internet buy 10k followers on photo instagram
purchasing 100k followers and likes on instagram
buy 5000 instagram followers additional hints
do you know same day online loans in Waco TX
best place to buy check my site real 5000 followers
1000 instagram buy followers on website
instagram Followers review
do you know make a quick online loan with guaranteed approval
buy Windows 10 Key microsoftwarestore Canada Goose jas canada goose outlet https://www.airbrushhenk.nl airbrushhenk.nl canada goose jas canada goose outlet
Переглядiв: 1

Діяльність

ДФС підписано Меморандум про співпрацю у розбудові механізму перевірки інформації про бенефіціарних власників

Державною фіскальною службою України спільно з іншими державними органами 18 липня 2019 року підписано Меморандум про співпрацю у розбудові механізму перевірки інформації про бенефіціарних власників.

Меморандумом передбачено впровадження Концепції механізму проведення перевірки достовірності інформації про кінцевих бенефіціарних власників з метою протидії корупції, відмиванню коштів, шахрайству, ухиленню від сплати податків та іншим злочинам, які  пов’язані з фіктивною діяльністю компаній.

ДФС була членом міжвідомчої робочої групи, до складу якої також входили представники Держфінмоніторингу, Національного банку України, Мін’юсту та Мінфіну. За підтримки Консультаційного фонду підтримки асоціації Україна-ЄС членами робочої групи протягом 2018 року розроблено проект концепції перевірки кінцевих бенефіціарних власників.

Підписаний Меморандум є «дорожньою картою», в якій визначені кроки, терміни та відповідальні особи за реалізацію концепції.

Так, ДФС спільно з іншими учасниками меморандуму братиме участь у розробці та організації бізнес-процесів перевірки відомостей про бенефіціарних власників (опис бізнес-процесів, визначення кінцевих бенеціарів, опис взаємодії інформаційних систем, структур та форматів даних) із врахуванням стандартування даних BODS (Beneficial Ownership Data Standart) тощо.

Впровадження концепції сприятиме створенню прозорої бенефіціарної власності в Україні, надання прав ДФС для здійснення аналізу, перевірки інформації, що надавалась до Державного єдиного реєстру, з метою встановлення ознак правопорушень. Крім того, ДФС отримає повноваження притягнення до відповідальності у випадках ненадання або надання неправдивої інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника.

Проект Концепції був розроблений відповідно до Плану заходів на 2017-2019 роки з реалізації Стратегії розвитку системи запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення на період до 2020 року, затвердженого Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 601-р, та Плану дій щодо удосконалення національної системи фінансового моніторингу за результатами 5-го раунду оцінки України Комітетом MONEYVAL, схвалений Рішенням 5-го засідання Ради з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення від 12 квітня 2018 року та підтримано дорученням Кабінету Міністрів України від 29.05.2018 № 16465/1/1-18.

У квітні 2019 року в рамках Програми «Лабораторія проектів для імплементації Угоди про асоціацію Україна-ЄС» розроблений проект Концепції був презентований та отримав нагороду як найкращий інноваційний проект.

 

У ДФС представили нового керівника служби Дениса Гутенка та Голову ДМС Максима Нефьодова

Міністр фінансів Оксана Маркарова представила колективу ДФС новопризначеного в.о. Голови Дениса Гутенка та Голову Державної митної служби України Максима Нефьодова.

За словами Оксани Маркарової, трансформація ДФС вже переходить у завершальну фазу. Так, Податкова служба вже проводить необхідні процедури для повноцінного запуску своєї роботи, аналогічні процеси розпочинає і Митна служба. На сьогодні в умовах нового п’ятирічного політичного циклу є можливість взяти весь позитив, зроблений за попередні роки, та з новим баченням розвитку митниці та податкової рухатися вперед.

Вона також звернула увагу, що наразі необхідно швидко завершити всі необхідні процедури щодо створення двох служб, однак такі трансформації мають бути непомітними для бізнесу.

«На сьогодні головне створити Митну службу з новими підходами, службу, яка буде максимально електронізована і максимально залучена в систему європейської митної безпеки», – наголосила Оксана Маркарова.

У свою чергу Голова Держмитслужби Максим Нефьодов відзначив готовність до нових перетворень в митниці.

«Я хочу побудувати таку митницю, якою б пишалися і платники податків, і самі митники, митницю з новим рівнем професійності, відповідальності. Будемо продовжувати розвивати всі процеси, які вже зроблені, розвивати інфраструктуру митниці, підвищувати вимоги до людей як професійні, так і етичні», – підкреслив Максим Нефьодов.

Новий очільник ДМС наголосив, що від колективу нової служби очікує підтримки та готовності до змін.

Завершувати реформу буде новопризначений очільник ДФС Денис Гутенко. Саме йому та керівникам нових двох служб у співпраці необхідно буде ефективно завершити переведення працівників та розпочати роботу нових відомств.

«Впевнений, що серед працівників ДФС є багато фахових спеціалістів податкової та митної справи з величезним досвідом. Цей досвід та знання дозволять нам виконати завдання щодо реорганізації фіскальної служби, при цьому забезпечити виконання планових показників по надходженню до державного бюджету, якісне надання  сервісних послуг платникам», – зазначив Денис Гутенко.

Він також підкреслив, що керівники трьох служб працюють як єдина команда, що дозволить виконати всі поставлені завдання.

Про готовність до активної співпраці з призначеними керівниками заявив і Голова ДПС Сергій Верланов.

«З призначенням нових очільників ми маємо змогу сконцентруватися точково на реформах своїх відомств. У ДПС наразі триває процес створення територіальних органів, реєстрація юридичних осіб. Найближчим часом будемо переводити співробітників регіональних підрозділів та повноцінно розпочнемо свою роботу», — розповів Сергій Верланов.

За його словами, вже напрацьовані ініціативи щодо антикорупційних заходів, які  впроваджуватимуться не лише власними силами, але й із залученням інших державних структур, які були створені в Україні як антикорупційна інфраструктура. Також залучатиметься передовий досвід міжнародних партнерів, здійснюватиметься ефективна координація донорської допомоги та реалізація спільних проектів.

 

У ДФС розпочато підготовку Комплаєнс стратегії

У рамках реалізації Програми ЄС «Підтримка державного управління фінансами для України – EU4PFM» міжнародні експерти EU4PFM провели у ДФС семінар та робочу сесію на тему: «Стратегія сприяння добровільному дотриманню податкового законодавства (Комплаєнс стратегія)».

Податковий комплаєнс – комплекс мотивів та стимулів платників, які спонукають їх дотримуватися вимог податкового законодавства, законодавства із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та сплачувати податки, збори, платежі.

Участь у заході, окрім представників ДФС та ДПС, взяли спеціалісти Міністерства фінансів України, Представництва Європейського Союзу в Україні, Представництва Міжнародного валютного фонду в Україні, Департаменту казначейства США.

Учасники обговорювали основні передумови податкового комплаєнсу, мотиви та стимули платників, що формують культуру сплати податків, складові Комплаєнс стратегії, очікувані результати її впровадження, знайомилися з кращими практиками у цій сфері, планували подальші дії.

Це перший крок на шляху до якісних змін у підходах до податкового адміністрування та сприйнятті податкових органів платниками, що дозволить вивести відносини з платниками на зовсім новий рівень, який ґрунтується на довірі та партнерстві.

Розробка та впровадження Комплаєнс стратегії надасть можливість мінімізувати ризики недотримання платниками вимог податкового законодавства, допомогти платникам уникнути найбільш поширених помилок в майбутньому, максимально спростити подання звітності та сплату податків, спільно вирішувати проблеми та усувати перешкоди

 

У липні сума нарахованого податку на додану вартість зросла на 2 млрд гривень

За результатами декларування у липні 2019 року нараховано до сплати 18,1 млрд грн податку на додану вартість. Це на 2 млрд грн більше аналогічного періоду минулого року. У липні 2018 року цей показник складав 16,1 млрд гривень. При збільшенні обсягів постачання на 22 млрд грн (приріст 3,5%) збільшення нарахувань відбулося на 12,1 відсотка, або на 2 млрд гривень.

Найбільшу суму податку – 10,7 млрд грн нараховано суб’єктами господарювання з доходом менше 200 млн грн – майже 221,6 тис. суб’єктів. 4,7 млрд грн. нараховано 70 суб’єктами господарювання, доходи яких перевищують 1 млрд грн., та 2,7 млрд грн. – 294 суб’єктами господарювання, доходи яких від 200 млн грн до 1 млрд грн.

Також спостерігається адекватність нарахування податкових зобов’язань у порівнянні до попереднього місяця поточного року: при зменшенні обсягів постачання на 46 млрд грн., або 6 відсотків, зменшення нарахувань відбулося лише на 0,3 млрд грн., або на 2 відсотки.

У цілому ж у 2019 році нараховано до сплати 135,9 млрд грн ПДВ, що на 12,4 млрд грн більше аналогічного періоду минулого року (123,5), а приріст склав 10 відсотків.

Найбільше збільшення нарахувань порівняно з минулим роком відбулось по галузях економіки:

виробництво тютюнових виробів – зростання на  327,5 млн. грн.;

роздрiбна торгiвля в неспецiалiзованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами  – на 114,2 млн грн;

торгiвля електроенергією  – 85,3 млн. грн.

Податкове навантаження у липні 2019 року складає 2,8 відсотка, що на 0,2 відс. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

У липні очікується збір з ПДВ з урахуванням бюджетного відшкодування у сумі 7,8 млрд грн., або 109,8 % виконання індикативного показника.

 

ДФС виявлено 10,3 тис. нелегальних найманців

У січні-червні 2019 року органами ДФС встановлено порушення при виплаті заробітної плати та інших доходів в 42,7 відс. суб’єктів господарювання, які перевірялися.

За результатами перевірок порушникам донараховано до сплати 471,7 млн грн податку на доходи фізичних осіб, 146,1 млн грн єдиного внеску та 35,4 млн грн військового збору.

За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено 10,3 тис. найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцем без оформлення трудових відносин.

Фахівці служби беруть участь у робочих групах з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створені за ініціативою місцевих органів виконавчої влади. Під час рейдів здійснюються обстеження виробничих, торгових  приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності. Крім того, з роботодавцями  проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання податкового законодавств. Завдяки цьому за 6 місяців цього  року роботодавцями додатково укладено 82,2 тис. трудових угод з найманими працівниками.

За січень-червень 2019 року до державної реєстрації залучено 11,8 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність неофіційно. До бюджетів додатково сплачено 12,5 млн грн податків та зборів та 14,4 млн грн єдиного внеску.

 

Увага! Від імені ДФС відбувається спам-розсилка вірусних файлів

Протягом останніх днів зафіксовано зростання кількості звернень платників податків щодо отримання електронних листів від імені Державної фіскальної служби України про наявність податкового боргу, вчинення адміністративного порушення, порушення податкового законодавства тощо. Такі листи містять вкладення, відкриття яких призводить до завантаження вірусного файлу.

З огляду на це повідомляємо, що відправка спам-повідомлень відбувається з електронних скриньок, які не мають жодного відношення до Державної фіскальної служби України.

Звертаємося до платників з проханням уважно читати електронну адресу відправника листа та перевіряти її достовірність.

Для листування та обміну інформацією з органами державної влади, юридичними чи фізичними особами, організаціями іноземних держав та іншими підприємствами Державна фіскальна служба України використовує виключно електронні поштові скриньки, зареєстровані на поштовому сервері в доменіsfs.gov.ua.

 

Сергій Верланов: Ми маємо відійти від сприйняття податкової служби як карального органу

Новостворена Державна податкова служба України у своїй роботі має позбутися іміджу «карального органу» та керуватися двома основними принципами – рівності платників податків та сервісності. Про це заявив Голова ДПС Сергій Верланов сьогодні, 1 серпня, під час прес-брифінгу.

«Бути почутим, зрозумілим та захищеним – такими є очікування бізнесу на сьогоднішній день. Моя основна задача – змінити ставлення податкової системи до підприємців. Податкова має бути відкритою, повинна розуміти потреби підприємств і вирішувати проблеми бізнесу в рамках своїх повноважень, а також стати місцем, де надаються сервіси, де спонукають людей займатися власним бізнесом та роблять цей процес легким», – наголосив Сергій Верланов.

Як відзначив Голова ДПС, сьогодні все більше молоді обирають кар’єру підприємців і завдання податкової – зробити так, щоб Україна була країною успішних та заможних підприємців, які, підкоривши власні ринки, йдуть на підкорення іноземних.

Повноцінний запуск роботи Служби очікується незабаром. У центральному апараті затверджено структуру, визначено граничну чисельність працівників (1 618 осіб), затверджено штатний розпис та кошторис, розпочато процес переведення працівників – у ДПС вже працює понад 400 осіб.

Щодо територіальних органів, то на сьогодні зареєстровано всі юридичні особи, а це – 25 Головних управлінь в областях. Тимчасово їх очолили колишні заступники керівників територіальних органів ДФС. Незабаром на ці посади розпочнуться відкриті конкурси.

Після переведення 30% штатної чисельності працівників територіальних органів ДПС, яка складає 28 252 особи, для повноцінного запуску роботи Служби залишиться зробити фінальний крок – прийняття Урядом розпорядження про покладання функції адміністрування податків з ДФС на ДПС.

Сергій Верланов наголосив, що всі посадовці керівної ланки як центрального апарату ДПС, так і територіальних органів пройдуть перевірку для того, щоб не допустити до роботи в Службі людей, які мають сумнівну репутацію та яким не притаманна доброчесність та професіоналізм.

«До правоохоронних органів вже подано відповідні запити стосовно наявності розслідування або будь-якого кримінального провадження відносно таких кандидатур. Основною новацією також є те, що всі призначення ДПС буде погоджувати з Міністерством фінансів України», – акцентував очільник ДПС.

Структура центрального апарату податкової служби розроблена відповідно до рекомендацій міжнародних партнерів. Вона побудована за функціонально-орієнтованим підходом, що дозволить посилити аналітичну складову служби, поліпшити сервіс для платників податків, забезпечить модернізацією ІТ-сервісів та платформ, а також відповідатиме найкращим міжнародним практикам, адже в основу покладений тип виконуваної податковим органом функції, а не вид податку чи категорія платника податків.

Центральний апарат складається з 19 функціональних структурних підрозділів. Для оптимізації роботи в Службі зроблено кілька структурних змін. Так, ліквідовано Головне управління внутрішньої безпеки з переданням  його функцій до інших департаментів, а також об’єднано деякі  департаменти за принципом виконуваних функцій.

За словами Голови ДПС, у службі впроваджуватиметься гнучке планування показників надходжень до бюджету, тобто здійснюватиметься оцінка реалістичних планів з урахуванням макроекономічних показників. Продовжиться робота над розвитком сервісних функцій, модернізацією ІТ-сервісів та платформ.

При переведенні працівників до податкової служби акцент буде зроблено на збереженні працівників, які мають бездоганну репутацію, компетентність та професіоналізм, непричетність до корупції. При цьому до роботи в службі залучатиметься молодь.

Водночас, за його словами, одним із факторів побудови нових відкритих відносин з платниками податків є демілітаризація служби, тобто виключення правоохоронної функції. Саме це, впевнений керівник ДПС, дозволить сформувати інший рівень відносин з платниками податків, який базуватиметься на партнерстві без примусу.

 

ДФС продовжує роботу щодо імплементації елементів дуальної освіти на базі магістерської програми Університету ДФС

У Державній фіскальній службі України проведено засідання круглого столу з питань імплементації елементів дуальної освіти на базі магістерської програми Університету ДФС «Фіскальне адміністрування» за участі представників ДФС, Університету державної фіскальної служби України, Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), Благодійного фонду «Київська школа економіки» (KSE),  Національного агентства України з питань державної служби, Міністерства освіти і науки України та Міністерства фінансів України, а також представників структурних підрозділів ДФС.

Директор Департаменту стратегічного розвитку та міжнародного співробітництва Анатолій Александров привітав всіх присутніх із запуском довгоочікуваного проекту «Дуальна освіта: нова форма підготовки кадрів для органів ДФС», а також зауважив на тому, що ДФС стала першим державним органом, а Університет державної фіскальної служби – вищим навчальним закладом в Україні, які на практиці реалізовуватимуть для державної служби концепцію підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти.

Анатолій Александров окреслив безперечні переваги дуальної форми освіти, а саме:

- максимальну наближеність навчання до практичних потреб державної установи;

- високу працездатність випускника одразу після завершення навчання;

- більш швидку та менш витратну адаптацію уперше прийнятого працівника;

- забезпечення можливості працевлаштування відповідно до норм діючого законодавства студентів-магістрів, що беруть участь у програмі, на базі органі ДФС.

Під час обговорення заходів реалізації проекту  Каріна Шульц, керівник програми GIZ, відзначила важливість впровадження елементів дуальної освіти в органах державної влади, які посприяють наближенню України до передових європейських практик, зокрема німецьких.

Розглядаючи актуальні та проблемні питання щодо імплементації елементів дуальної освіти, учасники засідання окреслили низку важливих аспектів, зокрема, щодо питання фахової підготовки менторів. Власні рекомендації щодо реалізації підготовки менторів були надані партнерами проекту, а саме Інною Совсун, віцепрезиденткою благодійного фонду «Київська школа економіки» та Русланом Лазаренком, радником проекту GIZ.

У ході проведення заходу ректор Університету державної фіскальної служби України Павло Пашко повідомив, що за результатами вступної кампанії 2019 року відібрана певна кількість студентів, які успішно пройшли всі етапи конкурсних випробувань та будуть рекомендовані до зарахування на навчання за магістерською програмою «Фіскальне адміністрування» проекту «Дуальна освіта: нова форма підготовки кадрів для органів ДФС».

З вересня 2019 року до лютого 2021 року магістрів чекає ґрунтовне теоретичне, а також практичне навчання, яке буде організовано після успішного проходження ними конкурсу на заміщення вакантних посад.

До викладання навчальних дисциплін курсу, зокрема щодо основ управління проектами, міжнародного податкового права і т.п. будуть долучені не лише викладачі ДФС, а й кращі фахівці PWC, KSE тощо.

Оскільки метою освітньої програми є задоволення кадрових потреб новоствореної ДПС України в середньо і довгостроковій перспективі за рахунок компетентних здобувачів вищої освіти, яким буде гарантована перспективна і цікава робота, у результаті проведення круглого столу було прийнято рішення про запуск проекту «Дуальна освіта: нова форма підготовки кадрів для органів ДФС» з подальшою розробкою відповідних робочих матеріалів (навчальних програм для студентів і менторів) та пропозицій щодо  вирішення проблемних питань, які будуть обговорюватися в ході наступних зустрічей.

 

За 7 місяців 2019 року надходження до зведеного бюджету перевищили минулорічні на 102,4 млрд гривень

За оперативними даними за січень-липень 2019  року до зведеного бюджету зібрано майже 717,7 млрд грн податків і зборів, які контролюються ДФС. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 16,6%, або на 102,4 млрд гривень.

До державного бюджету зібрано майже 566,8 млрд грн. Цей показник перевищує відповідний період минулого року на 15,6%, або майже на 76,6 млрд гривень.

Податкових платежів до загального фонду держбюджету у січні-липні 2019 року зібрано у розмірі 347,1 млрд грн. Це на 19,2% або на 56 млрд грн перевищує минулорічний показник.

Митних платежів надійшло 180,9 млрд грн, що на 0,9%, або на 1,7 млрд грн більше, ніж за січень-липень 2018 року.

У липні цього року до зведеного бюджету зібрано 105,1 млрд грн, що на 19,7%, або на 17,3 млрд грн більше липня 2018 року. Збір до державного бюджету складає майже 81,8 млрд грн, або на 18,6% (12,8 млрд грн) більше минулорічного показника.

 

Сергій Верланов: Механізм трансфертного ціноутворення має стати ефективним інструментом наповнення державного бюджету

Актуальні питання застосування правил трансфертного ціноутворення в Україні – саме такою стала тема «круглого столу», який відбувся в ДФС за участі Голови ДПС Сергія Верланова, представників бізнес-асоціацій, аудиторських компаній, ДФС та керівника Департаменту з питань трансфертного ціноутворення ОЕСР Томаса Балко.

Учасники заходу отримали можливість обговорити нагальні питання, які виникають у бізнесу у зв’язку з проведенням контрольованих операцій, висловити свої пропозиції та отримати коментар експерта ОЕСР та фахівців ДФС.

«Проведення подібних заходів є надзвичайно важливим, оскільки вони є цінними для всіх сторін, переносять в світ новітніх підходів для вирішення проблемних ситуацій. Ми маємо прекрасну нагоду вислухати всі точки зору, почути досвід наших колег та визначити ті моменти, над якими потрібно ще працювати», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

За його словами, Україна протягом останніх років активно співпрацює з Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР). Результатом такого співробітництва є ратифікація Україною Багатосторонньої конвенції про виконання заходів, які стосуються угод про оподаткування та виведення прибутку з-під оподаткування (MLI), яка відбулася у лютому 2019 року. Україна стала 22 країною у світі яка ратифікувала MLI, що, на думку керівника ДПС, стало знаковою подією щодо наближення нашої держави до високих стандартів у сфері оподаткування.

Крім того, Україна активно працювала над законодавством про впровадження стандартів BEPS, ухвалення якого сприятиме запровадженню ефективного податкового контролю за міжнародними операціями, який відповідатиме всім вимогам  OECР. Впровадження таких стандартів дозволить більш ефективно проводити перевірки трансфертного ціноутворення та здійснювати належний контроль за операціями між пов’язаними особами. Це сприятиме недопущенню розмивання бази та виведення прибутку з-під оподаткування.

«Законопроект було вперше презентовано наприкінці минулого року, після цього ми його обговорювали з технічними працівниками відповідних підрозділів ОЕСР, відпрацьовували кожний крок. На сьогодні ми маємо всі підстави сподіватися, що він буде винесений на розгляд парламенту і буде проголосований вже цієї осені», – зазначив Сергій Верланов.

Загалом, за словами очільника ДПС, для податкової системи ця тематика є надзвичайно актуальною. Головним бажанням і бізнесу, і держави є те, щоб механізм контролю ТЦУ досягав своєї цілі – служив інструментом уникнення подвійного оподаткування платників з одного боку та з другого – запобігав розмиванню податкової бази.

«Україна, на мою думку, сьогодні сформувалася з точки зору тих економік і ринків, в яких вона працює на світовому просторі. Це – сільське господарство, ІТ, металургія, сервіси. В цих галузях настав час сформувати бачення бізнесу і держави стосовно тих правил трансфертного ціноутворення, які можуть бути застосовані у цих сферах», – впевнений Сергій Верланов.

У свою чергу експерт ОЕСР Томас Балко відзначив професіоналізм та прагнення працівників ДФС до розвитку цього механізму в Україні. На його думку, у служби є досить високий потенціал подальшого розвитку цієї тематики. Позитивом є також те, що до обговорення залучаються представники бізнесу та аудиторських компаній, що дозволяє всебічно та повно обговорювати усі питання, які виникають в процесі функціонування механізму ТЦУ.

Під час засідання учасники обговорили, зокрема, питання використання методу порівняльної неконтрольованої ціни для сировинних товарів, експорт яких має стратегічне значення для країни. Як свідчить аналіз, для визначення відповідності принципу «витягнутої руки» платники в понад 28% випадків користуються методом порівняльної неконтрольованої ціни. Саме цей метод ОЕСР визначає як надзвичайно достовірний у випадку, коли незалежне підприємство продає таку ж продукцію, яка і реалізується між асоційованими підприємствами. Але існують складнощі у застосуванні такого методу, які, зокрема, пов’язані з недосконалою методологією формування даних джерелами інформації для цілей ТЦУ та проведенням коригувань для досягнення співставності, у тому числі пов’язаних  з умовами поставок.

На думку учасників зустрічі вирішити це питання потрібно у законодавчому полі, зокрема, за рахунок створення національної методології оцінки сировинних товарів.

Обговорювалися й питання використання ТЦУ в фінансових операціях, аналізу створення ланцюга цінності, проведення економічного аналізу,оподаткування постійних представництв тощо.

Під час обговорення учасники визначали проблемні моменти, надавали своє бачення вирішення ситуації. Всі висловлені ідеї та напрацювання будуть проаналізовані працівниками фіскальної служби на предмет подальших змін в системі контролю трансфертного ціноутворення, які дозволять підвищити її якість та ефективність.

 

ДФС надано розстрочення ПДВ при ввезенні обладнання на загальну суму майже 12 млн євро та 1,4 млн дол. США

Державною фіскальною службою України станом на 1 серпня 2019 року прийнято 193 рішення про надання платникам розстрочення податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України на загальну суму майже 12 млн євро та 1,4 млн дол. США.

З них по 64 заявкам рішення прийнято митницями за погодженням з ДФС, оскільки сума податку, заявлена до розстрочення, становить понад 1 млн грн. При цьому за 6 наданими рішеннями про розстрочення ПДВ суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності виконано зобов’язання у повному обсязі.

Найбільшу суму розстрочки надано Київською митницею ДФС – 1,9 млн євро та 712,5 тис. дол. США, Харківською митницею ДФС – 2,6 млн євро,  Хмельницькою митницею ДФС – 1,6 млн євро та  185,5 тис. дол. США, Рівненською митницею ДФС – майже 2 млн євро та Дніпропетровською митницею ДФС – майже 1,4 млн євро (у валюті контракту).

Здійснено 176 митних оформлень імпорту обладнання із застосуванням отриманих рішень з розстроченням сплати ПДВ на суму 370 млн грн.

Розстрочення надано при ввезенні обладнання для власного виробництва підприємствами легкої промисловості, металообробної промисловості, харчової промисловості, будівельної галузі, виробниками медичного обладнання та скловиробів.

Загалом станом на 1 серпня 2019 року платниками до митниць ДФС подано 323 заяви про надання розстрочення по сплаті ПДВ. Митницями розглянуто 321 заяву, з яких по 80 надано відмову через недотримання обов’язкових вимог, зокрема, через наявність податкового боргу у підприємств, відсутність інформації про предмет або суму контракту.

48 заяв відкликано платниками та прийнято рішення щодо митного оформлення з повною сплатою ПДВ.

Наразі на розгляді у митницях ДФС знаходиться 2 заяви.

Нагадаємо, що 01 січня 2018 року набрав чинності Закон України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» (далі – Закон № 2245).

Відповідно до Закону № 2245 підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» доповнено п. 65 про те, що тимчасово (до 1 січня 2020 року) контролюючий орган за заявою платника податку надає розстрочення (рівними частинами) сплати податку на додану вартість на термін, зазначений у заяві платника податку, але не більше   24 календарних місяців, без нарахування процентів, пені та штрафів, визначених Податковим кодексом України, при ввезенні на митну територію України з поміщенням в митний режим імпорту обладнання та комплектуючих, що класифікується за визначеними у цьому пункті товарними підкатегоріями згідно з УКТ ЗЕД.

Порядок надання розстрочення сплати податку на додану вартість та застосування забезпечення виконання зобов’язань під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України затверджено постановою Кабінет Міністрів України від 07 лютого 2018 р. № 85.

 

До уваги банків та інших фінансових установ!

Відповідно до вимог наказу Міністерства фінансів України від 09.07.2019 № 292 «Про внесення змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30.07.2019 за №832/33803 (далі – наказ № 292), з 05.08.2019 ДФС забезпечується приймання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах, що надходять до контролюючих органів, за новою формою та структурою, номера рахунків в яких сформовані із дотриманням вимог Національного стандарту України «Фінансові операції. Правила формування міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні (IBAN Registry:2009, NEQ) ДСТУ-Н 7167:2010», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 454 (далі – стандарт IBAN).

Наказ № 292 розміщено на вебпорталі ДФС за посиланням: «Головна > Законодавство > Податкове законодавство > Накази».

Оновлені електронні форми документів для кожного типу файла повідомлень та схеми контролю розміщено на офіційному вебпорталі ДФС у розділі: «Електронна звітність > Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків > Форми електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків».

Відповідно до вимог наказу №292 банки України з 05.08.2019 повинні  направити до контролюючих органів повідомлення про відкриття нових рахунків із зазначенням реквізиту «номер рахунку», сформованого відповідно до стандарту IBAN.

З 05.08.2019 по 31.10.2019 (протягом перехідного періоду, встановленого Нацбанком) банки направляють до контролюючих органів повідомлення про змінені рахунки платників податків за стандартом IBAN із зазначенням інформації щодо номера банківського рахунку, який було змінено, дати його відкриття й дати зміни рахунку за стандартом IBAN.

У 10-денний строк після закінчення перехідного періоду банки направляють контролюючим органам повідомлення про всі відкриті станом на 31.10.2019 рахунки клієнтів – платників податків.

 

За 7 місяців 2019 року до місцевих бюджетів надійшло 150,9 млрд гривень

За оперативними даними протягом січня-липня 2019 року ДФС забезпечено до місцевих бюджетів 150,9 млрд гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 20,7%, або на 25,9 млрд гривень. За 7 місяців 2018 року до місцевих бюджетів було спрямовано 125,1 млрд гривень.

У липні цього року до місцевих бюджетів надійшло 23,4 млрд грн, що на 23,8%, або на 4,5 млрд грн більше липня 2018 року.

Податок та збір на доходи фізичних осіб є головним джерелом наповнення доходів місцевих бюджетів та займає найбільшу питому вагу – 60,9 відсотка. Протягом січня-липня 2019 року надходження зазначеного податку та збору склали 92,0 млрд грн., що на 22,5%, або на 16,9 млрд грн перевищує надходження відповідного періоду 2018 року.

У липні поточного року платники спрямували до місцевих бюджетів 14,8 млрд грн податку та збору на доходи фізичних осіб, що на 25,5%, або на 3,0 млрд грн більше липня 2018 року.

 

Майже на 27,0 млн. грн. зросли на Харківщині надходження податку на нерухоме майно

За повідомленням  Головного управління ДФС у Харківській області   власники житлової та нежитлової нерухомості у першому півріччі 2019року сплатили до місцевих бюджетів  153,5 млн. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Надходження  цього податку зросли у порівнянні з відповідним періодом  минулого  року на  26,9 млн. грн. або на  21,2 відсотки.

Юридичні особи спрямували до бюджету 124,4 млн. грн. податку, що на 14,1 млн. грн. більше минулорічного показника. Майже вдвічі зросли надходження податку від громадян – власників нерухомості. З початку року ними  сплачено 29,1 млн. грн.

У відомстві зазначають, що на Харківщині 89 тис. громадянам направлені  податкові повідомлення — рішення  на сплату податку на нерухоме майно.

Сплатити податок громадяни повинні протягом 60 днів з дня вручення  повідомлення – рішення.

 

Щодо отримання електронних довірчих послуг від ДФС

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що з 01.08.2019 набирає чинності новий Регламент Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС   (далі — Надавач), який опубліковано на офіційному інформаційному ресурсі https://acskidd.gov.ua(далі — Сайт).

Також наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.07.2019 №74 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено нові форми Договору про надання електронних довірчих послуг та реєстраційних документів:

- Реєстраційна картка для фізичної особи;

- Реєстраційна картка для юридичної особи;

- Додаток до Реєстраційної картки;

- Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

- Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати, починаючи з 22 липня 2019 року. При цьому форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 31 липня 2019 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на Сайті.

Звертаємо увагу, що, починаючи з 01.08.2019, клієнти Надавача зможуть отримати електронні довірчі послуги від Надавача виключно на захищені носії ключової інформації. Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж захищених носіїв ключової інформації розміщено на Сайті.

Ключі, що були згенеровані на незахищені носії ключової інформації, діятимуть до закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Перейти самостійно з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій ключової інформації можливо за допомогою електронного сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

З початку року до бюджету надійшло 118 млрд грн податку на доходи фізичних осіб

У січні — червні 2019 року до зведеного бюджету надійшло 118 млрд грн податку на доходи фізичних осіб. Це на 21,6%, або на 20,9 млрд грн більше, ніж за відповідний період минулого року. Тоді надходження складали майже 97,1 млрд грн.

У червні податку на доходи фізичних осіб було сплачено 22,4 млрд грн. Цей показник на 17,7%, або на 3,4 млрд грн перевищує надходження червня минулого року.

У І півріччі 2019 року до державного бюджету надійшло 10,4 млрд грн військового збору, що на 22%, або на 1,9 млрд грн більше, ніж за відповідний період минулого року.

У червні до державного бюджету було сплачено майже 2 млрд грн військового збору, що на 18,2%, або на 304 млн грн більше червня 2018 року.

До уваги платників податків!

Державна фіскальна служба України інформує, що після завершення технічного обслуговування системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового розпочинається приймання документів, форми яких затверджені наказом № 262 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.07.2019 р. за № 753/33724 з урахуванням норм Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів.

Для розподілу обсягів залишків пального, що обліковуються у платників податку в системі електронного адміністрування реалізації пального, між акцизними складами/акцизними складами пересувними, де такі обсяги залишків пального знаходяться фактично станом на 1 липня 2019 року необхідно подати акцизну накладну за формою J/F1203201 (далі АН_РП), складену з дотриманням таких умов:

АН_РП  складається виключно в двох примірниках (в полі «Коди операцій для складання в одному примірнику» встановлюється значення «0»);

у полі «Умови оподаткування» встановлюється значення «0» або «4»;

у полі «Напрям використання» встановлюється значення «3»;

дата складання АН_РП може приймати лише значення «01.07.2019»;

дані щодо особи, що реалізує пальне – дані про платника податку або суб’єкта господарювання, який з 1 липня 2019 року не підпадає під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу та у якого станом на 16 липня 2019 року в системі електронного адміністрування реалізації пального обліковуються обсяги залишків пального;

особа-отримувач пального – дані про платника податку, який підпадає під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу і який станом на 01.07.2019 зареєстрований платником податку;

дані щодо акцизного складу або  пересувного акцизного складу, з якого фізично відвантажене (відпущене) пальне, не заповнюються.

дані щодо акцизного складу або пересувного акцизного складу, на який фізично відвантажене (отримане) пальне заповнюються в обов’язковому порядку.

Для врахування в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕА_РПСЕ) залишків пального у суб’єктів господарювання, які до 1 липня 2019 р. не підпадали під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу, а з 1 липня 2019 р. підпадають під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу, облік якого в системі електронного адміністрування реалізації пального не здійснювався, такі платники податку подають заявку на поповнення обсягів залишку пального за формою J/F0210901 (далі – Заявка), складену з дотриманням таких умов:

на один акцизний склад подається одна заявка;

заявки подаються тільки з ознакою «Основна»;

у полі «Дата складання» зазначається «01.07.2019»;

у полі 2 табличної частини «Умова оподаткування» зазначається «5»;

у полях 7,8,9 табличної частини зазначається значення «0».

Для відображення в СЕА_РПСЕ після закінчення терміну подання заявок буде використана остання за часом подання заявка, яка отримала позитивну квитанцію по конкретному акцизному складу.

Сергій Білан: «За перше півріччя 2019 року податковою міліцією припинено діяльність 29 злочинних груп, які забезпечували роботу центрів мінімізації митних платежів»

«За шість місяців поточного року в рамках операції «Рубіж-2019» податковою міліцією припинено діяльність 29 злочинних груп, які організували й забезпечували роботу так званих центрів мінімізації митних платежів» — повідомив перший заступник Голови ДФС Сергій Білан.

За його словами, діяльність таких груп була спрямована на надання підприємствам реального сектора економіки послуг з незаконної мінімізації митних платежів при імпорті товарів, а також допомогу при маніпулюванні податками і виведенні грошових коштів за кордон при експорті.

Він також нагадав, що операція «Рубіж» діє з 2015 року і аж ніяк не позначається на бізнесі, який сплачує податки в повному обсязі. Вона передбачає проведення заходів, спрямованих на виявлення, попередження, документування й припинення порушень законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

«Ми не втручаємося в роботу співробітників митниці, а проводимо слідчі дії в рамках кримінальних проваджень»- повідомив Сергій Білан. Так, за перше півріччя під час проведення цієї операції розпочато досудове розслідування за 227 кримінальними провадженнями, у рамках яких встановлено збитків на суму 878 млн. гривень. Забезпечено відшкодування збитків на суму 223,1 млн. гривень, вилучено товарно-матеріальних цінностей на суму 1 222,7 млн. гривень. За результатами вжитих заходів додатково спрямовано до держбюджету митних платежів на загальну суму 359 млн. гривень.

Щодо схем, які використовуються при операціях із переміщення товарів через кордон, то перший заступник Голови ДФС виокремлює з них кілька основних.

Зокрема, при вчиненні правопорушень у режимі «експорт» найчастіше їх предметами є сільськогосподарська продукція і продукти її переробки. Основні види таких правопорушень: незаконне формування ПДВ (псевдоекспорт, нетиповий експорт тощо), надання послуг з ухилення від сплати податків (закупівля сільськогосподарської продукції за готівкові кошти без сплати відповідних податків, надання такої продукції легального статусу і її експорт з наданням у митні органи неправдивої інформації про її походження, надання послуг з виведення коштів за кордон шляхом здійснення непрямих експортних операцій через підконтрольних СГД-нерезидентів або загалом від імені ФСПД).

При вчиненні правопорушень у режимі «імпорт» їх предметами найчастіше є товари широкого вжитку, одяг, взуття, побутова техніка, а також продукти харчування (морепродукти, овочі і фрукти).

У І півріччі 2019 року до бюджету надійшло 131,4 млрд грн ЄСВ

У січні – червні 2019 року Державною фіскальною службою України забезпечено надходження 131,4 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Цей показник перевищує суму сплати єдиного внеску за січень – червень минулого року на 21,9%, або на 23,6 млрд гривень.

У червні 2019 року було забезпечено 24,8 млрд грн ЄСВ, що на 17,2%, або на 3,6 млрд грн більше червня 2018 року.

Дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів громадянам контролюється ДФС з метою виконання покладених завдань із забезпечення реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.

Аудиторами ДФС донараховано порушникам законодавства 20,3 млрд гривень

У січні – червні 2019 року підрозділами аудиту було проведено 2,4 тис. планових перевірок платників податків, 6,5 тис.  позапланових перевірок та 1,7 тис. зустрічних звірок.

Зокрема, проведено 112 перевірок фінансових установ з відокремленими підрозділами, за результатами яких донараховано 455,5 млн гривень.

За результатами контролю за дотриманням вимог валютного законодавства донараховано пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД на загальну суму 300,1  млн грн, а також податку на прибуток з іноземних юридичних осіб  на загальну суму  204,9 млн гривень.

На виконання ухвал суду (у т.ч. отриманих у минулому році) проведено 29 документальних перевірок, донараховано грошових зобов’язань на суму 111,0 млн грн. Крім того, на виконання інших доручень правоохоронних органів, які надаються під час розслідування кримінальних проваджень, проведено 411 документальних перевірок та донараховано 313,6 млн гривень.

Проведено 456 документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, донараховано 489,1 млн грн грошових зобов’язань.

У цілому за результатами контрольно-перевірочної роботи донараховано до бюджету 20,3 млрд грн, з яких узгоджено 6,6 млрд грн (у т.ч. основного платежу з податку на прибуток – 1 767,3 млн грн, ПДВ – 1 895,3 млн гривень).

Реальний вклад підрозділів аудиту по забезпеченню надходжень до бюджету склав 5 351 млн грн: забезпечено надходжень грошовими коштами на 1 789 млн грн, зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на  16 736 млн грн, що упередило несплату податку у майбутньому на 3 013 млн грн, зменшено залишки від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного періоду на 549 млн гривень.

ДФС підписано Меморандум про співпрацю у розбудові механізму перевірки інформації про бенефіціарних власників

Державною фіскальною службою України спільно з іншими державними органами 18 липня 2019 року підписано Меморандум про співпрацю у розбудові механізму перевірки інформації про бенефіціарних власників.

Меморандумом передбачено впровадження Концепції механізму проведення перевірки достовірності інформації про кінцевих бенефіціарних власників з метою протидії корупції, відмиванню коштів, шахрайству, ухиленню від сплати податків та іншим злочинам, які  пов’язані з фіктивною діяльністю компаній.

ДФС була членом міжвідомчої робочої групи, до складу якої також входили представники Держфінмоніторингу, Національного банку України, Мін’юсту та Мінфіну. За підтримки Консультаційного фонду підтримки асоціації Україна-ЄС членами робочої групи протягом 2018 року розроблено проект концепції перевірки кінцевих бенефіціарних власників.

Підписаний Меморандум є «дорожньою картою», в якій визначені кроки, терміни та відповідальні особи за реалізацію концепції.

Так, ДФС спільно з іншими учасниками меморандуму братиме участь у розробці та організації бізнес-процесів перевірки відомостей про бенефіціарних власників (опис бізнес-процесів, визначення кінцевих бенеціарів, опис взаємодії інформаційних систем, структур та форматів даних) із врахуванням стандартування даних BODS (Beneficial Ownership Data Standart) тощо.

Впровадження концепції сприятиме створенню прозорої бенефіціарної власності в Україні, надання прав ДФС для здійснення аналізу, перевірки інформації, що надавалась до Державного єдиного реєстру, з метою встановлення ознак правопорушень. Крім того, ДФС отримає повноваження притягнення до відповідальності у випадках ненадання або надання неправдивої інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника.

Проект Концепції був розроблений відповідно до Плану заходів на 2017-2019 роки з реалізації Стратегії розвитку системи запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення на період до 2020 року, затвердженого Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 601-р, та Плану дій щодо удосконалення національної системи фінансового моніторингу за результатами 5-го раунду оцінки України Комітетом MONEYVAL, схвалений Рішенням 5-го засідання Ради з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення від 12 квітня 2018 року та підтримано дорученням Кабінету Міністрів України від 29.05.2018 № 16465/1/1-18.

У квітні 2019 року в рамках Програми «Лабораторія проектів для імплементації Угоди про асоціацію Україна-ЄС» розроблений проект Концепції був презентований та отримав нагороду як найкращий інноваційний проект.

У Харківському пресклубі відбулася пресконференція на тему: «Податки та права людини як основи соціальної держави європейського типу»

У Харківському пресклубі відбулася пресконференція  на тему: «Податки та права людини як основи соціальної держави європейського типу». Фахівці ГУ ДФС у Харківській області  розповіли про проведення на Харківщині операції «Урожай», метою якої є контроль за повнотою сплати податків суб’єктами агропромислової галузі та громадянами, які самостійно обробляють земельні ділянки та реалізують вирощену сільгосппродукцію.

Актуальну інформацію із зазначеного питання дивиться в регіональних ЗМІ. Повну  відеоверсію заходу дивиться незабаром  на  офіційній сторінці ДФС у Харківської області у соціальній мережі Facebook.

До місцевих бюджетів Харківщини спрямовано 430,0 мільйонів гривень надходжень від рентної плати

В Головному управлінні фіскальної служби регіону повідомляють, що завдяки механізму розподілу рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату, який запрацював у 2018 році, до місцевих бюджетів Харківської області за 6 місяців 2019 року надійшло 430,0 млн. грн.

В ГУ ДФС у Харківській області відзначили, що зарахування 5% рентної плати до місцевих бюджетів, сприяє розвитку місцевих громад, на території яких видобуваються нафта і газ. Такий механізм розподілу дав можливість залучити кошти на підтримку соціальної інфраструктури цих населених пунктів.

Загалом до Державного бюджету України за перше півріччя поточного року надійшло рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини майже 8,2 мільярди гривень.

За 6 місяців платникам Харківщини відшкодовано понад 1,1 млрд. грн. податку на додану вартість

За січень-червень 2019 року по Харківській області платникам податків відшкодовано 1 113,3 млн.грн. податку на додану вартість. В Головному управлінні фіскальної служби регіону відзначили, що у порівнянні  з відповідним періодом минулого року,  сума відшкодування зросла на 22%, або на 202,9 млн.грн.

У фіскальному відомстві зазначають, що завдяки заходам, що здійснені державою, процес відшкодування ПДВ бізнесу став відкритим, автоматичним, зрозумілим та швидким. Діючий порядок відшкодування податку на додану вартість позбавляє будь-яких можливостей для маніпуляції  цим процесом.

Податківці допомагають майбутнім підприємцям

В черговий раз фахівці управління комунікацій ГУ ДФС області завітали до Консалтингового центру Харківського міського центру зайнятості. Саме тут, вже декілька років поспіль вони проводять лекції для майбутніх підприємців.

Податківці розповіли відвідувачам Центру як розпочати власну справу та надали поради у вирішенні питань, що виникають у починаючих бізнесменів. Адже все більша кількість громадян вирішують працювати у відкритому правовому полі.

Учасники заходу також дізнались про електронні сервіси, які надає ДФС України на своєму офіційному веб-ресурсі. Особливо присутні зацікавились роботою в Електронному кабінеті.

Окремо під час заходу обговорилися питання необхідності офіційного оформлення найманих працівників та направлення повідомлення до фіскальної служби про їх прийом на роботу.

За перше півріччя сплачено понад 1,5 мільярди податку на прибуток

Впродовж січня — червня 2019 року платники податків м.Харкова та області сплатили до Зведеного бюджету України 1 521,8 млн. грн. податку на прибуток. В Головному управління ДФС у Харківській області зазначають, що це на 644,6 млн.грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.

Зокрема, до державного бюджету надійшло 1 348,4 млн. грн., а до місцевих бюджетів — 173,4 млн.грн.

Крім того, з початку року до зведеного бюджету надійшло 55,4 млн. грн. частини чистого прибутку (доходу) господарських організацій, що вилучається до бюджету.

З початку року мешканці Харківщини задекларували 4,5 млрд. грн. доходу

За повідомленням Головного управління ДФС у Харківській області 32,2 тис. мешканців Харківщини надали  податкові декларації про майновий стан і доходи та задекларували доходи за 2018 рік у загальній сумі 4547,3 млн. гривень. У порівнянні з минулим роком це на 831,0 млн. грн. більше.

До сплати підлягає 116,0 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, що на  12,6 млн. грн. більше ніж у минулому році.  Військовий збір задекларовано до сплати 16,5 млн. грн., майже на 2,0 млн. грн. більше минулорічної суми.

Про мільйонні статки повідомили  346 громадян Харківської області.

Активними декларантами є мешканці сільської місцевості. Від громадян, які самостійно обробляють земельні ділянки (паї) з метою отримання доходу, надійшло 17,0 тис. декларацій. Ними задекларовано до сплати ПДФО та військовий збір в сумі 30,6 млн. гривень.

Понад 4 тис. громадян скористалися правом на отримання податкової знижки.  Їм буде повернуто з бюджету  9,0 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.

У фіскальній службі нагадують, що  сплатити задекларовані податкові зобов’язання громадяни зобов’язані до 31 липня включно.

Понад 880 млн. грн. плати за землю отримали місцеві громади Харківщини

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що за січень – червень 2019 року до  місцевих бюджетів власниками та користувачами земельних ділянок сплачено  880,1 млн. грн. плати за землю. Досягнуто ріст у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 173,0 млн. грн. або на 24,4 відс.

В загальній сумі надходжень плати за землю 779,3 млн. грн. (понад 88,5 відс.) — це надходження від юридичних осіб, сума яких зросла у порівнянні з першим півріччям 2018 року 161,6 млн. грн.або на 26 відс.

Фізичні особи сплатили  100,8 млн. грн., що  на 11,4 млн. грн. або на 12,8 відс. більше минулорічного показника.

У фіскальній службі нагадують, що громадянам земельний податок та орендна плата за землю обчислюється контролюючим органом  (за місцем знаходження земельної ділянки) та платникам надсилаються (вручаються) податкові повідомлення – рішення до 1 липня поточного року.

Громадяни повинні сплатити плату за землю  протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення.

Харківські юристи-податківці взяли участь у роботі «круглого столу» з питань впровадження європейських стандартів при розгляді адміністративних спорів

Організатори «круглого столу» на тему «Моніторинг адміністративного судочинства в Україні: обсяг, проблемні питання» —  Проект ЄС «Право-Justice» та Відділення Асоціації правників України в Харківській області.

Учасники – судді, адвокати, представники фіскальної служби – фахівці юридичного підрозділу ГУ ДФС у  Харківській області, територіального управління юстиції, науковці, міжнародні експерти тощо.

Мета заходу — продовження  роботи у сфері розвитку адміністративної юстиції з метою впровадження європейських стандартів при розгляді адміністративних спорів.

Тож серед питань, які були винесені на розгляд та обговорення – доступність та справедливість адміністративного судочинства, врегулювання спорів та медіація, виконання рішень. Крім того, у ході засідання міжнародними експертами було презентовано опитувальник з моніторингу адміністративного судочинства в Україні, з метою йоговдосконалення.

На 11,5 мільйонів гривень поповнили місцеві бюджети автовласники Харківщини

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що за перше півріччя 2019 року до місцевих бюджетів власники елітних  автівок сплатили  11,5 млн. грн. транспортного податку.

Від громадян – автовласників надійшло 7,5 млн. грн. грн.  податку, від юридичних осіб  — 4,0 млн. гривень.

Цього року транспортний податок  сплатять 450 громадян та 225   юридичних осіб.

У відомстві нагадують, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше  5 років та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати на 1 січня звітного року. У 2019 році  середньоринкова вартість автомобіля, який є об’єктом оподаткування,  складає 1 564 875 грн.

Юридичні особи сплачують податок щоквартально відповідно до поданої  податкової декларації.

Громадянам податок обчислюється контролюючим органом  та направляється податкове повідомлення – рішення. Сплатити податок необхідно протягом 60 днів з дня вручення такого повідомлення.

Поділіться своїми думками

© 2013 Богодухівська міська рада. Всі права захищені.
Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу заборонено.
Создание сайтов студия Art-Lemon.