації або звіту, але несподівано дізнається, що зобов’язання не сплачено або погашено не в повному обсязі. І як наслідок, у підприємства виникає новостворений податковий борг. Така ситуація може виникнути, якщо платник мав заборгованість по відповідному податку (збору або внеску) та не сплатив її.

А справа, насамперед у черговості погашення  зобов’язань.

Відповідно до п. 87.9 ст. 87 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов’язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до ст. 95 Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов’язання перед погашенням податкового боргу забороняється, крім випадків спрямування цих коштів на виплату заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Згідно з п. 131.2 ст. 131 Кодексу при погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник податків, у першу чергу зараховуються в рахунок податкового зобов’язання. У разі повного погашення суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник податків, в наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу зараховуються в рахунок пені.

Якщо платник податків не виконує встановленої цим пунктом черговості платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), контролюючий орган самостійно здійснює такий розподіл такої суми у порядку, визначеному п. 131.2 ст. 131 Кодексу.

Дана позиція також підтримується судами. Так, Третім Апеляційним Адміністративним Судом підтримано позицію Дніпропетровського управління Офісу ВПП ДФС та зазначено, що надання платником платіжного доручення на сплату поточних грошових зобов’язань не спростовують факт недоплати, а борг виник через помилки, допущені позивачем у веденні обліку платежів.

Неприємних несподіванок можна уникнути, використовуючи «Е-кабінет платника», який забезпечує платників податків можливістю перегляду в режимі реального часу даних оперативного обліку податків і зборів (у тому числі дані інтегрованих карток), даних систем електронного адміністрування податку на додану вартість, та електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Олександр Власов: Громадяни задекларували 83,6 млрд грн доходів, отриманих у минулому році

У ході деклараційної кампанії громадянами подано майже 529 тис. податкових декларацій про майновий стан і доходи та задекларовано загальний дохід у сумі 83,6 млрд грн, що майже на 26 млрд грн, або на 45 відсотків більше ніж у минулому році. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

«Цьогорічна кампанія декларування є достатньо успішною. Це пояснюється, перш за все, підвищенням сумлінності платників податків та ефективній роз’яснювальній роботі, яку проводили фахівці фіскальної служби», — зазначив Олександр Власов.

За його словами, громадяни визначили до сплати податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб на суму більше ніж 3,2 млрд грн. Це більше порівняно з минулим роком на 57 відсотків, або на 1,2 млрд грн. Сума військового збору до сплати становить 465,5 млн грн, що на 205,7 млн грн більше, ніж у попередньому році.

Кількість громадян, які задекларували доходи у сумі понад 1 млн грн, в порівнянні з минулим роком збільшилась на 27 відсотків і становить – 5143 особи (станом на 02.05.2018 – 4063). Традиційно найбільша кількість мільйонерів обліковується в м. Києві (2194 особи), Київській (378 осіб), Харківський (339 осіб), Дніпропетровській (333 особи) областях.

Із загальної кількості мільйонерів, які задекларували свої доходи, найбільшу частину, або 58 відсотків складають особи віком від 40 до 60 років (2981 особа),  особи віком від 30 до 40 років – 23 відсотка із загальної кількості (1171 особа), молодше 30 років задекларували 4 відсотка із загальної кількості осіб (211 особи).

«Найбільша кількість (70 відсотків, або 3609 осіб) мільйонерів задекларували отримані доходи у сумі від 1 до 5 млн грн. Вони найбільше декларували доходи, отримані від операцій з продажу об’єктів рухомого та нерухомого майна, доходи від надання майна в лізинг, оренду, житловий найм та іноземні доходи тощо», – розповів Олександр Власов.

Трьома громадянами задекларовано отримані доходи у сумі понад 1,0 млрд грн, з них однією особою задекларовано дохід понад 10,0 млрд грн.

Податкові зобов’язання зі сплати в бюджет податку на доходи фізичних осіб та військового збору у сумі більше ніж 1,0 млрд грн задекларовано мешканцем м. Києва. Понад 100,0 млн грн до сплати задекларували також два мешканця м. Києва. Від 5,0 до 100,0 млн грн зазначили податкові зобов’язання 14 осіб, які мешкають в м. Києві, Київській, Харківській, Одеській та Сумській області.

«До цьогорічної кампанії декларування доходів долучилися майже 200 вітчизняних знаменитостей: зірки естради, музиканти, шоумени, популярні ведучі та спортсмени. Ними  задекларовано доходи у сумі понад 416 млн грн та узгоджено до сплати податку на доходи фізичних осіб 44 млн грн та військового збору – 5 млн грн.», – зазначив очільник ДФС.

Крім того, значна кількість відомих та зіркових осіб обліковуються як суб’єкти підприємницької діяльності, застосовуючи спрощену систему оподаткування. Так, понад 127 млн грн доходу задекларували найбільш відомі особи, які здійснюють артистичну, мистецьку та театральну діяльність в межах підприємницької діяльності – а це понад 6 млн грн надходжень єдиного податку.

ТОП-рекордсмени шоу-бізнесу, що задекларували найбільші суми доходів:

- Телевізійна ведуча – 158,8 млн грн;

- Ведучий шоу-програм – 26,9 млн грн;

- Співак — 11,8 млн грн;

- Композитор (музикант) – 3,2 млн грн;

- Футболіст — 26,2 млн грн;

- Гуморист (на спрощеній системі оподаткування) – 4,7 млн грн;

- Ще один відомий гуморист (на спрощеній системі оподаткування) – 4,1 млн грн.

Зросла кількість громадян, які задекларували право на податкову знижку

За результатами деклараційної кампанії-2019 понад 73 тис. громадян задекларували право на податкову знижку. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

«Кожен громадянин, який офіційно отримує зарплату в Україні, може отримати податкову знижку.  І це ще один великий плюс легального працевлаштування. Цього року порівняно з минулим кількість бажаючих отримати таку знижку збільшилась на 5%. Збільшилась і сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню громадянам. Наразі вона складає майже 170,2 млн грн. Це на 33,2 млн грн, або на 24% більше, ніж за аналогічний період попереднього року», — підкреслив Олександр Власов.

ТОП-рейтинг декларування права на податкову знижку:

- 80%, або майже 60 тис осіб задекларували право на податкову знижку за витратами на освіту;

- страхові платежі та пенсійні внески – 14%, або 10 тис осіб;

- відсотки за іпотечним кредитуванням – 4%, або майже 3 тис осіб.

Нагадаємо, що до податкової знижки включаються, зокрема, такі витрати громадян:

- суми коштів, сплачених на  користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної та вищої освіти;

- частина сплачених процентів за іпотечним житловим кредитом;

- суми коштів або вартість майна, перерахованих як пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям;

- сплата страхових платежів за договорами довгострокового страхування життя та пенсійних внесків у рамках недержавного пенсійного забезпечення;

- оплата державних послуг, пов’язаних з усиновленням дитини;

- сума коштів, сплачених у зв’язку з переобладнанням транспортного засобу на альтернативні види палива.

Для отримання податкової знижки потрібне документальне підтвердження витрат, що включаються до податкової знижки. А це квитанції, фіскальні або товарні чеки, копії договорів, де обов’язково повинна бути відображена вартість товарів, робіт чи послуг і строк продажу.

У 2019 році платники податку на доходи фізичних осіб, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2018 року, податкову декларацію можуть подати упродовж всього року.

Сергій Верланов представив стратегію розвитку Державної податкової служби України

На засіданні Уряду призначений на посаду Голови Державної податкової служби України Сергій Верланов представив стратегію розвитку податкової служби. Основний акцент у роботі відомства буде зроблено на розвитку трьох складових: відносин з платниками податків, людського капіталу та самого державного органу.

Як зазначив в.о. Голови ДФС Олександр Власов, процес створення нової Державної податкової служби йде надзвичайно динамічними темпами.

«Продовження реформування податкової системи, взаємодії податкових органів з платниками – на часі. І плани про створення сервісної, прозорої, ефективної, сильної, вільної від корупції служби – не просто обіцянки та красиві лозунги, а політична воля і, впевнений, найближча перспектива», — підкреслив Олександр Власов.

Очільник Державної податкової служби Сергій Верланов також наголосив на необхідності виведення зі служби правоохоронної функції. Оскільки податкова служба є сервісною, податкова міліція має бути відділена від неї.

 «Надання всебічної допомоги платникам у виконанні зобов’язань зі сплати податків та зборів, якісне виконання функцій податковою службою як органу, що реалізує державну податкову політику, та кваліфіковані працівники, які користуються довірою у платників податків, – це головні цілі, покладені в основу розвитку податкової служби», – підкреслив Сергій Верланов.

Для розбудови відносин з платниками податків ДПС застосовуватиме ризикоорієнтовані підходи до податкових перевірок. Це буде здійснюватися на засадах прозорості, траспарентності, зрозумілості для учасників бізнесу.

Оскільки майбутнє за діджиталізацією та ІТ-рішеннями, ДПС продовжить розпочату роботу над розвитком сервісних функцій, модернізацією ІТ-сервісів та платформ. Модернізація очікує і існуючий Електронний кабінет платника.

«Наша мета – якнайменша кількість контактів між працівниками Державної податкової служби та платником податків. В ідеалі все має відбутися у смартфоні, он-лайн», – впевнений очільник податкової служби.

Сама ж Державна податкова служба розвиватиметься відповідно до світових практик. Однак, на думку новопризначеного керівника, найважливішим в роботі служби має стати відкритість та прозорість, збереження діалогу з платниками податків, бізнес-асоціаціями та забезпечення зворотного зв’язку. Конструктивна критика суспільства та бізнес-середовища сприйматиметься як крок до вживання всіх необхідних зусиль для того, щоб робити сервіс кращим.

При цьому важлива увага приділятиметься професійній підготовці працівників служби, які матимуть достойну заробітну плату.

 Головне завдання, яке поставлено перед ДПС, забезпечення сталих надходжень до бюджетів всіх рівнів буде виконуватися через покращення адміністрування.

«Це одне з найважливіших і найвідповідальніших завдань Державної податкової служби. Адже кошти, які ми заробимо в Україні, які ми направимо в державний бюджет для вирішення стратегічних завдань, зроблять нас сильнішими», – наголосив Сергій Верланов.

 Крім того, на його думку, запорукою успішного виконання державних завдань стане ефективна співпраця з Міністерством фінансів України, а також забезпечення обміну з Держмитслужбою.

Новостворена податкова служба також підтримуватиме активну частину українського населення – підприємців, тобто рівність учасників суспільного діалогу щодо взаємних податкових прав і обов’язків стане основою побудови діалогу між службою та суспільством.

Розвиток сучасної податкової функції слугуватиме суспільному інтересу щодо сталого розвитку держави. ДПС працюватиме над заохоченням платників до заняття бізнесом, впроваджуватиме сучасні інструменти «інформаційного суспільства», пропагуватиме відкритість інформації та інклюзивність усіх учасників створення цієї інформації.

ДПС також стане активними учасником спільних дій державних інститутів та суспільства щодо зменшення частки тіньової економіки.

Затверджено граничну чисельність працівників ДФС та Державної податкової служби

Кабінет Міністрів України переглянув граничну чисельність працівників ДФС та затвердив кількість – у Державній податковій службі. Таким чином, в апараті ДФС (ДМС) налічується 508 осіб, територіальних органах – 10 800, всього – 11 308. В апараті Державної податкової служби – 1 618 осіб, територіальних органах – 28 252, всього – 29 870. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

«Це ще один крок до створення та повноцінного функціонування нової податкової служби та максимально ефективної роботи митного напрямку, який поки що залишається в структурі ДФС до моменту розблокування конкурсу на Голову Держмитслужби», – підкреслив Олександр Власов.

За словами очільника ДФС, з 2011 року, коли митниця і податкова працювали як дві окремі служби, по теперішній час центральний апарат митного блоку збільшився на 60,8% або на 192 особи, податкового – на 10,8% або на 158 осіб.

У той же час за цей період по територіальних органах митниці чисельність працівників скоротилася на 28,5% або на 4 295 осіб, податкової – на 48% або на 26 114 осіб.

У середньому по структурі органів доходів і зборів зменшення відбулося на рівні 42,2%. Зокрема, середній показник по митниці за 8 років склав мінус 26,6% або 4103 людини, по податковому блоку – на 46,5% або 25 956 осіб.

«Отже, запевняю, функціонування митної вертикалі забезпечене повністю, «кадрового голоду» не буде. Крім того, курс на діджиталізацію та розбудову електронної митниці повинен зняти будь-які питання нестачі кадрів, якщо вони виникнуть», – зазначив Олександр Власов.

У фіскальній службі Харківщини відзначили талановитих переможців конкурсу дитячої творчості

В Головному управлінні фіскальної служби області відбулась церемонія нагородження переможців ІІ Всеукраїнського мистецького конкурсу у категоріях «Податкова абетка» (1-4 клас) і «Сьогодення та майбутнє податкової та митної справи (5-9 клас).

Цей конкурс вже другий рік поспіль проводить Національний університет ДФС України. Мета – виховання у молодого покоління податкової культури, допомогти усвідомити важливість сплати податків і їх роль в житті країни та її громадян.

Перший етап Конкурсу проводився у регіонах. Від Харківської області у Конкурсі взяли участь 370 робіт.

Найкращі роботи були надіслані до Університету.

На церемонії нагородження, яка відбулась у Харкові,  вітали тих, хто здобув перемогу серед усіх учасників Конкурсу з усієї країни. Для вручення дипломів та призів запросили відомих людей нашого міста, членів журі регіонального етапу. Серед них заступник Голови Харківської організації Національної спілки художників України, художнік-графік Ігор Чеботов та народний художник України, відомий скульптор Гурбанов Сейфаддін Алі-огли.

Організатори конкурсу та члени журі подякували усім учасникам Конкурсу, їх батькам та вчителям і за активну позицію, і за розуміння такої важливої справи, як сплата податків.

«Дуже приємно, що такі юні, а вже відрізняються свідомим ставленням, мають власну позицію. Впевнені, що усі наші конкурсанти стануть гідними громадянами нашої країни», — відзначила начальник управління комунікацій ГУ ДФС у Харківській області Яна Чуб.

З найкращими побажаннями подальшого творчого натхнення і невпинного руху вперед дітям вручили призи та відзнаки.

А наостанок – фотосесія, в якій взяли участь і податківці, і художники, і переможці, і батьки з вчителями.

Податкові факультети для бізнесу Харківщини

Співробітники  Головного управління фіскальної служби області провели чергове семінарське заняття у Консалтинговому центрі Харківського міського центру зайнятості.

Цього разу фахівці управління комунікацій надавали інформаційну й консультативну допомогу починаючим підприємцям щодо систем оподаткування, видів податків, їх термінів сплати та надання звітності.

Учасники зустрічі також дізнались про електронні сервіси, які надає ДФС України на своєму офіційному веб-ресурсі.

Серед них — «Електронний кабінет», за допомогою якого здійснюється взаємодія органівДФС та платників податків у режимі реального часу. Знайти «Електронний кабінет» можна за адресою http://cabinet.sfs.gov.ua.

Користуючись сервісами «Електронного кабінету», платники мають можливість дистанційного надання податкових декларацій до територіальних органів ДФС, перевірки стану розрахунків з бюджетом, здійснення сплати податків та зборів тощо.

Роз’яснювальна робота триває.

Харківські юристи-податківці виграли судових справ на сотні мільйонів гривень

Квітень поточного року знаменувався значною кількістю судових рішень на користь органів фіскальної служби Харківщини, ухвалених судами апеляційної та касаційної інстанцій.

Так, протягом вказаного періоду судами ухвалено 56 судових рішень на суму понад 267 млн. грн. по справах різних категорій, де однією із сторін виступають органи ДФС Харківської області.

Серед вказаних справ можна виділити наступні.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 15.04.2019 залишена без задоволення апеляційна скарга TOB «Е» на рішення суду першої інстанції про відмову в позові щодо визнання недійсним податкового повідомлення — рішення на суму 2,5 млн. грн.

В ході перевірки була встановлена відсутність реальних господарських операцій, оскільки неможливо продати товар чи послугу, які не були придбані, що свідчить про відсутність фактичного руху товарів, а лише вказує на оформлення господарських операцій в паперовому вигляді без їх фактичного здійснення.

При розгляді справи представником ГУ ДФС було доведено безпідставне документальне оформлення Позивачем нереальних господарських операцій з одержання товару і складання первинних документів всупереч норм чинного законодавства.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 16.04.2019 залишена без задоволення апеляційна скарга ПП «А» на рішення Харківського окружного адміністративного суду по справі до Головного управління ДФС у Харківській області про скасування податкових повідомлень — рішень на суму майже 1 млн. грн.

І знову в полі зору суду питання реальності господарських операцій. Так, фактичною підставою для винесення оскаржуваних повідомлень-рішень став висновок податкового органу про нереальність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом — TOB «ІТ» .

Вироком Шевченківського районного суду м. Києва від 31.05.2018 директора TOB «ІТ» визнано винним у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 205 Кримінального кодексу України. Вказаним вироком встановлено, що вказаний громадянин жодного відношення до фінансово-господарської діяльності TOB «ІТ» не мав, підприємство зареєстрував на своє ім’я на прохання невстановленої досудовим розслідуванням особи без мети здійснення господарської діяльності, реєстраційних документів TOB «ІТ» не складав, лише підписував та передавав невстановленим досудовим розслідуванням особам. Жодних документів податкової та бухгалтерської звітності не складав та не підписував, до органів Державної фіскальної служби податкову звітність не подавав та нікого на це не уповноважував.

Колегія апеляційного адміністративного суду зауважила, що усі первинні документи, які надані позивачем до суду на підтвердження реальності господарських операцій із ТОВ «ІТ» підписані саме «фіктивним» директором, а, отже, не можуть бути прийняті судом як належний доказ підтвердження реальності правочину.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 01.04.2019 залишена без задоволення апеляційна скарга НВК «І» на рішення Харківського окружного адміністративного суду по справі за позовом до Харківської ОДПІ про скасування рішень про застосування штрафних санкцій на суму 0,8 млн. грн. за порушення касової дисципліни .

Так, в касовій книзі підприємства було здійснено запис про находження прибутку за відповідну дату; посадовою особою Позивача складено прибутковий касовий ордер на вказану суму. Проте, останній запис щодо надходження коштів в книзі обліку розрахункових операцій НВК «І» було зроблено лише декілька днів тому.

При ухваленні судового рішення на користь держави судом було взято до уваги, що у разі проведення готівкових розрахунків з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги, відповідно до вимог глави 4 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637, оприбуткуванням готівки є сукупність таких дій: фіксація повної суми фактичних надходжень готівки у касових ордерах та відображення на їх підставі готівки у касовій книзі. У випадку проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО оприбуткуванням готівки є відображення повної суми фактичних надходжень готівки у фіскальних звітних чеках РРО (даних РК) та здійснення обліку зазначених готівкових коштів у КОРО. Невиконання будь — якої з означених дій є порушенням порядку оприбуткування готівки.

Поділіться своїми думками

© 2013 Богодухівська міська рада. Всі права захищені.
Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу заборонено.
Создание сайтов студия Art-Lemon.