28 грудня 2017 року

Переглядiв: 76

РЕЄСТРАЦІЯ  РІШЕНЬ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

БОГОДУХІВСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

за 28 грудня 2017 року

 

№ з/п

Назва питань, що розглядалися

Номер рішення

Про виконання плану роботи виконкому міської ради за 2017 рік

№278

Про затвердження плану роботи на I півріччя 2018 року

№279

Про прогноз міського бюджету на 2019 та 2020 роки

№280

Про роботу з контрольними документами

№281

Про затвердження Положення з присудження стипендій міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді та внесення змін до складу організаційного комітету з присудження персональних стипендій міської ради «Надія  Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді

№282

Про преміювання завідувачів дошкільних навчальних закладів Богодухівської міської ради

№283

Про затвердження заходів щодо  запобігання загибелі людей на водних об’єктах Богодухівської міської ради у зимовий період 2017 — 2018 років

№284

Про організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру у 2018 році

№285

Про затвердження акту приймання-передачі до комунальної власності територіальної громади Богодухівської міської ради водопроводу, збудованого  силами вуличного товариства «Залужок-вода»

№286

Про затвердження акту приймання-передачі до комунальної власності територіальної громади Богодухівської міської ради водопроводу, збудованого  силами вуличного товариства «Водограй»

№287

Про встановлення тарифу на теплову енергію для ТОВ “Альтернативні системи опалення”

№288

Про встановлення відкоригованого тарифу на теплову енергію для ТОВ “РЕГІОН ТЕХСЕРВІС”

№289

Про затвердження лімітів на використання води та скид стічних вод

№290

Про затвердження ліміту використання води на 2018 рік

№291

Про затвердження лімітів на скид стічних вод у міську систему каналізації

№292

Про розгляд звернення _____.

№293

Про затвердження штатного розпису КП «Богодухіввода»

№294

Про затвердження штатного розпису КП «Богодухівжитло»

№295

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

28.12.2017                              Богодухів                       № 278

Про виконання плану роботи виконкому міської ради за 2017 рік

 Заслухавши інформацію керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М. про виконання плану роботи виконкому за 2017 рік, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М. «Про виконання плану роботи виконкому за 2017 рік» взяти до відома.

2. Членам виконавчого комітету міської ради забезпечити виконання плану роботи виконкому на I півріччя 2018 року.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 

Міський голова       оригінал підписано                                           М.ГОЛУБ

 Додаток

до рішення виконкому міської ради

від 28.12.2017 №278

 

 Інформація

про виконання плану роботи виконкому за 2017 рік

Виконавчий комітет, що утворений рішенням міської ради від 18.11.2015 №2-VII в кількості 17 осіб на чолі з міським головою, здійснює свою діяльність на основі власних та делегованих повноважень, передбачених статтями 27-40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та чинного законодавства.

Основною формою роботи виконавчого комітету є його засідання. Виконавчий комітет Богодухівської міської ради організовує свою роботу на підставі планів. В план роботи виконавчого комітету включається перелік питань, що визначають життєдіяльність міста. Регламентом виконавчого комітету передбачається одне засідання виконкому на місяць, яке проводиться у третій четвер кожного місяця. В разі необхідності можуть бути проведені позачергові засідання.

План роботи виконавчий комітет Богодухівської міської ради включає в себе перелік питань для розгляду:

- на засіданнях виконавчою комітету,

- графік засідань дорадчих органів виконавчого комітету міської ради;

- перелік питань для розгляду на нарадах при міському голові;

- здійснення контролю за виконанням розпоряджень голови РДА;

- рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, які знаходяться на контролі у міського голови, заступників міського голови та керуючого справами виконкому;

- терміни відзначення державних, професійних свят та урочистостей;

- графіки особистого прийому громадян;

При плануванні роботи враховувались пропозиції заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету, членів виконкому, доручення голови РДА та міського голови, поточні проблемні питання, що виникають в процесі діяльності міської ради і потребують більш детального вивчення.

Впродовж звітного періоду проведено 13 засідань виконкому міської ради, на яких прийнято 297 рішень.

Найбільшу частку становить питання: комунальні -184, екології – спилення аварійних дерев – 25, соціального захисту (надання матеріальної допомоги, забезпечення дровами) — 66, квартирного обліку та житлових — 11, присвоєння та впорядкування поштових адрес будівель -18, фінансових планів та господарської діяльності комунальних підприємств -20, освіти (харчування та перебування дітей в ДНЗ) -51, бюджетної дисципліни – 5, тарифної політики — 6 тощо.

Значну увагу на засіданнях виконавчого комітету приділено розгляду питань фінансово-бюджетної дисципліни: виконання дохідної та видаткової частини міського бюджету за підсумками кожного кварталу. Важливими для громадян були рішення виконкому щодо сприяння у вирішенні соціальних питань учасників АТО та членів їх сімей: надання матеріальної допомоги, звільнення від батьківської плати за перебування дітей у ДНЗ.

Планом роботи виконкому на 2017 рік було визначено розглянути, як основні, такі питання:

1. Про схвалення Програми соціально-економічного розвитку м.Богодухова на 2017 рік та виконання за 2016 рік.
2. Про схвалення цільових міських програм на 2017 рік та хід їх виконання.
3. Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до міської ради та комунальних підприємств у 2016 році та в I півріччі 2017 року.
4. Про облік громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов.
5. Про виконання міського бюджету за 2016 рік та щоквартально у 2017 році.
6. Звіти директора «Богодухіввода» та начальника КП «Богодухівжитло» про підсумки фінансово-господарської діяльності підприємств за 2016 рік та погодження фінансово-господарських планів на 2017 рік.
7. Про виконання делегованих повноважень за 2016 рік
8. Про стан укладання договорів про пайову участь у розвиток інфраструктури Богодухівської міської ради з замовниками будівництва, надходження до бюджету коштів пайової участі та їх цільове використання.
9. Про заходи з благоустрою та санітарної очистки міста м.Богодухова на 2017 рік
10. Про надходження до бюджету місцевих податків та зборів за 2016 рік.
11. Про підсумки роботи комунальних підприємств «Богодухівжитло», «Богодухіввода», ДНЗ міста в осіньо-зимовий період та завдання щодо підготовки до опалювального сезону 2016-2017 роки
12. Про стан розрахунків населення за спожиті комунальні послуги.
13. Про підготовку місць масового відпочинку.
14. Про стан забезпечення ремонту доріг міста Богодухова.
15. Про діяльність колегіальних та дорадчих допоміжних органів виконавчого комітету міської ради.

8 рішень виконавчого комітету поставлено на контроль.

Перелік рішень виконавчого комітету оприлюднювалися на офіційному веб-порталі Богодухівської міської ради. Скарг, зауважень, пропозицій від громадян до оприлюдненого переліку рішень виконкому не надходило. При оприлюдненні рішень виконкому забезпечується захист персональних даних громадян.

Засідання колегіальних та дорадчих органів при виконавчому комітеті проводилися відповідно до планів роботи. За звітний період проведено:

-  6 засідань житлової комісії;

- 7 засідань комісії з присвоєння чи зміни поштових адрес;

- 10 засідань адміністративної комісії;

- 10 засідань комісії з надання матеріальної допомоги громадянам, які опинилися у скрутному становищі;

- 3 засідання робочого органу з питань діяльності в галузі зовнішньої реклами;

- 6 засідання комісії з розгляду земельних спорів.

Від Богодухівської райдержадміністрації на виконання надійшло 124 документи (на контролі 43), з них:

- розпоряджень голови РДА         — 6;

- листів                                       — 36;

- доручень                                  - 1.

Богодухівська районна рада надіслала — 18 документів (на контролі 4).

За звітний період міським головою видано розпоряджень:

1) з основної діяльності — 104,

2) з особового складу — 71,

3) про надання щорічних оплачуваних відпусток – 66,

4) про короткострокові відрядження — 29,

5) адміністративно-господарських – 12.

Спеціалістами виконкому за зверненнями мешканців міста підготовлено та видано за звітний період 7824 (7546) довідок (про склад сім’ї, місце реєстрації особи, з земельних питань), що на 278 більше аналогічного періоду 2016 року.

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» в 2017 році послугу з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання отримали 2661 громадян із них 1755(прописаних), 906(виписаних) членів територіальної громади, видано 1206 довідок з цих питань.

У Верховній Раді України знаходиться на розгляді проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації та наближення до громадян адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», відповідно до якого органи місцевого самоврядування одержать повноваження реєстрації актів цивільного стану, що надасть можливість розширити спектр адміністративних послуг.

На протязі 2017 року виконавчий комітет міської ради був організатором низки масових заходів: проведення свят Водохреща, Масляної, Івана Купала, Дня працівників комунального господарства побутового обслуговування населення, у рамках заходів до 72-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі, проведено міську військово-спортивну гру, присвячену пам’яті воїна-інтернаціоналіста Віталія Сахна, за участі навчальних закладів міста Богодухова, святкування Дня міста,  проведено низку спортивних заходів: пляжний волейбол, змагання з тенісу, шахів, шашок.

У виконавчому комітеті проводиться відповідна робота щодо кадрових питань. Вона спрямована на забезпечення реалізації кадрової політики, вживаються конкретні заходи щодо удосконалення кадрового потенціалу. Робота здійснюється відповідно до річних та щомісячних планів. Сформований та затверджений розпорядженням міського голови кадровий резерв. Працівники апарату в Харківському регіональному інституті державного управління національної академії державного управління при Президентові України постійно підвищують кваліфікацію. У 2017 році чотири посадові особи підвищили кваліфікацію.

У лютому 2017 року проведено щорічну оцінку виконання посадовими особами місцевого самоврядування посадових обов’язків і завдань за підсумками 2016 року, що виявило компетентність та службову відповідальність працівників.

Особисті прийоми громадян проводилися міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому, відповідно до затвердженого графіку.

Враховуючи вищевикладене, слід вважати, що план роботи виконавчого комітету Богодухівської міської ради за 2017 рік виконано у повному обсязі.

 

Керуючий справами виконкому міської ради                А.Щербак

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

28.12.2017                           Богодухів                                  № 279

 

Про затвердження плану роботи на I півріччя 2018 року

 

Відповідно до статті 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламенту виконавчого комітету міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 22.12.2015 №17, з метою ефективного впровадження заходів щодо покращення життєдіяльності територіальної громади міста, вдосконалення системи планування діяльності виконавчого комітету Богодухівської міської ради, враховуючи пропозиції заступників міського голови та керуючого справами виконкому, виконком міської ради

         В И Р І Ш И В:

1. Затвердити календарний план засідань виконавчого комітету міської ради на I півріччя 2018 року: січень – 18, лютий – 15, березень – 15, квітень – 19, травень – 17, червень — 21.

2. Затвердити план роботи виконавчого комітету Богодухівської міської ради на I півріччя 2018 року, додається.

3. Заступникам міського голови Ворвулю В.В., Мальованій О.А. та керуючому справами виконкому міської ради Щербак А.М. забезпечити своєчасну і якісну підготовку питань на розгляд виконавчого комітету та виконання прийнятих рішень.

4. Керуючому справами виконкому міської ради Щербак А.М. в І півріччі 2018 року забезпечити проведення сходок громадян відповідно до графіка.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників міського голови Ворвуля В.В., Мальованої О.А., керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М., згідно з розподілом обов’язків.

 

Міський голова      оригінал підписано                                                 М.ГОЛУБ

  Додаток

до рішення виконкому міської ради

                                                                                                 від 28.12.2017 №____

ПЛАН РОБОТИ

виконавчого комітету Богодухівської міської ради

на І півріччя  2018 року

з/п

Зміст роботи

Термін    виконання

Відповідальні

за виконання

Доповідачі

1

2

3

4

5

І. ПИТАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ НА ЗАСІДАННІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЬКОЇ РАДИ

1. Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до міської ради та комунальних підприємств у 2017 році

18 січня

Щербак А.М. Щербак А.М.
2. Про облік громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов

18 січня

Щербак А.М. Щербак А.М.
3. Про виконання бюджету за 2017 рік

18 січня

ДереведмедьТ.В. ДереведмедьТ.В.
4. Звіт начальника КП «Богодухівжитло» про підсумки фінансово-господарської діяльності підприємства за 2017 рік та погодження фінансово-господарського плану комунального підприємства на 2018 рік

15 лютого

Ворвуль В.В. Дубинка С.М.
5. Звіт начальника КП «Богодухіввода» про підсумки фінансово-господарської діяльності підприємства за 2017 рік та погодження фінансово-господарського плану комунального підприємства на 2018 рік

15 лютого

Ворвуль В.В. Слесарєв В.В.
6. Про виконання Програми економічного та соціального розвитку населених пунктів Богодухівської міської ради за 2017 рік

15 березня

Ворвуль В.В. Ворвуль В.В.
7. Про організацію роботи щодо обліку та утримання пам’ятних знаків

15 березня

Мальована О.А. Мальована О.А.
8. Про заходи з благоустрою та санітарної очистки міста м.Богодухова на 2018 рік

15 березня

Ворвуль В.В.Дубинка С.І. Ворвуль В.В.
9. Про виконання делегованих повноважень за 2017 рік

19 квітня

Щербак А.М. Щербак А.М.
10. Про виконання бюджету за I квартал 2018 року

19 квітня

ДереведмедьТ.В Дереведмедь Т.В.
11. Про підсумки роботи комунальних підприємств «Богодухівжитло», «Богодухіввода», ДНЗ міста в осіньо-зимовий період та завдання щодо підготовки до опалювального сезону 2017-2018 роки

19 квітня

Ворвуль В.В.Мальована О.А.Дубинка С.І.Слесарєв В.В.Завідувачі ДНЗ Ворвуль В.В.Мальована О.А.
12. Про забезпечення утримання в належному стані кладовищ та надання ритуальних послуг

19 квітня

Ворвуль В.В.Дубинка С.М. Ворвуль В.В.
13. Про надходження до бюджету місцевих податків та зборів

17 травня

ДереведмедьТ.В. ДереведмедьТ.В.
14. Про надання адміністративних послуг

17 травня

Щербак А.М. Щербак А.М.
15. Про підготовку місць масового відпочинку

17 травня

Ворвуль В.В. Ворвуль В.В.
16. Про стан вуличного освітлення

21 червня

Ворвуль В.В. Ворвуль В.В.
17. Про забезпечення безпечної експлуатації дитячих ігрових та спортивних майданчиків на території Богодухівської міської ради

21 червня

Ворвуль В.В.Мальована О.А.Дубинка С.М. Ворвуль В.В.

ІІ. ПИТАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ В РОБОЧОМУ ПОРЯДКУ:

а) підготовка проектів рішень виконавчого комітету міської  ради

Про надання одноразової грошової допомоги

Протягом І півріччя

МальованаО.А.МіщенкоО.М. Мальована О.А.
Про розгляд житлових питань

Протягом І півріччя

Ворвуль В.В.Щербак А.М. Щербак А.М.
Про надання дозволу на підключення домоволодінь громадян міста до міського водопроводу

Протягом І півріччя

Щербак А.М.Слесарєв В.В. Щербак А.М.
Про надання дозволу на газифікацію домоволодінь громадян міста

Протягом І півріччя

Щербак А.М. Щербак А.М.
Про забезпечення дровами соціально-незахищених верств населення

Протягом І півріччя

Ворвуль В.В.Дубинка С.М. Ворвуль В.В.
Про затвердження маршрутів і графіків місцевого пасажирського транспорту

Протягом І півріччя

Ворвуль В.В.ГоворухаС.М. Ворвуль В.В.
Про надання дозволів на порушення об’єктів благоустрою

Протягом І півріччя

Ворвуль В.В. Ворвуль В.В.
Про видалення зелених насаджень на території міської ради

Протягом І півріччя

Ворвуль В.В.Дубинка С.М. Ворвуль В.В.

б) підготовка проектів розпоряджень міського голови

З основної діяльності

Протягом І півріччя

Щербак А.М. Щербак А.М.
З особового складу

Протягом І півріччя

Щербак А.М. Щербак А.М.
Про надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв’язку з навчанням

Протягом І півріччя

Щербак А.М. Щербак А.М.
Про стягнення, надання короткострокових відряджень працівникам

Протягом І півріччя

Щербак А.М. Щербак А.М.
З адміністративно-господарських питань

Протягом І півріччя

Щербак А.М. Щербак А.М.

ІІІ. Вивчення роботи підприємств, установ та організацій (у межах наданих повноважень)

Заслуховування звітів про роботу комунальних підприємств: «Богодухівжитло», «Богодухіввода»

Протягом І півріччя

Ворвуль В.В.Керівники комунальних служб Керівники комунальних служб
Про роботу комунальних дошкільних навчальних закладів міста (ДНЗ)

Протягом І півріччя

МальованаО.АЗавідувачі ДНЗ Мальована О.А.

IV. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОКУМЕНТІВ:

IV.І. Законів України

Про службу в органах місцевого самоврядування

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про місцеве самоврядування в Україні

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про доступ до публічної інформації

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про захист персональних даних

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за порушення законодавства про захист персональних даних

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про звернення громадян

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про запобігання корупції

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про охорону праці

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про захист прав споживачів

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про мови в Україні

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про зайнятість населення

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про охорону дитинства

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про сприяння соціальному ставленню та розвитку молоді в Україні

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про захист економічної конкуренції

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про оренду землі

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про оцінку землі

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про оренду державного та комунального майна

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про регулювання містобудівної діяльності

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про житлово-комунальні послуги

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань забезпечення жилими приміщеннями військовослужбовців та членів сімей військовослужбовців, які загинули під час виконання обов’язків військової служби

Протягом І півріччя

Посадові особи апарату міськради

ІV.ІІ. Указів (розпоряджень, доручень) Президента України

Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Протягом І півріччя

Щербак А.М.

ІV.ІІІ. Розпоряджень голови районної державної адміністрації

1

Про затвердження Плану заходів щодо запобігання і протидії корупції в Богодухівській районній державній адміністрації на 2018 рік

Протягом І півріччя

ЗіньковськаЗ.М.
Про проведення обліку дітей та учнів у Богодухівському районі

Протягом І півріччя

Щербак А.М.
Про заходи щодо безаварійного пропуску осіньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені в районі у 2017-2018 роках

Протягом І квартала

ДереведмедьТ.В.

ІV.ІV. Доручень голови районної державної адміністрації

Про соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

Постійно

Зіньковська З.М.Мальована О.А.Щербак А.М.
Про стан розрахунків споживачів за електричну енергію та природний газ

Січень 2018 року

Ворвуль В.В.
Про стан утримання та обслуговування електричних мереж району

Постійно

Ворвуль В.В.

ІV.IV. Рішень міської ради

  1. 1.
Про хід виконання Програми економічного та соціального розвитку населених пунктів Богодухівської міської ради за 2018 рік

Протягом півріччя

Зіньковська З.М.Ворвуль В.В.Мальована О.А.Щербак А.М.
  1. 2.
Про хід виконання цільових програм

Протягом півріччя

Зіньковська З.М.Ворвуль В.В.Мальована О.А.Щербак А.М.

ІV. VI. Рішень виконавчого комітету міської ради

Звіти керівників комунальних підприємств міста про підсумки фінансово-господарської діяльності за 2017 рік та погодження фінансових планів комунальних підприємств на 2018 рік

Протягом півріччя

Ворвуль В.В.
Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Богодухівської міської ради в 2017 році

Січень

Щербак А.М.
Про надходження до бюджету місцевих податків та зборів

Протягом півріччя

Моргун Л.М.ДереведмедьТ.В.

ІV.VІI. Розпоряджень міського голови

Про проведення атестації посадових осіб місцевого самоврядування

І квартал

Щербак А.М.

ІV. VІIІ.  Інших документів

Про надання інформації до Державного реєстру виборців

щомісячно

Щербак А.М.Банюліс І.В.
Про надання інформації до Богодухівського районного сектора ГУ Державної міграційної служби України в Харківській області

щомісячно

Щербак А.М.Банюліс І.В.
Про надання звітів до відділу статистики

щомісячно

Щербак А.М.

V. ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА, РОЗРОБКА ПРОГРАМ  

1

Проведення засідань постійно діючих при виконкомі комісій: При необхідност Ворвуль В.В.Мальована О.А.
житлової, адміністративної, з призначення матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення
з розгляду земельних спорів з приводу суміжного землекористування, щодо присвоєння чи зміни поштової адреси, з обстеження індивідуальних житлових будинків на предмет визначення їх технічного стану, з питань діяльності зовнішньої реклами, опікунська рада

VI. РОБОТА ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКИХ ВІДНОСИН,

ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ

Інформування населення міста через засоби масової інформації про діяльність виконавчого комітету

Постійно

Голуб М.В.Ворвуль В.В.МальованаО.А.
Організація сходок, виїзних прийомів громадян

Постійно

Голуб М.В.Ворвуль В.В.Щербак А.М.

VІI. РОБОТА З КАДРАМИ

Участь посадових осіб місцевого самоврядування Богодухівської міської ради в тематичних семінарах, навчаннях за професійною програмою в регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Постійно

Голуб М.В.Щербак А.М.

 

Навчання працівників апарату виконкому міської ради

Постійно

Щербак А.М.

 

VIIІ. НАРАДИ, УЧАСТЬ У  РАЙОННИХ ЗАХОДАХ  

Участь у нарадах при районній державній адміністрації

Протягом І півріччя

Голуб М.В.ЗіньковськаЗ.МВорвуль В.В.МальованаО.А.Щербак А.М.
Проведення семінарів, нарад з квартальними міста

Протягом І півріччя

Щербак А.М.
Проведення нарад із завідуючими комунальними дошкільними навчальними закладами міста

Протягом І півріччя

Голуб М.В.МальованаО.А.
Апаратні наради

Щопонеділка

Голуб М.В.
Наради міського голови з керівниками комунальних служб міста

Щоденно

Голуб М.В.Ворвуль В.В.

ІXУЧАСТЬ У ПІДГОТОВЦІ ТА ПРОВЕДЕННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ, УРОЧИСТОСТЕЙ, ВИСТАВОК ТОЩО

Проведення свята Водохреща

Січень

Голуб М.В.Ворвуль В.В., МальованаО.А.
Участь у проведенні свята Дня Соборності України

Січень

Голуб М.В.МальованаО.А.
Участь у проведенні дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав

Лютий

Голуб М.В.МальованаО.А.
Участь у проведенні свята Дня 8 Березня

Березень

Голуб М.В.МальованаО.А.
Підготовка і проведення свята Дня працівників комунального господарства і побутового обслуговування населення

Березень

Голуб М.В. Ворвуль В.В.,  МальованаО.А.
Участь у проведенні Всеукраїнського Дня працівників культури і аматорів народного мистецтва

Березень

Голуб М.В.МальованаО.А.
Участь у проведенні Дня довкілля

Квітень

Голуб М.В.Ворвуль В.В.
Участь у проведенні Дня Чорнобильської трагедії

Квітень

Голуб М.В.Ворвуль В.В.МальованаО.А.
Участь у проведенні Дня пам’яті та примирення і Перемоги над нацизмом у Європі

Травень

Голуб М.В. Ворвуль В.В.,  МальованаО.А.
Участь у проведенні заходів до Міжнародного дня захисту дітей

Червень

Голуб М.В.МальованаО.А.
Участь у проведенні Дня скорботи та вшанування пам’яті жертв війни в Україні

Червень

Голуб М.В. Ворвуль В.В.,  МальованаО.А.
Участь у проведенні свята Дня Конституції України

Червень

Голуб М.В. Ворвуль В.В.,  МальованаО.А.

 

Керуючий справами виконкому міської ради                                       А.Щербак

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

28.12.2017                                           Богодухів                                      №280

Про прогноз міського бюджету на 2019 та 2020 роки

Розглянувши прогноз міського бюджету на 2019 та 2020 роки, з метою виконання ст.21,76 Бюджетного Кодексу України, керуючись п.п.1 п.«а» ст.28, ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

Схвалити прогноз міського бюджету міста на 2019 та 2020 роки (додається).

 

Міський голова    оригінал підписано                                       М.ГОЛУБ

                                                                                     Додаток

  до рішення виконавчого комітету

   від  28.12.2017 №280

 

 ПРОГНОЗ

 бюджету міста Богодухова на 2019 та 2020 роки

Прогноз міського бюджету розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, міських цільових програм, з урахуванням особливостей складання розрахунків проектів місцевих бюджетів на 2018 рік і прогнозу на 2019–2020 роки  доведених листом Міністерства фінансів України від 01.08.2017 р. №05110-14-21/20701.

Під час розрахунків показників видатків враховані основні прогнозні макропоказники економічного та соціального розвитку та підвищення розмірів державних соціальних стандартів:

Показники

2018 рік

2019 рік

2020 рік

Розмір мінімальної заробітної плати:— з 1 січня року (гривні)

3723

4173

4425

— зростання до попереднього року (відсоток)

16,4

12,1

6

Розмір посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду Єдиної тарифної сітки:— з 1 січня року (гривні)

1762

1921

2073

— зростання до попереднього року (відсоток)

10,1

9

7,9

Для розрахунку потреби в коштах на оплату комунальних послуг й енергоносіїв (КЕКВ 2270) у 2018–2020 роках пропонується до обсягу коштів, які передбачені в бюджеті поточного року зі змінами, застосовувати коефіцієнт у середньому 1,1 з урахуванням такого:

КЕКВ

Назва

2018 рік

2019 рік

2020 рік

2271

Оплата теплопостачання

1,09

1,072

1,06

2272

Оплата водопостачання та водовідведення

1,09

1,072

1,06

2273

Оплата електроенергії

1,1

1,07

1,055

2274

Оплата природного газу

1,09

1,072

1,06

2275

Оплата інших енергоносіїв

1,09

1,072

1,06

Під час складання проектів місцевих бюджетів враховано в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ і послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.

При здійсненні розрахунків видатків враховано такі особливості, викладені в листах Міністерства фінансів України від 01.08.2017 № 05110-14-21/20701 «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів», від 19.09.2017 №05110-14-21/25184 «Щодо складання проектів місцевих бюджетів на 2018 рік»:

– індекс  споживчих  цін  (грудень  до  грудня   попереднього  року) становитиме 2018 рік 107 відсотків, 2019 рік 105,9 відсотків, 2020 рік 105 відсотків;

– індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) – 2018 рік 109 відсотків, 2019 рік 107,2 відсотків , 2020 рік 106 відсотків;

– розмір мінімальної заробітної плати: з 1 січня 2018 року –  3723 гривень, з 1 січня 2019 року – 4173 гривні, з 1 січня 2020 року – 4425 гривні;

– розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС з 1 січня 2018 року – 1762 гривні, з 1 січня 2019 року – 1921 гривні, з 1 січня 2020 року – 2073 гривні;

Для розрахунку потреби в коштах:

– фонд оплати праці працівників бюджетної сфери що утримуються за кошти міського бюджету, розраховано виходячи з посадових окладів за розрядами  із урахуванням обов’язкових виплат та доплат, включаючи доплату до мінімальної заробітної плати, індексації заробітної плати, надбавка за престижність педагогічним працівникам в розмірі 20% посадового окладу, виплата на оздоровлення педагогічним та технічним працівникам закладів освіти, винагорода та стимулювання працівників дошкільних навчальних закладів, працівникам міської ради враховано матеріальну допомогу на оздоровлення при наданні щорічної основної відпустки, матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань;

– на оплату комунальних послуг та енергоносіїв у 2018 році установами та організаціями, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету, пропонується до касових видатків за  2017 рік  з урахуванням середнього коефіцієнта до 2018 – 2020 роки – 1,1;

– видатки на продукти харчування на 2018 рік розраховагі шляхом очікуваного виконання дітоднів за 2017 рік   та очікуваної вартості  харчування дитини на день  з урахуванням середнього коефіцієнта  до 2019 рік – 1,059, до 2020 рік – 1,05;

– видатки за КЕКВ 2210-2220-2240-2280 прогнозуються на 2018 рік в обсягах, затверджених видатків на 2017 рік з приміненням коефіцієнту росту 1,07, на 2019 рік з коефіцієнтом росту до прогнозу 2018 року – 1,059 та на 2020 рік з коефіцієнтом 1,05 до 2019 року.

 

Врахую чи наведене вище загальний обсяг прогнозу міського бюджету складе:

Найменування

2019 рік

2020 рік

Загальний обсяг доходів

20020,0

22022,0

Загальний обсяг видатків

20020,0

22022,0

 

Головний бухгалтер                                             Т.Дереведмедь

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

28.12.2017

Богодухів

                     №281

Про роботу з контрольними документами

Організація роботи з контрольними документами в Богодухівській міській раді здійснюється в порядку, передбаченому інструкцією з діловодства, затвердженою розпорядженням міського голови.

Відповідальність за організацію і стан виконання контрольних документів несуть міський голова, заступники міського голови, керуючий справами виконкому міської ради. Оперативно-технічний контроль за додержанням установлених строків виконання документів, розпоряджень, доручень голови Богодухівської РДА, міського голови, рішень виконавчого комітету здійснює секретар керівника.

Постановка документів на контроль здійснюється на підставі письмових резолюцій міського голови та згідно термінів, які вказані у документах. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання, або які містять питання, що потребують вирішення.

На документи, на які відповідно до термінів подається інформація заводяться контрольні папки, які знаходяться у секретаря керівника.

Секретарем керівника здійснюється випереджувальний моніторинг виконання контрольних документів, керуючому справами виконкому міської ради надається інформація щодо доручень, які не виконані на поточну дату, та таких, що мають бути виконані впродовж наступного тижня.

Згідно вхідної реєстрації впродовж 2017 року в Богодухівській міській раді загалом надійшло 2315 документів.

З Богодухівської РДА надійшло 124 документів, з них:

- розпоряджень голови РДА 35 (контрольних 6),

‑ доручень 18 (контрольних 1),

- листів РДА, управлінь та відділів РДА 106 (контрольних 36).

З прокуратури Богодухівського району надійшло 2 листи (контрольних 0).

Прийнято рішень виконавчого комітету міської ради 297, (контрольних 8).

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 23.11.2017 №442 «Про стан організації роботи з контрольними документами у виконавчих комітетах місцевих рад району», відповідно до пунктів 13, 14, 15 Регламенту виконавчого комітету Богодухівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 22.12.2015 №17, з метою забезпечення належної організації роботи з контрольними документами, підвищення рівня виконавської дисципліни, удосконалення системи контролю та здійснення більш чіткого обліку всіх контрольованих  завдань  за  всіма  категоріями  документів, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Заступникам міського голови, керуючому справами виконкому міської ради:

1) взяти під особистий контроль своєчасність та якість виконання контрольних документів;

2) забезпечити своєчасне подання інформацій на виконання контрольних документів відповідно до встановлених термінів;

3) не допускати випадку надання інформацій з виконання контрольних документів в останній день визначеного строку;

4) забезпечити здійснення більш чіткого обліку всіх контрольних завдань за всіма категоріями документів, якісної та повноцінної підготовки інформації.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет Богодухівської міської ради.

 

Міський голова    оригінал підписано                                           М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

28.12.2017                                   Богодухів                            № 282

Про затвердження Положення з присудження

стипендій Богодухівської міської ради «Надія

Богодухова» творчій та обдарованій учнівській

молоді та внесення змін до складу організаційного

комітету з присудження персональних стипендій

Богодухівської міської ради «Надія  Богодухова»

творчій та обдарованій учнівській молоді

 

З метою морального та матеріального стимулювання творчої та обдарованої учнівської молоді, яка проживає на території Богодухівської міської ради, керуючись статтею 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити Положення про встановлення персональних стипендій Богодухівської міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді у новій редакції  (додаток 1).

2. Затвердити склад організаційного комітету з присудження персональних стипендій Богодухівської міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді виключивши Козловську Олену Володимирівну, а ввести Рубана Дмитра Олександровича (додаток 2).

3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету міської ради від 22.12.2015 № 23 «Про утворення організаційного комітету з присудження персональних стипендій міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді».

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

 

Міський голова     оригінал підписано                                         М.ГОЛУБ

                                                                     Додаток 1

до рішення виконкому міської ради

від 28.12.2017 року № 282

 

 ПОЛОЖЕННЯ

про встановлення персональних стипендій міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді

I. Загальні положення

1.1. Персональні стипендії Богодухівської міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді (далі — стипендії) встановлюються з метою морального та матеріального стимулювання творчої та обдарованої учнівської молоді, яка проживає на території Богодухівської міської ради.

1.2. Стипендії призначаються учням закладів загальної середньої освіти, вихованцям Центру дитячої та юнацької творчості, вихованцям КОМУНАЛЬНОГО ПОЧАТКОВОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МИСТЕЦЬКОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «БОГОДУХІВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА ім.В.Т.БОРИСОВА», учасникам клубних формувань комунального закладу Богодухівської районної ради «Районний будинок культури», вихованцям Комунального закладу Богодухівської районної ради «Дитячо-юнацька спортивна школа» у трьох номінаціях:

- «Інтелектуальний потенціал Богодухова» (учні 9-11 класів),

-  «Мистецький потенціал Богодухова» (діти з 10 до 18 років),

- «За значні спортивні досягнення»  (учні з 10 до 18 років).

1.3. Стипендії призначаються один раз на рік — у січні поточного року за підсумками минулого року та виплачуються в розмірі 400,0 грн. кожному щомісяця.

Кількість персональних стипендій — 6 (по 2 у кожній номінації).

II. Мета та основні завдання

2.1. Основною метою призначення стипендій є стимулювання навчальної, спортивної діяльності, розвитку мистецьких обдарувань та підтримка обдарованої молоді, які зареєстровані та постійно проживають на території Богодухівської міської ради.

2.2. Критерії відбору кандидатів на призначення  стипендій:

- відмінне навчання протягом 2-х попередніх семестрів;

- отримання призових місць у ІІ, ІІІ і ІV етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін;

- перемога в конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт Малої Академії наук;

- участь та перемога у обласних, всеукраїнських, міжнародних конкурсах та фестивалях;

- здобуття високих спортивних результатів у змаганнях, спартакіадах, турнірах;

- активна громадська позиція  у житті навчального закладу та міста.

2.3. Кандидати на отримання стипендій висуваються відділом освіти Богодухівської районної державної адміністрації, сектором у справах молоді та спорту Богодухівської районної державної адміністрації, сектором культури Богодухівської районної державної адміністрації на підставі подання Богодухівському міському голові, копії нагород (дипломів, сертифікатів, грамот), копії паспорта, копії свідоцтва про народження, довідки про реєстрацію місця проживання особи, переможці подають реквізити банку та ідентифікаційний код.

2.4. Стипендії призначаються щорічно у січні рішенням виконавчого комітету Богодухівської міської ради на підставі протоколу засідання організаційного комітету з присудження вищезазначених стипендій.

2.5. Склад організаційного комітету з присудження  стипендій затверджується рішенням виконавчого комітету Богодухівської міської ради.

2.6. Одній і тій же особі стипендія може встановлюватися не більше двох років підряд за умови, якщо ця особа показала нові досягнення і потребує соціального захисту.

 

III. Фінансування

3.1. Фінансування витрат на виплату стипендій здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.

3.2. Виплата стипендій здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради «Про виплату персональних стипендій Богодухівської міської ради «Надія Богодухова» творчій та обдарованій учнівській молоді за підсумками  попереднього року централізованою бухгалтерією Богодухівської міської ради.

 

Керуючий справами виконкому міської ради                                 А.Щербак

Додаток 2

до рішення виконкому міської ради

від 28.12.2017 року № 282

 Склад

організаційного комітету з присудження

персональних стипендій міської ради «Надія Богодухова»

творчій та обдарованій учнівській молоді

 

1. Мальована Ольга Анатоліївна  заступник міського голови, голова оргкомітету

2. Зіньковська Зоя Миколаївна- секретар міської ради, член виконкому

3. Волошко Алла Миколаївна- начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації (за згодою)

4. Беспалько Оксана Олексіївна- завідувач районного методичного кабінету при відділі освіти райдержадміністрації (за згодою)

5. Клочко Людмила Володимирівна- начальник відділу у справах сім»ї, молоді та спорту райдержадміністрації (за згодою)

6. Рубан Михайло Єгорович- директор дитячо-юнацької спортивної школи  Богодухівської районної ради (за згодою)

7. Рубан Дмитро Олександрович- директора КПСМНЗ «Богодухівська дитяча музична школа ім.В.Т.Борисова» (за згодою)

8. Тронько Наталія Ігорівна- директор Богодухівського центру дитячої та юнацької творчості (за згодою)

9. Бутильська Марина Леонідівна- депутат міської ради.

 

Керуючий справами виконкому міської ради                                         А.Щербак

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

      28.12.2017                               Богодухів                       №283

 

Про преміювання завідувачів дошкільних навчальних

закладів Богодухівської міської ради

Проаналізувавши роботу дошкільних навчальних закладів Богодухівської міської ради у 2017 році, враховуючи високі результати в роботі, а саме: виконання заходів з енергозбереження, вчасну та якісну підготовку ДНЗ до нового навчального року та опалювального сезону 2017/2018 років, активну участь у міні-проектах «Разом в майбутнє», економію фонду заробітної плати, керуючись Наказом Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» (зі змінами), Положенням про оплату праці та матеріальне забезпечення працівників Богодухівської міської ради, затвердженим рішенням міської ради від 24.04.2015 №2181-VI (LIV сесія VI скликання):

В И Р І Ш И В:

1. Преміювати завідувачів дошкільних навчальних закладів Богодухівської міської ради за роботу у 2017 році у розмірі 200 гривень:

- __, завідувача ДНЗ №3 «Веселка»;

- ___,  завідувача ДНЗ №5 «Ялинка»;

- ___, завідувача ДНЗ №7 «Теремок»;

- ___, завідувача ДНЗ №8 «Казка»;

- ___, завідувача ДНЗ №9 «Берізка».

2. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) преміювання здійснити за рахунок економії фонду заробітної плати.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

          Міський голова      оригінал підписано                                             М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

28.12.2017                    Богодухів                       № 284

Про затвердження заходів щодо  запобігання загибелі людей на водних об’єктах Богодухівської міської ради у зимовий період 2017 — 2018 років 

З метою попередження нещасних випадків, недопущення загибелі людей на водних об`єктах у зимовий період 2017-2018 року та в місцях масового перебування  та купання людей у період святкування «Водохреща» на території Богодухівської міської ради, додержання вимог розпорядження Президента України від 14 липня 2001 року №190 «Про невідкладні заходи щодо запобігання загибелі людей на водних об`єктах», вимог постанови Кабінету Міністрів України від 06 березня 2002 року № 264 «Про затвердження Порядку обліку місць масового відпочинку населення на водних об`єктах» Наказу Міністерства Внутрішніх Справ України від 10.04.2017  № 301 «Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об’єктах України», керуючись  статтями 38, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

 1. Затвердити План організаційних і практичних заходів щодо запобігання загибелі людей  на водних об’єктах у зимовий період 2017-2018 років на території Богодухівської міської ради (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  заступника міського голови Ворвуля В.В., начальника КП «Богодухівжитло» Дубинку С.М.

 

Міський голова      оригінал підписано                                                М.ГОЛУБ

                                                                                                    Додаток до рішення

                                                                                                    виконавчого комітету

Богодухівської міської ради

28.12.2017 №284

 

План організаційних і практичних заходів 

щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах 

у зимовий період 2017-2018 років  на території Богодухівської міської ради

 

№пп.                     Заходи    Відповідальні       Термінвиконання
1

2

3

4

1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України  від 18.07.1998р. №1126 «Про затвердження порядку здійснення любительського і спортивного рибальства» щодо заборони пересування автотранспортних засобів по кризі водойм у період льодоставу, встановити інформаційні таблички«ВИЇЗД НА ЛІД ЗАБОРОНЕНО» НачальникКП«Богодухівжитло»

З початку льодоставу

2 Вжити заходи щодо повної заборони доступу населення на кригу, забезпечити установлення в місцях заборонених для рибальства інформаційні таблички«ВИХІД НА ЛІД ЗАБОРОНЕНО» НачальникКП«Богодухівжитло»

З початку льодоставу

3 Здійснити заходи по безпечному перебуванню людей на водних об’єктах у місцях проведення масових святкувань Водохреща 19.01.2018р. Виконавчий комітетНачальникКП«Богодухівжитло»

до 20.01.2017р.

4 Інформувати дошкільні навчальні заклади  про необхідність проведення бесід «Безпека на льоду», «Правила надання першої медичної допомоги потерпілим при переохолодженні та обмороженні» Мальована О.А.Завідуючі ДНЗ

Протягом зимового періоду

5 Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу через міську газету «МАЯК»  щодо «Правил поведінки на водних об’єктах у зимовий період» НачальникКП«Богодухівжитло»

Протягом зимового періоду

6 Про проведені заходи і роботу по забезпеченню безпеки на водних об’єктах міської ради інформувати:- Богодухівську РДА через сектор цивільного захисту НачальникКП«Богодухівжитло»

Протягом зимового періоду

 

 

Керуючий справами виконавчого комітету                            А.ЩЕРБАК

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

28.12.2017                                           Богодухів                                          № _____

Про організацію громадських та інших робіт

тимчасового характеру у 2018 році

 З метою реалізації у 2018 році статті 31 Закону України «Про зайнятість населення» в частині організації громадських робіт для безробітних, які є видом суспільно-корисних оплачуваних робіт в інтересах територіальної громади, та організовуються для додаткової мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб, відповідають потребам громади або задовольняють суспільні потреби територіальних громад, відповідно до підпункту 7 статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

       В И Р І Ш И В:

1. Організувати у 2018 році 150 тимчасових робочих місць для проведення громадських та інших робіт тимчасового характеру на підприємствах комунальної та інших форм власності, які мають суспільно корисну спрямованість в інтересах територіальної громади та сприяють соціальному розвитку Богодухівської міської ради, в тому числі у розрізі підприємств організацій, установ та видів робіт:

Назва підприємств організацій, установ та видів робіт:

Кількість

робочих

місць

КП «Богодухіввода», КП «Богодухівжитло», підприємства інших форм власності 150
КП «Богодухіввода», КП «Богодухівжитло» 110
Перелік видів робіт, які можуть застосовуватися для громадських робіт  у 2018 роціЖитлово-комунальне господарство:- впорядкування та благоустрій територій населених пунктів, зон відпочинку і туризму, паркових зон, територій, прилеглих до пам’ятників культури, архітектури та цвинтарів- впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визнаних рішеннями органів виконавчої влади- підсобні роботи при ремонті приватних житлових будинків одиноких осіб з числа ветеранів війни та інвалідів, що проводяться за рішеннями органів місцевого самоврядування в сільській місцевості

-   очищення та впорядкування берегів річок і водоймищ

-   роботи з упередження та ліквідації наслідків паводку

-   збір, сортування, транспортування сміття та вторинної сировини

-   ліквідація сміттєзвалищ та снігових заметів

-   робота з документами

- підсобні роботи з ремонту водопровідних мереж;

-   підсобні роботи з обліку та реалізації води;

-   інші види робіт

Перелік видів робіт, які можуть застосовуватися для громадських та інших робіт тимчасового характеру у 2018роціПромисловість:-    прибирання виробничих цехів, приміщень — роботи з переробки різних видів сільськогосподарської продукції та сировини,-    вантажно-розвантажувальні та складально-пакувальні роботи,-    виготовлення та ремонт тари-    всі види допоміжних робітБудівництво:-    роботи на будівництві, при проведенні ремонту та реконструкції, в тому числі на об’єктах комунальної форми власності у сфері спортивної, транспортної, медичної, туристичної і телекомунікаційної інфраструктури

-    благоустрій територій після закінчення будівництва

-    прибирання будівельного сміття та інші види підсобних робіт

Сільське господарство:

-    виконання різних видів сільськогосподарських робіт (польові роботи з вирощування сільськогосподарських культур, збирання врожаю та інше)

-            - заготівля,    транспортування    та    зберігання продукції сільськогосподарського виробництва

-    вирощування та заготівля лікарських рослин, ягід

-    допоміжні роботи в тваринництві, відгодівля птиці та тварин

-    робота з документами

-    інші види робіт

Лісове господарство:

-    посадка і догляд за лісовими культурами, рубка і санітарна чистка лісу

-    заготівля насіння жолудя, шишок, грибів, березового соку, хвойної лапки та інше

-    вирощування сіянців в лісових розсадниках, їх очистка та прополка

Трансорт і зв’язок:

-    будівництво та ремонт шляхів, інші види дорожніх робіт

-    впорядкування придорожніх смуг, посадка та догляд насаджень вздовж шляхів

-    контролери громадського транспорту

-    сортування та доставка пошти

Торгівля і громадське харчування:

-    прибирання ринкових площ та прилеглих до об’єктів торгівлі територій

-    заготівля та продаж сільськогосподарської продукції, продовольчих, непродовольчих та фармацевтичних товарів (в тому числі виносна торгівля та з пересувних засобів у встановлених для цього місцях)

-    миття посуду у закладах громадського харчування

-    вантажно-розвантажувальні та інші підсобні роботи

Побутове обслуговування населення:

-    надання побутових послуг одиноким особам з числа ветеранів війни та інвалідів (прибирання квартир,

-    допомога особам похилого віку, інвалідам, одиноким та пристарілим громадянам, насамперед з числа ветеранів війни, у веденні господарства (доставка продуктів харчування, ліків, товарів побутового вжитку, обробка присадибних ділянок, оформлення документів, прибирання, прання білизни, прасування, миття вікон, догляд за дітьми та інші види робіт)

-    вантажно-розвантажувальні роботи, інші види підсобних робіт

Культура, мистецтво :

-    ремонт закладів культури, пам’ятників історії та архітектури,

-    підсобні роботи з відновлення заповідників, пам’яток архітектури, історії та культури,

-    прибирання приміщень музеїв, впорядкування експозицій, художнє їх оформлення

-    упорядження меморіалів, пам’ятників, братських могил місць поховання загиблих захисників Вітчизни та інших пам’яток культурної спадщини

-    підсобні роботи з відновлення бібліотечного фонду в бібліотеках

-    підсобні роботи з документацією в архівах

-    інші види підсобних робіт

-    Охорона здоров’я, освіта та соціальний захист:

-    догляд за особами похилого віку та інвалідами, одинокими та пристарілими громадянами, хворими в закладах охорони здоров’я та соціального захисту,

-    послуги із супроводу, догляду, обслуговуванню, соціально-медичного патронажу осіб з інвалідністю або тимчасово непрацездатних, надання допомоги сім’ям, члени яких загинули, постраждали чи є учасниками АТО;

-    допоміжні роботи у дитячих будинках та домах-інтернатах для людей похилого віку роботи при проведенні ремонту або реконструкції закладів охорони здоров’я, дитячих дошкільних закладів, шкіл, будинків-інтернатів (пансіонатів) для громадян похилого віку, інвалідів та дітей, дитячих оздоровчих таборів, шкіл-інтернатів, притулків для неповнолітніх  та  інших  закладів,   впорядкування  та наведення санітарного порядку прилеглих до них територій,

-     робота в дитячих оздоровчих таборах, санаторіях, будинках та

-    базах відпочинку

-     робота з документами

-     інші види підсобних робіт з обслуговування об’єктів соціальної

-    сфери та охорони здоров’я

Інші галузі:

-    роботи  з  оформлення  виборчих дільниць,  підготовці та проведенню виборів, виконання обов’язків члена виборчої комісії з оплатою праці в комісії

-    участь у соціологічних опитуваннях, тимчасових масових дослідженнях та анкетуваннях населення, інформування населення про порядок отримання житлових субсидій та по роботі з документами

-    інформування   населення   щодо   недопущення порушень громадського порядку

-    роботи по інженерно-технічному облаштуванню державного кордону

40


2. Відповідно до п. 6 ст. 31 Закону України «Про зайнятість населення», у разі залучення зареєстрованих безробітних до громадських робіт фінансування організації таких робіт здійснювати пропорційно рівними частинами за рахунок коштів місцевих бюджетів та Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

3. Фінансування організації робіт тимчасового характеру здійснювати відповідно до п. 8 ст. 31 Закону України «Про зайнятість населення» за рахунок коштів роботодавців та інших не заборонених законодавством джерел.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет міської ради.

 

Міський голова    оригінал підписано                                                   М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 28.12.2017                                  Богодухів                             № 286

Про затвердження акту приймання-передачі до

комунальної власності територіальної громади

Богодухівської міської ради водопроводу,

збудованого  силами вуличного товариства «Залужок-вода»

На виконання рішення міської ради від 21.07.2017 №543-VII «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Богодухова, вуличного водопроводу, збудованого  силами вуличного товариства «Залужок-вода» (XIX сесія VII скликання), з метою належного утримання нерухомого майна, ефективності його використання, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради,

       ВИРІШИВ:

1. Затвердити акт приймання-передачі до комунальної власності територіальної громади Богодухівської міської ради водопроводу, збудованого  силами вуличного товариства «Залужок-вода», протяжністю 850 м, балансовою вартістю 5991,50 грн. (введення в експлуатацію – 2008 рік).

2. Це рішення направити на розгляд міської ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

    Міський голова       оригінал підписано                                                М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

28.12.2017                                  Богодухів                             № 287

Про затвердження акту приймання-передачі до

комунальної власності територіальної громади

Богодухівської міської ради водопроводу,

збудованого  силами вуличного товариства «Водограй»

 

На виконання рішення міської ради від 21.07.2017 №544-VII «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Богодухова, вуличного водопроводу, збудованого  силами вуличного товариства «Водограй» (XIX сесія VII скликання), з метою належного утримання нерухомого майна, ефективності його використання, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради,

       ВИРІШИВ:

1. Затвердити акт приймання-передачі до комунальної власності територіальної громади Богодухівської міської ради водопроводу, збудованого  силами вуличного товариства «Водограй», протяжністю 620 м, балансовою вартістю 36524,75 грн. (введення в експлуатацію – 2014 рік).

2. Це рішення направити на розгляд міської ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

Міський голова   оригінал підписано                                                М.ГОЛУБ

 УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

28.12.2017                         Богодухів                             № 288

Про встановлення тарифу

на теплову енергію для ТОВ

Альтернативні системи опалення”

На підставі листа директора ТОВ “Альтернативні системи опалення” Хов’якова Є.М. від 15.12.2017 №37 та наданих розрахунків щодо коригування складових діючого тарифу на теплову енергію, у зв’язку зі зміною цін на паливо та ростом мінімальної заробітної плати, враховуючи надане підтвердження про своєчасне повідомлення споживачів послуги про проекти тарифів, відповідно до Закону України «Про теплопостачання», згідно з Порядком формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 №869, зі змінами, керуючись статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Встановити для ТОВ «Альтернативні системи опалення» тариф на теплову енергію в розмірі 2134 грн. 69 коп. за 1Гкал без ПДВ, в тому числі:

-на виробництво теплової енергії

2124 грн. 76 коп.

-на транспортування теплової енергії

9 грн. 37 коп.

-на постачання теплової енергії

0 грн. 56 коп.

2. Це рішення вступає в дію з моменту оприлюднення.

3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету міської ради від 28.09.2017 № 188 «Про встановлення тарифу на теплову енергію для ТОВ «Альтернативні системи опалення».

4.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова        оригінал підписано                                                                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

28.12.2017                                              Богодухів                                                     № 289

 

Про встановлення відкоригованого тарифу

на теплову енергію для ТОВ

РЕГІОН ТЕХСЕРВІС”

На підставі листа директора ТОВ “РЕГІОН ТЕХСЕРВІС” Воробйова С.О. від 17.12.2017 №24 та наданих розрахунків щодо коригування складових діючого тарифу на теплову енергію, у зв’язку зі зміною цін на паливо та ростом мінімальної заробітної плати, враховуючи надане підтвердження про своєчасне повідомлення споживачів послуги про проекти тарифів, відповідно до Закону України «Про теплопостачання», згідно з Порядком формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 №869, зі змінами, керуючись статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Встановити для ТОВ «ТОВ “РЕГІОН ТЕХСЕРВІС” відкоригований тариф на теплову енергію в розмірі 2203 грн. 04 коп. за 1Гкал без ПДВ, в тому числі:

-на виробництво теплової енергії

2145 грн. 84 коп.

-на транспортування теплової енергії

50 грн. 80 коп.

-на постачання теплової енергії

6 грн. 40 коп.

2. Це рішення вступає в дію з моменту оприлюднення.

3. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 28.09.2017 №187 “Про встановлення тарифу на теплову енергію для ТОВ “РЕГІОН ТЕХСЕРВІС”.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова оригінал підписано                                  М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

28.12.2017                                          Богодухів                          № 290

Про затвердження лімітів на використання води

та скид стічних вод

Розглянувши листи керівників установ, підприємств, організацій про затвердження лімітів на використання води та лімітів на скид стічних вод на 2018 рік, узгоджених з Харківським регіональним управлінням водних ресурсів, погоджених КП «Богодухіввода», відповідно до статті 25 Водного Кодексу України, Наказу Міністерства природи від 16.03.2015 №78, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.04.2015 №382/26827, на підставі Порядку ведення державного обліку водокористування, з метою обліку скиду  речовин у водні об’єкти організаціями та установами всіх форм власності, відповідно до порядку, встановленого  Правилами приймання стічних вод підприємств і організацій у комунальну систему каналізації м.Богодухів, затвердженими рішенням Богодухівської міської ради від 18.01.2013 № 1173-VІ (ХХVІІ сесія VІ скликання), керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

     В И Р І Ш И В:

1. Затвердити ліміти використання води на 2018 рік:

1) КУОЗ Богодухівська ЦРЛ (додається);

2)  Дергачівській місцевій прокуратурі Харківської області (додається);

3) Богодухівській районній державній адміністрації (додається);

4) ТОВ «Олдіс-М» (додається);

5) ТОВ «АВЕРС» (додається);

6) ТОВ «АТБ-маркет» (додається).

2. Затвердити ліміти на скид стічних вод у міську систему каналізації на 2018 рік (вивезення спеціалізованим транспортом):

1) КУОЗ Богодухівська ЦРЛ (додається);

2)  Дергачівській місцевій прокуратурі Харківської області (додається);

3) Богодухівській районній державній адміністрації (додається);

4) ТОВ «Олдіс-М» (додається);

5) ТОВ «АВЕРС» (додається);

6) ТОВ «АТБ-маркет» (додається).

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В. та директора КП “Богодухіввода” Слесарєва В.В.

Міський голова   оригінал підписано                                   М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

28.12.2017                   Богодухів                                 №291

Про затвердження ліміту використання води

на 2018 рік

Розглянувши листи та заяви керівників підприємств усіх форм власності, фізичних осіб підприємців та приватних підприємців щодо затвердження ліміту використання води на 2018 рік, узгоджений з Харківським регіональним управлінням водних ресурсів, погоджених КП «Богодухіввода», відповідно до статті 25 Водного Кодексу України, Наказу Міністерства природи від 16.03.2015 №78, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.04.2015 №382/26827, на підставі Порядку ведення державного обліку водокористування, керуючись статтею 40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

ВИРІШИВ :

1. Затвердити ліміти використання води на 2018 рік:

1) Філії «Богодухівський райавтодор» (додається);

2) ФОП Суялко Н.М. (офіс, перукарня) (додається);

3) ФОП Довгий І.В. (кафе «Голубой Дунай» (додається);

4) КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Богодухівського району (додається);

5) ФОП Ярошенко О.Ю. (кафе «Олімп») (додається);

6) ТОВ «Харківрегіонгаз» (додається);

7) ФОП Чорненька І.Г. (магазин) (додається);

8) Луценку О.М. (склад-магазин «Моноліт» (додається);

9) Богодухівському РС ГУ ДМС України (додається);

10) ФОП Литвиненко В.А. (магазин «Покровський».

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків та директора КП “Богодухіввода” Слесарєва В.В.

 

Міський голова      оригінал підписано                                                 М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 28.12.2017                                          Богодухів                                   № 292

Про затвердження лімітів на скид

стічних вод у міську систему каналізації

 

Розглянувши листи керівника ТОВ «ФАРСІ» про затвердження лімітів на скид стічних вод, з метою безпечної експлуатації систем міських каналізаційних мереж та забезпечення їх безперебійної роботи, здійснення обліку скиду  речовин у водні об’єкти організаціями та установами всіх форм власності, відповідно до порядку, встановленого  Правилами приймання стічних вод підприємств і організацій у комунальну систему каналізації м.Богодухів, затвердженими рішенням Богодухівської міської ради від 18.01.2013 № 1173-VІ (ХХVІІ сесія VІ скликання), керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

    В И Р І Ш И В:

1. Затвердити ліміти на скид стічних вод у міську систему каналізації на 2018 рік (вивезення спеціалізованим транспортом) ТОВ «ФАРСІ» (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В. та директора КП “Богодухіввода” Слесарєва В.В.

Міський голова      оригінал підписано                                М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

          28.12.2017

                Богодухів

№ 293

Про розгляд звернення К___

Розглянувши заяву К___ щодо створення комісії для обстеження приміщення на відповідність житловим нормам, керуючись пунктом 1 частини б) статті 38, статтею 40  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Відмовити К____ у створенні комісії щодо обстеження приміщення за адресою: м.Богодухів, вул.__ на відповідність житловим нормам.

2. Разом із спеціалістом з юридичного забезпечення міської ради доопрацювати заяву та надані документи К_____.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

            Міський голова  оригінал підписано                                          М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 28.12.2017                                           Богодухів                                          №294

Про затвердження штатного розпису

КП «Богодухіввода»

 

Розглянувши лист директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В. від 19.12.2017 №526 про затвердження штатного розпису підприємства, у зв’язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01.01.2018, на виконання Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», положень Галузевої угоди між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України» та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017-2018 роки, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити з 01.01.2018 штатний розпис КП «Богодухіввода» у зв’язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати, в кількості 52,7 штатних одиниць (додається).

2. Рішення виконавчого комітету від 20.04.2017 №53 «Про внесення змін до штатного розпису КП «Богодухіввода» та його затвердження» вважати таким, що втратило чинність з 01.01.2018 року.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова    оригінал підписано                                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 28.12.2017                                           Богодухів                                          №295

Про затвердження штатного розпису

КП «Богодухівжитло»

Розглянувши лист начальника КП «Богодухівжитло» Дубинки С.М. від 06.12.2017 № 428 про затвердження штатного розпису підприємства, у зв’язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01.01.2018, на виконання Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», положень Галузевої угоди між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України» та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017-2018 роки, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити з 01.01.2018 штатний розпис КП «Богодухівжитло» у зв’язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати, в кількості 63,5 штатних одиниць (додається).

2. Рішення виконавчого комітету від 20.04.2017 №57 «Про затвердження штатного розпису КП «Богодухівжитло» вважати таким, що втратило чинність.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

Міський голова оригінал підписано                                         М.ГОЛУБ