23 травня 2019 року

Переглядiв: 23

23 травня 2019 року

Про стан роботи закладів дошкільної освіти та організацію харчування

№69

Про виконання бюджету за перший квартал 2019 року

№70

Про надання одноразової грошової допомоги

№71

Про організацію роботи дошкільних навчальних закладів міської ради в літній оздоровчий період

№72

Про організацію обліку дітей дошкільного віку у 2019 році

№73

Про пільгове перебування дітей у дошкільних навчальних закладах Богодухівської міської ради

№74

Про визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів (твердих, ремонтних, великогабаритних), що утворюються на території населених  пунктів Богодухівської міської ради

№75

Про визначення виконавця послуги  з вивезення  рідких побутових відходів, що утворюються на території населених пунктів Богодухівської міської ради

№76

Про присвоєння поштової адреси 1/2 частині житлового будинку, розташованому за адресою: м.Богодухів, вул.

№77

Про присвоєння поштової адреси 1/2 частині житлового будинку, розташованому за адресою: м.Богодухів, вул.

№78

Про присвоєння поштової адреси будівлі гаражу, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Дем’янівська

№79

Про присвоєння поштової адреси комплексу до складу якого входить будівля механізатора та вагова, розташованого за адресою: с.Семенів Яр, вул.

№80

Про присвоєння поштової адреси основним підсобним і допоміжним будівлям та спорудам підприємства переробної промисловості, розташованим за адресою: м.Богодухів, вул.Підлісна, 2 та 6А

№81

Про надання дозволу на порушення об’єкту благоустрою на території міста Богодухова ТОВ «Богодухівський молзавод»

№82

Про дозвіл К___ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.

№83

Про дозвіл П___ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.

№84

Про дозвіл К___ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.

№85

Про дозвіл Л___ на підключення до централізованої системи водопостачання магазину, розташованого за адресою: м.Богодухів, пл.___

№86

Про дозвіл П____ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.

№87

Про надання дозволу на улаштування каналізаційного вигребу біля магазину за адресою: м.Богодухів, вул.___ С__

№88

Про затвердження ліміту використання води на 2019 рік

№89

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019                                        Богодухів                                                      №69

 

Про стан роботи закладів дошкільної

освіти та організацію харчування

 

Заслухавши інформації завідувачів закладів дошкільної освіти про стан роботи закладів дошкільної освіти міста, заступника міського голови Мальованої О.А. про організацію харчування у закладах дошкільної освіти, відповідно  до Закону України «Про дошкільну освіту», Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого Міністерством охорони здоров’я, Міністерством освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 15.06.2005 №661/10941, постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах (далі — Інструкція), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/227 і зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 05.05.2006 за № 523/12397, керуючись Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 24.03.2016 №234, з метою посилення контролю за організацією раціонального харчування дітей у дошкільних навчальних закладах та внесенням батьківської плати, своєчасного вжиття заходів щодо поліпшення якості харчування вихованців, збереження їх здоров’я, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Заслухавши інформацію заступника міського голови Мальованої О.А. про організацію харчування у закладах дошкільної освіти рекомендувати завідувачам закладів дошкільної освіти міської ради Тризні В.В., Нечай Л.Г., Євченко Ю.М., Назаренко Н.В., Мовчан Т.В., Кудленок Ю.В.:

1) Тримати на контролі стан харчування дітей відповідно до Інструкції з організації харчування дітей, виконання натуральних норм у межах встановленої вартості харчування.

2)  Контролювати щомісячне проведення аналізу якості харчування та розрахунку хімічного складу раціону.

3) Систематично проводити перевірку закладки продуктів, виходу готових страв, видачі їх у групи.

4) Вживати заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази харчоблоків.

5) Посилити особистий контроль за своєчасним надходженням батьківської плати за харчування дітей.

6) Про хід виконання рішення інформувати виконавчий комітет міської ради.

2. Інформації завідувачів дошкільних навчальних закладів міської ради про стан роботи закладів дошкільної освіти міста Тризни В.В., Нечай Л.Г., Євченко Ю.М., Назаренко Н.В., Мовчан Т.В., Кудленок Ю.В. прийняти до відома (додаються).

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

Міський голова    оригінал підписано       М.ГОЛУБ

 

ІНФОРМАЦІЯ

про організацію харчування

у закладах дошкільної освіти міста

 

Харчування дітей у дошкільних навчальних закладах здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Раціональний режим харчування, збалансованість раціону є основними умовами для підвищення опору дитячого організму до захворювань, для нормального росту і розвитку дітей, які виховуються у закладах дошкільної освіти.

У закладах дошкільної освіти встановлено трьохразове харчування.

Контроль за організацією та якістю харчування, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів, відповідно до наказів завідувача, покладається на призначених відповідальних осіб за організацію харчування.

У кожному дошкільному навчальному закладі харчування здійснюється відповідно до Примірного двотижневого меню, яке погоджується із державною санітарно-епідеміологічною службою, що складається на зимово-весняний та літній періоди. Харчування дітей здійснюється відповідно до норм, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України. У закладах встановлено трьохразовий режим харчування. Меню-розкладки складаються згідно з картотекою страв, затвердженою керівником закладу. Ведуться необхідні журнали, передбачені Інструкцією. Щоденно проводиться бракераж сирих продуктів та готової продукції, про що робляться відповідні записи у журналах. Наказами завідувачів ДНЗ затверджені комісії з бракеражу, призначені відповідальні особи за організацію харчування  та  відповідальна особа за зняття проби з готових страв.

Продукти до ДНЗ постачаються централізовано. Для цього визначені основні підприємства та підприємці-постачальники. Це ФОП Алєксєєнко О.Л. (натуральні напівфабрикати яловичини заморожені, чвертка (задня) курчат бройлерів заморожена, птиця (тушка куряча), риба, печінка яловичини), ФОП Бєлєвцов С.М. (яйця, макаронні вироби, соки, чай, кавовий напій злаковий, какао, томатна паста,  сіль, дріжджі, лавровий лист, лимонна кислота, борошно), ТОВ «Сирний Дім» (сир твердий), ФОП Нежиж Н.К. (печиво), Харківська філія ТОВ «Богодухівський молзавод» (молоко, сметана, сир кисломолочний, масло вершкове), ТОВ «Харпрод» (крупи, олія, борошно, ванільний цукор, сухарі панірувальні), ФОП Огризько С.О. (сухофрукти, повидло, овочі, картопля), ТОВ «Валки – хліб» (хліб житній та пшеничний). Вся продукція має супровідну документацію (сертифікати).

Відповідно до штатного розпису дошкільні навчальні заклади  укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування, це 11  кухарів, із них 5 розряд – 2 чоловіки, 4 розряд – 7 чоловік, 3 розряд – 2 чоловіки.

Ведеться контроль за дотриманням правил організації харчування медичним працівником та адміністрацією закладу.

Дошкільні навчальні заклади забезпечений проточною холодною та гарячою водою. Технологічне та холодильне обладнання знаходиться в робочому стані, є необхідна кількість посуду, котрий промаркований і використовується  за призначенням.

В закладі наявний весь набір продуктів (в асортименті крупи, цукор, борошно, масло вершкове, овочі, риба, м’ясні та молочні продукти, соки тощо).

Всі продукти харчування, що надходять, відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються документами та наявні сертифікати, що засвідчують їх якість.

Зберігаються продукти в спеціально обладнаних  коморах, овочесховищах, холодильниках, морозильних камерах, де забезпечено дотримання санітарних норм,  в тому числі товарне сусідство, температурний режим тощо. Дані про безпечність якості продуктів та термін їх реалізації систематично фіксується в Журналі бракеражу сирої продукції. Облік продовольчої сировини фіксується в Книзі складського обліку продуктів.

Аналіз виконання норм харчування основних продуктів за 2018 рік у відсотках показав, що в цілому харчування вихованців дошкільних навчальних закладів здійснюється наближено до норм і становить:

                     
№ п/п назвапродукту ДНЗ ДНЗ ДНЗ ДНЗ ДНЗ ДНЗ РАЗОМ
3 5 6 7 8 9
1 Хліб 88,8 86,2 92,4 96,1 81,4 86,0 88,5
2 Хліб житній 96,0 92,7 95,4 90,0 96,6 97,8 94,8
3 Борошно 91,9 92,6 87,5 84,2 84,5 92,2 88,8
4 Крупи,бобові 95,1 95,9 91,9 95,2 90,3 92,3 93,4
5 М»ясо 78,7 78,2 80,4 79,3 79,9 80,2 79,4
6 Риба 84,2 84,6 86,2 85,0 83,3 83,1 84,4
7 Масло верш 81,4 82,4 81,8 82,2 82,4 81,4 81,9
8 Олія 93,0 95,1 96,7 92,9 91,3 93,0 93,6
9 Яйця 86,4 91,9 89,7 87,8 84,5 92,5 88,8
10 Молоко 49,8 51,0 49,8 51,6 50,5 50,8 50,6
11 Творог 83,8 85,2 85,4 83,2 82,8 85,6 84,3
12 Сметана 68,6 72,9 75,8 74,1 68,2 71,2 71,8
13 Кислота лимон 44,6 64,1 47,3 88,3 65,8 79,7 65,0
14 Картопля 90,5 94,4 92,6 94,6 90,6 97,4 93,4
15 Різні овочі 90,8 90,7 85,5 87,4 87,7 90,5 88,8
16 Фрукти свіжі 33,5 17,9 16,1 5,8 0,0 13,8 14,5
17 Соки 61,6 64,2 59,1 67,2 62,5 62,9 62,9
18 Сухофрукти 71,4 68,8 68,4 88,6 98,1 72,9 78,0
19 Конд вироби 72,1 83,1 81,0 71,8 77,9 82,0 78,0
20 Сухарі паніров 12,9 24,2 13,7 19,8 13,8 29,0 18,9
21 Цукор 85,4 88,0 89,8 94,0 91,5 92,1 90,1
22 Чай 54,0 60,8 55,9 85,8 63,7 62,7 63,8
23 Кава злакова 46,0 39,9 50,0 42,2 44,0 54,2 46,1
24 Какао 21,5 17,6 28,1 17,4 21,4 27,3 22,2
25 Сіль 98,5 99,1 95,9 99,4 98,4 98,6 98,3
26 Томатна паста 82,3 90,8 91,5 85,8 83,4 77,9 85,3
27 Дріжджі 79,7 92,7 74,0 71,1 85,1 71,5 79,0
28 Крохмаль 11,5 21,5 28,3 5,1 8,6 30,5 17,6
29 Лавровий лист 95,9 97,3 94,9 98,2 99,0 98,0 97,2
30 Сир твердий 93,2 90,2 89,7 91,5 91,3 91,2 91,2
31 Ванільний цукор 33,7 36,7 26,8 57,7 27,6 35,8 36,4

Аналіз виконання норм харчування основних продуктів за I квартал 2019 року у відсотках

№ п/п назва ДНЗ ДНЗ ДНЗ ДНЗ ДНЗ ДНЗ РАЗОМ
продукту

3

5

6

7

8

9

1

Хліб

90,2

82,4

94,8

93,5

81,6

90,1

88,7

2

Хліб житній

96,5

91,8

95,8

90,8

96,7

98,3

94,9

3

Борошно

83,7

94,7

89,6

78,8

84,1

93,3

87,4

4

Крупи,бобові

97,5

93,6

94,1

96,7

94,0

94,4

95,0

5

М»ясо

80,9

80,8

81,2

80,8

80,4

80,7

80,8

6

Риба

83,0

80,9

83,7

82,5

81,2

83,4

82,4

7

Масло верш

80,9

80,5

80,8

80,6

80,6

80,6

80,6

8

Олія

95,7

95,8

96,3

95,7

91,9

95,1

95,1

9

Яйця

86,1

88,0

84,0

87,5

83,1

94,5

87,2

10

Молоко

49,0

54,0

52,0

52,7

52,7

52,8

52,2

11

Творог

80,5

81,3

83,2

81,1

80,2

81,3

81,3

12

Сметана

59,1

70,1

73,4

61,1

59,6

66,6

65,0

13

Кислота лимон

51,5

81,9

36,0

99,5

59,7

87,0

69,3

14

Картопля

94,0

93,9

86,5

94,2

91,0

95,0

92,4

15

Різні овочі

97,8

95,9

84,2

81,4

87,8

87,9

89,2

16

Фрукти свіжі

55,6

0,2

0,0

0,0

0,0

0,0

9,3

17

Соки

45,3

49,8

53,1

66,4

60,2

51,6

54,4

18

Сухофрукти

87,3

99,6

99,4

99,5

98,1

99,9

97,3

19

Конд вироби

70,7

82,1

77,5

72,7

66,5

68,5

73,0

20

Сухарі паніров

12,1

34,7

8,2

25,7

33,1

39,1

25,5

21

Цукор

84,7

89,0

93,0

93,7

93,1

95,7

91,5

22

Чай

68,9

64,6

68,8

82,1

67,4

70,1

70,3

23

Кава злакова

30,6

30,8

48,6

38,1

41,8

33,6

37,2

24

Какао

25,6

20,0

23,8

26,1

24,2

27,5

24,5

25

Сіль

98,6

99,0

98,7

99,5

99,3

99,0

99,0

26

Томатна паста

94,0

97,9

91,4

92,3

90,0

90,7

92,7

27

Дріжджі

89,0

96,5

81,6

45,3

85,9

73,2

78,6

28

Крохмаль

5,3

14,5

27,8

34,2

23,7

28,1

22,3

29

Лавровий лист

98,0

99,0

100,0

99,4

99,2

98,9

99,1

30

Сир твердий

87,3

84,4

89,9

73,5

83,9

85,8

84,1

31

Ванільний цукор

17,4

34,7

38,8

60,3

44,3

26,7

37,0

 

Середня вартість харчування склала:

у 2018 році:

№ з/п ДНЗ

Вартість харчування

Діти 1-3 р.

Діти 3-6(7) р.

1

№ 3 «Веселка»

5,98

9,34

2

№ 5 «Ялинка»

6,06

9,34

3

№ 6 «Дзвіночок»

6,09

9,34

4

№ 7 «Теремок»

6,09

9,44

5

№ 8 «Казка»

5,82

9,26

6

№ 9 «Берізка»

5,99

9,36

ВСЬОГО по ДНЗ

6,01

9,35

у 2019 році:

№ з/п

ДНЗ

Вартість харчування

Діти 1-3 р.

Діти 3-6(7) р.

1

№ 3 «Веселка»

6,57

10,17

2

№ 5 «Ялинка»

6,96

10,38

3

№ 6 «Дзвіночок»

6,86

10,32

4

№ 7 «Теремок»

6,73

10,37

5

№ 8 «Казка»

6,64

10,37

6

№ 9 «Берізка»

6,69

10,28

ВСЬОГО по ДНЗ

9,74

10,32

Встановлено на 2019 рік вартість харчування однієї дитини на день у дошкільних навчальних закладах міської ради:

- для дітей віком від 1 до 3 років      — 21,00 грн.

- для дітей віком від 3 до 6 (7) років – 30,0 грн.

Збільшуються витрати на харчування дітей у дошкільних навчальних закладах міської ради в літній оздоровчий період з 01.06.2019 по 31.08.2019 на 10 відсотків для придбання свіжих овочів і фруктів.

Встановлено розмір плати для батьків за перебування дітей у дошкільних навчальних закладах міської ради на 2019 рік у розмірі 40 відсотків від вартості харчування на день.

Від плати за харчування дитини, звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у комунальних дошкільних навчальних закладах.

Забезпечуються безкоштовним харчуванням діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти-інваліди, діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», діти учасників бойових дій, які перебувають у комунальних дошкільних навчальних закладах.

Розмір плати зменшується на 50% для батьків, у сім’ях яких троє і більше дітей.

Пільги в оплаті за харчування у 2018-2019 році були встановлені:

для 25 дітей із сімей учасників бойових дій (без оплати);

для 45 дітей із багатодітних сімей (50%);

для 3 дітей-інвалідів (без оплати);

для 9 дітей із малозабезпечених сімей (без оплати);

для 2 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

Для здешевлення  харчування дітей у дошкільному закладі проводяться благодійні акції по заготівлі фруктів, для компотів та збирається урожай з фруктових дерев, які ростуть на території установи.

Для поліпшення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів міською радою протягом 2018 року придбано столовий та кухонний посуд для всіх ДНЗ міста, встановлено вентиляційне обладнання у ДНЗ №8, ДНЗ №9 – електричну м’ясорубку. Придбано для ДНЗ №3 холодильник та 2 холодильники для ДНЗ №5.

Міська рада приділяє велику увагу щодо організації харчування дітей у ДНЗ міста.

Керуючий справами виконавчого комітету

Богодухівської міської ради                                                           А.Щербак

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

23.05.2019                                Богодухів                              № 70

Про виконання бюджету за перший квартал 2019 року

Заслухавши звіт головного бухгалтера централізованої бухгалтерії міської ради Дереведмедь Т.В. про виконання бюджету за перший квартал 2019 року, з метою  інформування виконавчого комітету з цього питання, керуючись статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про виконання бюджету за перший квартал 2019 року взяти до відома:

по доходах з урахуванням сум, одержаних з інших бюджетів  у сумі – 7596,9 грн., у тому числі:

за загальним фондом – 7090,3 тис. грн.;

за спеціальним фондом – 506,6 тис.грн.;

по видатках – 6317,0 тис.грн., у тому числі:

за загальним фондом – 6105,0 тис. грн.;

за спеціальним фондом – 212,0 тис.грн.

 

Міський голова оригінал підписано            М.ГОЛУБ

 

 

ЗВІТ

про  виконання бюджету міста за 1 квартал 2019 року

            Бюджет міста сформовано на основі положень Бюджетного кодексу та діючого законодавства. Особливою відзнакою його формування є розрахунок Міністерством фінансів показників надходження доходів по формулі, з застосуванням індексу відносної податкоспроможності.

                                                                    ДОХОДИ

У звітному періоді  2019 року в бюджет міста надійшло 6409,7 тис.грн. доходів з урахуванням трансфертів, одержаних з бюджету вищого рівня, що складає   24,6  відсотків  до  річних     планових призначень.

Доходна частина бюджету міста без врахування вищевказаних трансфертів, тобто власні доходи загального та спеціального фондів, за 3 місяці 2019 року  виконані в обсязі 5628,5 тис.грн., або 24,6  відсотків  до річних призначень. При цьому доходи загального фонду склали 5121,9 тис.грн., або 103,8  відсотків до планових призначень.  Доходи спеціального фонду за 3 місяці 2019  року склали  506,6 тис.грн., або 605,3  відсотків до планових призначень.

Структура та виконання доходної частини міського бюджету за 3 місяці 2019 року

  Затверджено з урахуванням змін на І квартал 2019 року , тис. грн. Фактичні надходження, тис. грн. Виконання% Відхилення, тис. грн. 
Всього доходів 7205,1 7596,9 105,4 +391,8
Загальний фонд 4935,8 5121,9 103,8 +186,1
Субвенції 1968,4 1968,4 100 -
Спеціальний фонд 300,9 506,6 168,4 +205,7

У структурі доходів міського бюджету доходи загального фонду складають 67,4 відс., субвенції – 25,9 відс., доходи спеціального фонду – 6,7 відс.

Структура та виконання доходної частини міського бюджету по загальному фонду за 3 місяці 2019 року

  Затверджено з урахуванням змін на І квартал 2019 року , тис. грн. Фактичні надходження, тис. грн. Виконання% Відхилення, тис. грн. 
Податок на нерухоме майно 224,8 322,9 143,6 +98,1
Плата за землю 948,5 1087,5 114,6 +139,0
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності 0,6 +0,6
Єдиний податок 2298,9 2741,0 119,2 +442,1
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) 140,6 -140,6
Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) 495,8 -495,8
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами 494,9 438,9 88,7 -56,0
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) 15,3 +15,3
Транспортний податок з юридичних осіб 60,0 +60,0
Державне мито 28,0 29,3 104,6 +1,3
Плата за надання адміністративних послуг 280,3 286,7 102,3 +6,4
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном 24,0 20,5 85,4 -3,5
Інші надходження 12,3 +12,3
Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення 37,5 +37,5
Транспортний податок з фізичних осіб 3,8 +3,8
Кошти від продажу прав на земельні ділянки несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та прав на земельні ділянки, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим 1,5 +1,5
Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів

64,0

+64,0

Всього доходів

4935,8

5121,9

103,8

+186,1

За 3 місяці 2019 року до спеціального фонду міського бюджету надійшло 506,6 тис. грн., або 39,8 відс.  річних планових показників.

Надходження сум екологічного податку склало 127,9 тис.грн. або 75,2 відс. річних планових призначень.

Кошти від продажу землі.Надходження склали 177,3 тис. грн..

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами надійшло  164,6 тис.грн. або 18,9 відс. до річного плану.

Офіційні трансферти за звітний період отримані у сумі 1968,4 тис.грн. (25 відс. до річних бюджетних призначень), це інша субвенція на утримання закладів освіти та культури.

Виконання видаткової частини міського бюджету за 1 квартал 2019 року

Видаткова частина загального і спеціального фондів міського бюджету за 3 місяці 2019 року  складає 6317,0 тис.грн.  або  20,3  відсотків  до річних бюджетних призначень.

Структура видаткової частини міського бюджету за 3 місяці 2019 року

  Касові видатки, тис. грн.  % від загальної суми
Загальний фонд 6105,0 96,6
Спеціальний фонд 212,0 3,4
Всього видатків 6317,0 100,0

На видатки загального фонду спрямовано   6105,0 тис.грн., відсоток виконання складає   71,9 відс.,  на видатки спеціального фонду спрямовано 212,0 грн. або 15,3 відсотки  до річних планових призначень.

Структура видатків загального фонду міського бюджету за 3 місяці 2019 року

 

 Галузь Фактична сума видатків за 1 квартал 2019р., тис. грн. Питома вага, відс. (%) 
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності рад та їх виконавчих органів 872,9 14,3
Освіта 3119,4 51,1
Соціальний захист та соціальне забезпечення 221,8 3,6
Житлово-комунальне господарство 1270,9 20,8
Культура та мистецтво 149,9 2,5
Утримання та розвиток інфраструктури доріг 107,0 1,8
Інші субвенції 363,1 5,9
Всього 6105,0 100,0

Основну питому вагу або 57,2 відс. обсягу видатків загального фонду бюджету спрямовано на утримання установ та здійснення заходів у системі освіти, культури і мистецтва, фізичної культури і спорту.

Економічна структура видатків загального фонду міського бюджету за 1 квартал 2019 року.

Економічна спрямованість видатків Фактична сума видатків за 1 квартал 2019р., тис. грн. Питома вага, відс. (%) 
Оплата праці з нарахуваннями 3593,3 58,9
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 26,9 0,5
Медикаменти та перев’язувальний матеріал
Продукти харчування 209,3 3,4
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 170,8 2,8
Поточні трансферти підприємствам 1374,5 22,5
Інші виплати населенню 212,8 3,5
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 363,1 5,9
Інші видатки 154,3 2,5
Всього 6105,0 100,0

Протягом 1 кварталу 2019 року фінансування загального фонду в першу чергу здійснювалося за захищеними  статтями видатків. Із загальної суми видатків на оплату енергоносіїв  за звітний період   спрямовано  170,8 тис.грн., у тому числі на оплату за водопостачання та водовідведення – 21,1 тис. грн.; за електроенергію – 116,1 тис. грн., за природний газ – 10,5 тис. грн., за інші енергоносії – 23,1 тис. грн..

 

 Структура видатків спеціального фонду міського бюджету за 1 квартал 2019 року

Галузь Касові видатки за 1 квартал 2019р., тис. грн. Питома вага, відс. (%) 
Освіта 195,3 39,2
Природоохоронні заходи 16,7 16,4
Всього 212,0 100,0

Видатки спеціального фонду міського бюджету за 3 місяці 2019 року склали 191,0 тис. грн.,  це видатки, які проведені за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами  та інших надходжень.

Середня вартість харчування за І квартал 2019 року склала:

для дітей молодшого віку 15,67 грн., старшого віку 24,00  грн.

У звітному періоді виконано 23022 дітоднів. Середня відвідуваність складає 377 дітей, з них звільнених від плати за харчування  на 100 % 35 дітей, 50 % 36 дітей.

Таким чином, виконання міського бюджету за  І квартал 2019 року складає:

по доходах з урахуванням сум, одержаних з інших бюджетів  у сумі – 7596,9 грн., у тому числі:

за загальним фондом – 7090,3 тис. грн.;

за спеціальним фондом – 506,6 тис.грн.;

по видатках – 6317,0 тис.грн., у тому числі:

за загальним фондом – 6105,0 тис. грн.;

за спеціальним фондом – 212,0 тис.грн.

 

Головний бухгалтер                                   Т.Дереведмедь

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

 23.05.2019                                                    Богодухів                                              №71

 

Про надання одноразової грошової допомоги

 

Розглянувши протокол комісії з надання одноразової грошової допомоги мешканцям територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися у складних життєвих умовах (протоколи №5 від 21.05.2019), подання заступника голови районної ради ветеранів України Мороз Л.Л. щодо надання матеріальної допомоги довгожителям міста Богодухова з нагоди відзначення ювілею (90-95 років) у червні 2019 року, відповідно до Комплексної Програми соціального захисту населення Богодухівської міської ради на 2019-2020 роки, затвердженої рішенням міської ради від 22.02.2019 №1194 (XXXIII сесії VII скликання), Положення про порядок надання одноразової грошової допомоги мешканцям територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися у складних життєвих умовах за рахунок коштів міського бюджету, затвердженого рішенням Богодухівської міської ради від 23.03.2018 № 852-VIІ (XXIV сесія VIІ скликання), керуючись статтями 34, 59, 91 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

1. З метою поліпшення матеріального становища мешканців територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися у складних життєвих умовах та звернулися із заявою про надання одноразової грошової допомоги:

з/п

П.І.П.

Адреса

Розмір допомоги (грн.)

1

Г вул.

1000

2

К вул.

20000

3

Ш вул.

10000

4

Д вул.

2000

5

К вул.

відмова

6

Ф пров.

5000

7

К вул.

1200

8

П вул.

1200

9

Л вул.

2000

10

Л вул.

4100

11

К вул.

5000

12

Ш вул.

4000

13

П вул.

5000

14

І вул.

5000

15

Н вул.

4000

16

В вул.

2000

17

З вул.

1000

18

А вул.

5000

2. Надати грошову допомогу довгожителям територіальної громади м.Богодухова з нагоди особистого ювілею (90-95 років), які святкуватимуть у червні 2019 року:

з/п

П.І.П.

Адреса

Розмір допомоги (грн.)

  1. 1
Д вул.

500

  1. 2
К вул.

500

3. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) виплату зазначеної  допомоги здійснити за рахунок коштів загального фонду бюджету, передбачених у бюджеті на соціальний захист.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

 

Міський голова        оригінал підписано                        М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019

 Богодухів

               № 72

 

Про організацію роботи дошкільних навчальних закладів міської ради в літній оздоровчий період

 

З метою створення належних умов для оздоровлення дітей у літній оздоровчий період, раціонального витрачання бюджетних коштів, розглянувши листи завідувачів  дошкільних навчальних закладів міської ради, згідно з пунктом 4 статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305, керуючись підпунктом 1 пункту а) статті 32, частиною 1 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити тимчасову мережу дошкільних навчальних закладів міської ради на літній оздоровчий період 2018/2019 навчального року згідно з додатком.

2. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) здійснювати фінансування дошкільних навчальних закладів міської ради відповідно до внесених змін у межах коштів, передбачених у бюджеті міської ради на їх утримання.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

 

Міський  голова        оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

 

Додаток до

рішення виконкому міської ради

23.05.2019 №72

 

Тимчасова мережа дошкільних навчальних закладів міської ради

на літній оздоровчий період 2018/2019 навчального року

№ з/п

Назва закладу

Кількість груп

Режим роботи груп

Всього

В т.числі

1. ДНЗ № 3 «Веселка»

2

раннього віку (2-3 р.ж.)

9 год.

різновікова дошк. віку (4, 5, 6 р.ж.)

10,5 год.

2. ДНЗ № 5 «Ялинка»

4

раннього віку (1-2 р.ж.)

9 год.

молодшого дошк.віку  (2-3 р.ж.)

10,5 год.

молодшого дошк.віку (3-4 р.ж.)

10,5 год.

зведена середня група (інклюзивна від 4-5 р.ж.)

9 год.

3. ДНЗ № 6 «Дзвіночок»

2

раннього віку (2-3 р.ж.)

9 год.

різновікова дошк. віку(4, 5, 6 р.ж.)

10,5 год.

4. ДНЗ № 7 «Теремок»

2

раннього віку (2-3 р.ж.)

10,5 год.

різновікова дошк. віку(4, 5, 6 р.ж.)

9 год.

5. ДНЗ № 8 «Казка»

4

раннього віку (2,3 р.ж.)

10,5 год.

молодшого дошк.віку (4 р.ж.)

9 год.

серенього дошк.віку (5,6 р.ж.)

10,5 год.

старшого дошк.віку (6,7 р.ж.)

9 год.

6. ДНЗ № 9 «Берізка»

3

раннього віку (2-3 р.ж.)

10,5 год.

молодшого дошк.віку (4 рік жит.)

9 год.

старшого дошк.віку (5,6 р.ж.)

9 год.

ВСЬОГО

17

9 год — 9

10,5 год. - 8

 

Керуючий справами виконавчого

комітету міської ради                                                      А.Щербак

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019                                         Богодухів                                           №73

Про організацію обліку дітей дошкільного

віку у 2019 році 

З метою забезпечення проведення обліку дітей дошкільного віку, на виконання частини 1 статті 14 Закону України «Про освіту», частини 2 статті 19 Закону України «Про дошкільну освіти», листа Міністерства освіти і науки України від 28.04.2015 №1/9-215 «Щодо обліку дітей дошкільного віку», керуючись пунктом 4 статті 32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Богодухівським дошкільним навчальним закладам вести облік дітей дошкільного віку від 0 до 6 років, відповідно до закріпленої території обслуговування (рішення виконавчого комітету від 18.04.2019 №56).

2. Завідувачам дошкільних навчальних закладів надати уточнені списки дітей дошкільного віку на погодження до міської ради до 01.09.2019 року.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Міський голова     оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

23.05.2019                                 Богодухів                                           №74

Про пільгове перебування дітей у дошкільних

навчальних закладах Богодухівської міської ради

 

Розглянувши протокол комісії з розгляду питань встановлення пільг з плати для батьків за перебування дітей у комунальних дошкільних навчальних закладах міста від 22.05.2019  №4, з метою своєчасного надання пільг з плати для батьків за перебування дітей у комунальних дошкільних навчальних закладах міської ради, недопущення порушень чинного законодавства з цього питання, відповідно до статей 33, 35 Закону України «Про дошкільну освіту», пункту 2.3 Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 № 667 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.12.2002 за № 953/7241, рішеннями Богодухівської міської ради від 21.12.2018 № 1171-VII «Про встановлення вартості харчування та розміру плати для батьків за перебування дітей у дошкільних навчальних закладах міської ради на 2019 рік» (ХХХІІ сесія VIІ скликання), керуючись статтею 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Забезпечити безкоштовним харчуванням дитину із сім’ї учасника бойових дій М__, 14.03.2014р.н. у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) №6 «Дзвіночок» міської ради.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Міський голова    оригінал підписано   М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019                                    Богодухів                                    № 75

 

Про визначення виконавця послуги

з вивезення побутових відходів (твердих,

ремонтних, великогабаритних),

що утворюються на території населених

 пунктів Богодухівської міської ради 

 

Відповідно до статей 7, 27 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Порядку проведення конкурсу з надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 р. № 1173, з метою забезпечення належного санітарного стану та удосконалення системи поводження з відходами в місті Богодухові, розглянувши протокол №2 комісії з проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів від 21.05.2018, керуючись підпунктом 6 пункту а) статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити протокол №2 комісії з проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів від 21.05.2019.

2. Визначити виконавцем послуги з вивезення твердих, ремонтних, великогабаритних відходів,  що утворюються на території населених  пунктів Богодухівської міської ради,  переможця конкурсу  - КП «Богодухівжитло».

3. Доручити заступнику міського голови Ворвулю В.В. укласти договір на надання послуг з вивезення твердих, ремонтних, великогабаритних відходів,  що утворюються на території населених  пунктів Богодухівської міської ради, з КП «Богодухівжитло» терміном на 12 місяців.

4. Контроль щодо виконання даного рішення покласти на  заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова     оригінал підписано    М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

23.05.2019                                    Богодухів                                    № 76

 

Про визначення виконавця послуги

 з вивезення  рідких побутових відходів,

що утворюються на території населених

 пунктів Богодухівської міської ради 

 

Відповідно до статі 35 Закону України «Про відходи», постанови Кабінету Міністрів України  «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» від 16.11.2011 № 1173, з метою забезпечення належного санітарного стану та удосконалення системи поводження з відходами в місті Богодухові, розглянувши протокол №3 комісії з проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів від 21.05.2019, керуючись підпунктом 6 пункту а) статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити протокол №3 комісії з проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів від 21.05.2019.

2. Визначити виконавцем послуги з вивезення рідких побутових відходів,  що утворюються на території населених  пунктів Богодухівської міської ради,  переможця конкурсу  - КП «Богодухіввода».

3. Доручити заступнику міського голови Ворвулю В.В. укласти договір на надання послуг з вивезення рідких побутових відходів,  що утворюються на території населених  пунктів Богодухівської міської ради, з КП «Богодухіввода» терміном на 12 місяців.

4. Контроль щодо виконання даного рішення покласти на  заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019

Богодухів

               № 77

Про присвоєння поштової адреси

1/2 частині житлового будинку, розташованому

за адресою: м.Богодухів, вул.___

 

Розглянувши заяву М____ щодо присвоєння поштової адреси 1/2 частині житлового будинку, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.____, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 22.05.2019 №5, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Присвоїти поштову адресу, а саме: м.Богодухів, вул.___ житловому будинку, розташованому за адресою: м.Богодухів, вул.___, який  належить М___.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019

Богодухів

               № 78

Про присвоєння поштової адреси

1/2 частині житлового будинку, розташованому

за адресою: м.Богодухів, вул.__

 

Розглянувши заяву К___ щодо присвоєння поштової адреси 1/2 частині житлового будинку, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.__, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 22.05.2019 №5, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Присвоїти поштову адресу, а саме: м.Богодухів, вул.__ житловому будинку, розташованому за адресою: м.Богодухів, вул.__, який  належить К____.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019

Богодухів

               № 79

Про присвоєння поштової адреси

будівлі гаражу, розташованого за адресою:

м.Богодухів, вул.Дем’янівська

 

Розглянувши заяву Ш___ щодо присвоєння поштової адреси будівлі гаражу, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Дем’янівська, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 22.05.2019 №5, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Присвоїти поштову адресу об’єкту нерухомого майна – гаражу, а саме: м.Богодухів, вул.Дем’янівська___ гараж, розташованому за адресою: м.Богодухів, вул.Дем’янівська, який  належить Ш___.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019

Богодухів

               № 80

Про присвоєння поштової адреси

комплексу до складу якого входить будівля

механізатора та вагова, розташованого

за адресою: с.Семенів Яр, вул.___

 

Розглянувши заяву голови СФГ ____ щодо присвоєння поштової адреси комплексу до складу якого входить будівля механізатора та вагова, розташованого за адресою: с.Семенів Яр, вул.____, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 22.05.2019 №5, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Присвоїти поштову адресу, а саме: с.Семенів Яр, вул.___ комплексу до складу якого входить будівля механізатора та вагова, розташованого за адресою: с.Семенів Яр, вул.___, який  належить ____.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019

Богодухів

               № 81

Про присвоєння поштової адреси

основним підсобним і допоміжним будівлям

та спорудам підприємства переробної

промисловості, розташованим за адресою:

м.Богодухів, вул.___

 

Розглянувши заяву С__ щодо присвоєння поштової адреси основним підсобним і допоміжним будівлям та спорудам підприємства переробної промисловості, розташованим за адресою: м.Богодухів, вул.___, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 22.05.2019 №5, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Присвоїти поштову адресу, а саме: м.Богодухів, вул.___ основним підсобним і допоміжним будівлям та спорудам підприємства переробної промисловості, розташованим за адресою: м.Богодухів, вул.___, які  належать С__.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

­­23.05.2019                                       Богодухів                                   №82

 

Про надання дозволу на порушення обєкту

благоустрою на території міста Богодухова

ТОВ «Богодухівський молзавод»

 

Розглянувши заяву адміністрації ТОВ «Богодухівський молзавод» про надання дозволу на порушення об’єкту благоустрою за адресою: м.Богодухів, пров.Харківський для проведення часткових ремонтних робіт дорожнього покриття, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись підпунктом 17 пункту а) статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

  В И Р І Ш И В:

1. Надати дозвіл ТОВ «Богодухівський молзавод» на порушення об’єкту благоустрою за адресою: м.Богодухів, пров.Харківський для проведення часткових ремонтних робіт дорожнього покриття  (додаток – дозвіл № 5).

2. Встановити термін дії даного дозволу – до 23.07.2019 року.

3. ТОВ «Богодухівський молзавод» зобов’язаний привести об’єкт благоустрою у належний стан після закінчення проведення ремонтних робіт або у випадках, передбачених пунктом 2 частини другої статті 19 Закону України “Про благоустрій населених пунктів”.

4. Контроль за виконанням заявником благоустрою території після завершення земляних робіт, пов’язаних з порушенням об’єкту благоустрою, покласти на КП «Богодухівжитло».

 

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

23.05.2019 Богодухів          № 83

 

Про дозвіл К____ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.____

 

Розглянувши заяву К___ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.____ та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів», статтею 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити К___ підключити домоволодіння, розташоване за адресою: м.Богодухів, вул.___  до централізованої системи водопостачання, яка проходить по вул.___, після виготовлення проектно-кошторисної документації.

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати К___ встановити водяний лічильник.

7. Надати К__ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням та прокладання водопровідних труб до домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.__ (додаток – дозвіл №7).

8. Контроль за підключенням домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___ до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

9. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019

Богодухів

№ 84

 

Про дозвіл П___ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___

 

Розглянувши заяву П___ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___ та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів», статтею 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити П__ підключити домоволодіння, розташоване за адресою: м.Богодухів, вул.___  до централізованої системи водопостачання, яка проходить по вул.___, після виготовлення проектно-кошторисної документації.

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати П___ встановити водяний лічильник.

7. Надати П__ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням та прокладання водопровідних труб до домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.__ (додаток – дозвіл №6).

8. Контроль за підключенням домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___ до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

9. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019             Богодухів          № 85

 

Про дозвіл К___ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___

 

Розглянувши заяву К__ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.____ та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів», статтею 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити К___ підключити домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___  до централізованої системи водопостачання, яка проходить по вул.___, після виготовлення проектно-кошторисної документації.

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати К__ встановити водяний лічильник.

7. Контроль за підключенням домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___ до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

8. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019            Богодухів          № 86

 

Про дозвіл Л___ на підключення до централізованої системи водопостачання магазину, розташованого за адресою: м.Богодухів, пл.Незалежності

 

Розглянувши заяву Л__ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання магазину, розташованого за адресою: м.Богодухів, пл.Незалежності та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів», статтею 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити Л__ підключити магазин, розташований за адресою: м.Богодухів, пл.Незалежності до централізованої системи водопостачання, яка проходить від пл.Соборності до магазинів, розташованих на площі Незалежності, після виготовлення проектно-кошторисної документації.

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати Л__ встановити водяний лічильник.

7. Контроль за підключенням магазину, розташованого за адресою: м.Богодухів, пл.Незалежності до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

8. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.05.2019

Богодухів

№ 87

 

Про дозвіл П__ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.__

 

Розглянувши заяву П__ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.П___ та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів», статтею 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити П__ підключити домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.__  до централізованої системи водопостачання, яка проходить по вул.__, після виготовлення проектно-кошторисної документації.

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати П__ встановити водяний лічильник.

7. Контроль за підключенням домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___ до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

8. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

23.05.2019                                     Богодухів                               № 88

 

Про надання дозволу на улаштування каналізаційного вигребу біля магазину за адресою: м.Богодухів, вул.___ С___

 

Розглянувши заяву С___ про надання дозволу на улаштування каналізаційного вигребу біля магазину за адресою: м.Богодухів, вул.____, керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Надати дозвіл С____ на улаштування каналізаційного вигребу біля магазину за адресою: м.Богодухів, вул.____ після виготовлення проектної документації.

2. С___ необхідно обладнати вигріб з водонепроникних матеріалів, своєчасно проводити вивіз рідких нечистот. У разі невиконання умов експлуатація вигребу буде припинена.

3. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

4. Надати С____ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з улаштуванням каналізаційного вигребу біля магазину за адресою: м.Богодухів, вул.____ (додаток – дозвіл №8).

5. Контроль за улаштуванням каналізаційного вигребу біля магазину за адресою: м.Богодухів, вул.___ покласти на КП “Богодухіввода”.

 

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

23.05.2019                                      Богодухів                                  №89

 

Про затвердження ліміту

використання води на 2019 рік

 

Розглянувши заяву щодо затвердження ліміту використання води на 2019 рік, узгоджений з Харківським регіональним управлінням водних ресурсів, погоджених КП «Богодухіввода», відповідно до статті 25 Водного Кодексу України, Наказу Міністерства природи від 16.03.2015 №78, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.04.2015 №382/26827, на підставі Порядку ведення державного обліку водокористування, керуючись статтею 40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити ліміт використання води на 2019 рік ФОП Бондар А.К., крамниця промтовари (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків та директора КП “Богодухіввода” Слесарєва В.В.

 

Міський голова  оригінал підписано    М.ГОЛУБ