26 серпня 2015 року

Переглядiв: 179

РЕЄСТРАЦІЯ  РІШЕНЬ

ВИКОНАВЧИХ КОМІТЕТІВ

БОГОДУХІВСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

 за 2015 рік

 

№ з/п

Назва питань, що розглядалися

Номер рішення

26 серпня 2015 року

Про хід підготовки комунальних служб, дошкільних навчальних закладів міста до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років

№184

Про надання одноразової адресної грошової допомоги

№185

Про збереження права на житло за неповнолітньою

№186

Про встановлення меморіальної дошки Слісаренку Сергію Петровичу

№187

Про підсумки огляду-конкурсу «Кращий дитячий майданчик»

№188

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 30.07.2015 № 183 «Про організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру у 2015 році» зі змінами, внесеними рішеннями виконкому від 25.06.2015 № 149

№189

Про затвердження проектно-кошторисної документації

№190

Про затвердження лімітів на скид стічних вод у міську систему каналізації

№191

Про порушення клопотання про присвоєння почесного звання України «Мати – героїня» Стеценко Аллі Миколаївні

№192

Про надання допомоги у завезенні дров

№193

Про створення комісії

№194

Про надання статусу житлового будинку квартирі № 1 за адресою: м. Богодухів, вул. Оверченка, буд. 44

№195

Про надання статусу житлового будинку квартирі № 2 за адресою: м. Богодухів, вул. Оверченка, буд. 44

№196

Про присвоєння поштових адрес

№197

Про надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою на території міста Богодухова, пов’язаних з розриттям дорожнього покриття ТОВ «Бренд-Корвет»

№198

Про дозвіл на видалення насаджень

№199

Про внесення змін до штатного розпису КП «Богодухівжитло» та його затвердження

№200

Про відведення місць для розміщення матеріалів передвиборної агітації та перелік місць, визначених для проведення публічних заходів передвиборної агітації на території міської ради

№201

Про мережу та режим роботи дошкільних навчальних закладів Богодухівської міської ради на 2015/2016 навчальний рік

№202

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

26.08.2015                     Богодухів                      № 184

 

Про хід підготовки комунальних служб, дошкільних навчальних закладів міста до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років

 Заслухавши інформації в.о. начальника КП «Богодухівжитло» Назаренка Ю.М., директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В., заступника міського голови Рогинської Л.І. про хід підготовки комунальних служб, дошкільних навчальних закладів міста до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років, з метою належної підготовки до опалювального сезону 2015-2016 років, керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1.  Інформації в.о. начальника КП «Богодухівжитло» Назаренка Ю.М., директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В., заступника міського голови Рогинської Л.І. про хід підготовки комунальних служб, дошкільних навчальних закладів міста до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років взяти до відома.

2. Керівникам КП «Богодухіввода» (Слесарєв В.В.), КП«Богодухівжитло» (Ярошенко Н.М.), дошкільних навчальних закладів міста (Овчинник Ю.В., Нечай Л.Г., Кириченко Н.В., Назаренко Н.В., Мовчан Т.В., Кудленок Ю.В.) забезпечити виконання заходів з підготовки до роботи в осінньо-зимовий період в повному обсязі.

3.  Комунальному підприємству «Богодухівжитло» (начальник Ярошенко Н.М.) забезпечити:

- до 01.10.2015 виконання запланованих робіт з капітального та поточного ремонтів вулиць міста;

- до 15.09.2015 заготівлю піщано-сольової суміші в необхідній кількості;

- до 01.10.2015 готовність житлового фонду міста до роботи в осінньо-зимовий період;

- до 15.10.2015 робіт з освітлення вулиць Оксенича, Червоний Яр, частини вул. Леніна, пров. Колгоспного.

4.  Комунальному підприємству «Богодухіввода» (директор Слесарєв В.В.):

1) Зосередити першочергову увагу на реалізації до кінця року проектів з будівництва та реконструкції системи водопостачання та водовідведення міста.

2) Забезпечити запас насосів для артезіанських свердловин.

5. Рекомендувати  завідувачам дошкільних навчальних закладів:

1) Продовжити роботу щодо заготівлі овочів для харчування дітей в осінньо-зимовий період.

2) До 15.09.2015 підготувати пакет документів, необхідних для початку опалювального сезону.

6. Заступнику міського голови Коваленку І.В. організувати проведення до початку опалювального сезону повірки газових лічильників та сигналізаторів, заміру опору ізоляції освітлювальної та силової електромережі, проведення навчання відповідальних за роботу газового обладнання, придбання нових вогнегасників.

7. Заступнику міського голови Рогинській Л.І. тримати на постійному контролі роботи із заміни вікон у ДНЗ №№ 3, 6, 8.

8. Головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії міської ради Дереведмедь Т.В. вжити заходів для своєчасного забезпечення ДНЗ № 3 вугіллям на опалювальний період.

9. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників міського голови Коваленка І.В. та Рогинську Л.І.

 

Міський голова                                  Н.ОЛЕКСЕНКО

 

 НФОРМАЦІЯ

про хід підготовки дошкільних навчальних закладів міста

до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років

Заходи, заплановані дошкільними навчальними закладами міста з метою підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років, в основному виконані. Для цього колективами ДНЗ були використані можливості міського бюджету, спонсорські та благодійні внески, участь в обласному конкурсі міні-проектів розвитку територіальних громад «Разом у майбутнє».

Основна увага була зосереджена на вирішенні питань енергоефективності та енергозбереження. З цією метою були повністю замінені системи опалення у дошкільних навчальних закладах № 5 «Ялинка» та № 9 «Берізка». Закінчено заміну вікон і дверей на сучасні енергозберігаючі у ДНЗ № 5 (49 вікон, 2 дверей) та ДНЗ № 7 (29 вікон, 4 дверей). Частково замінені вікна у ДНЗ № 3 (група раннього віку) і ДНЗ № 8 (зала, дві спальні кімнати другого поверху), заміну вікон у цих закладах буде продовжено у вересні. Тоді ці ж роботи будуть виконані і у допоміжному приміщенні ДНЗ № 6.

У ДНЗ № 7 проведено хімічне промивання системи опалення. У ДНЗ № 8 полагоджена система опалення: замінені труби в підвалі, добавлені труби та радіатори опалення в групах другого поверху, встановлений новий потужний насос у газовій котельні.

Значна увага була приділена ремонту систем водопостачання і водовідведення. Зокрема, у ДНЗ № 3 замінено 2 умивальники у групі молодшого дошкільного віку. У ДНЗ № 5 зроблено поточний ремонт водогінної системи на харчоблоці. У ДНЗ № 6 замінено аварійну частину водопроводу. У ДНЗ № 8 частково замінені унітази у трьох групах, а також закінчено заміну старих водопровідних та водовідвідних труб у підвальному приміщенні на пластикові, замінено водопровідні крани, відремонтовано мийки на харчоблоці. У ДНЗ № 9 капітально відремонтовані туалетні кімнати двох вікових груп.

В усіх закладах проведено якісний поточний ремонт основних та підсобних приміщень (побілка, фарбування, переклеювання шпалер), систем життєзабезпечення, меблів, ігрових і спортивних майданчиків.

Окрім того, у ДНЗ № 3 капітально відремонтовано коридори першого та другого поверхів з перетиранням і фарбуванням стелі та стін. У ДНЗ № 6 відремонтовано підлогу в групі молодшого дошкільного віку, виготовлено і встановлено новий прогулянковий павільйон для дітей групи середнього дошкільного віку. У ДНЗ № 9 капітально відремонтовано підлогу у спальній та туалетній кімнатах групи раннього віку, замінено підлогу в коморі.

Розвивальні зони групових кімнат дошкільних закладів урізноманітнені новими меблями та іграшками.

Заготовлений пісок для посипання доріжок в осінньо-зимовий період.

Незважаючи на проведену роботу, до цього часу залишаються невирішеними деякі питання. Зокрема, не придбане вугілля для ДНЗ № 3 (потреба 18 т).

Для харчування дітей в осінньо-зимовий період потрібно заготувати: картоплі – 12,8 т, капусти – 5,0 т, цибулі – 2,75 т, моркви – 2,91 т, буряків – 2,43 т.

Не проведено повірку газових лічильників ДНЗ №№ 6, 8, 9, газових сигналізаторів ДНЗ №№ 5, 6, 7, 8, 9.

Не виконані вимоги законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, зокрема не приведена у відповідність до потреб кількість наявних вогнегасників.

Ці питання планується вирішити найближчим часом.

 

Заступник міського голови                                       Л.Рогинська

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про стан готовності господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери міста до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2015-2016 років

 

Житлово-комунальне господарство міста

 

  У власності територіальної громади міста налічується 109 будинків загальною площею 88748,8 м.кв., всі квартири опалюються індивідуально, цетралізоване опалення відсутнє. Підприємством «Богодухівжитло» здійснюються певні заходи щодо комплексної підготовки житлових будинків до зимового періоду, зокрема:

- забезпечується надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій:

1. Прибирання прибудинкової території,

2. Освітлення місць загального користування,

3. Збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів,

4. Дератизація підвалів,

5. Обслуговування димовентиляційних каналів,

- здійснюється перевірка стану димових та вентиляційних каналів будинків житлового фонду підприємством БЕМЗ з видачею актів ДПО. Станом на 01.09.2015 року проведено обстеження по 98 будинках, що становить 90% від загальної їх кількоості, отримано акти обстеження по 85-ти будинках, що становить 78% від загальної їх кількості, За результатами огляду виконано поточний ремонт оголовків ДВК на житлових будинках  по вул.8-го Мехкорпуса, 6к, 4к, пл.Жовтневій, 4. Роботи по ремонту ДВК по вул.Чалого, 11 заплановано виконати до 15 вересня 2015 року.

- завершуються роботи по герметизації інженерних вводів в житлових будинках;

- ремонтні роботи з забезпечення  освітлення місць загального користування будинків житлового фонду виконуються постійно та в повному обсязі;

- забезпечено роботу автотранспорту, обладнання та механізмів, спиляно 43 аварійних дерева, проведено ремонт 3-х шахтних колодязів загального користування.

Із основних заходів з підготовки доріг комунальної власності до осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр.виконано:

-заготівлю  протиожеледних матеріалів, піщано-сольової суміші 21% до потреби,

- укладання договорів щодо залучення техніки на період снігових заметів, снігопадів 20,0 тис.грн.;

- поточний ремонт дороги по вул.Урицького та під’їзна дорога до ставу «Копань» - 78141,60 грн,
- поточний ремонт дороги по пл.Леніна, пл.Бурлаки, вул.Кооперативній, пров.Кірова – 114412,80 грн,
- поточний ремонт дороги по вул.Комсомольській, вул.Чернієнка, Міліцейській, Жовтневій – 118660,80 грн,
- поточний ремон дороги по вулл.Радянська – 118960,80 грн,
- поточний ремонт дороги по пл. Жовтневій – 118909,20 грн,
- поточний ремонт дороги по вул. Гагаріна – 119978,40 грн.
- придбано та завезено щебінь для відновлення дорожнього покриття вулиць, які постраждали внаслідок зливи на загальну суму 52,0 тис.грн., всього 400 м.куб. щебеня.

- за результатами проведення процедури відкритих торгів придбано дорожну комунальну машину з відвалом для чищення доріг та піскорозкидувачем за кошти бюджету Богодухівської міської ради на суму — 450000,0 грн.

У III кварталі 2015 року планується виконати поточний ремонт пл.Каразіна, вул.Пушкіна (міське кладовище), капітальний ремонт вул.Молокова та поточний ремонт доріг державної власності вул. Леніна, Космічна, Дерегуса, під’їздні дороги до с.Семенів Яр.

Водопровідне комунальне господарство міста

Комунальне підприємство КП «Богодухіввода» надає послуги з централізованого водопостачанням та водовідведення в м. Богодухові 4717 абонентам, у т. ч. населення 4586 абонентів, бюджетні установи 30 абонентів, інші (госпрозрахункові) 101 абонент. КП «Богодухіввода» також надає послуги з вивозу та утилізації рідких побутових відходів (РПВ) тим абонентам, які не підключені до системи централізованого водовідведення. Частина підприємств та організацій які вивозять рідкі побутові відходи на очисні споруди підприємства самостійно власним спеціалізованим транспортом надаються послуги з утилізації РПВ.

Водою з міського водопроводу користується 57% мешканців населених пунктів Богодухівської міської ради, послугами міської каналізації — 18,3%, послугами з вивезення рідких відходів — 36 %.

Режим водопостачання — цілодобово.

Протяжність водопроводів по місту становить 75,0 км.

Рівень зношеності мережі водопостачання 45 %.

Показник фізичного оновлення мережі централізованого водопостачання в 2008 — 2015 роках — 7 %.

Технічний стан інженерних мереж в основному задовільний за винятком водопровідних мереж по вулицям Заводській., Загорулька, Горького та провулку Садовому на заміну яких виконана проектно-кошторисна документація та заплановано проведення будівництва. Водозабірні споруди знаходяться в робочому стані. За рахунок коштів державного та обласного бюджетів, спів фінансуванням бюджетом міської ради. На 2015 рік заплановано проведення реконструкції очисних споруд Катукова ( вартість робіт 4671.464 тис. грн.). реконструкція та будівництво водопровідних мереж по вул.Заводській, Загорулька, Робітничій, Горького, Пушкіна, пров.Садовому, в с.Семенів Яр.

Підприємством постійно проводиться робота по зменшенню витрат на послуги що надає підприємство, зокрема на оплату енергоносіїв. Переведено на дров’яне опалення більшість виробничих та адміністративних приміщень підприємства. За рахунок впровадження зонного обліку електроенергії підприємство економить щомісяця від 10 до 15 тис. грн..

Комунальним підприємством у першому півріччі 2015 р. виконано роботи:

ліквідовано 92 поривів водопровідної мережі;

виконано роботи по ремонту внутрішньо-будинкових водопровідних та каналізаційних мереж в багатоквартирних будинках;

відремонтовано 2 глибинних насоса для їх заміни у разі виходу з ладу;

виконано заміну глибинних насосів на артсвердловинах №9 Північного водозабору та №16 водозабору.

Для зменшення витрат грошових коштів за споживання електроенергії було запроваджено зонний облік електроенергії. Середня місячна економія — 15 — 20 тис.грн..

За підсумками 2013 року спожито електроенергії — 862913 КВт на суму 972753,39грн.

За підсумками 2014 року спожито електроенергії — 877817 КВт на суму 1007469,86 грн.

За підсумками року спожито на 14904 КВт більше, при діючому у 2015 році тарифі,  при звичайному обліку електроенергії повинні були сплатити 1276500.00 грн. В результаті заходів сплачено 1007469,86 грн..

На насосній станції 14.06.2015 року замінений насос другого підйому типу ВАВ. Встановлений насос надав змогу економити електроенергію. А саме:

Травень 2015 року — 17094 кВт/год.

Червень 2015 року — 13410 кВт/год.

Липень 2015 року — 8778 кВт/год.

Економія за рік склала 239030,2 грн. за рік

В першому кварталі 2015 року були виділені кошти з міського бюджету в розмірі 150 тис. грн. на придбання матеріальних засобів, 250 тис. на розробку ПКД «Реконструкція очисних споруд вул.. Комарова» та 594 тис. 03 грн. на поповнення статутного фонду для розвитку матеріально технічної бази підприємства.З них придбано:

- Насос для артсвердловин, вартість 52951 грн. 50 коп.
- Енергозберігаючий насос для артсвердловин типу SPERIONI.- 105 тис. 105 грн.
- Автоматизована система плавного пуску та контролю насосу типу SPERIONI. — 23371 тис. 72 грн.
- Прилад для чистки внутрішньо будинкових та наружних мереж.- 62.00 тис. грн.
- Прилад для тампонування каналізаційних мереж боржників в будинках — 67.00 тис.грн.
- Дизельгенератор — 47тис. 375 грн.
- Відбійний молоток (перфоратор промисловий)- 15 041 грн.67 коп.
- Бензорез — 23 582 тис.50 грн.
- Система відеоспостереження Тип (4-х камерний 700 ТVL комплект проводного видеоспостереження с LCD СОМВО DVR регистратором-монитором) — 15.00 тис. грн.
- Перфоратор — 12 тис. 140 грн.

Питомі витрати електроенергії за 2015 рік склали 2,835 кВт.год/куб. води, (при затвердженій нормі 2,985 кВт*год/мЗ) та 1,619 кВт*год/мЗ прийнятих та оброблених стоків при затвердженій нормі 1,933 кВт*год/мЗ.

 

Дошкільні навчальні заклади міста

Заходи, заплановані дошкільними навчальними закладами міста з метою підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років, в основному виконані.    Для  цього  колективами   ДНЗ   були  використані  можливості  міського

бюджету, спонсорські та благодійні внески, участь в обласному конкурсі міні-проектів розвитку територіальних громад «Разом у майбутнє».

Основна увага була зосереджена на вирішенні питань енергоефективності та енергозбереження.  З  цією  метою   були   повністю   замінені   системи   опалення  у

дошкільних навчальних закладах № 5 «Ялинка» та № 9 «Берізка». Закінчено заміну вікон і дверей на сучасні енергозберігаючі у ДНЗ № 5 (49 вікон, 2 дверей) та ДНЗ № 7 (29 вікон, 4 дверей). Частково замінені вікна у ДНЗ № 3 (група раннього віку) і ДНЗ № 8 (зала, дві спальні кімнати другого поверху), заміну вікон у цих закладах буде продовжено у вересні. Тоді ці ж роботи будуть виконані і у допоміжному приміщенні ДНЗ № 6.

У ДНЗ № 7 проведено хімічне промивання системи опалення. У ДНЗ № 8 полагоджена система опалення: замінені труби в підвалі, добавлені труби та радіатори опалення в групах другого поверху, встановлений новий потужний насос у газовій котельні.

Значна увага була приділена ремонту систем водопостачання і водовідведення. Зокрема, у ДНЗ № 3 замінено 2 умивальники у групі молодшого дошкільного віку. У ДНЗ № 5 зроблено поточний ремонт водогінної системи на харчоблоці. У ДНЗ № 6 замінено аварійну частину водопроводу. У ДНЗ № 8 частково замінені унітази у трьох групах, а також закінчено заміну старих водопровідних та водовідвідних труб у підвальному приміщенні на пластикові, замінено водопровідні крани, відремонтовано мийки на харчоблоці. У ДНЗ № 9 капітально відремонтовані туалетні кімнати двох вікових груп.

В усіх закладах проведено якісний поточний ремонт основних та підсобних приміщень (побілка, фарбування, переклеювання шпалер), систем життєзабезпечення, меблів, ігрових і спортивних майданчиків.

Окрім того, у ДНЗ № 3 капітально відремонтовано коридори першого та другого поверхів з перетиранням і фарбуванням стелі та стін. У ДНЗ № 6 відремонтовано підлогу в групі молодшого дошкільного віку, виготовлено і встановлено новий прогулянковий павільйон для дітей групи середнього дошкільного віку. У ДНЗ № 9 капітально відремонтовано підлогу у спальній та туалетній кімнатах групи раннього віку, замінено підлогу в коморі.

Розвивальні зони групових кімнат дошкільних закладів урізноманітнені новими меблями та іграшками.

Заготовлений пісок для посипання доріжок в осінньо-зимовий період.

Незважаючи на проведену роботу, до цього часу залишаються невирішеними деякі питання. Зокрема, не придбане вугілля для ДНЗ № 3 (потреба 18 т).

Для харчування дітей в осінньо-зимовий період потрібно заготувати: картоплі – 12,8 т, капусти – 5,0 т, цибулі – 2,75 т, моркви – 2,91 т, буряків – 2,43 т.

Ці питання планується вирішити найближчим часом.

 

                Заступник міського голови                      І.В.Коваленко

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

26.08.2015                        Богодухів                             № 187

 

Про встановлення меморіальної дошки Слісаренку Сергію Петровичу

З метою увічнення та вшанування пам’яті військовослужбовця Слісаренка Сергія Петровича, який загинув при виконанні військового обов’язку зі збереження державного суверенітету та територіальної цілісності України, розглянувши протокол комісії з найменування або перейменування об’єктів міського підпорядкування, увічнення пам’яті видатних діячів та подій, встановлення пам’ятних знаків і меморіальних дощок на території Богодухівської міської ради від 25.08.2015 про встановлення на фасаді будівлі Богодухівського колегіуму № 2 меморіальної дошки Слісаренку Сергію Петровичу, на виконання Порядку найменування або перейменування об’єктів міського підпорядкування, увічнення пам’яті видатних діячів та подій, встановлення пам’ятних знаків і меморіальних дощок на території Богодухівської міської ради в новій редакції, затвердженого рішенням Богодухівської міської ради від 22.05.2015 № 2183‑VІ (LV сесія VІ скликання), керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Богодухівської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Встановити меморіальну дошку Слісаренку Сергію Петровичу на фасаді будівлі Богодухівського колегіуму № 2 за адресою: м. Богодухів, вул. Шевченка, буд 33.

2. Взяти до відома, що виготовлення та встановлення меморіальної дошки здійснюється за рахунок не бюджетних коштів.

3. Винести це рішення на розгляд чергової сесії Богодухівської міської ради.

4. Контроль за виконанням рішення покласти заступника міського голови Рогинську Л.І.

 

Міський голова                                 Н.ОЛЕКСЕНКО

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 26.08. 2015                                       Богодухів                                    № 190

 

Про затвердження проектно-кошторисної документації

Розглянувши лист директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В. від  12.08.2015 № 350, експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Будівництво водопровідної мережі від водогону по вул. Пушкіна до водозабору по вул. Катукова в місті Богодухові Харківської області (коригування)» від 12.08.2015 № 21-0805-15, наданий філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Харківській області, керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити проектно-кошторисну документацію на будівництво водопровідної мережі від водогону по вул. Пушкіна до водозабору по вул. Катукова в місті Богодухові Харківської області на загальну суму 982,403 тис. грн., в тому числі:

- будівельні роботи – 752,574 тис. грн.;

- інші витрати – 229,829 тис. грн.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В.

 

 

Міський голова       Н.ОЛЕКСЕНКО

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

26.08.2015                        Богодухів                             № 194

Про створення комісії

 З метою вивчення питання економічної обґрунтованості чинних тарифів на послуги з водопостачання, водовідведення та знешкодження рідких побутових відходів, перевірки об’єму рідких побутових відходів, що вивозяться приватними підприємцями, підприємствами та установами усіх форм власності на очисні споруди КП «Богодухіввода», та здійснення оплати за цю послугу, на виконання рішення виконавчого комітету від 30.07.2015 № 163 «Про виконання рішення виконкому Богодухівської міської ради від 19.03.2015 № 41 «Про звіти керівників комунальних підприємств міста про підсумки фінансово-господарської діяльності за 2014 рік та погодження фінансових планів комунальних підприємств на 2015 рік», керуючись статтями 28, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Богодухівської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Створити комісію у складі:

- Панов Федір Іванович – член виконкому, голова комісії (за згодою);

- Могилевський Павло Павлович – фізична особа-підприємець, заступник голови комісії (за згодою);

Члени комісії:

- Гарбуз Людмила Петрівна – пенсіонер (за згодою);

- Каменський Юрій Олександрович – підприємець (за згодою);

- Кондратенко Світлана Володимирівна – пенсіонер (за згодою);

- Моргун Лідія Миколаївна – провідний спеціаліст апарату міської ради;

- Тютюнник Ольга Іванівна – економіст КП «Богодухіввода».

2. Доручити голові комісії Панову Ф.І. визначити повноваження членів комісії.

3. Директору КП «Богодухіввода» Слесарєву В.В. створити належні умови для роботи комісії і забезпечити надання необхідних документів.

4. Голові комісії Панову Ф.І. довідку про результати роботи комісії з висновками та пропозиціями надати не пізніше 05.10.2015.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В.

 

Міський голова       Н.ОЛЕКСЕНКО

  

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

26.08.2015                                              Богодухів                                        № 201

 

Про відведення місць для розміщення матеріалів передвиборної агітації та перелік місць, визначених для проведення публічних заходів передвиборної агітації на території міської ради

З метою впорядкування розміщення матеріалів передвиборної агітації,враховуючи ст. 56 Закону України „Про місцеві вибори”,  керуючись ст.59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,, виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Відвести місця для розміщення матеріалів передвиборної агітації на території міської ради, а саме дошки об’яв:

за адресами:

пл. Кірова, 20;

пл.Леніна, 3;

пл.Леніна, 1

пров.Круглий, 1;

пл. Бурлака;

вул. Катукова (житловий масив колишньої військової частини).

а також:

на території ПХО “Богодухівський ринок”;

у приміщеннях виборчих дільниць (згідно з дислокацією).

2. Затвердити перелік місць придатних для проведення публічних заходів передвиборної агітації, а саме приміщення:

районного будинку культури (пл. Леніна, 1);

Центру дитячої та юнацької творчості (вул. Урицького, 15);

Семеноярського сільського клубу (вул. Калініна, 14).

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В. та секретаря ради Зіньковську З.М.

 

Міський голова                                                Н.ОЛЕКСЕНКО

  

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 26.08.2015                         Богодухів                              № 202

 

Про мережу та режим роботи дошкільних

навчальних закладів Богодухівської міської

ради на 2015/2016 навчальний рік

З метою задоволення потреб мешканців територіальної громади м.Богодухова у якісній і доступній дошкільній освіті, розглянувши надану завідувачами дошкільних навчальних закладів міської ради мережу груп та режим роботи очолюваних закладів, керуючись п.п. 2 п.б) ст. 32, ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305 «Про затвердження положення про дошкільний навчальний заклад», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Погодити мережу груп та режим роботи дошкільних навчальних закладів Богодухівської міської ради на 2015/2016 навчальний рік у розрізі ДНЗ (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Рогинську Л.І.

 

 

Міський голова                                        Н.ОЛЕКСЕНКО

 

 

 

Додаток до рішення

виконкому міської ради

від 26.08.2015 №202

 

Фактично діюча мережа та режим роботи дошкільних навчальних закладів

Богодухівської міської ради на 2015/2016 навчальний рік

№ з/п

Назва закладу

Години  роботи

Кількість груп

Режим роботи груп

Кількість дітей

Всього

В т.числі

В групі

Всього

1. ДНЗ № 3 «Веселка»

7.00-17.30

3

молодша група

9 год.

20

75

молодшо-середня група (4-5р.ж.)

9 год.

25

старша група

10,5 год.

30

2. ДНЗ № 5 «Ялинка»

7.00-17.30

5

група раннього віку

9 год.

13

132

I молодша група

10,5 год.

27

II молодша група

9 год.

29

середня група

9 год.

33

старша група

10,5 год.

30

3. ДНЗ № 6 «Дзвіночок»

7.15-17.45

3

молодша група

9 год.

30

96

молодшо-середня група (4-5 р.ж.)

9 год.

36

старша група

10,5 год.

30

4. ДНЗ № 7 «Теремок»

7.00-17.30

3

молодша група

10,5 год.

23

80

молодшо-середня група (4-5 р.ж.)

9 год.

27

старша група

9 год.

30

5. ДНЗ № 8 «Казка»

7.00-17.30

6

група раннього віку

10,5 год.

15

115

I молодша група

9 год.

15

II молодша група

9 год.

20

середня група №1

9 год.

20

середня група №2

10,5 год.

20

старша група

9 год.

25

6. ДНЗ № 9 «Берізка»

7.00-17.30

4

I молодша група

10,5 год.

20

110

II молодша група

9 год.

29

середня група

9 год.

30

старша група

9 год.

31

ВСЬОГО    

24

9 год — 16

10,5 год. -8

603

608

 

 

Заступник міського голови                                          Л.Рогинська