1 серпня 2019 року

Переглядiв: 45

01 серпня 2019 року

Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 21.02.2019 №18 «Про звіт директора КП «Богодухіввода» про підсумки фінансово-господарської діяльності за 2018 рік та затвердження фінансового плану господарської діяльності комунального підприємства на 2019 рік»

№113

Про розгляд розпорядження адміністративної колегії Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України

№114

Про надання одноразової грошової допомоги

№115

Про пільгове перебування дітей у дошкільних навчальних закладах Богодухівської міської ради

№116

Про розгляд заяви С___ щодо зміни поштової адреси об’єкту нерухомого майна — будівлі складу, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.____

№117

Про присвоєння поштової адреси житловому будинку, розташованому за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с.Паляничники, вул.Паляничники, б/н

№118

Про зміну поштової адреси житловому будинку, розташованому за адресою: м.Богодухів, пров.____

№119

Про зміну поштової адреси житловому будинку, розташованому за адресою: м.Богодухів, пров.___

№120

Про розгляд заяви К__ щодо зміни назви вул.___ на пров.___

№121

Про затвердження  форм розрахунків тарифів на теплову енергію і комунальні послуги, поданих для їх встановлення

№122

Про надання дозволу Д__  на газифікацію житлового будинку, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Ц__

№123

Про надання дозволу на улаштування каналізаційного вигребу біля нежитлової будівлі за адресою: м.Богодухів, пл.___ К___

№124

Про дозвіл Г__ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, пров.___

№125

Про дозвіл С__ на підключення до системи водовідведення міста Богодухова квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, пров.___

№126

Про забезпечення дровами

№127

Про підсумки огляду-конкурсу «Краща садиба»

№128

Про підсумки огляду-конкурсу «Кращий балкон»

№129

Про підсумки огляду-конкурсу «Кращий благоустрій території дошкільного навчального закладу міста»

№130

Про підсумки огляду-конкурсу «Кращий фасад будівлі та благоустрій прилеглої території до підприємств, установ, організацій та об’єктів соціального призначення міста»

№131

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019                                    Богодухів                                     № 113

 

Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 21.02.2019 №18 «Про звіт директора КП «Богодухіввода» про підсумки фінансово-господарської діяльності за 2018 рік та затвердження фінансового плану господарської діяльності комунального підприємства на 2019 рік»

 

Заслухавши звіт директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В. про хід виконання рішення виконавчого комітету від 21.02.2019 №18 «Про звіт директора КП «Богодухіввода» про підсумки фінансово-господарської діяльності за 2018 рік та затвердження фінансового плану господарської діяльності комунального підприємства на 2019 рік», з метою стабільного забезпечення населення міста Богодухова житлово-комунальними послугами відповідної якості в повному обсязі та здійснення рентабельної госпрозрахункової діяльності, керуючись підпунктом 4 пункту а) статті 27, підпунктом 1 пункту а) статті 30, підпунктом 2 пункту 2 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Звіт директора КП «Богодухіввода» Слесарєва В.В. Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 21.02.2019 №18 «Про звіт директора КП «Богодухіввода» про підсумки фінансово-господарської діяльності за 2018 рік та затвердження фінансового плану господарської діяльності комунального підприємства на 2019 рік» взяти до відома.

2. Затвердити скоригований фінансовий план господарської діяльності КП «Богодухіввода» на II півріччя 2019 року (додається).

3. Директору КП «Богодухіввода» Слесарєву В.В.:

- посилити контроль за фактичними обсягами споживання води;

- покращити роботу щодо зменшення дебіторської заборгованості за надані послуги;

- до кінця року ліквідувати кредиторську заборгованість;

-  до 01.10.2019 року надати пропозиції щодо перспектив розвитку підприємства, враховуючи зміни у законодавстві України у сфері надання комунальних та житлово-комунальних послуг;

- продовжувати аналітичну роботу щодо результатів фінансово-господарської діяльності та оптимізації витрат підприємства, збільшення обсягу послуг.

4. Заступнику міського голови Ворвулю В.В., головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії міської ради Дереведмедь Т.В. та провідному спеціалісту апарату міської ради Моргун Л.М. здійснювати постійний контроль за станом фінансової діяльності комунальних підприємств міста, підпорядкованих виконкому міської ради.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на виконавчий комітет Богодухівської міської ради.

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

ЗВІТ

про підсумки фінансово-господарської діяльності за 2018 рік та погодження фінансових планів на 2019 рік КП «Богодухіввода».

Мешканцям міста надаються послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення рідких відходів на очисні споруди і їх знешкодження, частково послуги з обслуговування будинків і споруд та  прибудинкових територій.

Протяжність водопроводів по місту становить 75.5км. у 2018 роціоновлено водопроводу за рахунок реконструкції водопроводу по пров. Покровський Поділ 128 м. погонних, вул.. Катукова (приватний сектор) – 90 м., вул.. Катукова 1 – 124 м., вул.. Спортивна – 90 м., вул.. Індустріальна – 30 м., до житлового будинку  вул.. Українська 18 – 90 м.

За терміном використання потребують заміни 14.7 км. водопроводів. В першу чергу водопровід по вул. Гімназійній – 576 м. погонних та реконструкція водопостачання житлового масиву вул.. Кривоносова.

Протяжність системи водовідведення по місту становить 12,2км., збудовано 154,4 м. погонних каналізації до житлового будинку Загорулько 18.

Протягом 2018 року  загальна кількість споживачів послуг з централізованого водопостачання налічує 4948 абонент(за підсумками 2018 року кількість абонентів збільшена на 67 споживачів), у т. ч. населення 4814, бюджетні установи 29, інші (госпрозрахункові) 105 абонент.

Водою з міського водопроводу користується 61.6%мешканців населених пунктів Богодухівської міської ради, послугами міської каналізації – 21,1%, послугами з вивезення рідких відходів – 37,9 %.

За підсумками 2018 року структура споживачів підприємства складає:

- населення – 83.5 %;(було  56,0 %);

- установи бюджету – 8.2 %;(було  21,0 %);

-  інші споживачі –  8.3 %; (було  21,5%);

Вартість основних засобів,станом на 01.01.2019 року, складає 11720,1тис. грн.яка збільшилась на за рахунок придбання матеріально технічних засобів та введення в експлуатацію об’єктів.

За підсумками 2018 року з міського бюджету на розвиток матеріально технічної бази підприємства виділені кошти в сумі 1546,6тис. грн.. А саме:

- реконструкція системи водопостачання пров. Покровський Поділ  — 120,439 тис. грн..

- реконструкція системи  водопостачання вул.. Катукова (приватний сектор) -28,8 тис. грн..

- Розробка проектної документації будівництво централізованої системи водовідведення м.Богодухів – 680,428 тис. грн..

- сплата за електропостачання  — 529 тис. грн..

- насоси у т.ч. один енергозберігаючий насос водозабору індустріальна  – 100,0 тис. грн..

За рахунок фінансування ОСББ Квітневий проведена реконструкція системи водовідведення житлового будинку Загорулько 18 – 178,308 тис. грн..

Дебіторська заборгованістьзбільшилась на 110 тис. грн.и становить -228,3 тис.грн. З них 228 переплата по населенню як зайво нарахована сума за спожиті комунальні послуги

За 2018 рік на виконанні судових наказів увиконавчійслужбізнаходяться 4справи на загальну суму 4323,19 тис. грн..

Залишок на стягнення 4323,19 грн.

Пільги і субсидії

За підсумками 2018 року нараховано:

- пільги 272,011тис. грн.,

- субсидії – 1006,783тис. грн..

Профінансовано:

- пільги 284,205тис. грн.,

- субсидії – 1414,942тис. грн..

Борг станом на 01.01.2018 р. – — 239,848 тис. грн. (з боргами минулих років) (у січні профінансовано 202 тис. грн..)

- пільги — 63,991тис. грн.,

- субсидії –  — 175,857тис. грн..

З них переплата за послуги населеннюяка обліковується на рахунках споживачівстаном на 01.01.2019 р. та яка за попередніми розрахунками підлягає поверненню до бюджету відсутня.

Відсоток сплати за комунальні послуги по підприємству за рік  склав 202%.

- по населенню -395%;

-бюджет– 101 %;

- інші — 110 %.

-         Поточна кредиторська заборгованість за розрахунками до бюджетузбільшилась на 299.052 тис. грн. і становить 495.752грн. З них:

-Скиди – 20107.49 грн..

-Рентна плата за користування надрами – 141000.00 грн..

-Спецводокористування – 12124.67 грн..

-ПДВ – 322520.66 грн..

Всього за результатами 2018 року  КП «Богодухіввода» надано послуг на суму 6001.192тис. грн., що на 450,06тис.грн. більше рівня 2017р., з них інші:

- проведення планових переодичних повірок, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку води — 327,468тис. грн..

- операційні доходи від надання послуг неосновної діяльності (підключення до водопроводу, чистка каналізації та інші) – 154,428тис. грн..

6001.192 + 4,323+ 239,848 — 6410,3– -228,3 – 495.752 – (-201,0)=  1090,989тис. грн..

Вихідне сальдо всього:- 1090,989 тис. грн.

З урахуванням нарахованих на 01 січня заробітної плати, плати за енергоносії та нарахованої за підсумками року амортизації, збиток який складає 1550,1 тис. грн.(Копія фінансового звіту додаеться.)

Основні причини:

-                     введенням штатного розпису з 01.01.2018 року а тарифу який міг би забезпечувати ФОП з 01.08.2018 року

-                     недоотриманні доходів від реалізації послуг водопостачання по категорії інші споживачі. Відповідно до плану передбаченого тарифом обсяг реалізації виконаний. Але у порівняні з 2017 роком, у зв’язку з відсутністю забору води Мясним  м’ясокомбінатом, Лекорна, Молокозавод підприємство не реалізовало 6.2 тис. м. куб води та не доотримало при діючому тарифі 172,360 тис. грн.. за рік. (Що складає 80 % фонду оплати праці на місяць).  Відсутність забору води підприємствами змінило структуру споживачів послуг та переводить тарифне навантаження на населення.

За аналітичним обліком споживання води вказаними підприємствами за 2017 – 2018 рік склало 10392,4 м.куб води на загальну суму 317185,66 грн.

-                     У зв’язку з виключенням з тарифу проведення планових переодичних повірок, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку води недоотримано 201 тис. грн..

-                     У зв’язку з незадовільною якістю питної води по мікрорайону вул.. Кривоносова, яка створена мешканцями мікрорайону, у зв’язку з проведенням перерахунку  на реалізацію 3886,21 м.куб. води невідповідної якості (зниження вартості на 20 %) за підсумками 2018 року підприємство недоотримало 12669 грн.

-                     Зростання вартості електроенергії на 54 коп. (2.55 грн.) по підсумкам року у порівнянні з вартістю передбаченою у тарифі (2.01 грн.).

При середньому споживанні у місяць 65 тис. кВт/год приводить до збитку до 35 тис. грн.. на місяць та 421 тис. грн.. на рік.

-                     Виконання робіт та витрати по матеріалам які не передбачені тарифом з обслуговування житлових будинків. (Ремонт водопроводів та чистка каналізації)

-                     Виконання робітякі не передбачені тарифом з обслуговування дитячих дошкільних закладів. (Ремонт водопроводів та чистка каналізації)

Розглянемо складові фінансової діяльності. Надані послуги:

Всього надано послуг в порівнянні з минулим роком в розрізі послуг:

Тбл. №1.

послуги

2017

Передбачено тарифом

Передбачено планом

Виконання 2018

відхилення

Тис.м3

таріф/2018р.

Тис.м3

Грн.

(з ПДВ)

Тис.м3

Тис.м3

Тис.м3

Грн.

(з ПДВ)

Водопостачання

243.8

3671.2

202.4

229.4

239,693

3959.360

37,293

Населення

203.6

2537.8

172.4

189.1

205,459

2932,749

33,059

Бюджет

20.01

547.5

20.5

20,5

20,285

601,924

-0,215

Інші

20.1

585.7

9.5

19,8

13,948

424,685

4,448

Водовідведення

48.8

847.5

45.8

46.9

50.401

956.625

4,601

Населення

37.5

426.9

33.6

35,6

38.312

515.784

4,712

Бюджет

9.6

360.2

10

9,7

9.8

359.250

-0,2

Інші

1.2

60.44

2.2

1,6

2.289

81.591

0,089

Вивіз РПВ

12.5

575.99

12.4

12,4

12.521

734.136

0,121

Населення

9.07

343.5

9.0

9,0

8.975

452.334

-0,025

Бюджет

2.9

192.9

3.0

3

3.026

235.707

0,026

Інші

0.5

39.59

0.4

0,4

0.52

46.095

0,12

Знешкодження

9.1

336.6

8.2

9.0

8.21

351.071

0,01

Бюджет

1.8

48.8

1.5

2,0

1.544

50.745

0,044

Інші

7.3

287.8

6.7

11,7

6.666

300.326

-0,034

Всього послуги

 

5432,1

 

 

6001.192

 

Інші послуги

 

41.4

 

 

 

154,428

 

Повірка

 

405.1

 

189.1

 

327,468

 

Всього з ПДВ

 

5878.6

 

 

-

 

 

 

Витрати (тбл. № 2) підприємства за 2018 рік склали6413,1 тис.грн., (2017 рік -5692,049тис.грн.), що на 718,251тис.грн. або 11,2 % більше рівня 2017 року.

В структурі видатків на першому місці витрати на оплату праці 37,9 % (35,6% -2017 рік), на другому- вартість спожитої електроенергії20,7 % (24.3% -2017 рік)

Тбл. №2.

№ з/п

Стаття

Собівартість реалізованої продукції,

2016 г.

грн.

Собівартість реалізованої продукції,

2017 г.

грн.

Собівартість реалізованої продукції,

2018 г.

грн.

ТАРІФ

1 оплата праці –

1499017,0

2024.5

2435.6

2618.5

2 ЕСВ

322633,0

4436.54

536.2

668.5

3 електроенергія

1071,09

1380,7

1332.5

1256.0

4 В тому числі реактивна електроенергія

24384,0

28.7

5 Податки, в тому числі

224118,0

303,8

362.0

236.2

5.1 Земля

130,0

2,0

10.0

5.2 Надра

181931,0

213,2

238.4

5.3 Спец водокористування

6182,0

22,4

37.8

5.4 Скиди

35875,0

66,2

75.8

6 паливно-мастильні матеріали

319539,0

453.1

600.0

314.6

7 матеріали

197949,0

111.7

323.7

8 запасні частини

71288,0

150.6

124.6

9 Інші витрати, послуги сторонніх організацій (кран, ремонт насосів, зв’язку,касове обслуговування, дослідження  вод, підтримка програмного забезпечення, виготовлення бланків, навчання, відрядження, канцтовари)

316521,0

347.6

248.2

217.7

10 амортизація

433591,0

476,9

400.1

11 Оренда

6600,0

6,6

6.6

Всього

6378.0

12 Інші витрати ( центр занятості)

34,3

Всього

4455,7 тис. грн.

5692,04

6413,1

5311.5

Тбл. №3.

Порівняльний аналіз витрат минулих років за основними статями витрат

Рік

Податок надрагрн…

Електроенергія

ПММ грн…

А-80, л

ДП, л

Зарплата грн…

Матеріали грн…

грн… кВт
2012 22289,61 793489,0 870139 182742,0 18063 2413 935662 58912,0
2013 22062,0 807991,0 869494 175540,0 18470 2397 1035630 98394,0
2014 123213,0 842079,0 877817 197438,0 13711 2528 1118765 84929,0
2015 147939,0 806642,76 807311 251257,0 15058 1599 1302173,0 85093,0
2016 181931,0 1071090,0 741061 319539 17787 2991,5 1499017 197949,0
2017 213,2 1380,71 815448 432712,66 11746,5 10831,8 2060,2 111.7
2018 238,4 1339.5 779409 600.0 14391,5 10544,15 2435.5 179.9
Збільшення            

 

 

Основні витрати:

Виплата заробітної плати та кадрова політика.

Заборгованість перед працівниками із заробітноїплати та виплатах із соціального страхування відсутня.

Кадрове забезпечення підприємства станом на 01.02.2019 року має такі показники:

1.адміністративний персонал      – 6 чол. – 15.3 %;

2.служба збуту                              –   6 чол. –  15.3 %;

3.виробничий  персонал              –   12 чол. –  30 %;

4.загально-виробничий персонал –15чол. –  38%;

Разом      39 чол.     100 %.

Станом на 01.01.2019 року посад 52.7 од. Вакант 11од.

За підсумками 2018 року звільнились за власним бажанням:

  1. загально-виробничий персонал –2чол.

Середня заробітна плата штатних працівників складає за підсумками 2018 року 4996 грн.що на 867 грн. більше 2017 року.

-         ФОП за діючим штатним розписом246765 грн.середня фактична виплатаза місяцьскладала 194848,99тис.грн… Діючим штатним розписом передбачена мінімальна заробітна плата 3723 грн.

З 1 січня 2019 року збільшення виплат у зв’язку з зростанням мінімальної заробітної плати до202,664грн..,непередбачених діючим тарифом.З них індексація 4732,36 грн.. доплата до рівня мінімальної заробітної плати 5080,24 грн..

з енергозбереження:

Всі заходи з реконструкції системи водопостачання і водовідведення, які виконувались КП «Богодухіввода» протягом року, були націлені на оптимізацію витрат та енергозбереження,що давало можливість можливість забезпечувати стабільне водопостачання та сплату спожитих енергоносіїв.

При загальному зростанні кількості наданих послуг з водопостачання та водовідведення відбулось зменшення кількості витрат електроенергії як на одиницю наданих послуг так і на одиницю піднятої води. В розрахунку на 1 м3 піднятої води, при затвердженій нормі 2,650 кВт.год., фактичні питомі витрати складають 2,449 кВт.год проти 2,536 кВт.год в 2017 році; на відведенні стоків -1,445 кВт.год. при нормі 1,700 кВт.год.. При затвердженій нормі втрат води в мережах, яка враховує технічний стан існуючих мереж і складає для КП «Богодухіввода» 29,7%, протягом 2018 року втрати становлять 10.91 % що на 4.76%. менше рівня 2017 року.

 

 

Тбл. №4.

Баланс натуральних показників з  централізованого водопостачання

 

N

з/п

Показники

Одиниці виміру

За період з початку року

А

Б

В

2

1. Піднято води насосними станціями тис.куб.м

270,003

2. Витрати води на технологічні та власні   потреби тис.куб.м

0,95

3. Втрати та необліковані витрати води при  транспортуванні тис.куб.м

29,35

4. Реалізація централізованого     водопостачання тис.куб.м

239,693

В т.ч. населення

205,459

5. Витрати, витоки та необліковані витрати  води (% від поданої до мережі) %

10.91

Основним заходом який проведений на підприємстві з питань енергозбереження це переведення основних водозаборів на багато тарифний облік електроенергії.

За підсумками 2018 рокувитрачено779409 КВт електроенергії. При тарифі 2,55 грн. повинно бути сплачено 1987,492 тис. грн..

Фактично сплачено 1339.5 тис. грн..

За підсумками 2018 року економія склала –647,992 тис. грн..

У зв’язку з прийняттям закону про енергетику та ліквідацію зонного обліку для юридичних осіб про економічний ефект на 2019 рік вести розмову неможливо.

Тбл. №6.

Ріст вартості енергоносіїв

Рік Тариф, грн…

Витрати електроенергії, квт

Сума,грн..…

Зростання

%

2016 р. 1,76 741061 1071090
2017 р. 1.841 741061 1364293.3
2018 р. 2,01 741061 1380,71
2018 кінець року 2,55 779409 1339.5  
2019 р. 2,817Електричество – 2,169Транспорт. – 0,648 26,8
Потреба у зростанні доходів на рік 125239,3

26,8%

Потреба у зростанні доходів на місяць 10436,6  

ПММ,За підсумками рокувикористано ПММ на загальну суму 600 тис.грн. що на 167,288 тис. грн. більше у порівнянні з 2017 роком. Збільшення витрат пов’язане з введенням в експлуатацію додаткового транспортного засобу ГАЗ 31, зростанням вартості ПММ ніж передбачені у тарифі.

ДП використано 10544,15 л. що на 287 л. менше рівня 2017 року.

А92 та А80 використано 14391,5 л що на 2645 л. більше рівня 2017 року.

Першочергове збільшення витрат ПММ пов’язане з проведенням будівельних робіт та  витратПММ не передбачених тарифом для проведення будівельних робіт:

-каналізації вул.. Загорулько 18, Ахтирська 27/15.

- водопроводувул. Катукова 1, вул.. Катукова (приватний сектор), вул.. Спортивна, Українська 18, вул.. Індустріальна та інші.

Витрати ПММ з перевезення 1 м. куб. РПВ склали:

-        Маз 533 перевезено 11962.5м.куб., що на 506 м.куб. менше 2017 року витрачено 6979.15 л.ДП. що на 486 л. менше 2017 року

-        ГАЗ 3307 перевезено 6906,9 м.куб., що на 2008,5 м.куб. більше 2017 року витрачено 5305.5 л.А-92. що на 669 л. більше 2017 року.

 

Податки, основна складова це рентна плата за користування надрами. Після змін до податкового кодексу, за рахунок збільшення обсягів оподаткування сплата збільшилась:

-2014 р.- 22 тис. грн.

-2015 р.- 147 тис. грн.

-2016 р.- 181,9 тис. грн..

-2017 р.- 213,2 тис. грн.(В середньому сплата податку за 1 м.куб. видобутої води — 83 коп.) В діючому тарифі витрати на податки передбачені в сумі 113,7 тис. грн..

- 2018 р. — 362.0 тис. грн..

Тбл. №7.

Податок

Тариф

2017 р.

2018р.

Збільшення

1 Податки, в тому числі

193852,0

303,8

362,0

19,2

1.2 Земля

9821,0

2,0

10,0

500

1.3 Надра

147939,0

213,2

238,4

11,8

1.4 Спец водокористування

3529,0

22,4

37,8

68,8

1.5 Скиди

32563,0

66,2

75,8

14,5

Матеріали. Витрати на матеріали у порівнянні з 2017 р. збільшились на 211,5 тис. грн..та складають 323.2 тис. грн..

Збільшення  витрат на матеріали відбулось за рахунок придбання матеріалів для проведення будівельних робіт -  покровський поділ — 64 тис. грн.., вул.. Катукова — 49 тис. грн.., насос вул.. Індустріальна та Комарова — 99 тис. грн.., та інші. Вартість витрат для матеріалів для  аварійних робіт суттєво знизилась.

Інші витрати, послуги сторонніх організацій (кран, ремонт насосів, зв’язку,касове обслуговування, дослідження  вод, підтримка програмного забезпечення, виготовлення бланків, навчання, відрядження, канцтовари)

Тбл. №8.

Інші витрати

Інші витрати

2015 р.

2016 р.

2017 р.

2018р.

Інші витрати, послуги сторонніх організацій(кран, ремонт насосів, зв’язку,касове обслуговування, дослідження  вод, підтримка програмного забезпечення, виготовлення бланків, навчання, відрядження, канцтовари)

231,730

316,521

347.6

248,2

Виходячі зі стану наявного обладнання, витрат операційна собівартість  за видами послуг складає даним наведеним у таблиці № 10.

 

 

 

Тбл. №10.

Операційна собівартість  за видами послуг

Вид

Водопостачання

Транспортування

Вивезення РПВ без знешкодження

Знешкодження

Всього

Оплата праці

1425,8

218,6

197,9

593,2

2435,5

ЄСВ

315,4

42,5

44,6

44,6

536,2

Електроенергія

1150,7

28,8

2,5

157,5

1339,5

Матеріали

208,0

50,2

9,9

55,6

323,7

Амортизація

245,5

27,9

84,5

42,2

400,1

Податки

277,6

-

-

84,4

362,0

Інші витрати

169,8

16,3

15,9

54,5

257,1

Запасні частини

28,2

2,1

83,2

11,1

124,6

ПММ

197,4

18,4

292,7

91,6

600,1

Разом витрат

4018,4

405,4

731,2

1223,8

6378,8

Разом витрат

 

 

 

 

 

Доходи без ПДВ

3299,5

491,1

441,3

769,2

5001,1

Результат виробничої діяльності

-718,9

85,7

-289,9

-454,6

-1377,7

Надано послуг в натуральних показниках, м.куб.

239,7

50,4

12,5

55,7

Среднезважений тариф

16,76

8,04

58,50

21,97

Среднезважений тариф з НДС

20,11

9,64

70,20

26,36

Каналізація17,61

Вивезення 41,17

Діючий среднезважений тарифбез ндс

15,00

10,84

41,31

18,19

Собівартість послуги за підсумками року з ПДВ

 

20,11

9,64 + 17,61 =

27,25

70,20 + 41,17 =

111,37

 

41,17

Діючий тариф Населення-16,30Бюджет-27,20Інші-  27,20 Населення-18,16 ()13,01Бюджет-21,79Інші-21,79 Населення-75,45Бюджет-102,69Інші-102,69 Бюджет-47,95Інші-47,95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінансовий стан  підприємства

Фінансовий результат роботи підприємства за останні роки має такі показники:

2011 рік -   — 69 тис. грн. збитки;

2012 рік -  — 51тис. грн. збитки;

2013 рік — 60,9 тис. грн. збитки;

2014 рік —  - 3,7тис. грн. збитки.

2015 рік —  - 9,3 тис. грн. збитки.

2016 рік — + 2,5тис. грн. прибуток.

2017 рік — - 793.052 збитки.

За підсумками роботи збиток по підприємству склав -1550,1 тис. грн..

Враховуючі обліковані інші операційні доходи, а саме кошти виділені міською радою та районною радою в сумі 1546,8 тис. грн., збиток по підприємству складає 3.3. тис. грн..

2018 рік — 3,3тис. грн. збитки.                                                     

(очікуемий збиток при затвердженні фінансового плану на 2018 рік складав1030,9 тис. грн..)

Фінансовий план на 2019 рік та план ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення  КП «Богодухіввода» на 2019 рік . Тбл. №11.

Фінансовим планом на 2019 рік, з врахуванням комплексу заходів з оптимізації роботи КП «Богодухіввода», щодо приведення тарифів на комунальні послуги у відповідність до прийнятих законів України «Про житлово-комунальне господарство», «Про комерційний облік», під законодавчих актів та розпорядчих документів до них, технічних можливостей підприємства планується надати послуг в натуральних показниках:

Тбл. № 11

№ з/п

Послуга

Натуральні показники

тис. м. куб.

1

Підняти води

295,0

2

Подати води  в мережу

294,4

3

Реалізація послуг:

4

Водопостачання

248,5

5

Водовідведення

46,9

6

Вивезення РПВ

12,4

7

Знешкодження

9

8

Пропуск стоків через очисні споруди

68,3

Від реалізації наданих послуг, за діючими тарифами передбачається отримати 7515.499тис.грн. чистого прибутку з ПДВ, (Без ПДВ  — 6262,9).

Всього з іншими доходами -6297,2 тис. грн..

Приймаючі до розрахунку витрати 2018 року (6378,8грн.), зростання витрат на ФОП та  витрат на електроенергію потреба у витратах на електроенергію (1669,8 тис. грн..), очікуемі витрати на 2019 рік складуть  8048,6тис. грн..

При діючому тарифі, у 2019 році, підприємство є планово-збитковим та очікуємий збиток складатиме1751,4тис. грн..

Для вирішення проблеми формування тарифу в першу чергу необхідно вирішити та прийняти за основу обов’язковість виконання окремих програм, виконання яких впливає на собівартість послуги та вартість тарифу.З них:

Першочергові:

1. Виконання програми «питна вода» та модернізації насосного обладнання та матеріально технічної бази підприємства.

2.Вирішення питання тарифів.

3.Виконання закону України «Про комерційний облік» та посилення контролю за реалізацією води.

4.Розглянути питання надання можливості підприємству заробляти кошти.

5. Прийняття своєчасного рішення з затвердження тарифу.

Виходячі з обставин справ та існуючих тарифів на послуги які надаються КП «Богодухіввода» пропонується до затвердження фінансовий план та річний план ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення  в натуральних показниках, фінансовий план буде корегуватись в залежності від рівня тарифів на послуги які надаються КП «Богодухіввода».

 

Директор КП «Богодухіввода»                            В.В.Слесарєв

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019                                         Богодухів                                     №  114

Про розгляд розпорядження адміністративної

колегії Харківського обласного територіального

відділення Антимонопольного комітету України

 

Розглянувши розпорядження Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 25.07.2019 №128-рп/к щодо початку розгляду справи за ознаками вчинення Богодухівською міською радою порушення законодавства про захист економічної конкуренції при прийнятті рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових пересувних  споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території міста Богодухова» від 21.07.2016 №169 (далі-Порядок), а саме:

- Порядок не містить положень щодо розміщення стаціонарних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів;

-дія Порядку безпідставно поширена на розміщення автомагазинів, автокафе, авто розвозок, автоцистерн, візків, атракціонів;

-власникам тимчасових споруд не надана альтернатива що форми участі в утриманні об’єктів благоустрою (самостійно забезпечити належне утримання прилеглої території чи брати пайову участь  на умовах договору);

-Порядок не містить підстав відмови комісії з узгодження місць розміщення тимчасових споруд в наданні згоди на їх розміщення.

Водночас виконавчий комітет відмічає, що під час дії Порядку місця для розміщення об’єктів розваг і торгівлі надавалися всім бажаючим суб’єктам господарювання при наявності необхідного пакету документів. Договори на пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою суб’єкти господарювання укладали добровільно. Скарг, зауважень та інших пропозицій від учасників заходів і надавачів послуг за період дії Порядку не надходило.

Ураховуючи викладене, з метою усунення ознак порушень законодавства про захист економічної конкуренції, керуючись пунктом 8 статті 30 частини «а», частиною 9 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ :

Звернутись до міської ради з пропозицією щодо скасування рішення виконавчого комітету від 21.07.2019 №169 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових пересувних  споруд  під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території міста Богодухова».

Доручити провідним спеціалістам апарату міської ради Моргун Л.М. та Аліксейчику М.В. розробити новий Порядок, який би регулював відносини міської ради і суб’єктів господарювання, що надають торгівельні, гастрольні і розважальні  заходи на території міста Богодухова під час проведення ярмарок, святкових та урочистих масових заходів, тощо, та подати на погодження до Антимонопольного комітету України.

Це рішення вступає в дію з дня оприлюднення.

Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019                                          Богодухів                                      №115

 

Про надання одноразової грошової допомоги

Розглянувши протокол комісії з надання одноразової грошової допомоги мешканцям територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися у складних життєвих умовах (протоколи №7 від 31.07.2019), відповідно до Комплексної Програми соціального захисту населення Богодухівської міської ради на 2019-2020 роки, затвердженої рішенням міської ради від 22.02.2019 №1194 (XXXIII сесії VII скликання), Положення про порядок надання одноразової грошової допомоги мешканцям територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися у складних життєвих умовах за рахунок коштів міського бюджету, затвердженого рішенням Богодухівської міської ради від 23.03.2018 № 852-VIІ (XXIV сесія VIІ скликання), керуючись статтями 34, 59, 91 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

1. З метою поліпшення матеріального становища мешканців територіальної громади Богодухівської міської ради, які опинилися у складних життєвих умовах та звернулися із заявою про надання одноразової грошової допомоги:

з/п

П.І.П.

Адреса

Розмір допомоги (грн.)

  1. 1
А пров.

5000

  1. 2
Б вул.

2000

  1. 3
Г пров.

2000

  1. 4
Г вул.

4000

  1. 5
Д пров.

1000

  1. 6
І вул.

5000

  1. 7
К вул.

4000

  1. 8
К вул.

5000

  1. 9
К вул.

5000

10 К вул.

відмова

11 Л вул.

5000

12 М вул.

2000

13 О вул.

2000

14 О вул.

4000

15 П пров.

4000

16 С вул.

2000

17 С вул.

відмова

18 С вул.

2000

19 Т вул.

відмова

20 Т вул.

відмова

21 Ч вул.

2000

22 Ш вул.

2000

2. Надати грошову допомогу довгожительці територіальної громади м.Богодухова з нагоди особистого ювілею (90 років), яка святкуватиме у серпні 2019 року:

з/п

П.І.П.

Адреса

Розмір допомоги (грн.)

  1. 1
Г вул.

500

3. Централізованій бухгалтерії міської ради (Дереведмедь Т.В.) виплату зазначеної  допомоги здійснити за рахунок коштів загального фонду бюджету, передбачених у бюджеті на соціальний захист.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019                                                 Богодухів                                                        №116

 

Про пільгове перебування дітей у дошкільних навчальних закладах Богодухівської міської ради

 

Розглянувши протокол комісії з розгляду питань встановлення пільг з плати для батьків за перебування дітей у комунальних дошкільних навчальних закладах міста від 01.08.2019  №6, з метою своєчасного надання пільг з плати для батьків за перебування дітей у комунальних дошкільних навчальних закладах міської ради, недопущення порушень чинного законодавства з цього питання, відповідно до статей 33, 35 Закону України «Про дошкільну освіту», пункту 2.3 Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 № 667 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.12.2002 за № 953/7241, рішеннями Богодухівської міської ради від 21.12.2018 № 1171-VII «Про встановлення вартості харчування та розміру плати для батьків за перебування дітей у дошкільних навчальних закладах міської ради на 2019 рік» (ХХХІІ сесія VIІ скликання), керуючись статтею 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Забезпечити безкоштовним харчуванням дитину із малозабезпеченої  сім’ї  Н__, 04.09.2015 р.н. у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) №8«Казка» міської ради.

2. Забезпечити безкоштовним харчуванням дитину із малозабезпеченої  сім’ї  Ц_, 03.08.2015 р.н. у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) №8«Казка» міської ради.

3. Забезпечити безкоштовним харчуванням дитину із сім’ї учасника бойових дій М_, 30.03.2017р.н.  у дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) №9 «Берізка» міської ради.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Мальовану О.А.

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019

Богодухів

               № 117

 

Про розгляд заяви С__

щодо зміни поштової адреси об’єкту нерухомого

майна — будівлі складу, розташованого за адресою:

м.Богодухів, вул.___

 

Розглянувши заяву С__ щодо зміни поштової адреси об’єкту нерухомого майна — будівлі складу, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.__, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 12.07.2019 №7, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Змінити поштову адресу об’єкту нерухомого майна — будівлі складу, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___, змінити поштову адресу, а саме: м.Богодухів, вул.____.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019

Богодухів

               № 118

 

Про присвоєння поштової адреси житловому

будинку, розташованому за адресою: Харківська

область, Богодухівський район, с.Паляничники,

вул.Паляничники, б/н

 

Розглянувши заяву П__ щодо присвоєння поштової адреси житловому будинку, розташованому за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с.Паляничники, вул.Паляничники, б/н., інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 31.07.2019 №8, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Присвоїти поштову адресу, а саме: Харківська область, Богодухівський район, с.Паляничники, вул.__ житловому будинку, розташованому за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с.Паляничники, вул.Паляничники, б/н, який належить П_.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019

Богодухів

               № 119

 

Про зміну поштової адреси житловому

будинку, розташованому за адресою:

м.Богодухів, пров.____

 

Розглянувши заяву Г__ щодо зміни поштової адреси житловому будинку, розташованого за адресою: м.Богодухів, пров.___, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 31.07.2019 №8, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Змінити поштову адресу, а саме: м.Богодухів, пров.___ житловому будинку, розташованому за адресою: м.Богодухів, пров.__, який  належить Г___.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019

Богодухів

               № 120

 

Про зміну поштової адреси житловому

будинку, розташованому за адресою:

м.Богодухів, пров.___

 

Розглянувши заяву П__ щодо зміни поштової адреси житловому будинку, розташованому за адресою: м.Богодухів, пров.____, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 31.07.2019 №8, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Відмовити П__ у зміні поштової адреси житловому будинку, розташованому за адресою: м.Богодухів, пров.___, згідно з пунктом 5.4. Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна населених пунктів Богодухівської міської ради.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019

Богодухів

               № 121

 

Про розгляд заяви К__ щодо зміни назви вул.__

на пров.__

 

Розглянувши заяву К__ щодо зміни назви вул.__ на пров.__ де розташований житловий будинок, який належить йому згідно з договором купівлі-продажу від 27.12.1999 року та актом приймання домоволодіння в експлуатацію від 30.08.2001 року, інші надані документи, протокол комісії щодо присвоєння чи зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна при виконавчому комітеті міської ради від 31.07.2019 №8, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. У зв’язку з тим, що  вулиці __ у м.Богодухові не існує, а є провулок ___ вважати поштову адресу на житловий будинок, який належить К___, згідно з договором купівлі-продажу від 27.12.1999 року та актом приймання домоволодіння в експлуатацію від 30.08.2001 року: м.Богодухів, провулок __.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019                                                  Богодухів                                      № 122

 

Про затвердження  форм розрахунків тарифів

 на теплову енергію і комунальні послуги,

 поданих для їх встановлення

Відповідно до пункту 3 статті 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», пунктів 57,96 Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, пункту  8 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання  та централізоване водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги»  від 01.06.2011 №869 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 №291), постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами від 26.07.2006 №1010, згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення» від 12.09.2018  № 239, з метою встановлення чіткої процедури під час розгляду та встановлення тарифів на теплову енергію і комунальні послуги, керуючись статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити перелік документів, форму заяви та розрахунків, за якими суб’єктами господарювання             подають  на затвердження  виконавчому комітету Богодухівської міської ради тарифи на теплову енергію і комунальні послуги (додатки 1-4).

2. Суб’єктам господарювання, що надають на території населених пунктів Богодухівської міської ради комунальні послуги та теплову енергію, під час підготовки та подання для розгляду пакету документів щодо розрахунків тарифів керуватись вимогами до оформлення заяви та формування комплекту документів Порядком розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.09.2018     № 239, та встановленими в пункті першому формами розрахунків.

3.Це рішення набуває чинності з дня опублікування.

4.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови                   Ворвуля В.В.

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

01.08.2019

Богодухів

№123

Про надання дозволу Д__  на газифікацію житлового будинку, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___

Розглянувши заяву Д__ з проханням надати дозвіл на газифікацію житлового будинку, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___ та інші надані нею документи, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова та керуючись статтею 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити Д__  газифікацію житлового будинку, розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.___, після виготовлення проектної документації.

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

01.08.2019                                                   Богодухів                                           № 124

 

Про надання дозволу на улаштування каналізаційного вигребу біля нежитлової будівлі за адресою: м.Богодухів, пл.__ К__

 

Розглянувши заяву К__ про надання дозволу на улаштування каналізаційного вигребу біля нежитлової будівлі за адресою: м.Богодухів, пл.__, керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Надати дозвіл К__ у на улаштування каналізаційного вигребу біля нежитлової будівлі за адресою: м.Богодухів, пл.__ після виготовлення проектної документації.

2. К__  необхідно обладнати вигріб з водонепроникних матеріалів, своєчасно проводити вивіз рідких нечистот. У разі невиконання умов експлуатація вигребу буде припинена.

3. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

4. Надати К__ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з улаштуванням каналізаційного вигребу біля нежитлової будівлі за адресою: м.Богодухів, пл.__ (додаток – дозвіл №11).

5. Контроль за улаштуванням каналізаційного вигребу біля нежитлової будівлі за адресою: м.Богодухів, пл.___ покласти на КП “Богодухіввода”.

 

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019

Богодухів

         № 125

 

 

Про дозвіл Г__ на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, пров.___

 

Розглянувши заяву Г__ про дозвіл на підключення до централізованої системи водопостачання домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, пров.___ та технічні умови підключення, з метою забезпечення належного соціально-економічного розвитку території міста Богодухова, відповідно до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 870, керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів», статтею 319 Цивільного Кодексу України, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Дозволити Г__ підключити домоволодіння, розташоване за адресою: м.Богодухів, пров.__  до централізованої системи водопостачання, яка проходить по пров.__, після виготовлення проектно-кошторисної документації.

2. Всі роботи проводити за рахунок замовника.

3. Зобов’язати замовника проводити роботи згідно з технічними нормами, врізку у водопровідну мережу виконувати силами спеціалізованого підприємства.

4. Утримувати в робочому стані оглядовий колодязь, запірну арматуру і водопровід за рахунок замовника.

5. Роботи проводити в присутності представника КП «Богодухіввода».

6. Зобов’язати Г__ встановити водяний лічильник.

7. Надати Г__ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням та прокладання водопровідних труб до домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, пров.____ (додаток – дозвіл №10).

8. Контроль за підключенням домоволодіння, розташованого за адресою: м.Богодухів, пров.__ до централізованої системи водопостачання покласти на КП “Богодухіввода”.

9. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

01.08.2019

Богодухів

№ 126

Про дозвіл С__ на підключення до системи водовідведення міста Богодухова квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, пров.___

 

Розглянувши заяву С__  про надання дозволу на підключення до системи водовідведення міста Богодухова квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, пров.___, керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Надати дозвіл С__ на підключення до системи водовідведення міста Богодухова квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, пров.___ після виготовлення проектної документації.

2. Надати С__ дозвіл на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаних з проведенням земляних робіт, підключенням до системи водовідведення квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, пров.___ (додаток – дозвіл №12).

3. Всі роботи проводити за рахунок замовника, в тому числі відновлення дороги, тротуарів, зелених насаджень.

4. Роботи проводити під наглядом представника КП «Богодухіввода».

5. Контроль за підключенням квартири №2, розташованої за адресою: м.Богодухів, пров.__, до системи водовідведення покласти на КП “Богодухіввода”.

6. Контроль за відновленням заявником порушених об’єктів благоустрою покласти на КП «Богодухівжитло».

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

01.08.2019

Богодухів

№127

 

Про забезпечення дровами

 

З метою соціального захисту населення територіальної громади міста, що звернулися із заявою про забезпечення дровами, керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Богодухівському КП «Богодухівжитло» забезпечити завезення 2-х складометрів дров із запасів від спиляння дерев по місту, а саме:

№ з/п

П.І.П.

Статус

Адреса

1.

С

пенсіонерка

м.Богодухів, вул.

2.

О

пенсіонерка

м.Богодухів, пров.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків та в.о.начальника КП «Богодухівжитло» Назаренка Ю.М.

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019                              Богодухів                                        № 128

 

 

Про підсумки огляду-конкурсу «Краща садиба»

 

Розглянувши протокол засідання комісії з проведення огляду-конкурсу «Краща садиба» від 30.07.2019 року про підсумки конкурсу, проведеного відповідно до рішення виконкому міської ради від 04.07.2019 №98, керуючись статтею 30, пунктом 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити протокол засідання комісії з проведення огляду-конкурсу «Краща садиба» від 30.07.2019 року (додається).

Визнати кращою садибою міста:

І місце – Нежид Ніни Костянтинівни та Нежида Олександра Дмитровича, м.Богодухів, вул.___;

ІІ місце – Гончаренко Яни Андріївни та Гончаренка Олександра Олексійович, м.Богодухів, пров.__;

- Дігтяренко Любові Василівни, м.Богодухів, вул.__;

ІІІ місце – Чумаченків Вячеслава Олександровича та Наталії Миколаївні, м.Богодухів, вул.___.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля  В.В.

 

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

 УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019                              Богодухів                                        № 129

 

Про підсумки огляду-конкурсу «Кращий балкон»

Розглянувши протокол засідання комісії з проведення огляду-конкурсу «Кращий балкон» від 30.07.2019 року про підсумки конкурсу, проведеного відповідно до рішення виконкому міської ради від 04.07.2019 №98, керуючись статтею 30, пунктом 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити протокол засідання комісії з проведення огляду-конкурсу «Кращий балкон» від 30.07.2019 року (додається).

Визнати кращим балкон Параскевопуло Ольги Дмитрівни за адресою: м.Богодухів, вул.__.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019                              Богодухів                                        № 130

 

 

Про підсумки огляду-конкурсу «Кращий благоустрій території дошкільного навчального закладу міста»

 

Розглянувши протокол засідання комісії з проведення огляду-конкурсу «Кращий благоустрій території дошкільного навчального закладу міста» від 30.07.2019 року про підсумки конкурсу, проведеного відповідно до рішення виконкому міської ради від 04.07.2019 №98, керуючись статтею 30, пунктом 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити протокол засідання комісії з проведення огляду-конкурсу «Кращий благоустрій території дошкільного навчального закладу міста» від 30.07.2019 року (додається).

Визнати кращим благоустрій території дошкільного навчального закладу міста:

І місце – Дитячому навчальному закладу №6 «Дзвіночок», м.Богодухів, вул.Віталія Сахна, 52 (завідувач Є__).

ІІ місце – Дитячому навчальному закладу №7 «Теремок», м.Богодухів, вул.8Мехкорпусу, 16 (завідувач Н__);

ІІІ місце – Дитячому навчальному закладу №3 «Веселка», м.Богодухів, вул.Покровська, 15 (завідувач Т_).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ

 

 УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

 

01.08.2019                              Богодухів                                        №131

 

 

Про підсумки огляду-конкурсу «Кращий фасад будівлі та благоустрій прилеглої території до підприємств, установ, організацій та об’єктів соціального призначення міста»

 

Розглянувши протокол засідання комісії з проведення огляду-конкурсу «Кращий фасад будівлі та благоустрій прилеглої території до підприємств, установ, організацій та об’єктів соціального призначення міста» від 30.07.2019 року про підсумки конкурсу, проведеного відповідно до рішення виконкому міської ради від 04.07.2019 №98, керуючись статтею 30, пунктом 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити протокол засідання комісії з проведення огляду-конкурсу «Кращий фасад будівлі та благоустрій прилеглої території до підприємств, установ, організацій та об’єктів соціального призначення міста» від 30.07.2019 року (додається).

Визнати кращим фасад будівлі та благоустрій прилеглої території до підприємств, установ, організацій та об’єктів соціального призначення міста:

І місце – Свято-Духівському храму (протоієрей отець Стефан Бугір), м.Богодухів. пл.Незалежності, 50;

ІІ місце – приміщенню аптеки, розташованій в м.Богодухові, вул.Шевченка, 2 (власник Суріков Олександр Володимирович);

ІІІ місце – магазин в м.Богодухові по вул.Космічній, 1/4 (власник Білозор Наталія Павлівна).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ворвуля В.В.

 

 

Міський голова      оригінал підписано                       М.ГОЛУБ