30 травня 2017 року

Переглядiв: 50

РЕЄСТРАЦІЯ  РІШЕНЬ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

БОГОДУХІВСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

 

за 30 травня 2017 року

 

№ з/п

Назва питань, що розглядалися

Номер рішення

30 травня 2017 року

Про стан розрахунків населення з комунальними підприємствами за надані послуги

№94

Про надходження до бюджету місцевих податків та зборів

№95

Про підготовку місць масового відпочинку до літнього оздоровчого сезону 2017 року

№96

Про внесення змін до Положення про встановлення         персональних стипендій міської ради «Надія Богодухова»         творчій та обдарованій учнівській молоді

№97

Про надання одноразової грошової допомоги

№98

Про організацію роботи дошкільних навчальних закладів міської ради в літній оздоровчий період

№99

Про нагородження з нагоди Міжнародного дня захисту дітей

№100

Про організацію обліку дітей дошкільного віку у 2017 році

№101

Про порушення клопотання щодо присвоєння почесного звання України «Мати – героїня» Обнявко Лілі Іванівні

№102

Про присвоєння поштових адрес

№103

Про затвердження проектно-кошторисної документації

№104

Про затвердження ліміту використання води на 2017 рік

№105

Про забезпечення дровами

№106

Про дозвіл Вербицькій Юлії Іванівні на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Катукова, буд.7

№107

Про дозвіл Ілик Ярославі Вікторівні на підключення до централізованої системи водопостачання квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, вул.Моргунова, буд.27

№108

Про дозвіл Харченко Надії Іванівні на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Суворова, буд.48

№109

Про надання дозволу на порушення об’єкту благоустрою на території міста Богодухова АК «Харківобленерго» Богодухівський РЕМ

№110

Про надання дозволу Брехуновій Олені Львівні на реєстрацію місця проживання

№111

Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, та порядку відшкодування цих витрат

№112

Про надання дозволу Бабенко Марині Олександрівні на погашення технічної та правової документації на житловий будинок за адресою: м.Богодухів, вул.Оксенича, 12А

№113

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Гагаріна, 7

№114

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Бєляєва, 1

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Чалого, 11

№115

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Космічна, 1/4

№116

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Центральна, 245 (Забродівське водосховище)

№117

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  від вул.Варанкіна до вул.Лозівської

№118

Про затвердження індивідуальних технологічних нормативів використання питної води для пункту водопостачання на станції Богодухів виробничого підрозділу «Сумське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця»

№119

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА  ОБЛАСТЬ

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                            Богодухів                                           № 94

 

Про стан розрахунків населення з комунальними

підприємствами за надані послуги

 

Заслухавши інформацію директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В., начальника КП «Богодухівжитло» Дубинки С.М. про стан розрахунків населення з комунальними підприємствами за надані послуги, з метою недопущення дебіторської заборгованості комунальним підприємствам, керуючись статтями 30, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В., начальника КП «Богодухівжитло» Дубинки С.М. про стан розрахунків населення з комунальними підприємствами за надані послуги взяти до відома.

2. Директору КП «Богодухіввода» Слесарєву В.В., начальнику КП «Богодухівжитло» Дубинці С.М.:

1) Забезпечити укладання в письмовій формі договорів із споживачами послуг в повному обсязі.

2) Продовжити роботу щодо стягнення заборгованості за надані комунальні послуги.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

 

        Заступник міського голови                    В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017

             Богодухів

                 № 95

Про надходження до бюджету місцевих податків та зборів

 

Розглянувши інформацію про стан роботи щодо справляння місцевих податків і зборів, з метою здійснення контролю зі надходженням до бюджету місцевих податків та зборів, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про надходження до  бюджету місцевих податків і зборів за 2016 рік  взяти до відома.

2. Головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії Дереведмедь Т.В., провідному спеціалісту апарату міської ради Моргун Л.М. проводити щомісячний аналіз надходжень до бюджету від справляння місцевих податків і зборів, надавати пропозиції щодо додаткових залучень коштів до міського бюджету.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

 

Заступник міського  голови                                         В.ВОРВУЛЬ

 

 

Інформація

про справляння місцевих податків і зборів за 2016 рік

 

Згідно зі статтею 10 Податкового Кодексу України до місцевих податків належать податки: податок на майно, до складу якого входять плата за землю, податок на майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок, та єдиний податок; до місцевих зборів належать: збір за місця для паркування транспортних засобів; туристичний збір.

Місцеві ради обов’язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю) та в межах повноважень вирішують питання відповідно до вимог Кодексу щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) та встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів, туристичного збору. Зарахування місцевих податків та зборів до місцевих бюджетів здійснюється відповідно до Бюджетного кодексу України.

Богодухівською міською радою встановлені всі чотири податки та туристичний збір і затверджені до них Положення. Під час розроблення положень, встановлення ставок податків та пільг застосовано диференційований підхід з врахуванням  стану доходів громадян, категорій земель та інше. В разі  змін в Податковому Кодексі України міська рада своєчасно вносить  відповідні зміни до  своїх положень про справляння податків.  Наявність вчасно розробленої нормативної грошової оцінки земель міста та сіл міської ради також істотно впливає розмір   єдиного податку, земельного податку, орендної плати.

Протягом 2016 року до міського бюджету надійшло 8691 тис.грн. місцевих податків і зборів, що на 2860,1 тис.грн.  або 49,1% більше рівня 2015 року.

1.Плата за землю

Згідно з п. 14.1.147 ст. 14  Податкового Кодексу плата за землю  - обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Власники земельних ділянок та землекористувачі, яким земельні ділянки надані у постійне користування, є платниками земельного податку, а орендарі земельних ділянок державної та комунальної власності є платниками орендної плати за землю. Підставою для нарахування земельного податку є дані державної реєстрації нерухомого майна, для нарахування орендної плати – зареєстровані відповідним чином договори оренди землі.

Загальна площа земель території міської ради становить 8352,4 га, в тому числі в  межах населених пунктів -2119,1 га. Сільськогосподарські угіддя становлять 5584,3 га, або 67%, на яких ведуть сільськогосподарську діяльність 5 сільгосппідприємств, 11 фермерських господарств, 124 пайщики, які займаються товарним сільськогосподарським виробництвом, 5099  особистих селянських господарств, 5719 присадибних ділянок та інші. Лісами та землями лісового господарства зайнято 1679,5 га, водами -70,1 га, заболочених земель 50,1 га.

В оренді у 2016 році на території міста знаходилось 172 земельних ділянок площею 45 га, з числа забудованих земель, за межами міста — 17 земельних ділянок сільськогосподарського призначення площею 463,3 га.

На виконання п.1. ст.288 Податкового Кодексу України міською радою, за встановленою Міністерством Фінансів України формою, до 1 лютого щорічно надаються органу державної податкової служби в Богодухівському районі переліки орендарів, з якими укладені договори оренди землі на поточний рік та щомісяця надаються зміни (укладення нових договорів та припинення діючих).

Міською радою встановлені ставки земельного податку та орендної плати в межах згідно з Податковим кодексом, в залежності від функціонального використання землі та в розрізі категорій землекористувачів до  12% нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Нормативна грошова оцінка земель міста і сіл міської ради затверджені рішенням XI сесії № 398-VI від 09.09.2011 та XXX сесії VI скликання №1246,1247,1248,1249-VI від 29.03.2013.

У лютому 2016 року, у зв’зку з  внесенням змін до Податкового Кодексу Украни, міською радою внесені відповідні зміни до Положення про плату за землю в частині пільг та ставок земельного податку.

Надходження від плати за землю склали  у 2016 році 30% загального фонду міського бюджету. Всього від плати за землю надійшло 3945 тис.грн., що на 1335  тис.грн. або 33,8% більше рівня  2015 року.

Земельного податку у 2016 році сплачено фізичними особами 435,5  тис.грн., юридичними особами 674,2 тис.грн, а всього 1109,7 тис.грн. проти  652,7 тис.грн у 2015 році.  За оренду землі у 2016 році сплачено 2835,3 тис.грн., проти 2152,9 тис.грн. у 2015 році, в тому числі 342,13 тис.грн. за землі сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів міської ради. Значне збільшення надходжень від плати за землю відбулося як за рахунок збільшення ставок земельного податку, так і в результаті індексування нормативної грошової оцінки землі за результатами рівня інфляції у 2015 році (коеф. 1,433).

Нарахування плати за землю та контроль за повнотою сплати здійснює ДПІ в Богодухівському районі, боржникам нараховуються пені та штрафи.  Відповідно до Податкового кодексу України громадянам до 1 липня надсилається податкове повідомлення про суму земельного податку, який вони повинні сплатити  до 30 серпня. Спеціалісти виконавчого комітету міської ради також здійснюють щомісячний аналіз надходжень від сплати за землю та співпрацюють в наданні оперативної інформації з   Богодухівським відділенням Слободанської ОДПІ та вжитті відповідних заходів в рамках чинного законодавства до орендарів землі та платників земельного податку щодо своєчасної і повної сплати за землю. Вручення платіжних повідомлень платникам земельного податку за місцем їх проживання здійснюють квартальні міста.

2.Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Згідно з ПКУ даний податок запроваджений  міською радою у 2012 році, останні зміни до Положення про податок на майно, відмінне від земельної ділянки внесені рішенням міської ради №364 від 24.01.2017 (XV сесія VII скликання). Ставки податку у 2016 році становили: для об’єктів житлової та нежитлової нерухомості що перебувають у власності фізичних осіб — 0,5% мінімальної заробітної плати за 1 кв.м. бази оподаткування;1,0% — для юридичних осіб.

Для об’єктів житлової нерухомості базою оподаткування є площа, що перевищує  для квартири 60 кв.м., для житлового будинку -120 кв.м., для різних типів житла -180 кв.м.  Обчислення суми податку з нерухомості для фізичних осіб здійснюється контролюючим органом на підставі даних державного реєстру речових прав на нерухоме майно або на підставі оригіналів документів на право власності. Платники податку –юридичні особи самостійно обчислюють суму податку  і подають на початку року контролюючому органу відповідну декларацію.

Всього протягом 2016 року надійшло податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки 728,2 тис.грн., з неї за житлову нерухомість 69,2 тис.грн. (юридичні особи -46,5 тис.грн., фізичні -22,6 тис.грн.), нежитлову – 659,1 тис.грн. (юридичні особи -455,3 тис.грн., фізичні особи 203,8 тис.грн.). Проти 2015 року надходження податку на майно, відмінне від земельної ділянки до міського бюджету збільшені на 391,9 тис.грн., за рахунок запровадження податку на нежитлову нерухомість для фізичних осіб та збільшення розміру мінімальної заробітної плати.

 

3.Транспортний податок

Відповідно до Положення про транспортний податок (додаток 2 до рішення  міської ради №2106-VI  від 23.01.2015) об’єктом оподаткування цього податку є легкові автомобілі з об’ємом циліндрів двигуна понад 3000 куб.см., які використовуються до 5 років. Ставка податку за такі автомобілі становила у 2015-2016 роках 25000 гривень за один автомобіль. Необхідні для розрахунку податку відомості надають органи внутрішніх справ.

Протягом 2016 року надійшло до міського бюджету транспортного податку  33,5 тис.грн., у 2015 році – 0,3 тис.грн.

 

4.Єдиний податок

Відповідно до рішення «Про затвердження ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців» від 24.12.2012 №590-VI, зі змінами,  міською радою були затверджені ставки єдиного податку для платників першої та другої групи в розмірі відповідно 10  та 20 відсотків мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового року.

Для платників єдиного податку третьої та четвертої групи ставки податку встановлюються Податковим Кодексом України.  Для платників третьої групи  ставка податку становила   3 відсотки доходу — у разі сплати податку на додану вартість та 5 відсотків доходу — у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

Для платників єдиного податку четвертої групи  (сільськогосподарських товаровиробників), розмір ставок податку у 2015- 2016 роках становив з одного гектара ріллі, сіножатей і пасовищ — 0,81 відсотка нормативної грошової оцінки землі, для багаторічних насаджень -0,49, для земель водного фонду — 2,43.

Протягом 2016 року  до міського бюджету надійшло єдиного податку 3984,3 тис.грн. ( у 2015 -2884,4 тис.грн.), в тому числі: від юридичних осіб -361,5 тис.грн., від фізичних осіб -3054,8 тис.грн.,  від с/г виробників -568 тис.грн. Збільшення   надходжень   єдиного   податку    обумовлене    зростанням     рівня мінімальної заробітної плати, цін на товари та послуги, індексацією нормативної грошової оцінки землі (на 43,3 відсотка), що впливає як на розмір ставок для платників єдиного податку, так і на  задекларовані доходи платників. Окрім того, контролюючим органом в процесі адміністрування єдиного податку нараховувались штрафні санкції, погашались пені, що також було зараховано до надходжень даного податку.

Адміністрування місцевих податків та нарахуванням штрафних санкцій відповідно до своїх повноважень та Податкового Кодексу України здійснює Богодухівське відділення  Слобожанської ОДПІ ГУ ДФНС у Харківській області. Примусове  стягнення боргів по місцевих податках наразі покладено  на обласну ДПІ. Спеціалісти міської ради в оперативному порядку надають контролюючому органу допомогу у вирішенні питань сплати податків, зокрема щодо адрес майна, земельних ділянок, платників податків, нагадувань про наявність заборгованості та інше.

 

 

Головний бухгалтер

централізованої бухгалтерії                                                     Т.В. Дереведмедь

 

Провідний спеціаліст апарату міськради                                Л.М.Моргун

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                       Богодухів                    № 96

 

Про підготовку місць масового відпочинку до літнього оздоровчого сезону 2017 року

 

З метою якісної підготовки місць масового відпочинку до літнього оздоровчого сезону, запобіганню нещасних випадків серед населення на водних об’єктах, забезпечення повноцінного відпочинку, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

 

1. Затвердити заходи з підготовки ставу «Копань» до літнього періоду 2017 року (додаються).

2. Начальнику КП «Богодухівжитло» Дубинці С.М. та директору КП «Богодухіввода» Слесарєву В.В. забезпечити виконання заходів з підготовки ставу «Копань» до літнього періоду.

3. Інші водні об’єкти, що розташовані на території міста і не мають статусу зон відпочинку, вважати непридатними для купання.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

 

Заступник міського голови                                            В.ВОРВУЛЬ

 

 

Додаток

до рішення виконкому

міської ради від 30.05.2017  №96

 

ЗАХОДИ

з підготовки ставу «Копань» до літнього періоду 2017 року

 

з/п

Назва заходу

Виконавець

Терміни

1

Провести обстеження дна акваторії пляжа

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

2

Провести обкошування прибережної смуги пляжу

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

3

Обладнати пляж тіньовими грибками, кабінками для перевдягання

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

4

Обладнати пляж надвірним туалетом, урнами та забезпечити щоденне прибирання

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

5

Створити рятувальний пост,обладнаний рятувальним знаряддям

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

6

Обладнати медичний

пункт для надання першої мед.допомоги, забезпечити чергування медпрацівника

КП «Богодухівжитло»

ЦРЛ

до 31.05.2017

7

Відновити водопостачання пляжу питною водою

КП «Богодухіввода»

до 31.05.2017

8

Відновити освітлення  в нічний час

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

9

Встановити  стенд та іншу наочну агітацію заборонного та попереджувального характеру

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

10

Організувати цілодобову охорону пляжу

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

11

Проведення проби води

Санстанція

до 31.05.2017

12

Навчання  охоронців — рятувальників

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

13

Отримати санітарний паспорт  на пляж

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

14

Облаштування території для гри у пляжний волейбол

КП «Богодухівжитло»

до 31.05.2017

 

 

Керуючий справами виконкому міської ради                                   А.Щербак

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                            Богодухів                             № 97

 

        Про внесення змін до Положення про встановлення

        персональних стипендій міської ради «Надія Богодухова»

        творчій та обдарованій учнівській молоді

 

Розглянувши пропозицію голови комісії з гуманітарних питань та соціального  захисту населення Рогинської Л.І. щодо внесення змін до Положення про встановлення персональних стипендій міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді до пункту 1.2. розділу 1. Загальні положення у номінацію «Інтелектуальний потенціал Богодухова» (учні 9-11 класів), а саме: змінити вік стипендіатів (учні 3-11 класів), виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

1. Відхилити пропозицію щодо внесення змін до Положення про встановлення персональних стипендій міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді до пункту 1.2. розділу 1. Загальні положення у номінацію «Інтелектуальний потенціал Богодухова» (учні 9-11 класів), а саме: змінити вік стипендіатів (учні 3-11 класів).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Заступник міського голови                                             В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                                Богодухів                   №98

 

Про надання одноразової грошової допомоги

 

Розглянувши рішення комісії з питань надання одноразової адресної грошової допомоги мешканцям територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися в скрутній життєвій ситуації (протокол №4 від 25.05.2017), відповідно до Положення про відзнаки Богодухівської міської ради, Програми забезпечення проведення масових і спортивних заходів, відзначення пам’ятних дат та ювілеїв, вшанування видатних людей по Богодухівській міській раді на 2013-2017 роки, затвердженої рішенням Богодухівської міської ради від 18.01.2013 № 1167-VІ (XXVIII сесія VІ скликання), Програми соціального захисту населення Богодухівської міської ради на 2016-2018 роки, затвердженої рішенням Богодухівської міської ради від 09.02.2016 № 63-VIІ (III сесія VIІ скликання), Положення про надання матеріальної допомоги мешканцям територіальної громади Богодухівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Богодухівської міської ради від 22.12.2015 №24, 29.01.2016 №8 (зі змінами), 18.02.2016, керуючись статтями 34, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. З метою поліпшення матеріального становища жителів міста, які звернулися із заявою про надання одноразової грошової допомоги, надати одноразову грошову допомогу:

з/п

П.І.П.

Адреса

Розмір допомоги (грн.)

  1. 1
  вул.

500

  1. 2
  вул.

1000

  1. 3
  вул.

700

  1. 4
  вул.

1000

  1. 5
  вул.

1000

  1. 6
  вул.

1000

  1. 7
  вул.

500

  1. 8
  вул.

1000

  1. 9
  вул.

1000

2. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) виплату зазначеної  допомоги здійснити за рахунок коштів загального фонду бюджету.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Заступник міського голови                                                 В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017

 Богодухів

               № 99

 

 

Про організацію роботи дошкільних навчальних закладів міської ради в літній оздоровчий період

 

З метою створення належних умов для оздоровлення дітей у літній оздоровчий період, раціонального витрачання бюджетних коштів, розглянувши листи завідувачів  дошкільних навчальних закладів міської ради, згідно з пунктом 4 статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305, керуючись підпунктом 1 пункту а) статті 32, частиною 1 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити тимчасову мережу дошкільних навчальних закладів міської ради на літній оздоровчий період 2016/2017 навчального року згідно з додатком.

2. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) здійснювати фінансування дошкільних навчальних закладів міської ради відповідно до внесених змін у межах коштів, передбачених у бюджеті міської ради на їх утримання.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

 

Заступник міського  голови                                           В.ВОРВУЛЬ

 

Додаток до

рішення виконкому міської ради

30.05.2017 №99

Тимчасова мережа дошкільних навчальних закладів міської ради

на літній оздоровчий період 2016/2017 навчального року

№ з/п

Назва закладу

Кількість груп

Режим роботи груп

Всього

В т.числі

1. ДНЗ № 3 «Веселка»

2

раннього віку (2-3 р.ж.)

9 год.

різновікова дошк. віку (4, 5, 6 р.ж.)

10,5 год.

2. ДНЗ № 5 «Ялинка»

4

раннього віку (2 р.ж.)

10,5 год.

молодшого дошк.віку  (2-3 р.ж.)

9 год.

молодшого дошк.віку (3-4 р.ж.)

9 год.

різновікова дошк.віку (4, 5, 6 р.ж.)

10,5 год.

3. ДНЗ № 6 «Дзвіночок»

2

раннього віку (2-3 р.ж.)

9 год.

різновікова дошк. віку(4, 5, 6 р.ж.)

10,5 год.

4. ДНЗ № 7 «Теремок»

2

раннього віку (2-3 р.ж.)

10,5 год.

різновікова дошк. віку(4, 5, 6 р.ж.)

9 год.

5. ДНЗ № 8 «Казка»

4

раннього віку (2,3 р.ж.)

10,5 год.

молодшого дошк.віку (4 р.ж.)

9 год.

різновікова дошк.віку (5,6 р.ж.)

10,5 год.

різновікова дошк.віку (6,7 р.ж.)

9 год.

6. ДНЗ № 9 «Берізка»

3

раннього віку (2-3 р.ж.)

10,5 год.

молодшого дошк.віку (4 рік жит.)

9 год.

різновікова дошк.віку (5,6 р.ж.)

9 год.

ВСЬОГО

17

9 год — 9

10,5 год. - 8

 

 

 

Керуючий справами виконавчого

комітету міської ради                                                      А.Щербак

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                               Богодухів                                  № 100

 

Про нагородження з нагоди Міжнародного

дня захисту дітей

 

Розглянувши подання директорів загальноосвітніх навчальних закладів міста, директора Богодухівського центру дитячої та юнацької творчості про нагородження з нагоди Міжнародного дня захисту дітей, з метою підвищення престижу навчальної та громадської діяльності учнівської молоді, відповідно до Положення про відзнаки Богодухівської міської ради, Програми  забезпечення проведення масових і спортивних заходів, відзначення пам’ятних дат та ювілеїв, вшанування видатних людей по Богодухівській міській раді на 2013-2017 роки, затвердженої рішенням Богодухівської міської ради від 18.01.2013 № 1167-VІ (XXVIII сесія VІ скликання), та керуючись статтями 32, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

       В И Р І Ш И В:

1. За наполегливість і високі досягнення у навчальній і пізнавальній діяльності, активну життєву позицію та з нагоди Міжнародного дня захисту дітей нагородити грамотами міської ради та подарунками обдарованих дітей міста:

-Курільонка Дмитра — учня 10 класу Богодухівської гімназії № 1;

- Пилипенко Олександру- ученицю 3А класу Богодухівської гімназії № 1, призера II етапу мовно-літературного конкурсу ім.Т.Г.Шевченка;

- Самойленко Владиславу, ученицю 10 класу Богодухівської гімназії № 1;

- Ангеловську Крістіну — ученицю 10 класу Богодухівської гімназії № 1;

- Сухину Тетяну – ученицю 10 класу Богодухівської гімназії № 1;

Мушкетову Вікторію, ученицю 10А класу Богодухівського колегіуму №2, переможницю конкурсу-захисту МАН-юніор «Дослідник»;

Рєзніченко Настасію, ученицю 10Б класу Богодухівського колегіуму №2, переможницю обласного конкурсу творчих робіт «Харківщина – конкурентноспроможний регіон»;

Щербак Софію, ученицю 8Б класу Богодухівського колегіуму №2, переможницю конкурсу-захисту МАН-юніор «Дослідник»;

- Карлашова Іллю — учня 3В класу Богодухівського ліцею №3, призера обласного фестивалю та районних змагань з шахів;

- Бутко Вікторію - ученицю 8-А класу Богодухівського ліцею №3, переможницю та призера районних предметних олімпіад з трудового навчання, історії, інформатики;

- Колісніченко Кристину - ученицю 8-А класу Богодухівського ліцею №3, призера районних предметних олімпіад з хімії, української мови, географії;

Заваду Дар’ю — ученицю 8А класу Богодухівського ліцею №3, переможницю районних предметних олімпіад з інформатики та інформаційних технологій;

Шкарлат Руслану, ученицю 4 класу Семеноярської загальноосвітньої школи                     I-II ступенів, переможницю XVII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (III місце);

- Ярошенко Катерину, ученицю 8 класу Семеноярської загальноосвітньої школи           I-II ступенів, переможницю II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.

2. Нагородити грамотами за високі досягнення у навчальній і хореографічній діяльності, активну життєву позицію та з нагоди Міжнародного дня захисту дітей:

Шигимагу Софію - ученицю Богодухівської дитячої музичної школи ім.В.Т.Борисова по класу хореографії (викладач Васильєва Ольга Михайлівна);

Точону Поліну — вихованку вокальної студії «Перлина» Богодухівського центру дитячої та юнацької творчості, переможницю I етапу обласного відкритого фестивалю дитячої художньої творчості «Таланти третього тисячоліття» та Фестивалю української пісні «Молоді таланти Харківщини», керівник Савченко Віра Григорівна;

Точоного Єгора — вихованця вокальної студії «Перлина» Богодухівського центру дитячої та юнацької творчості, переможця районного фестивалю дитячої та юнацької творчості «Весняні дзвіночки», переможця I та II етапів обласного відкритого фестивалю дитячої та юнацької творчості «Таланти третього тисячоліття» та Фестивалю української пісні «Молоді таланти Харківщини», керівник Савченко Віра Григорівна;

Гайдук Анастасію — ученицю Богодухівської дитячої музичної школи ім.В.Т.Борисова по класу хореографії (викладач Васильєва Ольга Михайлівна);

Морозову Анну — ученицю Богодухівської дитячої музичної школи ім.В.Т.Борисова відділу народних інструментів (викладач Колтаков К.В.);

Мусіну Сафіну — ученицю Богодухівської дитячої музичної школи ім.В.Т.Борисова відділу сольного співу (викладач Бараннік О.В.);

Юкальчука Любомира — кращого читача районної дитячої бібліотеки.

3. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) видатки на нагородження провести за рахунок коштів міського бюджету.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

      Заступник міського голови                                        В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                            Богодухів                               № 101

Про організацію обліку дітей дошкільного

віку у 2017 році 

З метою забезпечення проведення обліку дітей дошкільного віку, на виконання частини 1 статті 14 Закону України «Про освіту», частини 2 статті 19 Закону України «Про дошкільну освіти», постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 “Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку”, листа Міністерства освіти і науки України від 28.04.2015 №1/9-215 «Щодо обліку дітей дошкільного віку», керуючись пунктом 4 статті 32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Богодухівським дошкільним навчальним закладам вести облік дітей дошкільного віку від 0 до 6 років, відповідно до закріпленої території обслуговування (рішення виконавчого комітету від 20.04.2017 №61).

2. Завідувачам дошкільних навчальних закладів надати уточнені списки дітей дошкільного віку на погодження до міської ради до 01.08.2017 року.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Заступник міського голови                                         В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

30.05.2017

Богодухів

№ 102

 

Про порушення клопотання щодо присвоєння почесного звання України «Мати – героїня» Обнявко Лілі Іванівні

 

На виконання указу Президента України від 29.06.2001 № 476/2001 «Про почесні звання України» (із змінами), керуючись статтею 39 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Підтримати кандидатуру Обнявко Лілі Іванівни, матері шістьох дітей, на присвоєння Почесного звання України «Мати-героїня».

2. Порушити клопотання перед Богодухівською районною державною адміністрацією про присвоєння почесного звання України «Мати – героїня» Обнявко Лілі Іванівні, 1984 р.н., що проживає за адресою: м.Богодухів, вул.Урицького, 32, яка народила шістьох дітей та виховала до восьмирічного віку п’ятьох дітей, за вагомий особистий внесок у виховання дітей у сім’ї, створення сприятливих умов для здобуття дітьми освіти, розвитку їх творчих здібностей, формування високих духовних і моральних якостей.

 

Заступник міського голови         В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017

  Богодухів

               № 103

 

Про присвоєння поштових адрес

 

Розглянувши заяву Т__, яка мешкає за адресою: м.Богодухів, вул.____, буд._, кв._ щодо присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна (квартирі №1), розташованій у трьохквартирному житловому будинку за адресою: м.Богодухів, вул.___, заяву Г___, яка мешкає за адресою: м.Богодухів, вул.___ щодо присвоєння поштової адреси ½ частині житлового будинку розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___,  інші надані ними документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 29.05.2017 №4, з метою упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна на території Богодухівської міської ради, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити протокол засідання комісії виконавчого комітету Богодухівської міської ради щодо присвоєння чи зміни поштових адрес від 29.05.2017 № 4 (додається).

2. Присвоїти поштову адресу: м.Богодухів, вул.___, об’єкту нерухомого майна (квартирі №1), розташованій у трьохквартирному житловому будинку за адресою: м.Богодухів, вул.___, що належить Т____, згідно з свідоцтвом про право на спадщину від 06.12.2007.

3. Присвоїти поштову адресу: м.Богодухів, вул.___, об’єкту нерухомого майна ½ частини житлового будинку, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___, яка належить Г____, згідно з рішенням Богодухівського районного суду серія та номер: ____, виданого 05.03.2014.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

 

Заступник міського голови                                            В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05. 2017                                       Богодухів                                    № 104

 

Про затвердження проектно-кошторисної документації

Розглянувши лист директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В. від  30.05.2017 № 194 щодо затвердження проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Реконструкція водопроводу по пл.Незалежності в м.Богодухові Харківської області», наданий ПП «НЕОНЕТА», керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити проектно-кошторисну документацію на реконструкцію водопроводу по пл.Незалежності в м.Богодухові в сумі 189,252 тис. грн., в тому числі:

- будівельні роботи – 130,475 тис. грн.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

 

Заступник міського голови                                            В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                    Богодухів                      №105

 

Про затвердження ліміту використання води

на 2017 рік

 

Розглянувши листи та заяви керівників підприємств усіх форм власності, фізичних осіб підприємців та приватних підприємців щодо затвердження ліміту використання води на 2017 рік, узгоджений з Харківським регіональним управлінням водних ресурсів, погоджених КП «Богодухіввода», відповідно до статті 25 Водного Кодексу України, Наказу Міністерства природи від 16.03.2015 №78, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.04.2015 №382/26827, на підставі Порядку ведення державного обліку водокористування, керуючись статтею 40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

ВИРІШИВ :

1. Затвердити ліміти використання води на 2017 рік:

1) ТОВ «МК М’ясний» (додається);

2) Стеріоні Л.А. (кафе «Сосновий бор»(додається);

3) ФОП Мирошниченко О.Г.  (додається);

4) ФОП Панов О.Ф. (додається);

5) Гапоненко С.Ю. (додається).

2. Затвердити уточнення розрахунку ліміту використання води на 2017 рік Богодухівського району електричних мереж в частині 2 «Плануємий баланс водоспоживання» в графі «Скинуто (вигріб)» з 96 м3 на 551,54 м3.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків та директора КП “Богодухіввода” Слесарєва В.В.

 

 

Заступник міського голови                                            В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

30.05.2017

Богодухів

№106

Про забезпечення дровами

З метою соціального захисту та поліпшення матеріального становища жителів міста, які опинилися в складній життєвій ситуації, учасників бойових дій в зоні проведення  антитерористичної операції, що звернулися із заявою про забезпечення дровами, керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Богодухівському КП «Богодухівжитло» забезпечити завезення 2-х складометрів дров із запасів від спиляння дерев по місту, а саме:

№ з/п

П.І.П.

Статус

Адреса

1.

К Уч.бойових дій м.Богодухів, вул.

2.

І Уч.АТО м.Богодухів, пл.

3.

Т Уч.бойових дій м.Богодухів, вул.

4.

Т пенсіонерка м.Богодухів, вул.

5.

С пенсіонерка м.Богодухів, вул.

6.

Х пенсіонер м.Богодухів, вул.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків та начальника КП «Богодухівжитло» Дубинку С.М.

Заступник міського голови                                             В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017

Богодухів

         № 107

 

Про дозвіл В___ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___

 

Розглянувши заяву В________ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___ та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, керуючись ст. 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити В___ підключити домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___ до централізованої системи водопостачання, яка проходить по вул.___, при умові виконання технічних умов, розроблених КП «Богодухіввода».

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати В____встановити водяний лічильник.

7. Надати В____ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням та прокладання водопровідних труб до домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул._______ (додаток – дозвіл №6).

8. Контроль за підключенням домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.____ до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

9. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

 

Заступник міського голови                                 В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017

Богодухів

         № 108

 

Про дозвіл І___ на підключення до централізованої системи водопостачання квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, вул._____

 

Розглянувши заяву І___ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, вул.____ та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, керуючись статтею 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити І____ підключити квартиру №2, розташовану за адресою: м.Богодухів, вул.____ до централізованої системи водопостачання, яка проходить по вул._____, при умові виконання технічних умов, розроблених КП «Богодухіввода».

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати І_____ встановити водяний лічильник.

7. Надати І____ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням та прокладання водопровідних труб до квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, вул.____  (додаток – дозвіл №8).

8. Контроль за підключенням квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, вул.____ до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

9. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Заступник міського голови                                              В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017

Богодухів

         № 109

 

Про дозвіл Х____ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.____

 

Розглянувши заяву Х____ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.____ та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, керуючись ст. 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити Х____ підключити домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___ до централізованої системи водопостачання, яка проходить по вул.___, при умові виконання технічних умов, розроблених КП «Богодухіввода».

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати Х____ встановити водяний лічильник.

7. Надати Х____ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням та прокладання водопровідних труб до домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул._______  (додаток – дозвіл №7).

8. Контроль за підключенням домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул._____ до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

9. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Заступник міського голови                                           В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

­­30.05.2017                    Богодухів                        №110

 

Про надання дозволу на порушення обєкту

благоустрою на території міста Богодухова

АК «Харківобленерго» Богодухівський РЕМ

Розглянувши заяву начальника Богодухівський РЕМ Говорухи С.М. про надання дозволу на порушення об’єкту благоустрою за адресою: м.Богодухів, вул.Третяківська, 13 (повз проїжджої частини) для проведення ремонту із заміною пошкодженої ділянки кабельної лінії 10 кВ, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись підпунктом 17 пункту а) статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

  В И Р І Ш И В:

1. Надати дозвіл Богодухівському РЕМ (начальник Говоруха С.М.) на порушення об’єкту благоустрою за адресою: м.Богодухів, вул.Третяківська, 13 (повз проїжджої частини) для проведення ремонту із заміною пошкодженої ділянки кабельної лінії 10 кВ  (додаток – дозвіл № 9).

2. Встановити термін дії даного дозволу – до 01.05.2017 року.

3. Богодухівський РЕМ (начальник Говоруха С.М.) зобов’язаний привести об’єкт благоустрою у належний стан з відновленням покриття (при його наявності) після закінчення проведення ремонтних робіт або у випадках, передбачених пунктом 2 частини другої статті 19 Закону України “Про благоустрій населених пунктів”, сплатити його відновну вартість.

4. Контроль за виконанням заявником благоустрою території після завершення земляних робіт, пов’язаних з порушенням об’єкту благоустрою, покласти на КП «Богодухівжитло».

Заступник міського голови                                          В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                      Богодухів                     №111

 

Про надання дозволу Б___ на реєстрацію місця проживання

 

Розглянувши заяви Б____ щодо надання дозволу на реєстрацію місця проживання на житловій площі за адресою: м.Богодухів, вул.___ та Б____, основного наймача вказаної житлової площі, керуючись Правилами реєстрації місця проживання, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207, Житловим Кодексом Української РСР, статтею 40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

ВИРІШИВ :

 

Надати дозвіл Б____ на реєстрацію місця проживання на житловій площі за адресою: м.Богодухів, вул.____.

 

 

 

Заступник міського голови                                            В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                  Богодухів               № 112

Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, та порядку відшкодування цих витрат

 

Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Затвердити:

-    розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 1);

-    порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 2);

-    зразок рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 3).

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Богодухівської міської ради Щербак А.М. та головного бухгалтера централізованої бухгалтерії міської ради Дереведмедь Т.В.

 

Заступник міського голови                                   В.ВОРВУЛЬ

 

Додаток 1
рішення виконавчого комітету

Богодухівської міської ради
від 30.05.2017 №______

РОЗМІР

фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію

Послуга, що надається

Фактичні норми витрат

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) 0,05 % від мінімальної заробітної плати за 1 аркуш
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) 0,1 % від мінімальної заробітної плати за 1 аркуш
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) 0,3 % від мінімальної заробітної плати за 1 аркуш

 

*розмір мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання та друку документів.

 

Керуючий справами виконавчого

комітету міськради                                                               А.ЩЕРБАК

 

Додаток 2
рішення виконавчого комітету

Богодухівської міської ради
від 30.05.2017 №______

 

ПОРЯДОК

відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію

 

1.        Цим Порядком визначається механізм відшкодування запитувачами
інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що
надаються Богодухівською міською радою за запитами на інформацію.

2.        Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк
документів, що надаються за запитами на інформацію, застосовується у
випадку, коли міська рада є належним розпорядником інформації.

3. Відповіді на запити на інформацію надаються безкоштовно:

- запитувачу інформації, що становить суспільний інтерес;

- якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;

- особі у разі надання інформації про неї.

4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки. Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається централізованою бухгалтерією Богодухівської міської ради на підставі доповідної записки, наданої виконавцем запиту на публічну інформацію. У розмір відшкодування витрат на копіювання або друк (виготовлення) документів, що надаються за запитами на інформацію, також враховуються витрати, пов’язані із скануванням або іншою комп’ютерною обробкою цих документів. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.

5. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь і запитувач надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов’язаних з наданням відповіді та обрахованих згідно з цим Порядком, відповідь надається в установлений законом строк.

У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь, але запитувач не надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов’язаних з наданням відповіді, обрахунок цих витрат здійснюється централізованою бухгалтерією Богодухівської міської ради на підставі доповідної записки, наданої виконавцем запиту на публічну інформацію.

Рахунок на відшкодування витрат надсилається секретарем керівника запитувачу в установлений Законом строк для відповіді на запит на інформацію (5 робочих днів з дня отримання запиту).

У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію не можна визначити заздалегідь, виконавець запиту на публічну інформацію, зважаючи на значний обсяг відповіді за запитом на інформацію, готує запитувачу лист-повідомлення та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат, і передає дані документи секретарю керівника для відправлення запитувачу (за належністю).

6. Відповідь на запит надається після отримання документів, що підтверджують повну оплату витрат, пов’язаних з наданням відповіді. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням відповіді за запитом на інформацію. У разі ненадходження у місячний строк документів, що підтверджують повну оплату витрат, у журналі реєстрації вхідної кореспонденції інформаційних запитів міської ради робиться позначка про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію та направляється повідомлення запитувачу про таку відмову. Запитувач має здійснити оплату витрат протягом 5 календарних днів з дня отримання рахунку на відшкодування витрат, перерахувавши кошти через будь-яку фінансову установу, зручну для запитувача.

 

 

  Керуючий справами виконавчого

  комітету міської ради                                                  А.ЩЕРБАК

 

 

Додаток 3
рішення виконавчого комітету

Богодухівської міської ради
від 30.05.2017 №112

РАХУНОК

на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію

 

Надавач послуг: Богодухівська міська рада

 

Реєстраційний рахунок: 35416002035523

МФО банку: 851011 ГУДКСУ в Харківській області

Код ЄДРПОУ: 04058640

РАХУНОК №___

від «____»_______________2017р.

 

Найменування

Вартість виготовлення 1 арк.

(без ПДВ), грн.

Кількість аркушів,

од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію      
РАЗОМ:      

 

Всього до сплати: __________________________________________________

 

                    _________________________________________________

                                               (сума прописом)

Керуючий справами виконавчого

комітету міської ради                                                  А.ЩЕРБАК

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                       Богодухів                             № 113

 

Про надання дозволу Бабенко Марині Олександрівні на погашення технічної та правової документації на житловий будинок за адресою: м.Богодухів, вул.Оксенича, 12А

 

Розглянувши заяву Бабенко Марини Олександрівни про надання дозволу на погашення технічної та правової документації на зруйнований житловий будинок за адресою: м.Богодухів, вул.Оксенича, 12 та висновок КП «Богодухівське БТІ»  від 25.05.2017, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

Надати дозвіл Бабенко Марині Олександрівні на погашення технічної та правової документації на знесений житловий будинок за адресою: м.Богодухів, вул.Оксенича, 12, що належав в рівних частках Гриненко Уляні Назарівні, згідно з свідоцтвом про право власності, виданого 15.02.1964 Богодухівським міськкомгоспом на підставі рішення виконкому міськради від 04.02.1964 та Гриненко Марії Ксенофонтівні, згідно з договором дарування посвідченого 22.04.1969 Богодухівською держнотконторою реєстр.№727.

 

Заступник міського голови                                     В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                    Богодухів                                № 114

 

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Гагаріна, 7

 

Розглянувши заяву Ш___ щодо надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.____, взявши до уваги акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 24.05.2017 №15, у зв’язку з загрозою руйнування даху будинку та електромережі, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 року № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» зі змінами, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. КП «Богодухівжитло» виконати видалення зелених насаджень у кількості 1 одиниці (береза).

2. Надати ордер на видалення зелених насаджень, згідно з актом.

3. Зобов’язати КП «Богодухівжитло»:

1) Провести видалення зелених насаджень зазначеного у пункті 1 цього рішення.

2) Вжити заходів щодо дотримання техніки безпеки при виконанні робіт та збереження майна, що знаходиться поряд з насадженнями, які підлягають видаленню.

3) В триденний термін привести в належний стан територію після видалення зелених насаджень.

4. Дрова, що утворюються від видалення аварійних дерев, надати соціально незахищеним верствам населення, відповідно до прийнятих виконкомом рішень.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет міської ради.

 

 

Заступник міського голови                                          В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                    Богодухів                                 № 115

 

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Бєляєва, 1

 

Розглянувши заяву О____ щодо надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Бєляєва, 1, взявши до уваги акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 24.05.2017 №14, у зв’язку з небезпекою для життя, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 року № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» зі змінами, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. КП «Богодухівжитло» виконати видалення зелених насаджень у кількості 3 одиниць (верби).

2. Надати ордер на видалення зелених насаджень, згідно з актом.

3. Зобов’язати КП «Богодухівжитло»:

1) Провести видалення зелених насаджень зазначеного у пункті 1 цього рішення.

2) Вжити заходів щодо дотримання техніки безпеки при виконанні робіт та збереження майна, що знаходиться поряд з насадженнями, які підлягають видаленню.

3) В триденний термін привести в належний стан територію після видалення зелених насаджень.

4. Дрова, що утворюються від видалення аварійних дерев, надати соціально незахищеним верствам населення, відповідно до прийнятих виконкомом рішень.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет міської ради.

 

 

Заступник міського голови                                          В.ВОРВУЛЬ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                         Богодухів                                     № 116

 

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Чалого, 11

 

Розглянувши заяву Б___ щодо надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Чалого, 11, взявши до уваги акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 24.05.2017 №13, у зв’язку з небезпекою для життя та загрозою руйнування будинку, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 року № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» зі змінами, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. КП «Богодухівжитло» виконати видалення зелених насаджень у кількості 1 одиниць (шовковиця).

2. Надати ордер на видалення зелених насаджень, згідно з актом.

3. Зобов’язати КП «Богодухівжитло»:

1) Провести видалення зелених насаджень зазначеного у пункті 1 цього рішення.

2) Вжити заходів щодо дотримання техніки безпеки при виконанні робіт та збереження майна, що знаходиться поряд з насадженнями, які підлягають видаленню.

3) В триденний термін привести в належний стан територію після видалення зелених насаджень.

4. Дрова, що утворюються від видалення аварійних дерев, надати соціально незахищеним верствам населення, відповідно до прийнятих виконкомом рішень.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет міської ради.

 

 

Заступник міського голови                                          В.ВОРВУЛЬ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                    Богодухів                                № 117

 

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Космічна, 1/4

 

Розглянувши заяву голови ОСББ «Космос ¼» щодо надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Космічна, 1/4, взявши до уваги акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 24.05.2017 №12, у зв’язку з небезпекою для життя мешканців будинку, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 року № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» зі змінами, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. КП «Богодухівжитло» виконати видалення зелених насаджень у кількості 3 одиниць (тополі).

2. Надати ордер на видалення зелених насаджень, згідно з актом.

3. Зобов’язати КП «Богодухівжитло»:

1) Провести видалення зелених насаджень зазначеного у пункті 1 цього рішення.

2) Вжити заходів щодо дотримання техніки безпеки при виконанні робіт та збереження майна, що знаходиться поряд з насадженнями, які підлягають видаленню.

3) В триденний термін привести в належний стан територію після видалення зелених насаджень.

4. Дрова, що утворюються від видалення аварійних дерев, надати соціально незахищеним верствам населення, відповідно до прийнятих виконкомом рішень.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет міської ради.

 

 

Заступник міського голови                                          В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                    Богодухів                                 № 118

 

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Центральна, 245 (Забродівське водосховище)

 

Розглянувши заяву лист КП «Богодухівжитло» від 11.05.2017 №185 щодо надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  вул.Центральна, 245 (Забродівське водосховище), взявши до уваги акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 24.05.2017 №11, у зв’язку з очищенням сухого та низового укосу греблі Забродівського водосховища, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 року № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» зі змінами, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. КП «Богодухівжитло» виконати видалення зелених насаджень у кількості 4 одиниць (4 верби, 1 бересток).

2. Надати ордер на видалення зелених насаджень, згідно з актом.

3. Зобов’язати КП «Богодухівжитло»:

1) Провести видалення зелених насаджень зазначеного у пункті 1 цього рішення.

2) Вжити заходів щодо дотримання техніки безпеки при виконанні робіт та збереження майна, що знаходиться поряд з насадженнями, які підлягають видаленню.

3) В триденний термін привести в належний стан територію після видалення зелених насаджень.

4. Дрова, що утворюються від видалення аварійних дерев, надати соціально незахищеним верствам населення, відповідно до прийнятих виконкомом рішень.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет міської ради.

 

 

Заступник міського голови                                          В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                    Богодухів                                № 119

 

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  від вул.Варанкіна до вул.Лозівської

 

 

Розглянувши заяву лист КП «Богодухівжитло» від 11.05.2017 №185 щодо надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  від вул.Варанкіна до вул.Лозівської, взявши до уваги акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 24.05.2017 №10, у зв’язку з очищенням русла р.Дем’янівка, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 року № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» зі змінами, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. КП «Богодухівжитло» виконати видалення зелених насаджень у кількості 6 одиниць (тополі).

2. Надати ордер на видалення зелених насаджень, згідно з актом.

3. Зобов’язати КП «Богодухівжитло»:

1) Провести видалення зелених насаджень зазначеного у пункті 1 цього рішення.

2) Вжити заходів щодо дотримання техніки безпеки при виконанні робіт та збереження майна, що знаходиться поряд з насадженнями, які підлягають видаленню.

3) В триденний термін привести в належний стан територію після видалення зелених насаджень.

4. Дрова, що утворюються від видалення аварійних дерев, надати соціально незахищеним верствам населення, відповідно до прийнятих виконкомом рішень.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет міської ради.

 

Заступник міського голови                                          В.ВОРВУЛЬ

 

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

30.05.2017                   Богодухів                                 №120

 

Про затвердження індивідуальних технологічних нормативів використання питної води для пункту водопостачання на станції Богодухів виробничого підрозділу «Сумське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця»

 

Розглянувши листи виробничого підрозділу «Сумське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця» від 02.11.2016 №1885/7, від 04.04.2017 №545/7, від 26.05.2017 №891/7 про затвердження поточних індивідуальних технологічних нормативів використання питної води для пункту водопостачання станції Богодухів, погоджених Департаментом екології природних ресурсів Харківської ОДА, Сектором в Харківській області Державного агентства водних ресурсів України, керуючись статтею 29 Закону України «Про питну воду і питне водопостачання в Україні», статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити для пункту водопостачання на станції Богодухів виробничого підрозділу «Сумське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця» індивідуальні технологічні нормативи використання питної води піднятої із свердловини.

2. Це рішення направити до виробничого підрозділу «Сумське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця».

 

Заступник міського голови                                            В.ВОРВУЛЬ