25 жовтня 2018 року

Переглядiв: 1

25 жовтня 2018 року

Про стан перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування

№210

Про виконання бюджету за дев’ять  місяців 2018 року

№211

Про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Богодухівської міської ради з жовтня 2017 року по вересень 2018 року

№212

Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та нежитлового приміщення у житлове на території Богодухівської міської ради

№213

Про вилучення топонімів по м.Богодухову (провулок Благовіщенський та провулок Дімітрова) як фактично не існуючих

№214

Про надання одноразової грошової допомоги

№215

Про організацію та проведення заходів у жовтні – листопаді 2018 року

№216

Про пільгове перебування дітей у дошкільних навчальних закладах Богодухівської міської ради

№217

Про внесення змін до складу опікунської ради при виконавчому комітеті Богодухівської міської ради

№218

Про придбання принтера для гуртка декоративно-ужиткового мистецтва «Дивосвіт»

№219

Про заходи з нагоди Дня автомобіліста та дорожника

№220

Про зміну поштової адреси житловому будинку, розташованому за адресою: с.Семенів Яр, вул.___

№221

Про затвердження ліміту використання води на 2019 рік

№222

Про затвердження лімітів на скид стічних вод

№223

Про затвердження лімітів на використання води та скид стічних вод

№224

Про затвердження протоколу засідання житлової комісії від 25.10.2018 року

№225

Про забезпечення дровами

№226

Про дозвіл ПП «МЕТА Д» на підключення до централізованої системи водопостачання нежитлової будівлі, розташованої за адресою: м.Богодухів, пл.Свято-Духівська, буд.7

№227

Про дозвіл ____ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.____

№228

Про дозвіл Богодухівському УВП УТОС, розташованому за адресою: м.Богодухів, вул.Загорулька, 3 на підключення до системи водовідведення міста Богодухова

№229

Про затвердження переліку підприємств, об’єктів та установ на території Богодухівської міської ради та видів суспільно-корисних робіт

№230

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  пл.Свято-Духівська (біля бувшої лікарні)

№231

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018

Богодухів

         № 210

 

Про стан перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування

 

З метою задоволення потреб громадян у доступних, якісних і безпечних перевезеннях, забезпечення сталого соціально-економічного розвитку міста, оновлення рухомого складу на міських автобусних маршрутах, поліпшення якості надання послуг та забезпечення належного технічного та санітарного стану автобусів, керуючись статтею 10 Закону України «Про автомобільний транспорт», постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», підпунктом 1 пункту «а» частини першої статті 30, частиною першою статті 52, частиною 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію заступника міського голови Ворвуля В.В. про стан перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування в м.Богодухові взяти до відома.

2. Посилити контроль за дотриманням Перевізниками (КП «Богодухівжитло», ФОП Дубонос Н.В.) дотримання умов Договорів, зокрема дотримання графіків та розкладів руху, відповідність наявного рухомого складу, належного технічного та санітарного стану, інформаційного забезпечення рухомого складу, вимог до роботи водія тощо.

3. Надавати членам виконавчого комітету міської ради інформацію щодо усних та письмових звернень стосовно недоліків у роботі пасажирського автотранспорту на міських автобусних маршрутах загального користування та про вжиття заходів із їхнього усунення.

4. Перевізникам КП «Богодухівжитло», ФОП Дубонос Н.В.:

1) забезпечити виконання умов Договорів, затверджених графіків та розкладів руху;

2) надавати до міської ради інформацію про кількість автобусів на маршруті, заміну (зняття) транспортного засобу в разі його несправності та інші випадки, що можуть спричинити порушення графіків та розкладів руху.

3) привести рухомий склад у відповідність до умов Договорів та умов конкурсів, забезпечити належний технічний та санітарний стан автобусів, необхідне інформаційне забезпечення транспортних засобів (дані про Перевізника, розклади руху, витяги з Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, розмір тарифу на проїзд, наявність пільг на маршруті та перелік категорій громадян, які ними користуються, тощо), дотримання персоналом вимог законодавства про автомобільний транспорт та захист прав споживачів, у т.ч. щодо обов’язкової видачі проїзних квитків пасажирам.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

 

 

Заступник міського голови   оригінал підписано       В.ВОРВУЛЬ

 

Додаток

до рішення  виконавчого комітету

 міської ради

   від 25.11.2018 № 210

Інформація

про стан перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування в м.Богодухові  

Діюча мережа пасажирських міських перевезень встановлена рішенням виконавчого комітету «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 23 квітня 2009 року №185 «Про затвердження схеми автобусного сполучення на території міста Богодухова» з метою упорядкування руху автобусів для більш повного задоволення потреб жителів міста у перевезенні  їх автобусним транспортом.

Станом на сьогоднішній день міські пасажироперевезення  в Богодухові здійснюються за п’ятьма маршрутами:

-  « Центр (пл. Соборності) – с. Семенів Яр (маршрут №1)

-  «Центр (пл. Соборності) – ТОВ  СП «Перемога» (маршрут №4)

-  «Центр (пл.Соборності) – ВАТ «Богодухівське» (маршрут №5)

-  « Мусійки – Богодухів (АС) – вул. Комарова» (маршрут №2)

-  « вул. Космічна – Богодухів (АС) — вул.Комарова» (маршрут №3)

Пасажирські перевезення по місту на маршрутах загального користування здійснюються у режимі маршрутного таксі. Маршрути обслуговують два перевізника, один з яких приватний (ФОП Дубонос Н.В.), інший- комунальне підприємство ( КП «Богодухівжитло»), з якими за результатами конкурсів були укладені відповідні договори на обслуговування терміном на п’ять років. Чинний договір з ФОП Дубонос Н.В. укладено 29.04.2016р., з КП «Богодухівжитло» — 01.03.2017.

Підготовку і проведення конкурсів на перевезення пасажирів здійснювали робочий орган з підготовки та проведення   конкурсу  Філія «Харківавтотранссервіс» УДП «Укрінтеравтосервіс», відібраний виконавчим комітетом також на конкурсній основі та конкурсний комітет з визначення автомобільних перевізників, склад якого затверджено рішенням виконкому від 17.03.2016. № 70.

Під час підготовки кожного чергового конкурсу з відбору перевізників розроблялись паспорти маршрутів, затверджувались схеми та розклади руху автобусів з врахуванням їх необхідності та доцільності.

Основні показники маршрутів:

Маршрут

Довжина маршруту, км

Кількість рейсів прямих і зворотніх

Кількість зупинок

Тривалість рейсу, хв.

« Мусійки – Богодухів (АС) – вул. Комарова»

7,5

12 (з них  з початкової -6)

8

25

«вул. Космічна – Богодухів (АС) — вул.Комарова»

9,5

12  (з них  з початкової -6)

8

25

Центр (пл. Соборності) – с. Семенів Яр

2,6

6

2

10

«Центр (пл. Соборності) – ТОВ  СП «Перемога

3,0

16

4

10

  «Центр (пл.Соборності) –ВАТ «Богодухівське» 

6,4

2

3

13

КП «Богодухівжитло» щодня (крім вихідних) виконує рейси вранці  з 6-40 год до 7-50 год, та ввечері з 16-20 до 17-30. Зворотні вечірні та прямі вранішні рейси по всіх маршрутах зазвичай порожні. Коефіцієнт наповнення складає 70%. ФОП Дубонос Н.В. обслуговує свої маршрути протягом дня з 7-30 год до 17-30 без вихідних. Заповненість автобусів в прямому і зворотному напрямках різниться не так суттєво, але автобуси так само більш наповнені вранці і в кінці робочого дня, автобуси  з більшою кількістю пасажиромісць, тому коефіцієнт  наповнення, за даними перевізника, складає 67%.

Автотранспортом КП «Богодухівжитло» протягом січня-вересня 2018 перевезено 20729 чол., що становить 74 пасажира в день, в т. ч по маршруту №1 перевезено 4647 чол.(17 чол. в день), по маршруту №4 – 14973 чол. (55 чол. в день), по маршруту №5 – 1109 чол. (4 чол. в день). При пасажировмісності автобусів 12 місць середня наповненість автобусів за 9 місяців складає 5,7 чол. за один рейс, в тому числі на маршруті до ТОВ СП «Перемога» — 8,2 пасажира, до с.Семенів Яр -5,6 пасажира, до вул.Мусійчанська – 4 пасажира.  За 9 місяців підприємству надійшли кошти від перевезень пасажирів у розмірі 107,8 тис. грн., при цьому витрати склали 160,7 тис. грн., в т. ч. витрати на ПММ складають 67 тис. грн., запасні частини та матеріали – 35,6 тис. грн., заробітна плата водіїв – 42,4 грн. Фактична вартість проїзду за 9 місяців 2018 року склала 7,75 грн.

Автотранспортом КП «Богодухівжитло» ТОВ Дубонос Н.В. протягом січня-вересня  2018 року  виконано 6552 рейси, перевезено 150696 чоловік, в тому числі 44388 пільговиків. В день за двома маршрутами перевозилось 558 пасажирів, по 23 пасажира за рейс, з них 7 пасажирів з пільгових категорій.

Діючі у 2018 році тарифи на  міські пасажирські перевезення затверджені рішенням виконавчого комітету Богодухівської міської ради за поданнями та розрахунками перевізників: для КП «Богодухівжитло» №49 від 19.03.2015 р. у розмірі 4,00 грн. та №21 від 22.02.2018 р. у розмірі 6,00 грн.; для ТОВ «Дубонос» рішення №145 від 26.07.2017  у розмірі 6,00 грн, №193 від 27.09.2018 у розмірі 7,00 грн. за  разовий проїзд одного пасажира.  При посадці пасажирів в автобуси КП «Богодухівжитло» здійснюється оплата проїзду з видачею білетів.

Щодо якості рухомого складу пасажирських автобусів, то автобусний парк в обох перевізників досить зношений. Так, середній вік транспортних засобів,  що належать або орендуються ТОВ Дубонос Н.В. становить 8 років. Автобуси у даного перевізника більш комфортного класу: VOlVO B6,  Mercedes 311, два I-VAN A07А, I-VAN A07А -30, середня пасажировмісність – 34 чол. Автобуси VOlVO B6 та  Mercedes 311 2008-2010 р.в.  придбані перевізником у 2017-2018 роках. Позитивним моментом є те, що автомобіль VOlVO B6 є «низькопольним» та пристосованим для перевезення людей з обмеженими можливостями. 

Середній вік автобусів, що належать КП «Богодухівжитло» – 10 років, середня пасажировмісність -12 чол.  (два ГАЗ АС-G-32213). Так звані «газельки»  досить часто виходять з ладу і потребують значних коштів для їх відновлення. На маршруті в бік колишнього СТОВ «Перемога» бажаючих їхати набагато більше ніж сидячих місць в салоні. Для стоячих пасажирів місця не передбачені.

Під час проведення конкурсів на визначення перевізника на конкретних маршрутах від учасників вимагалось документальне підтвердження наявності транспортних засобів, які пристосовані для перевезення осіб з обмеженими можливоостями. Обидва перевізники  перелік таких засобів надали. Проте, на маршрутах, що обслуговуються КП «Богодухівжитло», це був договір оренди на відповідний автобус, по факту він не задіяний.

В кожному автобусі розміщена інформація про схема руху по маршруту, хто обслуговує, перелік пільгових категорій,  телефон для  скарг і пропозицій, вартість перевезень.

Повністю витримано інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху, в належному стані утримуються автозупинки, де вони встановлені. В місті встановлено та оновлено діючі дорожні знаки, проведено дорожню розмітку.

Більша частина дорожного полотна по маршрутах, що обслуговуються ТОВ Дубонос Н.В. (вулиці Харківська, Пушкіна, Шевченка)   протягом 2018 року відремонтована. В найгіршому (аварійному) стані декілька років знаходиться вул.Центральна, обслуговує КП «Богодухівжитло», що неодноразово приводило до частих поломок транспортних засобів. Незадовільний стан дороги також створює дискомфорт для пасажирів. Ямковий ремонт дороги по вул. Центральній розпочато в середині жовтня поточного року.

Щодо дотримання розкладу руху автобусів, дисципліни  і культури поведінки водіїв письмових скарг на адресу виконавчого комітету міської ради протягом 2018 року не надходило скарг. Був один електронний запит щодо зменшення вартості міських пасажироперевезень для школярів. Також не надходило скарг щодо не забезпечення пільгових перевезень.

З міського бюджету протягом 2018 року виділено 100 тис.грн. для компенсації витрат на перевезення пасажирів пільгових категорій відповідно до чинного законодавства. Управління соціального захисту населення перерахувало ці кошти одному перевізнику – ТОВ Дубонос Н.В.

У своїй діяльності виконавчий комітет міської ради, що є замовником пасажирських перевезень, та конкурсний комітет спрямовують увагу на забезпечення балансу інтересів міської ради, користувачів транспортних послуг та перевізників.

 

Голова конкурсного комітету

з визначення автомобільних перевізників                                     В.ВОРВУЛЬ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                     Богодухів                               № 211

 

Про виконання бюджету за дев’ять  місяців 2018 року

 

Заслухавши звіт головного бухгалтера централізованої бухгалтерії міської ради Дереведмедь Т.В. про виконання бюджету за дев’ять місяців  2018 року, з метою  інформування виконавчого комітету з цього питання, керуючись статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про виконання бюджету за дев’ять місяців  2018 року взяти до відома:

по доходах з урахуванням сум, одержаних з інших бюджетів  у сумі –

                    28100,1 тис.  грн., у тому числі:

за загальним фондом – 22824,5 тис. грн.;

за спеціальним фондом – 5275,6 тис.грн.;

по видатках – 22918,1 тис.грн., у тому числі:

за загальним фондом – 20309,2 тис. грн.;

за спеціальним фондом – 2608,9 тис. грн.

 

Заступник міського голови            оригінал підписано      В.ВОРВУЛЬ

ЗВІТ

про  виконання бюджету міста за 9 місяців  2018 року

            Бюджет міста сформовано на основі положень Бюджетного кодексу та діючого законодавства. Особливою відзнакою його формування є розрахунок Міністерством фінансів показників надходження доходів по формулі, з застосуванням індексу відносної податкоспроможності.

ДОХОДИ

           З початку  2018 року в бюджет міста надійшло 28100,1 тис.грн. доходів з урахуванням трансфертів, одержаних з бюджету вищого рівня , що складає   87,0  відсотки  річних     планових призначень .

Доходна частина бюджету міста без врахування вищевказаних трансфертів, тобто власні доходи загального та спеціального фондів за 9 місяців 2018 року  виконані в обсязі 17191,1 тис.грн., або 88,8  відсотки   річних призначень. При цьому доходи загального фонду склали 15417,4 тис.грн., або 110,9  відсотки  планових призначень на звітний період.  Доходи спеціального фонду за 9 місяців 2018  року склали  1773,7 тис.грн., або 120,7  відсотки до планових призначень на звітний період.

 

Структура та виконання доходної частини міського бюджету за 9 місяців 2018 року

 

Затверджено з урахуванням змін на ІІІ квартал 2018 року , тис. грн.

 

Фактичні надходження, тис. грн.

 

Виконання

%

Відхилення, тис. грн.

Всього доходів

26280,7

28100,1

106,9

+1819,4

Загальний фонд

13901,9

15417,4

110,9

+1515,5

Субвенції

10909,0

10909,0

100

-

Спеціальний фонд

1469,8

1773,7

120,7

+303,9

 

У структурі доходів міського бюджету доходи загального фонду складають 54,9 відс., субвенції – 38,8 відс., доходи спеціального фонду – 6,3 відс.

 

Структура та виконання доходної частини міського бюджету по загальному фонду за 9 місяців 2018 року

 

Затверджено з урахуванням змін на ІІІ квартал 2018 року , тис. грн.

 

Фактичні надходження, тис. грн.

 

Виконання

%

Відхилення, тис. грн.

Податок на нерухоме майно

812,8

1062,7

130,7

+249,8

Плата за землю

3547,8

3570,6

100,6

+22,8

Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності

0,3

 

+0,3

Єдиний податок

5613,0

5815,7

103,6

+202,7

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

1034,3

1390,3

134,4

+356,0

Пальне

1587,0

1779,1

112,1

+192,1

Пальне

415,0

446,4

107,6

+31,4

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)

5,0

31,6

632,0

+26,6

Транспортний податок з юридичних осіб

21,1

 

+21,1

Державне мито

182,0

123,3

67,7

-58,7

Плата за надання адміністративних послуг

620,0

727,8

117,4

+107,8

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном

79,0

72,7

92,1

-6,3

Адміністративні штрафи та інші санкції

3,0

349,5

11650,0

+346,5

Інші надходження

3,0

26,4

880,0

+23,4

Всього доходів

13901,9

15417,4

110,9

+1515,5

 

 

Надходження доходів загального фонду за 9 місяців 2018 року до відповідного періоду минулого року збільшились на 3429,5 тис. грн.

Основними джерелами, котрі формують доходну частину загального фонду місцевого бюджету є:

- єдиний податок;.

- акцизний податок ;

- плата за землю;

-  податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

За 9 місяців 2018 року до спеціального фонду міського бюджету надійшло 1773,7 тис. грн., або 119,5 відс.  річних планових показників з урахуванням внесених змін.

Надходження сум екологічного податку склало 492,8 тис.грн., або 186,3 відс. річних планових призначень.

Кошти від продажу землі.Надходження склали 556,5 тис. грн..

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами надійшло  422,0 тис.грн. або 57,8 відс. до річного плану.

Офіційні трансферти за загальним та спеціальним фондами за звітний період отримані у сумі 7407,1 тис.грн. (57,3 відс. до річних бюджетних призначень).

Виконання видаткової частини міського бюджету за ІІІ квартал 2018 року

Видаткова частина загального і спеціального фондів міського бюджету за 9 місяців 2018 року  складає 22918,1 тис.грн.

 

Структура видаткової частини міського бюджету за 9 місяців 2018 року

Касові видатки, тис. грн.

Відсоток виконання

Загальний фонд

20309,2

87,3

Спеціальний фонд

2608,9

36,6

Всього видатків

22918,1

75,4

На видатки загального фонду спрямовано   20309,2 тис.грн.  на видатки спеціального фонду спрямовано 2608,9 тис.  грн.

 

Структура видатків загального фонду міського бюджету за 9 місяців 2018 року

 Галузь

Фактична сума видатків за ІІІ квартал 2018р., тис. грн.

Питома вага, відс. (%)

Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності рад та їх виконавчих органів

2595,2

12,8

Освіта

9382,4

46,2

Соціальний захист та соціальне забезпечення

379,1

1,9

Житлово-комунальне господарство

4226,6

20,8

Культура та мистецтво

271,7

1,3

Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів

8,2

0,04

Інші субвенції

2198,4

10,8

Інші заходи в галузі культури і мистецтва

188,4

0,9

Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

8,0

0,03

Організація та проведення громадських робіт

40,1

0,2

Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства

330,4

1,6

Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету

646,4

3,2

Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій

34,4

0,17

Всього

20309,2

100,0

Основну питому вагу або 47,5 відс. обсягу видатків загального фонду бюджету спрямовано на утримання установ та здійснення заходів у системі освіти, культури і мистецтва, благоустрій 20,8 відс..

 

Економічна структура видатків загального фонду міського бюджету за 9 місяців 2018 року.

Економічна спрямованість видатків

Фактична сума видатків за місяців 2018р., тис. грн.

Питома вага, відс. (%)

Оплата праці з нарахуваннями

10302,7

50,7

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

99,6

0,5

Медикаменти та перев’язувальний матеріал
Продукти харчування

625,1

3,1

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

871,1

4,3

Поточні трансферти підприємствам

5262,6

25,9

Інші виплати населенню

379,1

1,9

Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів

2198,4

10,8

Інші видатки

570,7

2,8

Всього

20309,2

100,0

На фінансування заходів по соціальному захисту населення спрямовано за рахунок загального фонду 379,1 тис.грн.  За рахунок поточних трансфертів підприємствам проведено видатки на:

- фінансування житлово-комунального господарства за 9 місяців 2018 року із загального фонду виділено 4557,0 тис. грн., ;

- утримання та розвиток інфраструктури доріг – 646,4 тис. грн. За рахунок поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів перерахована субвенція –2198,4 тис. грн.

 

 Структура видатків спеціального фонду міського бюджету за 9 місяців 2018 року

Галузь

Касові видатки за ІІІ квартал 2018р., тис. грн.

Питома вага, відс. (%)

Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності рад та їх виконавчих органів

49,3

1,9

Освіта

799,2

30,6

Благоустрій населених пунктів

434,0

16,6

Землеустрій

18,0

0,69

Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

65,1

2,5

Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій

221,9

8,5

Внески до статутного капіталу суб»єктів господарювання

360,7

13,8

Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій

210,8

8,1

Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів

449,9

17,2

Всього

2608,9

100,0

До  видатків спеціального фонду міського бюджету належать і  власні надходження бюджетних установ. За 9 місяців 2018 року такі видатки складають 546,2 тис. грн.   це видатки, які проведені за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами  та коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень.

Середня вартість харчування за ІІІ квартал 2018 року склала:

для дітей молодшого віку 14,77 грн., старшого віку 23,05 грн.

Таким чином, виконання міського бюджету за  9 місяців 2018 року складає:

по доходах з урахуванням сум, одержаних з інших бюджетів  у сумі – 28100,1 тис.  грн., у тому числі:

за загальним фондом – 22824,5 тис. грн.;

за спеціальним фондом – 5275,6 тис.грн.;

по видатках – 22918,1 тис.грн., у тому числі:

за загальним фондом – 20309,2 тис. грн.;

за спеціальним фондом – 2608,9 тис. грн.

 

 

Головний бухгалтер  оригінал підписано        Т.Дереведмедь

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                       Богодухів                                      № 212

 

Про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Богодухівської міської ради з жовтня 2017 року по вересень 2018 року

 

Заслухавши інформацію голови адміністративної комісії Ворвуля В.В. про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Богодухівської міської ради з жовтня 2017 року по вересень 2018 року, керуючись статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію голови адміністративної комісії Ворвуля В.В. про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Богодухівської міської ради з жовтня 2017 року по вересень 2018 року взяти до відома.

2. Особам, уповноваженим складати протоколи про адміністративні правопорушення активізувати роботу щодо виявлення осіб, які скоїли адміністративні правопорушення.

3. Секретарю адміністративної комісії здійснювати контроль за виконанням  постанов  адміністративної комісії, направлених до відділу Державної виконавчої служби Богодухівського районного управління юстиції  Харківської області.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язів.

Заступник міського голови    оригінал підписано               В.ВОРВУЛЬ       

 

 Про роботу адміністративної комісії  з жовтня 2017 по вересень 2018 року.

  

За звітний період проведено 17  засідань адміністративної комісії

 

Розглянуто 35 адміністративних справ про адміністративні правопорушення із них:

За ст.152  КУпАП-  накладено штрафів 17/ 9860 грн.    стягнуто 9/ 4845 грн.

із них 8 направлено на

примусове виконання

до виконавчої служби

8/5015

За ст.175-1  КУпАП- накладено штрафів 1/85 грн.                стягнуто 1/85 грн.

За ст.179-1 КУпАП — накладено штрафів 2/102 грн.            стягнуто 2/102 грн.

За ч.2 ст.197 КУпАП — накладено штрафів 2/34 грн.            стягнуто 2 /34 грн.

За ч.1 ст. 182 КУпАП — накладено  2/ попередження                         -

За ч.2 ст.212-1 КУпАП — накладено штрафів 1/17 грн.            стягнуто1 /17 грн.

За ч.1 ст.154 КУпАП — накладено штрафів  1/ попередження

8 справ – звільнено від адміністративної відповідальності при малозначності правопорушення та відсутністю правопорушення ( відповідно до ст.22 КУпАП )

1 матеріал направлений на доопрацювання;

1 матеріал направлений для розгляду за належністю в м.Київ.

Накладено адміністративних стягнень — в вигляді штрафу -23 на суму 10 098 грн.

- в вигляді попередження — 3

Сплачено штрафів — 15  на суму 5 083 грн.

 

Секретар адміністративної комісії                                             В. Лобойко

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                        Богодухів                                              №213

 

Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та нежитлового приміщення у житлове на території Богодухівської міської ради

Відповідно до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 6, 7 Житлового кодексу Української РСР, з метою встановлення єдиної процедури переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та нежитлового приміщення у житлове на території Богодухівської міської ради, виконком міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити Порядок переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та нежитлового приміщення у житлове на території Богодухівської міської ради, що додається.
  2. Оприлюднити рішення на веб-порталі Богодухівської міської ради.

 

Заступник міського голови     оригінал підписано            В.ВОРВУЛЬ

 

                                                               Додаток

до рішення виконавчого комітету

міської ради

від 25 жовтня 2018 року №213

Порядок переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та нежитлового приміщення у житлове на території Богодухівської міської ради

1. Загальні положення

1.1.    Порядок переведення житлового приміщення (житлового будинку) у
нежитлове та нежитлового приміщення у житлове на території Богодухівської
міської ради (далі — Порядок) поширюється на весь житловий та нежитловий
фонди, що знаходяться на території Богодухівської міської ради, незалежно від форм власності та балансової належності.

1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

- житловий будинок — будівля, що призначена для постійного проживання людей і може мати одну чи декілька квартир;

- квартира — сукупність житлових та допоміжних приміщень, які мають окремий вихід на сходову клітку, коридор або двір;

- житлове приміщення — опалюване приміщення, розташоване у надземному поверсі, призначене для цілорічного проживання і яке відповідає санітарно-епідеміологічним вимогам щодо мікроклімату і повітряного середовища, природного освітлення, допустимих рівнів нормованих параметрів відносно шуму, вібрації, ультразвуку та інфразвуку, електричних та електромагнітних полів та іонізуючого випромінювання;

- нежитлове приміщення — приміщення, в структурі житлового будинку, що не відноситься до житлового фонду і є самостійним об’єктом цивільно-правових відносин;

- реконструкція — комплекс будівельних робіт, пов’язаних зі зміною геометричних розмірів будівлі або споруди (добудова), зміною окремих конструкцій та їх елементів, зміною основних техніко-економічних показників, або використання об’єкта за новим призначенням у межах існуючих будівельних габаритів.

1.3. Переведення житлового приміщення у нежитлове проводиться у випадках:

- визнання у встановленому порядку житлового приміщення непридатним для проживання;

- зміни функціонального призначення житлового приміщення.

1.4.    До житлового фонду може бути переведено нежитлове приміщення,
розташоване у житлових будинках і гуртожитках, яке буде використовуватися
громадянами для поліпшення житлових умов.

1.5.    Замовниками переведення житлового приміщення у нежитлове і навпаки — нежитлового приміщення у житлове, можуть виступати фізичні особи
(громадяни та фізичні особи-підприємці) та юридичні особи — власники
приміщень або уповноважені ними особи за дорученням.

1.6. Спори, з питань переведення житлового приміщення у нежитлове і нежитлового приміщення у житлове та його реконструкція, вирішуються в судовому порядку відповідно до чинного законодавства.

1.7. Особи, які виконали реконструкцію приміщення без дозволу, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

1.8. Житлове приміщення, стосовно якого, вирішується питання щодо переведення із житлового у нежитлове та його реконструкція для розміщення в них об’єкта невиробничої сфери повинні відповідати таким умовам:

- якщо вони розташовані на перших, других поверхах;

- наявність можливості облаштування окремого входу і пандусу, для врахування потреби безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями.

1.9. Не допускається переведення житлового приміщення багатоквартирного житлового будинку у нежитлове з метою розміщення:

- виробництва промислового характеру;

- підприємств громадського харчування з кількістю посадкових місць більше 25;

- розважальних закладів (казино, залів гральних автоматів та інших розважальних закладів);

- пунктів приймання склотари;

- магазинів Загальною площею більше 300 квадратних метрів; спеціалізованих закладів і підприємств, експлуатація яких -може призвести до забруднення території та повітря житлової забудови, перевищення допустимих рівнів шуму, вібрації, іонізуючого і неіонізуючого випромінювання; підприємств побутового обслуговування, на виробництві яких застосовуються легкозаймисті і вибухонебезпечні речовини (за винятком перукарень, майстерень з ремонту годинників загальною площею до 100 квадратних метрів); похоронних бюро,, окрім офісів похоронних бюро.

2. Переведення житлового приміщення у не житлове з реконструкцією під об’єкт невиробничої сфери:

2.1. Власник житлового приміщення або уповноважена ним особа за дорученням подає до виконавчого комітету Богодухівської міської ради наступні документи:

- заяву на ім’я Богодухівського міського голови про переведення житлового приміщення у нежитлове та проведення його реконструкції із зазначенням функціонального призначення, в яке планується перевести приміщення;

- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення; копію технічного паспорта;

- затверджену в установленому порядку згоду сусідніх землекористувачів, якщо об’єкт знаходиться чи планується розмістити по межі земельних ділянок;

- копію паспорта та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб);

- витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);

- копії установчих документів (для юридичних осіб);

- оригінал довідки про відсутність зареєстрованих осіб;

- якщо приміщення розміщене у багатоквартирному житловому будинку -письмову згоду власників (наймачів) суміжних квартир чи приміщень;

- письмову згоду з узгодженням функціонального призначення приміщення об’єкта невиробничої сфери від:

- балансоутримувача (власника) житлового будинку;

- орендодавця, якщо приміщення знаходиться в оренді;

- рішення загальних зборів чи Правління (згідно Статуту) щодо надання згоди на переведення житлового приміщення в нежитлове, якщо воно розміщене у будинку житлово-будівельного кооперативу або у будинку, в якому створене об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;

- висновок спеціалізованого підприємства, що має ліцензію на проведення детального інженерно-технічного огляду, про технічний стан конструкцій будинку та можливість виконання робіт по реконструкції приміщення;

- документ, що підтверджує право власності чи право користування земельною ділянкою.

2.2. Виконавчий комітет Богодухівської міської ради, приймає рішення про переведення житлового приміщення в нежитлове.

2.3. До початку виконання робіт заявник має одержати відповідний дозвіл на будівельні роботи.

2.4. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів здійснюється згідно з вимогами чинного законодавства.

2.5. Після прийняття в експлуатацію об’єкта замовник реєструє право власності на нерухоме майно за новим призначенням в порядку, встановленому чинним законодавством.

3. Переведення нежитлового приміщення (будівлі) у житлове.

3.1.    Власник (балансоутримувач) нежитлового приміщення подає до
виконавчого комітету Богодухівської міської ради наступні документи:

- заяву на ім’я Богодухівського міського голови про переведення нежитлового приміщення у житлове та проведення реконструкції (перепланування);

- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення, що переводиться у житлове;

- ескізні пропозиції або/та висновок спеціалізованого підприємства, що має відповідну ліцензію на проведення детального інженерно — технічного огляду про технічний стан конструкцій будинку та можливість виконання робіт;

- згоду співвласників будівель те земельних ділянок(завірену в установленому порядку);

- копію паспорта та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб);

- витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);

- копії установчих документів (для юридичних осіб);

- якщо нежитлове приміщення розміщене у багатоповерховому будинку -письмову згоду власників прилеглих приміщень на проведення перепланування та/або переобладнання (прилеглими вважаються приміщення, які мають спільні стіни або знаходяться безпосередньо над чи під приміщенням, яке переводиться у житлове);

- письмова згода від:

- балансоутримувача (власника) житлового будинку;

- орендодавця, якщо приміщення знаходиться в оренді;

- рішення загальних зборів чи Правління (згідно Статуту) щодо надання згоди на переведення нежитлового приміщення (будівлі) в житлове, якщо приміщення розміщене у будинку житлово-будівельного кооперативу або у будинку, в якому створене об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;

- документ, що підтверджує право власності чи право користування земельною ділянкою.

3.2.   Після прийняття в експлуатацію об’єкта замовник реєструє право власності, на нерухоме майно за новим призначенням в порядку, встановленому чинним законодавством.

 

 

Керуючий справами виконавчого комітету                       А.Щербак

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                       Богодухів                                  № 214

 

Про вилучення топонімів по м.Богодухову (провулок Благовіщенський та провулок Дімітрова) як фактично не існуючих

 

Розглянувши лист ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ» Харківська філія від 19.09.2018 №1851/35.2-23 щодо вилучення топонімів по м.Богодухову (провулок Благовіщенський та провулок Дімітрова) як фактично не існуючих із словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та керуючись статтею 37 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Вилучити топоніми по м.Богодухову (провулок Благовіщенський та провулок Дімітрова) як фактично не існуючих із словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

2. Подати рішення на розгляд сесії міської ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Заступник міського голови        оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

        25.10.2018                                  Богодухів                                  №215

 

Про надання одноразової грошової допомоги

 

Розглянувши рішення комісії з надання одноразової грошової допомоги мешканцям територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися у складних життєвих умовах (протоколи №8 від 24.10.2018), подання адміністрації та профспілкового комітету Богодухівського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №3 «Веселка» з проханням про надання Просяник Галині Борисівні грошової допомоги на поховання її чоловіка, відповідно до Положення про порядок надання одноразової грошової допомоги мешканцям територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися у складних життєвих умовах за рахунок коштів міського бюджету, затвердженого рішенням Богодухівської міської ради від 23.03.2018 № 852-VIІ (XXIV сесія VIІ скликання), Програми соціального захисту населення Богодухівської міської ради на 2016-2018 роки, затвердженої рішенням Богодухівської міської ради від 09.02.2016 № 63-VIІ (III сесія VIІ скликання), керуючись статтями 34, 59, 91 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. З метою поліпшення матеріального становища мешканців територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися у складних життєвих умовах та звернулися із заявою про надання одноразової грошової допомоги:

П.І.П.

Адреса

Розмір допомоги (грн.)

А

вул.

4000

А

вул.

1800

Г

с.С.Яр, вул.

1000

Г

вул.

1000

Д

пров.

1000

Д

пров.

1000

І

вул.

3700

К

вул.

3700

К

пров.

1800

К

вул.

відмова

П

вул.

1800

П

вул.

3700

С

вул.

3000

Т

вул.

відмова

Т

вул.

1000

Т

пров.

1100

Х

вул.

3700

Щ

вул.

1000

Я

вул.

4000

2. З метою підтримки пенсіонера Богодухівського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №3 «Веселка» __________, у зв’язку зі смертю її чоловіка  ___________ надати матеріальну допомогу у сумі 2000 грн.

3. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) виплату зазначеної  допомоги здійснити за рахунок коштів загального фонду бюджету, передбачених у бюджеті на соціальний захист.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

Заступник міського голови         оригінал підписано В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                       Богодухів                             № 216

 

Про організацію та проведення заходів у жовтні – листопаді 2018 року

 

На виконання міської Програми  забезпечення проведення масових і спортивних заходів, відзначення пам’ятних дат та ювілеїв, вшанування видатних людей по Богодухівській міській раді на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Богодухівської міської ради від 15.12.2017 № 709-VII (XXII сесія VIІ скликання), виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Привітати та вручити грамоти, подяки, квіти, подарунки, матеріальне заохочення з нагоди свят:

- Дня автомобіліста та дорожника;

- Дня працівника соціальної сфери;

-  Всеукраїнський день працівників культури та аматорів народного мистецтва.

2. Затвердити кошторис для проведення заходів з нагоди свят у жовтні-листопаді 2018 року (додаток).

3. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) видатки провести за рахунок коштів загального фонду бюджету міської ради.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Заступник міського голови       оригінал підписано    В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

25.10.2018                                       Богодухів                                         №217

 

Про пільгове перебування дітей у дошкільних навчальних закладах Богодухівської міської ради

 

Розглянувши протокол комісії з розгляду питань встановлення пільг з плати для батьків за перебування дітей у комунальних дошкільних навчальних закладах міста від 25.10.2018  №9, з метою своєчасного надання пільг з плати для батьків за перебування дітей у комунальних дошкільних навчальних закладах міської ради, недопущення порушень чинного законодавства з цього питання, відповідно до статей 33, 35 Закону України «Про дошкільну освіту», пункту 2.3 Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 № 667 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.12.2002 за № 953/7241, рішеннями Богодухівської міської ради від 15.12.2017 № 714-VII «Про встановлення вартості харчування та розміру плати для батьків за перебування дітей у дошкільних навчальних закладах міської ради на 2018 рік» (ХХІІ сесія VIІ скликання),  керуючись статтею 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Забезпечити безкоштовним харчуванням дитину із малозабезпеченої  сім’ї  А____, 2016 р.н. у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) №7«Теремок» міської ради.

2. Забезпечити безкоштовним харчуванням дитину із малозабезпеченої  сім’ї  Б__, 2015 р.н. у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) №5«Ялинка» міської ради.

3.  Забезпечити безкоштовним харчуванням дитину із сім’ї учасника бойових дій П__, 2017р.н. у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) №5 «Ялинка» міської ради.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Заступник міського голови      оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                         Богодухів                                           №218

 

Про внесення змін до складу опікунської ради при виконавчому комітеті Богодухівської міської ради

 

Розглянувши заяву депутата Богодухівської міської ради, голови депутатської комісії з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності та депутатської етики, місцевого самоврядування Векленка В.І. щодо виключення його зі складу опікунської ради при виконавчому комітеті Богодухівської міської ради, відповідно до статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:                   

 

1. Внести зміни до складу опікунської ради при виконавчому комітеті Богодухівської міської ради:

1) Виключити депутата Богодухівської міської ради, голову депутатської комісії з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності та депутатської етики, місцевого самоврядування Векленка Віталія Івановича;

2) Включити в.о.директора Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Перепелицю Дмитра Миколайовича (за згодою).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Заступник міського голови           оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                  Богодухів                                          №219

 

Про придбання принтера для гуртка

декоративно-ужиткового мистецтва «Дивосвіт»

 

Розглянувши заяву батьківського активу гуртка декоративно-ужиткового мистецтва «Дивосвіт» Богодухівського районного будинку культури (керівник Подолінна Любов Миколаївна) щодо придбання кольорового принтера EPSON для гуртківців, які гідно представляють місто Богодухів у конкурсах, виставках, фестивалях районного, обласного та міжнародного значення, мають близько 50 дипломів, грамот та подяк, керуючись статтями 34, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. З метою підтримки гуртківців (39 дітей) декоративно-ужиткового мистецтва «Дивосвіт» Богодухівського районного будинку культури (керівник Подолінна Любов Миколаївна) придбати кольоровий принтер EPSON.

2. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) придбання принтера здійснити за рахунок коштів загального фонду бюджету.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Заступник міського голови            оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                             Богодухів                                         № 220

 

Про заходи з нагоди Дня автомобіліста та дорожника

 

Розглянувши подання керівників КП «Богодухіввода» та КП «Богодухівжитло» щодо відзначення працівників підприємств з нагоди Дня автомобіліста та дорожника, на виконання міської Програми забезпечення проведення масових і спортивних заходів, відзначення пам’ятних дат та ювілеїв, вшанування видатних людей по Богодухівській міській раді на 2018-2020 роки (підпункт 3 Розділу 3), затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2017 №709-VII (XХII сесія VII скликання), керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити заходи та кошторис щодо організації та проведення свята Дня автомобіліста та дорожника (додатки 1, 2).

2. Надати матеріальне заохочення працівникам КП «Богодухіввода» та КП «Богодухівжитло» з нагоди Дня автомобіліста та дорожника по 200 гривень кожному:

- Д___, водію автотранспортного засобу КП «Богодухіввода»;

- Р__, механіку КП «Богодухіввода»;

- Ф__, волію легкового автомобіля КП «Богодухіввода»;

- Л__, водію автотранспортного засобу КП «Богодухіввода»;

- Х__, водію автотранспортного засобу КП «Богодухіввода»;

- Х__, машиністу екскаватора КП «Богодухіввода»;

- К__, інженеру з технічного нагляду КП «Богодухівжитло»;

- С__, водію автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- Н__, водію автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- К__, машиністу автогрейдера КП «Богодухівжитло»;

- Н__, водію автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- П__, водію автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- Р__, водію автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- Щ__, водію автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- Щ__, водію автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- К__, водію автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- Х__, трактористу КП «Богодухівжитло»;

- Г__, механіку КП «Богодухівжитло»;

- Н__, водію автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- Б__, дорожньому робітнику КП «Богодухівжитло»;

- К__, дорожньому робітнику КП «Богодухівжитло»;

- М__, дорожньому робітнику КП «Богодухівжитло»;

- К__, дорожньому робітнику КП «Богодухівжитло».

3. За вагомий внесок у забезпечення будівництва, ремонту та утримання доріг, високу професійну майстерність, відповідальність за доручену справу та з нагоди Дня автомобіліста та дорожника нагородити грамотами Богодухівської міської ради:

- Д__, водія автотранспортного засобу КП «Богодухіввода»;

- Р__, механіка КП «Богодухіввода»;

- К__, інженера з технічного нагляду КП «Богодухівжитло»;

- С__, водія автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- Н__, водія автотранспортних засобів КП «Богодухівжитло»;

- К__, машиніста автогрейдера КП «Богодухівжитло»;

4. Оплату провести через керівників підприємств КП «Богодухіввода» (директор Слесарєв В.В.) та КП «Богодухівжитло» (начальник Дубинка С.М.).

5. Головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії міської ради Дереведмедь Т.В. видатки провести в межах затвердженого кошторису за рахунок коштів загального фонду.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників міського голови Ворвуля В.В. та Мальовану О.А.

Заступник міського голови      оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018

Богодухів

               № 221

 

Про зміну поштової адреси

житловому будинку, розташованому

за адресою: с.Семенів Яр, вул.__

 

Розглянувши заяву Б__ щодо зміни поштової адреси житловому будинку, розташованому за адресою: с.Семенів Яр, вул.__, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 24.10.2018 №8, з метою упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна на території Богодухівської міської ради, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Змінити поштову адресу житловому будинку, розташованому за адресою: с.Семенів Яр, вул.__, який належить Б__, згідно з договором купівлі-продажу від __2018р., на адресу: с.Семенів Яр, вул.__.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

 

Заступник міського голови     оригінал підписано     В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                      Богодухів                              №222

 

Про затвердження ліміту

використання води на 2019 рік

 

Розглянувши заяви щодо затвердження ліміту використання води на 2019 рік, узгоджений з Харківським регіональним управлінням водних ресурсів, погоджених КП «Богодухіввода», відповідно до статті 25 Водного Кодексу України, Наказу Міністерства природи від 16.03.2015 №78, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.04.2015 №382/26827, на підставі Порядку ведення державного обліку водокористування, керуючись статтею 40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити ліміт використання води на 2019 рік:

1) Управлінню соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації (додається);

2) ФОП Яковлєва Н.І. (додається);

3) ФОП Тризна М.Г., магазин «Sofi» (додається);

4) ТОВ «Харківрегіонгаз» (додається);

5) ТОВ «Надія» (додається);

6) ФОП Чокотило К.І., перукарня, ломбард (додається);

7) ФОП Мартиненко Ю.В., стоматологічний кабінет (додається);

8) Відділу агропромислового розвитку Богодухівської РДА (додається);

9) ФОП Левченко Н.І., перукарня (додається);

10) ТОВ «ТЕМА-Н-ПЛЮС», крамниця, офіс, перукарня (додається);

11) ФОП Лещенко О.М., лазня (додається);

12) ПФ «Лекта», аптека (додається);

13) Богодухівській районній державній лікарні ветеринарної медицини (додається);

14) ФОП Лялекова Т.В., магазин «Елітан» (додається);

15) ТОВ «Богодухівський хлібозавод «АПІ-ПЛЮС» (додається);

16) ПП «Ілант», адмінбудівля (додається);

17) ФОП Шульга М.І., магазин «Дубрава» (додається);

18) Богодухівському відділенню управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області (додається);

19) Стеріоні Л.А., кафе «Сосновий бір» (додається);

20) ФОП Лялекова О.Л., магазин «Обувайка» (додається);

21) ФОП Яковлєв В.Л., магазин, офісне приміщення (додається);

22) ФОП Кривошея В.О., магазин «Економ» (додається);

23) ФОП Нежид Н.К., крамниця (додається);

24) КТП «Ветеран» (додається);

25) Фінансовому управлінню Богодухівської РДА (додається);

26) ПП «Богодухівський народний архів» (додається);

27) Богодухівському об’єднаному управлінню Пенсійного фонду України Харківської області (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків та директора КП “Богодухіввода” Слесарєва В.В.

 

Заступник міського голови       оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                          Богодухів                                         № 223

 

Про затвердження лімітів на скид стічних вод

 

Розглянувши лист про затвердження лімітів на скид стічних вод на 2019 рік, узгоджених з Харківським регіональним управлінням водних ресурсів, погоджених КП «Богодухіввода», відповідно до статті 25 Водного Кодексу України, Наказу Міністерства природи від 16.03.2015 №78, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.04.2015 №382/26827, на підставі Порядку ведення державного обліку водокористування, з метою обліку скиду  речовин у водні об’єкти організаціями та установами всіх форм власності, відповідно до порядку, встановленого  Правилами приймання стічних вод підприємств і організацій у комунальну систему каналізації м.Богодухів, затвердженими рішенням Богодухівської міської ради від 18.01.2013 № 1173-VІ (ХХVІІ сесія VІ скликання), керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

     В И Р І Ш И В:

1. Затвердити ліміти на скид стічних вод у міську систему каналізації на 2019 рік (вивезення спеціалізованим транспортом):

1) Управлінню соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації (додається);

2) ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» (додається);

3) ТОВ Рибоконсервний завод «Екватор» (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В. та директора КП “Богодухіввода” Слесарєва В.В.

 

 

Заступник міського голови       оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                          Богодухів                                         № 224

 

Про затвердження лімітів на використання води

та скид стічних вод

 

Розглянувши листи керівників установ, підприємств, організацій про затвердження лімітів на використання води та лімітів на скид стічних вод на 2019 рік, узгоджених з Харківським регіональним управлінням водних ресурсів, погоджених КП «Богодухіввода», відповідно до статті 25 Водного Кодексу України, Наказу Міністерства природи від 16.03.2015 №78, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.04.2015 №382/26827, на підставі Порядку ведення державного обліку водокористування, з метою обліку скиду  речовин у водні об’єкти організаціями та установами всіх форм власності, відповідно до порядку, встановленого  Правилами приймання стічних вод підприємств і організацій у комунальну систему каналізації м.Богодухів, затвердженими рішенням Богодухівської міської ради від 18.01.2013 № 1173-VІ (ХХVІІ сесія VІ скликання), керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

     В И Р І Ш И В:

1. Затвердити ліміти використання води на 2019 рік:

1) Богодухівській районній державній адміністрації (додається);

2) Богодухівській районній раді (додається).

2. Затвердити ліміти на скид стічних вод у міську систему каналізації на 2019 рік (вивезення спеціалізованим транспортом):

1) Богодухівській районній державній адміністрації (додається);

2) Богодухівській районній раді (додається).

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В. та директора КП “Богодухіввода” Слесарєва В.В.

 

Заступник міського голови      оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

25.10.2018

Богодухів

№226

 

Про забезпечення дровами

 

З метою соціального захисту та поліпшення матеріального становища жителів міста, які опинилися в складній життєвій ситуації, що звернулися із заявою про забезпечення дровами, керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Богодухівському КП «Богодухівжитло» забезпечити завезення 2-х складометрів дров із запасів від спиляння дерев по місту, а саме:

№ з/п

П.І.П.

Статус

Адреса

1.

О

пенсіонер

м.Богодухів, пров.

2.

О

пенсіонер

м.Богодухів, вул.

3.

І

ВПО

м.Богодухів, вул.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків та начальника КП «Богодухівжитло» Дубинку С.М.

 

Заступник міського голови              оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018

Богодухів

         № 227

 

Про дозвіл ПП «МЕТА Д» на підключення до централізованої системи водопостачання нежитлової будівлі, розташованої за адресою: м.Богодухів, пл.Свято-Духівська, буд.7

 

Розглянувши заяву директора ПП «МЕТА Д» Дяченка І.А. про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання нежитлової будівлі, розташованої за адресою: м.Богодухів, пл.Свято-Духівській, буд.7 та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів», статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити ПП «МЕТА Д» (директор Дяченко І.А.) підключити нежитлову будівлю, розташовану за адресою: м.Богодухів, пл.Свято-Духівська, буд.7 до централізованої системи водопостачання, яка проходить по вул.Молодіжній, після виготовлення проектно-кошторисної документації.

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати директора ПП «МЕТА Д» встановити водяний лічильник.

7. Надати ПП «МЕТА Д» (директор Дяченко І.А.) дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням та прокладання водопровідних труб до нежитлової будівлі, розташованої за адресою: м.Богодухів, пл.Свято-Духівська, буд.7  (додаток – дозвіл №38).

8. ПП «МЕТА Д» (директор Дяченко І.А.) зобов’язане власними силами привести об’єкт благоустрою у належний стан з відновленням покриття (при його наявності) після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт або може у випадках, передбачених пунктом 2 частини другої статті 19 Закону України “Про благоустрій населених пунктів”, сплатити його відновну вартість.

9. Контроль за підключенням нежитлової будівлі, розташованої за адресою: м.Богодухів, пл.Свято-Духівська, буд.7 до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

10. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Заступник міського голови              оригінал підписано    В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018

Богодухів

         № 228

 

Про дозвіл Л__ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.__

 

Розглянувши заяву Л__ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.__ та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів», статтею 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити Л__ підключити домоволодіння, розташоване за адресою: м.Богодухів, вул.__ до централізованої системи водопостачання, яка проходить по вул.__, після виготовлення проектно-кошторисної документації.

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати Л__ встановити водяний лічильник.

7. Надати Л__ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням та прокладання водопровідних труб до домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___  (додаток – дозвіл №37).

8. Контроль за підключенням домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.__ до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

9. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Заступник міського голови             оригінал підписано   В.ВОРВУЛЬ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018

Богодухів

№ 229

Про дозвіл Богодухівському УВП УТОС, розташованому за адресою: м.Богодухів, вул.Загорулька, 3 на підключення до системи водовідведення міста Богодухова

 

Розглянувши заяву директора Богодухівського УВП УТОС Безуглого А.Ф. від 26.09.2018  про надання дозволу на підключення підприємства, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Загорулька, 3 до системи водовідведення міста Богодухова, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Надати дозвіл Богодухівському УВП УТОС (директор Безуглий А.Ф.), розташованому за адресою: м.Богодухів, вул.Загорулька, 3 на підключення до системи водовідведення міста Богодухова після виготовлення проектної документації.

2. Надати Богодухівському УВП УТОС дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням до системи водовідведення підприємства, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Загорулька, буд.3 (додаток – дозвіл №39).

3. Всі роботи проводити за рахунок замовника, в тому числі відновлення дороги, тротуарів, зелених насаджень.

4. Роботи проводити під наглядом представника КП «Богодухіввода».

5. Контроль за підключенням підприємства, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Загорулька, буд.3, до системи водовідведення покласти на КП “Богодухіввода”.

6. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Заступник міського голови         оригінал підписано            В.ВОРВУЛЬ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                        Богодухів                                      №230

 

Про затвердження переліку підприємств, об’єктів та установ на території Богодухівської міської ради та видів суспільно-корисних робіт

 

Розглянувши листа начальника Богодухівського районного відділу з питань пробації Північно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції підполковника внутрішньої служби Склярова Д.М. щодо визначення переліку об’єктів та видів суспільно-корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді суспільно-корисних робіт, відповідно до статей 311, 3251 Кодексу України про адміністративні правопорушення», відповідно до пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком  міської ради

ВИРІШИВ:

1. Визначити КП «Богодухівжитло» таким, де будуть виконуватися суспільно-корисні роботи порушниками, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді суспільно-корисних робіт.

2. Затвердити види суспільно-корисних робіт:

- благоустрій та озеленення території населених пунктів, кладовища, придорожніх смуг;

- прибирання мікрорайонів та вулиць міста;

- впорядкування братських могил загиблим воїнам.

3. Начальнику КП «Богодухівжитло» Дубинці С.М.:

- погодити перелік об’єктів та види суспільно-корисних робіт з Богодухівським районним відділом з питань пробації Північно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції;

- здійснювати контроль за виконанням засудженими призначених їм робіт;

- здійснювати нарахування плати порушнику за виконання суспільно-корисних робіт та перерахування її на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби для подальшого погашення заборгованості зі сплати аліментів.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язів.

 

Заступник міського голови            оригінал підписано          В.ВОРВУЛЬ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

25.10.2018                                       Богодухів                                    № 231

 

Про надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  пл.Свято-Духівська (біля бувшої лікарні)

 

Розглянувши заяву Д__ щодо надання дозволу на видалення зелених насаджень за адресою: м.Богодухів,  пл.Свято-Духівська (біля бувшої лікарні), взявши до уваги акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 16.10.2018 №16, у зв’язку з небезпекою для життя перехожих, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 року № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» зі змінами, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. КП «Богодухівжитло» виконати видалення зелених насаджень у кількості 10 одиниць (4 клена, 4 берези, 2 каштана).

2. Надати ордер на видалення зелених насаджень, згідно з актом.

3. Зобов’язати КП «Богодухівжитло»:

1) Провести видалення зелених насаджень зазначеного у пункті 1 цього рішення.

2) Вжити заходів щодо дотримання техніки безпеки при виконанні робіт та збереження майна, що знаходиться поряд з насадженнями, які підлягають видаленню.

3) В триденний термін привести в належний стан територію після видалення зелених насаджень.

4. Дрова, що утворюються від видалення аварійних дерев, надати соціально незахищеним верствам населення, відповідно до прийнятих виконкомом рішень.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет міської ради.

 

Заступник міського голови     оригінал підписано     В.ВОРВУЛЬ